Predala som Vám šijací stroj, ktorý som pred odoslaním vyskúšala a fungoval. Neposielam poškodené veci. Písala ste, že ste zaplatili 20€ niekomu kto ho pozrel a raz to bol opravár potom už nie, ale na chybu neprišiel lebo inak by chybu odstránil. Celý čas s Vami problém riešim, stroj ste si vyzdvihla 14.3. a 19.3. mi napíšete, že nefunguje. Tak ako ja nemám dôkaz o tom, že fungoval pred odoslaním, Vy ste mi tiež neposlala dôkaz, že nefunguje. Navrhla som Vám kontaktovať niekoho iného, kto sa v strojoch vyzná, ale vy ste chceli preplatiť 20€ za ktoré ten Váš známy akože opravár stroj neopravil ani nemáte potvrdenie o tom, že je nefunkčný. Neviem ako to vyriešiť, ale negatívne hodnotenie samozrejme beriem.