icon

Ahojte baby,prosím poraďte mi.Som už zúfalá.Mám 5 mesačnú dcéru,ktorú som donedávna chodila pravidelne kočíkovať.Prvé 3 mesiace aj 3 hodiny a od 4 mesiaca som pomali skracovala a pred nedávnom som prestala úplne.Lenže mala mi nechce spať doma.Chýbajú jej tie hodiny,ktroré spala von,lebo doma toľko nepospí.Doma max 30 min.Dajte mi nejaké rady,ako toto prekonať.Je aj dosť nervozná,lebo doma toľko nepospí

avatar

A prečo si prestala ??

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

A prečo si prestala s kocikovanim? Ja si neviem predstaviť nechodiť kočíkovať veď by ma doma porazilo a malú asi tiež

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

A preco si prestala chodit s malou von?

Odpovedz
21. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

Chodievaj naďalej. Môj starší syn spával len v kočíku, chodievala som do jeho dvoch rokov, na vzduchu sa deťom lepšie spí

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

ja som kocikovala pomaly do 4rokov prvu......az kym sa nenarodila druha.....a teraz druha bude mat 4roky a este kocikujem.......ani mne ani jedna doma nespala......je pravda ze doma som prd spravila, ale nie je nic dolezitejsie ako spokojne dieta

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Tiez sa pytam, preco?

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Ja som tak dceru kocikovala dva roky,inak mi nespala.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

máš dôvod nechodiť von? Lebo to je pre vás obe najlepšie..

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@tajinkaaa veď to je pravda.Lenže som v anglicku a nikoho tu nemám,kto by mi pomoholCiže nič nestíham a chodili sme von aj po daždi aj po mraze a uz nevládzem.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 to je co za dovod?

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 obliecť dať do kočíka na balkón ,alebo k otvorenému oknu v izbe

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 dieťa má byť von za každého počasia, nič lepšie pre jeho imunitu nemôžeš urobiť. Kašli na poriadok, môj keď nebol v kočíku, tak visel na mne a k tomu som mala aj staršieho, trojročného.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 skus kupit hačku.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 tak ju skus dat spat v kociku na balkon ... Ja zijembtiex mimo svk, cize tiez sama s chodila som min dve hodky rano,dve poobede za kazdeho picasua vynimka vichrica a viac ako -15..., ked sme sa prestahicali a mali terasu ,tak kym nexaspala som vozulila a potom sup na terasu

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@sanym ale tu nejde len o poriadok.V kuse do mňa niekto hučí,že som dcéru zle naučila na spánok vonku.Že by mala prespať aj 3 hodiny doma

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 si matka, načo také hluposti pocuvas?

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@marylynn čo to je,prosím Ťa??

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Obe mi spali len von do pol roka. A tu som

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 lenže ako píšeš dnu ti nepospi takze ja by som išla na dve hodiny aspoň kočíkovať nech si pospi a vo vnútri okradka, nosič, hracia deka a fungovala by som ..takto ste obaja nervózni lebo malé chce spat von a ty mu to nedoprajes a ty lebo si unavená a nahnevaná že tak či tak nič neporobis ..ono to teraz vyznieva ako keby si von nechodila z tvojej lenivosti lebo pravdu ti poviem ja kocikujem aj keď je -5 aj po daždi lebo si pri tom proste oddýchnem a predýcham sa a nie som cely deň zavretá medzi štyrmi stenami

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 ja to viem pochopiť, tiež som na to bola sama, kým muž je od rana do vecera v práci a rodina všetka daleko od nás; riešila som to tak, že mala spávala vonku na terase, to bol jediný čas dňa kedy som mohla robiť bezne veci (navarit, spratať,...)
Ak nemas možnosť nechať na terase alebo na balkóne, tak jedine pri otvorenom okne

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 ja som si kupila nepremokavu vetrovku, obuv tiez....aj ked bolo -18 von sa islo.......jednoducho niet casu na vyhovorky......snezilo, lialo, slnko pieklo ako šialene

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@sense tak aspoň Ty to chápeš

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

myslis, ze osatnym niekto pomaha s domacnostou, kym kocikuju? treba kocikovat, dieta potrebuje cerstvy vzduch a spanok. je nervozna, lebo je nevyspata. prekonas to len tym, ze sa vratis do starych kolaji a budes ju kocikovat, aspon raz denne. ja som chodievala dvakrat v takom veku. doma bordel, nenavarene. a zasa len bordel...a co?

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

ja som na svk a tiez som kocikovala len sama. mala som klud aspon.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Maly má rok a pól do roka spával len v kočíku a vonku sem tam na terase, práveže mna to kočíkovania bavilo, veď o tom to je, tiež bol chlap v robote, podľa mna to tak má väčšina žien nič tragické. Chod von a kocikuj, tým že bude nervózna nepomôžes ani sebe ani jej, budete akurát nervózne obe.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Áno kúp hacku. Buď zo stojanom alebo normálne návrat do teamu hôre v strope na skonu. Tam ide asi o to pohupovanie. V izbe otvor okno a nech spí. Hračka sa hýbe ako sa dieťa začne prebúdzať a mrvit samé. Ja som úprimne nikdy vonku nekocikovala hodiny by ma porazilo nudou sorry baby 3-4h denne vonku v mraze či daždi fakt nie. Jasné von sme chodili ale vždy sme mali nejaký jasný cieľ😂😂😂

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Ja toto zase pochopit nedokazem. Co nevladzes? Pocuvat reci inych? Ja mam deti 3. Z toho jedno troj mesacne. Netvrdim ze mam doma top poriadok, ale aj tak kocikujem, upratujem, varim a obskakujem deti. Muz je v praci 16 hodin denne takze nepomoze a da sa to zvladnut. A ako ti aj radia baby, daj ju na balkon, nech je aspon na vzduchu ked si chces oddychnut. Na tom nieje nic zle.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

ja som tiez v angl. a pravidelne kocikovat som tiez nechodila,.. daj spat dieta do dobre vyvetranej izby a hlavne neprehrievaj oblecenim,ziadnu capicu nedavaj, neprekuruj.. my sme mavali v noci 18C, cez den 20-21C. .. A imunitu ma moje uz 6r. dieta absolutne uzasnu, posledne 3roky 100%, ani len soplik nebol a to my dospeli sme mali vlani chripku;)

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@anjelicek26 veď aj ja chcem chodiť von,ale nie kočíkovať 3 hodiny.Už ma zo vážne nebaví

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 oni musis si urcit prioritu. Dieta kt dlho a dobre spi...nakolko dobry spanok produkuje u malych deti dalsi dobry spanok aj za cenu 3j hod kocikivanis alebo nevyspate dueta ale spokojne okokie,okrem toho budujes tym imunitu nielen dietatu ale aj sebe

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@september2017 mame záhradu,lenže ona sa potrebuje voziť,inak nebude spať.Už to mám odskúšané

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 však nemusí a nerob si žiadne výčitky. Dieťa vie spinkať aj doma úplne v pohode. Máme 4 detičky a prežili to všetky bez ujmy a chorí nebývajú takmer vôbec, máme ešte dvoch adeptov čo antibiotiká v živote nevideli 😂😂 s práce som kvôli deťom chýbala minulý rok tri dni... Týmto sa imunita dieťaťa netvorí.. skús tu hacku doma a ak nie daj bábo spat na brusko, u sestrinho syna taká drobnosť a spal o sto percent lepšie👍👍

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Ja ked som mala malu 4 mesacnu kocika som 4-5hodin kazdy den....spala mi od 11 hod do 15-16v kociku... A bol to super cas....

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 moja ak zaspi v pohybe na prechádzke, tak ju zobudí až keď dlhšie stojíme a keď zaspi na terase v zabrzdenom kočíku, vtedy ju preberie ak chcem zrovna s ňou ísť preč. Zostava len trpezlivo skúšať, deti sa niekedy aj zo dňa na den menia, možno sa to zlepší.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

co? ... mala spala vonku od malicka do roka v kociku ... postupne sa naucila aj vnutri. naobliekane sme chodili nenormalne lebo ved von za kazdeho pocasia ... ona spavala od 17tej do polnoci s tym ze o osmej sme ju do postielky prekladali.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

moje dieťa musí von každý deň...a to už dávno nie je batoľa...či prší, sneží, praží slnko...

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@deti95060810 tak ísť von každý den je jasná vec. Ale túlať sa 3-4h bezcieľne ulicami či parkom lebo dieťa musí spat🤔 No vravím som lenivá, ako to len tie moje deti prežili😂

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 skús poriadne vyvetrať a potom ju dať spinkať , nech sa naučí , prepáčte baby , ale treba aj iné veci robiť ako sa kočíkovať . A tri štyri hodiny stratiť týmto by sa mi nechcelo

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 tiez som v uk a tiez nechodim kocikovat kazdy den. Maly spi cez den po pol hodinach a potom ak ho nevezmem na ruky tak vresti. Mame blby pristup do bytu a nevedela by som sama vyniest vrestiace vspierajuce sa dieta do bytu, a nechat ho same vrestat v byte kym ja pojdem po kocik, ktory by som musela nechat na ulici a niest 2 poschodia na 2x.. nehovoriac o tom ze vytrepem von kocik a zacne prsat a fukat vetrisko hoci 5 minut predtym bolo slnecno a o 5 -10stupnov teplejsie.. chodim vn len ked ide niekto so mnou alebo ked je muz doma..maleho dam spat alebo len tak lezat v kociari k otvorenemu oknu cez den a basta..

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 to ta nejak skoro prestalo bavit 😀😀.a co ako vies tolke hodiny robit co ya doma bavi ked kocikovanie nie...a ked bude male chodit co budete aj tak doma? Lebo sa ti nebude chciet na ihrisko na prechadzku na kupalisko??haloooooo

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 ked ches vozit voz, ked nechces tak nevoz. Ty si mama, ked budes chciet poradit tak sa porad ale nenechaj si do toho moc od nikoho kecat. Naucila, nenaucila, co je koho do toho.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Jeste rada budes vzpominat na casy, kdy si mohla venku 3 hodinky v klidu kocikovat...

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@anjelicek26 tiež sa nestíham čudovať 🙄 moja tiež v postielke nejako nevydržala spat,spávala v kočíku na terase ale potom sa nejako preonacila a teraz len vnútri...ale toto by som veru ani ja nerobila zas buďme ľudia 🙈

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 ale vonku aj tak treba chodiť, nie len byť doma.. Napríklad doobedu si porobiť doma a poobede ísť von s kočíkom, nemusíš práve na tri hodiny..

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

ja som tiez nevozila. jednak moje deti kocik zo zaciatku nemuseli (starsi dost dlho), jednak pri dvojjckach bol cas,ked spali (ak sa podarilo aspon chvilku naraz) casom,ked dom sa mohla vycikat,rychlo nieco zhltnut a pri velkom stasti zdriemnut,kedze v noci som spavala dokopy 3 hodiny prerusovane. spavali na dvore na terase. dnu sa naucili spavat,ked sa uz sami pretacali a v kociku im bolo tesno. to ale bolo leto,ked sme mohli cely den stravit na terase na dvore,takze na vzduchu boli dost.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkaam_1 napríklad navariť, upratať, prečítať si knihu, dať si kávu alebo slofika??? Ako sorry, ale 4 hodky bezcieľne pochodovať ulicami v čase aj necase, len aby decko spalo... Ani náhodou. Kocikovat ano, ale odtiaľ potiaľ....

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@anjelicek26 veď to,ani mňa nebaví sedieť doma,lenže chcem naučiť malú,aby sme išli na prechádzku,keď je hore a aby doma potom spala

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@domak2 presne!!!

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 u nás to tak fungovalo u všetkých detí neboj nič. Zvyknete si. Krásne spali doma a dlho.. proste na spanie mali postieľku a v kočíku oči ako sova pozerali do sveta😂

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkaam_1 sa spamataj!!!Ja nevravím,že nechcem chodiť von!!Chcem,ale nie za každého počasia.Aj každý deň,len nie na 3 hodiny,aby mi spala.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@eliskaevicka ale niektoré sú stupidné.Vraj čo budem robiť,keď bude malá chodiť.Či nebudem vobec chodiť von.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@anjelicek26 veď o to sa snažim

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 Moj sa naucil spat doma..ale v kociku. Pokocikujem ho, zaspi tam a prespi aj 2 hodiny. Ked som kocikovala v spanku, tak si zvykol na drncanie a zobudilo ho kazde zastavenie. Ale akonahle som ho davala v kociku spat dnu sposobom, ze hned ako zaspal som ho nechala v izbe, tak v pohode vydrzal spat dlho. Mozes to skusit.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@jajanka2211 vďaka,vyskúšam to

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 napisala si chcem chodit von ale nie kocikovat 😀😀😀 nie na tri hodiny?? A kolko 5-10 minut??
@jasminet
Zas netvarme sa ze 3 hodiny je nieco ...rano hodinu a pil poobede hodinu a pol ja nechapem v com je ako problem..
Navarit a upratat sa da aj tak...

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkaam_1 ja tam vidím 3 hodiny - v jednom kuse, nie hodku a pol a hodku a pol...

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@jasminet tak si to rozdel...miesto toho aby si hladala ako to ide hladas ako a preco nie...lebo bikoho nepoznam lebo sa mi nechcr lebo je skarede pocasie lebo lebo lebo

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkaam_1 Napisala som,že nechcem chodiť von za každého počasia.Aj kazdý deň.Sa naučiť čítať moja milá

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@jasminet presne tak moja reč a keď sa zobudí.ísť na hodinku vonku 👍

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 a ty sa prestan vyhovarat a lutovat sa... pekny vecer

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 tak podľa niektorých má väčšiu logiku bezcieľne blúdiť 3 hodiny po meste aby spalo a keď je hore tak robiť doma čo treba a dieta má na teba kukať asi..mne osobne dáva vacsi zmysel porobiť si kým spí a potom si urobiť program podľa chuti, počasia a to dieťa z toho aj niečo má..či?

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkaam_1 pozri sa, je to jej dieťa, jej vec koľko bude na prechádzke a či vôbec... A keby aj miesto toho dala dieťa spať do postieľky a pustila si film, tak to každému môže byť u prdele
... Nasej prvorodenej som tiež x raz vyvetrala izbu a dala ju namiesto prechádzky späť doma - lebo sa mi jednoducho nechcelo. A predstav si, že normálne prežila 😀

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkafirka1 presne,presne,presne.Moja reč

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@jasminet vďaka

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Kto nezažil také dieťa, ťažko pochopí, moje dve spali do 1,5r len v hybajucom sa kočíku, inak 30min doma, keď bolo moc zle a nemohla som 2-3h kočíkov at, tak som v zimnej bunde pri otvorenom okne vozila v izbe, bohužiaľ oddych nehrozil

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@jasminet vies co je zaujimave...tu v momente ako vyjadris svoj nazor (negativny) tak je obrana typu je to jrj vec ano je...ja nehovorim o tom ze ma denno denne chodit s nim von ale precitaj si akym stylom to napisala...nechce chodit von nech nechodi nechce kojit nech nekoji nechce ja neviem co nech nerovi mne je to desat...akurat som vyjadrila svoj nazor ze nechapem pretoze ma na to cely den

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@baska1 napr ja som take dieta mala (mam ) a teda pravr preto nechapem

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@baska1 ja som tiez take mala. Prvorodene. Ciste zufalstvo. Ked sa nehybal, nespal. Ci v lehatku, v kociku alebo v aute. Ked sa dalo, sedela som na zahrade, pila kavu a hompalala.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@lenkaam_1 akým štýlom som to napísala???

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Nikto by ma nedonutil bezcieľne kočíkovat 3 hodiny. Veď to by som prešla celé mesto aj dva krát :D pokocikujem, zaspí, odparkujem. Čerstvý vzduch je super, ale zas nie som škrečok, aby som behala v koliesku :D

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Necitala som vsetko,ale napisem ti moj pohlad.mam 2 deti a kazde je ine.prvy spal vyhradne len v kociku,ktory sa hybal.chodievala som s nim von alebo spaval doma v kociku.niekedy som s nim pospala aj ja.druhe dieta(dcera)spavala vyhradne doma.ked bola v kociku,tak max.pol hodinu.budil ju kazdy pohyb,ale v postielke potiahla aj 4 hodiny.vyskusaj ju naucit spavat v postielke.sestra mala tiez tento problem a postupne sa mala naucila spat v postielke.hlavne rob tak ako to chces ty a ako to citis,nie co ti hovori okolie.to ber jednym uchom dnu a druhym von

Odpovedz
21. dec 2018
avatar
Odpovedz
21. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@ajulienka24 hacka je zavesna koliska, taka hojdacia siet pre babatka. Ma speci pruzinu, staci, ze sa dieta pohne a samo sa tym rozhojda.
Moja mala ma so spankom velky problem a ja by som ju nikdy nenechala vyrevat, lenze vsetky pokusy naucit spat v postielke skoncili revom az sa zachadzala. A ja externe studujem, potrebovala som ten cas kym spi na pisanie seminarok a ucenie sa, nie na chodenie s kocikom. Von sme chodili kym bola bdela.
Hacka je uzasna vec, u nas sa dlho mala budila hned po 15 minutach a nevyspata. V hačke som ju uhojdala naspat a potiahla dlhsie.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

@ajulienka24 netreba si všímať . Snaž sa ju naučiť spať v posteli . Predsa len doma ma klud a môže sa vyspať . My to tak robíme , ako napríklad keď aj zaspí v kočíku neni to taký dobrý spánok ako doma . A zas chodiť ako Tlk niekde po meste by sa mi nechcelo .radsej si upracem , povenujen sa viac staršej dcere,niekedy len odychujem . Podľa mna keď spia iba za jazdy tak poriadne nespia oen driemu . Ale to jeble môj názor

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

...moj maly spi stale dva krat denne v kociku, aj teraz v zime, tam pospi najdlhsie, ale zas mame RD a necham si ho pod oknom v kuchyni aby som nan videla, vysielacku strcim do kocika a spi, na dvore ho takto ukolisem cca 5 min. kym tvrdo zaspi a necham ho tam. A ked aj niekedy sa zacne mrvit rychlo s nim kusok prejdem a spi dalej 🙂 a kedze doma mam este dalsich huncutov tak v tom kociku ma viac kludu a ticha ako doma 🙂 Doma tak max. hodinu aj ked su starsie deti doobeda mimo alebo pospi aj dlsie doma ale musim spat pri nom, akokeby citil ze spim vedla neho a vtedy pospi aj on, no ale zas to si dovolit nemozem 🙂 skus ho uspavat na balkone ak nebyvas v RD a nechaj ho spat na balkone a ty mozes porobi co potrebujes.

Odpovedz
21. dec 2018
avatar

Ja som zase rada kocikovala, ked deobci spali. Zvlast, ked boli takto mali. V kociku si pospali, ja sim mala 3 hodky ticha, vyvetrala som sa, s kamoskou sme pokecali, pripadne dom bola sama so svojimi myslienkami. Brala som to ako zdravotnu prechadzku pre seba- zhodit prebytocne kilogramy. Lebo zase moji ked v tom kociku nespali, tak revali. Nehrozilo take, ze doma sa vyspat a potom ist von, ked nevideli co sa deje. Porobila som si ked prisiel mm z prace, alebo aj neporobila🙂

Odpovedz
22. dec 2018
avatar

Vy sa fakt musite hadat za vsetko a neodpustite si bitie do hrude za svoj nazor ani v tomto predvianocnom obdobi...kazda je pomaly najmudrejdia a len to vo ona robi je spravne...a ked jej nazor je zamietnuty ta sa oduje jak male decko a obrsna utok ta si rob vo chces a nevyplakavaj...vsak ok uz ked si poviem nazor lebo sa pytali ok da sa aj slusne a potom dalej ak nesuhlasim tak mam moznost vypnut upozornenia na prispevok alebo neodpisem aleno zrolujem dolu a neriesim...mna by tiez 3 hod ked je kosa nikto vonku neudrzal.a ano boli aj dni ked maly nebol von.a zijeme.uz len preto,ze msm tiez 3 deti a muza v robote a napr.predskolacku doma viac ako v skolke a nemohla som ju nechat samu.maly mi vonku nikdy nespal a ak by aj tak ok urcite by som neostala 3 h. A nie som krkavcia mater.ani by som to so svojim moc.mechurom nevydrzala 😂 su dni kedy sa da a su dni kedy nie..a kebyze ma hned dalsie a mala by fest silne nevolnosti napr? Ja som si zazila.bola som rada ze som s torrecanom vydrzala v praci v sede kde to este chodit prechadzat sa..a ano tiez chodime von.casto.na hodinu a pol napr ked je vylet sj dlsie.pocas jari a leta pomaly stale ked sa da...ale v zime teda isto nie denne 3 h.za kazdeho pocasia ked fuka,certi sa zenia,mrzne,je sychravo.vtedy mi bohate staci aj hod.

Odpovedz
22. dec 2018
avatar

Mam dve deti a napisem vlastnu skusenost- prve dieta zimne a spalo len v kocari 3 hodiny 2x denne takze kazdy den vonku na prechadzwk zima nezima dazd nedazd. Druhe dieta nespi v kocari ale len doma 45 minut maximalne a von chodime ked je zobudena a casrokrat si spomeniem na syna ako dobre spal vonku ked som sa presla, bola na crestvom vzduchu. Teraz s malou musim ist po hodine domoc pretoze spi len doma. A nemam pocit ze by som tak deti naucila proste kazde si vybralo to co im vyhovovalo. Ked bol syn uz starsi cca 1rok tak uz spaval potom aj doma tie 2hodky. Cize dieta sa nauci spavat aj doma len to netrva hned.

Odpovedz
22. dec 2018
avatar

@ajulienka24 no teraz to chápem, jasné, že keď tak dlho sa prechádzaš a doma keby spinkala, aj si zatiaľ porobíš alebo sa venuješ sebe, svojim záujmom

Odpovedz
22. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

Čo vyhovuje jednej nemusí druhej 👍Takže trochu tolerancie dámy.
@ajulienka24 držím veľmi palce. Všetko preucanie spankovych rytmov trvá aj dva týždne, len treba vždy rovnaký rituál a pôjde to. Viem, že sú mamičky ktoré pre dieťa všetko a dobrý pocit zo samoobetovania, ale to je ich spôsob. Nájdi si ten vlastný. Ja som si aj pri 4roch malých deťoch teplú kávy vypila a doma to vyzerá normálne proste ako si nastavis tak to budeš mať a deti sa prispôsobia. A nie, nemali sme len pokojne kľudne deti, ale máme aj hypermobilneho autisti... Spokojnosť je dôležitá na oboch stranách. Materstvo je úžasná vec a nemali by sme robiť veci zo samozaprenim a pocitom že toto sa mi fakt robiť nechce.

Odpovedz
22. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@ajulienka24 nenechaj sa vytočiť pred sviatkami..vieš, musíš myslieť aj na seba, ani tomu dieťaťu nie je dobre, ked iné veci nestíhaš a ver mi, mám už vnúčatá, netvrdím, že som preto múdrejšia, ale obetovať sa je hlúposť, možno dáš dieťaťu iným spôsobom viac ako iní, ale neporovnávam..každý ako to cíti tak robí, no dieťa ti vyrastie aj bez obetovania a bude mať svoje názory, preto sa nemusíš v niektorých veciach prispôsobovať..ako naučiť dieťatko doma spať, neviem dobre poradiť, lebo to od neho záleží, mala som kamarátku, ktorá vysávala pod postieľkou ked spala a to boli voľakedy hlučné no a ja som v garzonke čítala knihu a prevrátila list a už bola hore..ked sa mi narodilo druhé dieťa, bola tá veľká zima, záveje, tak som otvorila v izbe okno, syna zababúšila, no všetky kvety zahynuli, ale naozaj sa nedalo ísť von, ani dcéru sme nevodili do škôlky..možno tichá kľudná hudba by dcérku uspala, niečo vyskúšaj a bude to to pravé ...lebo ona aj tak vonku nebude ešte pozerať, ked je taká maličká...prajem ti, nech to v prospech seba vyriešiš a prajem pohodu a krásne sviatky..♥

Odpovedz
22. dec 2018
avatar

@anjelicek26 vďaka,máš pravdu 👍👌

Odpovedz
22. dec 2018
avatar

@magda1953 ďakujem,aj Vám krásne sviatky

Odpovedz
22. dec 2018