Aké sú možnosti odškodnenia, ak dôjde pri bežnej plánovanej revízii kotla k jeho poškodeniu?
Zodpovedané24. jún 2025
Dobrý deň,
rada by som sa poradila.
Aké sú možnosti odškodnenia, ak dôjde pri bežnej plánovanej revízii kotla k jeho poškodeniu, ktoré nastalo až po servisnej kontrole?
Ako postupovať v prípade, že firma nechce odškodniť spotrebiteľa, respektíve odmieta pochybenie technika?
Ďakujem.
Dobrý deň,
nie som si istá, či správne rozumiem otázke.
Ak Vám pri revízii poškodili kotol, môžete od dotyčného žiadať bezplatnú opravu alebo náhradu nákladov na opravu / výmenu kotla.
Ak firma odmieta pochybenie technika, môžete si svoje nároky uplatňovať súdnou cestou.
V tejto súvislosti by som Vám odporučila obrátiť sa na advokáta (na stránke www.sak.sk sa dá vyhľadávať podľa viacerých kritérií).
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk