Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Môže Anopyrin zhoršiť histamínovú intoleranciu?

Zodpovedané
6. nov 2020

Dobrý deň,

chcela by som sa poradiť ohľadom môjho problému.

Môže Anopyrin zhoršiť HIT?

Presné hodnoty neviem, lebo výsledok mi doktorka oznámila len telefonicky. Hodnoty sú vraj hraničné (niečo je tesne pod 10, neviem či nevravela 8). Nemám žiadne problémy. Zriedkavo mám horšie trávenie 1-2x denne (asi keď zjem zemiaky) a občas mám pocit ako keby mi horela tvár. No červená nie som, iba to tak cítim.

Z dôvodu trombofílie mi hematologička predpísala Anopyrin a hovorila, že môže zhoršiť HIT. Snažíme sa o bábätko.

Je to možné?

Ďakujem za odpoveď

Dobrý deň,

nedá sa takto jednoznačne odpovedať, keďže výsledky máte také nejasné a nekomplexné.
Ak cítite ťažkosti po určitých potravinách odporúčam vyšetrenie- alergie, intolerancie, enzýmové aj bielkovinové, sonografiu prípadne biopsiu.
Výsledky môžem s vami odkonuzultovať.

Pri snahe o tehotenstvo nepodceňujte tieto ťažkosti, v gravidite je už veľmi ťažké čokoľvek liečiť a akékoľvek vyšetrenia sú 2x nepríjemnejšie a rizikové z hľadiska aktuálnej situácie.

Ideálne je ak žena pozná svoj zdravotný stav pred graviditou, vyhnete sa mnohým ťažkostiam v tehotenstve.


Prajem Vám pekný deň,
Mgr. Veronika Mičianová, PhD.

+421 944 331 420
mail: info@imwell.sk
web: www.imwell.sk
FB: https://www.facebook.com/imwell.sk/