Používame cookies. Viac informácií tu. OK
Zodpovedané

Je v poriadku denné užívanie lieku Desloratadin?

8. apr 2019

Dobrý deň,

dcéra užíva už niekoľko rokov Desloratadin a niekedy aj Mometasone počas pocitu upchatého nosa. Rozmýšľam, že jej Desloratadin už vysadím. Nikdy jej nebola potvrdená alergia. Má iba histamínovú intoleranciu, avšak prejavy skoro vôbec nebadám. Občas jej zateká do hrdla.

Je v poriadku, že už 5 rokov užíva lieky?

Ďakujem

Dobrý deň,

pocit upchatého nosa je častým prejavom inhalačnej alebo inej alergie.

Ak sa však alergia nepotvrdila a užívanie lieku je len z dôvodu syndrómu histamínovej intolerancie, bolo by dobré riešiť HIT inak ako týmito liečivami.

Syndróm HIT vzniká z primárnej príčiny, napr. funkčné alebo zápalové ochorenia tráviacej sústavy.

Viac o HIT sa dočítate na mojom blogu https://imwell.sk/blog/histamínová-intolerancia...

Odporúčam vyhnúť sa akémukoľvek dlhodobému užívanie liekov.


Prajem Vám pekný deň,
Mgr. Veronika Mičianová, PhD.

+421 944 331 420
mail: info@imwell.sk
web: www.imwell.sk
FB: https://www.facebook.com/imwell.sk/