icon

Pozvať recepčnú na kávu? Ako ju osloviť?

23. sep 2026

Pekný deň prajem,

Ženy, prišiel som si ku vám pre radu, nakoľko uvažujem pozvať von jedno dievča, ktoré pracuje ako recepčná a tak trochu dúfam, že niektorej z vás je alebo bola táto profesia bližšia 😃

Som single, pracujem v Nemecku a momentálne som na projekte kde sem tam musím ísť vybaviť niečo na recepciu/vrátnicu, kde ľudí obsluhujú 2-4 ženy. Posledné obdobie som pracovné problémy riešil len s jednou pracovníčkou, ktorá mi celkom padla do oka a uvažujem, že by som ju pozval von. Momentálne máme za sebou len menší small talk, nie je väčšinou čas ani priestor na dlhší rozhovor.

Nechcem ju však pozývať priamo na mieste nakoľko vedľa nej sú kolegyne + ďalší čakajúci ľudia za mnou a nechcem dostať ju alebo aj mňa do nekomfortnej situácie. Problém je to, že musím to urobiť zajtra nakoľko na danú recepciu už viac nepôjdem, resp. až za neurčitú dlhú dobu.

Uvažujem teda na papierik napísať svoje číslo, pre ňu nejaký menší kompliment a navrhnúť jej kávu a ten papierik jej dať. Rozhodnutie nechám na ňu.

Ak ste tu teda niektorá pracovala ako recepčná, resp. ak sa viete vžiť na jej miesto ako by takéto niečo na vás pôsobilo? Mne je jasné, že jej úlohou je aj usmievať sa , byť priateľskou ale keď som bol pri jej kolegyňach tak som podobný "vibe" necítil a pri tom sú to tiež pekné ženy.

anonym_04462c
•
23. sep 2026

@anonym_autor za mna, tym papierikom nic nepokazis 🙂

domkakvet
•
23. sep 2026

@anonym_autor neviem sice aku mas predstavu o vztahu, ked do daneho mesta len tak skoro nepojdes, ale ak citis, ze je to vzajomne, tak som za osobne pozvanie, mozno jej to skusit predsa len povedat, ked si to nikto nevsimne, ved pises, ze je tam vela ludi, tak aj jej kolegyne musia obsluhovat, ale ak sa neda moze nechat aj ten papierik.

anonym_9d3221
•
23. sep 2026