Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Prečo mávam bolesť hlavy počas 7 dňovej pauzy užívania anitkoncepcie?

Zodpovedané
Menštruačný cyklusAntikoncepciaBolesť hlavy
7. feb 2020

Dobrý deň,

chcela by som sa poradiť ohľadom môjho problému. Už 7 rokov užívam antikoncepciu Maitalon. Počas užívania je všetko v poriadku, ale keď ju počas čakania na menzes na týždeň vysadím, tak idem umrieť na bolesť hlavy. Točí sa mi, niekedy mi je až na zvracanie. 4 dni som odpísaná.

Čo spôsobuje túto moju bolesť?

Je to to pauzové vysadenie tabletiek, alebo je to spôsobené menštruáciou?

Ďakujem

Dobrý deň,

niektoré ženy majú aj mimo užívania hormonálnej antikoncepcie uvedené ťažkosti. Príčinou sú zmeny hladiny hormónov počas menštruačného cyklu.

Hormonálna antikoncepcia tiež kopíruje prirodzený menštruačný cyklus, preto uvedené ťažkosti sú pravdepodobne spôsobené zmenami hladín pohlavných hormónov u žien.


Pekný zvyšok dňa želám.
MUDr. Milada Madleňáková