icon

Dobre spravy o očkovaní na Covid na dnes. Dnes má skúša platiť slovenská vláda, ale podľa toho čísla na účte, ostanem verná Sorosovi.
Najkrajšia reklama na očkovanie, akú som videla. V jednoduchosti je krása.
https://mobile.twitter.com/ddiamond/status/1378...

- najlepšia správa sú dáta z UK a Izraela, ktoré. Maju spoločne masívne očkovanie. UK dnes pri skoro 67 miliónoch ľuďoch hlási cca 2700 nových prípadov a 26 úmrtí, pritom ešte 8.1.mali nových prípadov 68 000
https://www.worldometers.info/coronavirus/count...
Izrael detto, hlási 316 nových prípadov za včera a 2 úmrtia pri 9 miliónoch ľudí a pomerne uvoľnených opatreniach a ďalej klesá.
https://www.worldometers.info/coronavirus/count...
Ockujme sa, dobre bude... Nie som ex premier, len aby bolo jasné.

avatar

Dobre bude.. Len presvedčiť u nás ľudí bude ťažšie

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@katym77 ne, to pôjde.. Ja na okolo badam, že ako sa ockuje viac a viac ľudí a nikto nie je zombie, že sa postupne lámu a ockuju, aj taky, čo kedysi tvrdili, že nieeee

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Príjemná reklama 👍😊

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Ja napriklad vo svojom okoli nie,nik co sa ockovat nechcel sa ani nedal. Asi kazdy vidi to svoje,neviem 🤷‍♀️😀

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ivik4 ale ako vravím osobná skúsenosť je ako vedecký dôkaz irelevantná.. Tak aspon prieskum z februára https://www.sav.sk/?lang=sk&doc=services-news&s... na podporu tvrdenia, že ochota očkovať rastie

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Veľmi dúfam, že sa to očkovanie urýchli. Že sa dodávky zrealizujú podľa dohôd a každý, kto chce, sa môže dať zaočkovať čo najskôr. Je úžasné, že v SR sa ockuje aj cez vikendy, taky luxus nie je všade.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 to bude až v roku 2030...🤦
Stále nie si v obraze ? 😁

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 juj to mi nemusis posielat, nezaujima ma to,ja len na margo tvojho okolia som napisala o mojom. To je vsetko

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ivik4 no ja som to aj myslela tak, že vidím, že napr svagrinina babka a mama váhali, ale keď už ockovalo aj svagrinu ako náhradníci aj brata.. Tak zrazu aj oni chceli, samozrejme, že ak sa okolo teba ľudia neockuju, ani nebudú, lebo anonymné čísla sú čísla, ale príklady kamarátok, rodín.. To. Tiahne.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@darka2001 ako ta konšpiračné teória o nejakej agende 2030 a zlom Gatesovi a etc? Tak ja veľa vecí nechápem a tu asi ani nechcem byť v obraze.. 😁

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 nie u nas ani ockovanie znamych co sa dat ockovat chceli a uz ockovany su,nikoho nenalomilo, vlastne este viac moje okolie nadava a je rado ze sa ockovat nedali

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

A inak aj tu na koniku co baby od zaciatku pisali ze sa ockovat nedaju si stale stoja za svojim, pritom som tu kolko x citala hluposti ze zrazu sa ockovat chcu. Tiez mi to pride ze kazdy vidi co vidiet chce 😀

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ivik4 v pohode, každého slobôdna voľba s dosledkami

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ivik4 u nas tiez nikto názor v okolí nezmenil a naďalej trvajú na tom, že sa očkovať nedaju😉🙃

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubica285 je to úplne ok, očkovanie je dobrovolne

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Bola otázka času, kedy príde nový variant, na ktorý vakcína účinná nebude. Uz tu mame prvú takú mutáciu v Japonsku (Eek)a posledná určite nebude, takže veľa šťastia, nech Vám čím skôr vymyslia účinnú vakcínu a môžte pokračovať v očkovaní...

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@sisaka samozrejme sa ráta sa s preočkovaním a dalším vývojom vakcín. Cieľ je dostať pandémiu pod kontrolu a dáta ukazujú, že tam.kde masívne ockuju to funguje. Jedna vakcína raz za rok a otvorené školy, bez lockdownov je good deal.pre.mna

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Ja som bola medzi prvymi co nastavovala rameno na ockovanie no postupom casu ked vidim tu mizeriu,amaterizmus a neodbornost pri ockovani tak stracam zaujem.Mam 33 rokov,robim denne v kolektive 150 ludi a kedy pridem na rad? Mozno na jesen ked tu bude desiata vlna a aktualne vakciny uz neucinne..

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@iv007 podla odhadov koncom júna.. 😁 Nestracat optimizmus

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Tak tak..robte zo seba dalej pokusne kraliky...zaujimavo sa k ockovaniu vyjadril nositel Nobelovej ceny Montagnier 🙂

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Moja svokra tiež vymýšľala s očkovaním a dosť pomohlo, keď jej dvaja susedia zomreli na covid. Bola posledná z rodiny, už má ale týždeň po prvej dávke 😊

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 Ďalšie 10tky.nositelov nobelovej ceny sa nechali očkovať a tipujem, že že ďalší nositeľ nobelovej ceny bude niekto za očkovanie na Covid, tipla by som ľudí okolo mňa vakcín.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@pallacinka hej úplne cynický toto tiež pomaha

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Aj u nás všetkých čo poznám si stoja za (podla mňa) rozumnejším riešením a to je, počkáme čo bude a počkáme si aj na správy od autorky cca o rok, k akej nijakej zmene ne-došlo. Ešte si počkáme na ďalšie preočkovanie, účinky samotného pilotného ockovania na jeseň, keď príde pravé vírusové obdobie. Ale ako vždy píšem, držím palce a snáď aspoň tých 40% sa podarí, lebo 70, či dokonca 80% strednej vekovej kategórie - to sa nenazbiera (podľa mňa).

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@zuzana2910 želám vám, aby vás počas toho čakania Covid obisiel

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@iv007 Hovoríš o Slovensku? Pre porovnanie: moja dcera príde podľa výpočtu očkovacej kalkulačky na rad v krajine západnej Európy budúci rok v apríli, a to za predpokladu, že sa týždenne dá zaočkovať 60000 ľudí. Všade je to dosť pomalé, ale verím, že sa dodávky zrýchlia čoskoro.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

prosim ta a v usa ockuju cim nevies? sa ku mne dostala taka sprava, neviem ci nie hoax, ze ockuju jak blazni a cisla stale stupaju.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

Dnes vyšiel článok českého biológa Flegra: https://sip.denik.cz/celebrity/jaroslav-flegr.html Zdroj nič moc, ale som zvedavá, či mu jeho predpovede vyjdú. Zaujalo má hlavne to, kde hovorí, že podľa neho sa v západnej Európe budú rozhodovat medzi povinným očkovaním alebo lockdownom.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@tarvika Mne práve kamoska z new yorku písala, že ockuju o 100 200 a život sa im vracia do normálu.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@tarvika pfizerom, modernou a Johnsonom a ockuju ako blázni, ale je to 50 štátov a každý má trochu iné tempo a možnosti a musia zaočkovať 330 miliónov a majú 100..cize narozdiel od Izraelu, či UK ešte ďaleko k 60% zaočkovaných. Tu sú podrobné údaje, podľa mňa ako celok klesli a teraz je to skôr stagnácia na nízkych číslach.. https://www.worldometers.info/coronavirus/count...

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 je virolog, vyzval Izrael k zastaveniu hromadneho ockovania...neviem ci aj toto tak sledujes ale maju kopu ockovanych, rastie im pocet nakazenych a je mozne ze sa bude treba ockovat kazdych 6 mesiacov co je pri novom type vakcine uplny nonsens kedze nikto nevie ake to bude mat nasledky

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 prosím pozri dáta, nič im nerastie.. Hneď hore.. Je link. Pre očkovať tých 6 mesiacov by bolo skvele, keby si mala zdroj. Lebo akurát vyšla štúdia od Pfizeru, že ešte aj 6 mesiacov po očkovaní majú ľudia na 91% imunitu laicky povedané a dlhšie obdobie sa ešte nedalo skúmať.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 nenosim zdroje v hlave...tie tendencne studie od pfizeru a spol.ma nezaujimaju absolutne...niektori sa zacinaju ozyvat ze ockovanie imunitu nevytvara,iba rezistenciu na virus a preto ockovani budu este nebezpecnejsi ako neockovani, z hladiska novych mutacii

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 A aké štúdie sú pre teba relevantne?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubinkag. ked veris farma firmam ktore na tom zarabaju tak nech sa paci...pre mna su relevantne nazory odbornikov, ktori sa neboja povedat aj druhu stranu nielen to co je oficialne vtlkane a lepsie sa pocuva

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 kto to tvrdí? A rozumiete určite spojeniu rezistencia na vírus?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 ja mam len maly dotaz - ockovanie je sloboda 🤔 A co tie statisice ludi, co su uz zaockovani - dokonca aj druhou davkou - aku maju slobodu? Neplati pre nich zakaz vychadzania? Mozu si otvorit prevadzky, poslat deti do skoly ci ake vyhody maju? Ci maju cakat, kym sa zaockuje dostatocny pocet ludi? A co ak to bude trvat tak dlho, ze ochrana, ktoru im poskytne ich vlastne ockovanie uz vyprsi? (predpokladam, ze po roku uz im.bude ich vlastne ockovanie na dve veci 😂 ). T.j. rok budu ockovani uplne zbytocne, bez akychkolvek vyhod? Povedz tomu Sorosovi 🤣, ze sluby sa maju plnit, a ze mna bez nulovych realnych benefitov na ockovanie nenamota 😉 Ak povazujes za benefit to, ze budem mat vymenou za pochybnu vakcinu, ktorej ucinky sa prejavia ktoviekedy a ktovieako - sancu na lahsi priebeh (ani nie, ze ma uchrani pred nakazou), tak to je pre mna osobne dost malo. Kedze statistika nepusti a ako mlady zdravy clovek sa korony ABSOLUTNE neobavam ako zavaznej ci nebodaj smrtelnej choroby. Co tak sa obcas povenovat aj takymto osemetnym temam a o*rbavaniu ludi s nejakou imaginarnou slobodou namiesto tych kecov?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 ja nemam chut na tieto slovne dotahovacky, ak niekto nevidi alebo nechce vidiet co sa deje v Izraeli a kam toto vsetko smeruje tak nie je o com

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 Izrael uvoľňuje, UK uvoľňuje, objavuje sa viac štúdií, že pravdepodobne neochories a nebudeš infekcna, alebo budeš mat podstatne menšiu virovu naloz. Moja teta je onko.pacient,.mojo.svokrovci nad 70 pre nich ročne očkovanie znamená, ZE NEUMRELI, a áno stále viac a mala som to tom aj nejaký post hovorí, že za očkovaný by mali mať výhody.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 ved tam mate dáta hneď hore, krivky, štatistiky.. Žiadne dothaovacky, keď nemáte zdroje je to len názor a mňa zaujímajú argumenty

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 rezistencia na vírus viete, vysvetliť ako to chápete?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 mali by mat vyhody... Ale realne nemaju - aspon u nas ani zmienka o tom, ze by mali byt brani inak ako ostatni 😉 To mi staci.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 jasne,vycucala som si to z prsta...a hovorim o covid pasoch a obmedzovani ludi,ktori sa ockovat nedali

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 Veď dobre, rozumiem tomu, čo chceš povedať. Preto sa chcem aj ja dozvedieť aj o druhej strane a jej informáciách. Kde sú publikované? Hovoríš o odborníkoch, čiže publikujú. Posli mi, prosím ťa, mená, ja si ich dohladam na pubmede aj sama.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubinkag. Vyssie som spomenula napr.Montagnier

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 lenže štúdie sú niečo iné a to, že každý človek ma iný organizmus a inak môže na covid reagovať je ine. Uz som ti tu vminule pisala, ze u nas v DSS zomreli 4 ci 5 ľudia, ktorí už zaockovani boli. A tuším nad 70r sa ockuje len Pfizerom. A nakazil ich niekto zo sestier, ktoré sa o nich starajú a su tiez uz druhou davkou zaočkované.
Takže ci môže byt prenášač, alebo sa nakaziť, aj keď je zaockovany, sa určite nedá povedať.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 vysvetlite mi tu rezistenciou na vírus, lebo slovník slov, hovorí, že rezistencia je odolnosť a teda, ak má rezistenciou na vírus, mam imunitu https://slovnik.aktuality.sk/pravopis/slovnik-s...

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubica285 počkáme si na mesačne hlásenie SUKL o Covid, kde hovoria aj o reinfekciach po kovaní, vo januára februári nič také nebolo

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 Napr. Nemecké mesto Tübingen sa vracia do normálu tak, že každý nosí pri sebe covidpass a nemá žiadne obmedzenie.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 inak to nefunguje ako rezistentne baktérie, čo na nich nefungujú ATB..

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubinkag. Tak v pohode - ak mi vlada zaruci nulove obmedzenia - mozem si chodit kde chcem, kedy chcem a stretavat sa do lubovole s kymkolvek kdekolvek v republike - dam sa zaockovat - dovtedy o tom neuvazujem. Dovtedy je ten slogan o slobode len praznou frazou. To je pre mna este ako tak akceptovatelne, hoci aj tak nebudem uplne slobodna, kedze otvaranie niektorych prevadzok a roznych hromadnych podujati sa odvija nie od jednotlivca, ale od celkoveho poctu zaockovanych. Ale to uz cert ber.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 otváranie v Covid automate stojí na napr. počte nových prípadov a ľudí v nemocniciach zaockovanost ako parameter tam ani nie je a kritizujú to napr. DÁTA bez patosu.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 Takze Montagnier nemá publikovanú žiadnu štúdiu, vedecká obec ho za jeho výroky o víruse a jeho domnelí podobnosťou s HIV skritizovali a on dobrovoľne ustúpil. To som nasla narýchlo na webe. Ak máš viac info, sem s nimi.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 to je dost velka chyba, jedna z viacerych toho ich slavneho automatu - a presne o tom pisem - mega hustenie do ludi o dolezitosti ockovania pritom sa tento dolezity faktor nepremieta do automatu a ani do praktickeho zivota zaockovanych ludi. Keby sa toto zo strany kompetentnych zmenilo, motivacia ludi ockovat sa by urcite vzrastla.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 ale vy tvrdíte, že otváranie prevádzok je naviazane na počet očkovaných a to je blud

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubinkag. Jeho vyjadrenie k očkovaniu som tiež nenasla, len teóriu, že vírus je umelý..

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 o to horsie ak nie je otvaranie naviazane na pocet ockovanych! O to vacsie je klamstvo ten slogan "Ockovanie je sloboda"! NACO realne sa mam dat ockovat, ked ochrana pred nakazou je pre mna nepodstatny faktor a zaockovanim ja ako osoba nic neziskam (a ani nemocnice neodlahcim, kedze je viac nez pravdepodobne, ze aj keby som bez vakciny dostala covid, v nemocnici by som neskoncila)? Cim dalej tym viac sa presviedcam, ze ockovanie nema pre mna zmysel a nic nim neziskam 😉

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 neockujte sa, je to dobrovolne.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 dobrovolne, len nechutne pretlacane aj za cenu klamstva.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 drží vám niekto pištoľ pri hlave, či čo? Mate to ako podmienku do prace? Očkovať sa je racionálne riešenie a ma zmysel pre kolektívnu imunitu, samozrejme, že je podporované, ak cítite tlak a pochybnosti, pýtajte sa seba prečo.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 nedrzi mi nikto pistol pri hlave, ale vyjadrit sa, co si o tom celom myslim, snad mozem, ci? Pekny vecer 😉

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 dakujem za infosku!

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 Mne teda vychádza, že ak si mladá a dostaneš covid, tak ti to nevadí, lebo prežiješ. Dobre, tomu rozumiem. Len nerozumiem tomu, že ti nevadí, že to môžeš šíriť ďalej a možno nie všetci mladi majú taky dobrý imunitný systém ako ty. Nemusia o tom ani vedieť.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@lubinkag. Zasadna otazka - ked budem zaockovana nemozem capnut virus? A nemozem ho sirit dalej? Skutocne? Lebo ako to sledujem, uplne rovnako mozem chytit virus aj zaockovana aj ho dalej sirit.Tak o com sa tu bavime? Ci mi nieco uniklo a zaockovany jedinec uz nemoze nikoho nakazit?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 nie nekozete len tak capnut vírus, imunitu vám Pfizer garantuje s Modernou nad 90%,AZ nad 79%, Johnson nad 66%. Rovnako posledné štúdie ukazujú robene na zdravotníkov v USA, že šanca, že niekoho nakazite klesá až o 80%.. Vakcíny Pfizer a Moderna znižujú aj riziko šírenia vírusu, naznačuje nová štúdia z USA. Po prvej dávke počet infekcií klesol o 80 percent, po druhej o 90 percent.
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7013e3...

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 je iné, čo sa vám zdá na vašom okolí, či pri scrollovani fb a iné, čo ukazujú vedecké a odborné štúdie stojace na reálnom výskume.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 takze mam pravdu - riziko, ze niekoho nakazim sa iba znizi, nie vsak uplne vyluci. Ak sa niekto obava o svoju imunitu a o to, ako chorobu zvladne, nech sa da zaockovat - a nie tu hrat na city, ci ja sa nebudem citit vinna, ak niekto kvoli mne bude mat tazky priebeh lebo ho nakazim. Nie, nebudem sa citit vobec vinna, lebo ten clovek sa mal moznost zaockovat - jeho volba, ak nesiel.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 sú tehotné, deti, onko, čo nie sú v remissii príliš krehký starí ľudia..
Ich ma chrániť kolektívna imunita, lebo nie každý sa môže očkovať, plus ak zaockujeme 100 000 ľudí Pfizerom, stále tu ostane 9000, ktorým sa nevytvorí imunita... A tých všetkých ohrozuju nezaockovani čierny pasažier.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 bavíme sa o brutálnych zníženia h na hraniciach modernej medicíny, ak chcete niečo 100%, to sú v živote len dve veci... Smrť a dane.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 teda ty hovoris, ze tych 9000 je na tom rovnako ako "cierny pasazier" a podla teba ohrozuju ostatnych, kedze imunitu nemaju? A to hovoris o pfizeri, co potom astra so 62% ucinnostou?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 este by ma zaujimalo, ako vies ci napr. ty ako zaockovana astrou patris medzi 62% s imuitou alebo si cierny pasazier? povedane tebou vymyslenym terminom

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@nextik1 AZ ma. Účinnosť 79%. Čierny pasažier nie som, ja som očkovaná, a netuším, či a ako sa mi vytvorili protilátky, nedala som si robiť test na protilátky. Tých 9000 ma nejaké protilátky, ale nie dosť na imunitu, má však dosť na ľahší priebeh...ale nemajú imunitu, napr. Sestrine deti tak mali čierny kašeľ.. Problém sú tisíce ľudí, o sa nemôžu očkovať, tehotné, každý pod 18, ľudia, čo im to neodporúča lekár, ľudia s rakovinou na chemo....

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@nextik1 inak ľahší priebeh neznamená, čo to dajú asymptomaticky.. Hlavne, ak sú starší.. Každý, kto sa naozaj môže očkovať a nedá sa je PREmna čierny pasažier kolektívnej imunity, čerpá jej výhody, ale nijak k nej neprispel.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 v poriadku, a tym sa vraciame k tej prvej mojej otazke. Ak sa "obetujem" pre kolektivnu imunitu (t.j. pre tych, co sa ockovat nemozu, resp. nevytvoria si imunitu), co ja z toho mam okrem dobreho pocitu? Niezeby som nemala radost z dobreho skutku pre blaho ludstva, ale to mi ucty nezaplati, deti nenakrmi a tiez by som sa rada pohybovala ako slobodny clovek, napr. cez okres ist pozriet cloveka, na ktorom mi zalezi (ked uz ti vnutri okresu sa bez kontroly a sankcii mozu stretavat do lubovole a nikto im nic nemoze). To si snad aspon zasluzim za ten prispevok ku kolektivnej imunite, ktory ma vacsi vyznam pre ostatnych ako mozno pre mna samotnu, ci? Takze znova - ak nemam mat ziadnu vacsiu slobodu, prenecham budovanie imunity ostatnym.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 ja som videla ze maju 62%, mozno to medzicasom aktualizovali. Ten pojem cierny pasazier si vymyslela zrejme ty ako oznacenie ludi, ktori sa "vezu" na kolektivnej imunite, ktoru im vytvoria ini. Ak sa vsak tebe astrou nevytvorili protilatky, tak tiez si cierny pasazier, ktory neprispel do kolektivnej imunity, ci zle to chapem?

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 kolektívnu i minútou a očkovaním dostaneme vírus pod kontrolu a dostanete všetko, ale prv ten vírus musím dostať pod kontrolu, dáta z UK a Izraela ukazujú, že to. Pôjde... Iňa cesta nie je

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@nextik1 Bohužiaľ nevymslela a je mi to ľúto, lebo je skvelý. A nie ja nie som čierny pasažier, ja som sa ockovalo, je to človek, čo sa neockujte aj keď moze

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@verity1 nemusíte sa.ockovat je to dobrovolne.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 tak potom som to ja nepochopila, som myslela, ze hovoris, ze cierny pasazier je ten, ktory neprispeje ku kolektivnej imunite a obrazne povedane vezie sa. Lebo toto by bolo logicke vysvetlenie, nemas imunitu, neprispejes k tej kolektivnej, jedno ci ju nemas, lebo sa ti nevytvorila vakcinou alebo z ineho dovodu.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@nextik1 nie, čierny pasažier je človek, čo sa môže a neokcuje sa, vďaka kolektívnej imunite sa choroba nesiria chráni aj jeho.. Čerpá jej výhody a nijak k nej neprispel vedome.. Pri očkovaní sa ráta s ľuďmi, čo sa im nevytvorí dosť protilátok s ľuďmi, co sa nemôžu z rôznych objektívnych pričiň očkovať etc.. To nie sú čierny pasazieri

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 podla mna mas v tom koncepte oznacovania ludi za ciernych pasazierov chybu v uvazovani. Podla teba je to clovek, ktory sa neockoval. Ako vies ze cerpa vyhody kolekt. imunity a neprispel k nej? Co potom ludia, ktori ochorenie prekonali a maju protilatky? V tvojom uvazovani su to cierni pasazieri. Co ludia, ktorym sa protilatky nevytvorili ani po ockovani? V tvojom uvazovani to nie su cierni pasazieri, aj ked neprispeli ku kolekt. imunite a cerpaju jej vyhody. Sa musis rozhodnut. Ved aj v realnom zivote si cierny pasazier ked nemas listok napr. na mhd, je jedno ze ho nemas lebo si si ho sice kupil ale automat ti ho nevytlacil alebo nie si cierny pasazier, ak nemas sice nemas listok z automatu ten papierovy ale mas ho v smske v mobile. Toto je koncept cierneho pasaziera, nie to co ty hovoris.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@alby2014 preto mozno trosku viac uvazuj, kym budes ludi oznacovat ako ciernych pasazierov.

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@nextik1 ľudia, čo majú protilátky ich nebudú mať večne hranica ja 180 dní a mali by sa potom. Očkovať tiež. Btw je iné, ak mi neprišla. Sms, či automat dal zlý lístok a nastúpila som do busu a iné, keď s plnym vedomím som nastúpila a vedela som, že lístok, nemám a ani sa ho nesnažila kúpiť, hoci som cestou mala automat, mobil aj drobné. Ja viem, že sa to blbo počúva, ale neockovat sa keď môžeš a nič ti nebráni... A nechať to na iných..a.potom.si uživat kolektívnu imunitu a jej výhody.. Si proste čierny pasažier kolektívnej imunity. Tu nejde o to prestať systém, tu ide o to zachrániť životy dostať deti do. Škôl, ekonomiku do chodu etc. Alebo čakájme nech vírus ďalej cirkuluje, mutuje...zime tak ako posledný rok, ved je to vlastne v pohode

Odpovedz
5. apr 2021
avatar

@ludmilka2407 Ďakujem, pozriem to.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 si nenormalne nasilna svojimi nazormi. Ukaz jedneho cloveka, ktory sa ockovat nechce a takto denno denne tu uverejnuje clanky a broji proti. Pises, ze je to dobrovolne, tak nechaj ludi zit. Mam kokegyne, ktore same priznali, ze sa dali zaockovat, lebo sa nechali zmagorit. Ich slova, ciste ovce. U mna v triede sa vyskytol kovid u ziaka, zostali sme v karantrne po 2 dnoch od nastupu. Zlakli sa vsetci. Prisla moznost ockovania a pod vplyvom isli. Keby mali cas na rozmyslenie, ze by nesli. Ja nie som vobec za ockovanie. Vyhody ako slubovali zaockovani nemaju, vybrat vakcinu si nemozes. Cirkus okolo objednavania stale, najnovsie v ba.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@benit tak si bloknite moje príspevky

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@benit inak aké chcete výhody pre očkovaných, keď máme zaočkovaných len cca 13% populácie a ledva 5% je zaočkovaných plne? To, že máme v tom bordel a etc je.problem štátu a nás ľudí, nie vedy a dat, ktoré ukazujú, že vakcíny fungujú. Inak svoje dobré správy postu jem cca od polky decembra, je apríl, ak vás nehnevaju, či znervoznuju skúste sa pýtať prepáč vo vás tieto emócie vyvolávajú, ak ste si svojom rozhodnutím istá.. A opakujem blokovať moje príspevky je tiež možnosť. 😉

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

Mne sa strašne ľúbi ako ty si ideš svoje a keď niekto niečo,tak že to si musíte spracovať v sebe prečo máte tieto pocity,emócie.Milá Alby tomu sa hovorí zrkladlo asi máš niečo ty v sebe nespracované a kopec strachu,ktoré potrebuješ tlmiť niečim🤷‍♀️

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zgerhardova keď myslíte. Ja teda nepíšem pod zjavne antiockovacie psšty mesiace autorkam nech sa uvedomia..

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 uz sme spolu viackrat komunikovali. Tvoje spravy ibchadzam, neotvaram komentare. Teraz som tukla a stale o tom istom. Pozri prispevok tesne pod tvojim.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@benit tak netukajte vôbec.. Pre pokoj vašej duše.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 skor tvojej. Velmi nemas rada iny nazor a oponentov😉

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@benit to, že vám niekto protireci a podoprie svoje názory argumentami, faktami a zdrojmi, čím vyvratí vaše tvrdenie.. To je diskusia, čo ľudí posúva, to neznamená, že neuznávam iné názory, alebo ich netolerujem, platí všetci máme právo na vlastný názor, nie na vlastný fakty

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 alby logika hovori, ze herd immunity na taketo ochorenie vytvara clovek, ktory sice stretne covid, ale ma protilatky alebo t bunkovu imunitu a covid unho neuspeje, nevie sa mnozit, sirit atd. A to su ludia, ktori ochorenie prekonali, alebo bola u nich ucinna vakcina, alebo aj iny pripad sa do ludskej bunky dostane ale nedokaze sa rozmnozit dostatocne na ochorenie. A tym som inymi slovami povedala, preco si myslim, ze sa mylis vo svojom oznacovani ludi za ciernych pasazierov, teda tych ktori sa podla teba vezu na kolekt. imunite,ktoru im vytvorili ini. Ved ani ty nevies, len automaticky predpokladas, ze patris do toho % ludi, kde bola ockovacia latka ucinna. Aby sa ti nestalo, ze nakoniec budes tym ciernym pasazierom ty.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@nextik1 ešte raz pri vytváraní kolektívnej imunity sa ráta, že časť ľudí sa neočkuje, lebo nemôže, časť sa nevytvorí dosť protilátok...etc. Ak sa však neokcuje, aj keď by si sa mal a môžeš si čierny pasažier a ak vás bude viac, kolektívna imunita začne oslabovat a choroba sa znova sirit. Jednoduchšie to už vysvetliť neviem, čiže ak ja náhodou nemám po očkovaní imunitu, tak ja som sa jednak dala očkovať, druhák s nejakým percentom takých ľudí sa ráta.. Ja nenastupujem do vlaku, aby som sa zviezla v pohodlí s tým, že vedome si odmietam kúpiť lístok, naschval, lebo niekto povedal, že revízor možno nepríde to tvojho vagína, alebo, že lístky.siria autizmus, či ich vytlačili rýchlo.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 uz sa cyklime v odpovediach, moj argument je taky, ze tento pojem oznacovania niekoho za cierneho pasaziera, co evokuje niekoho, ktory sa vezie bez prispenia proste nesedi, kedze pri vytvarani kolekt.imunity sa rata aj s ludmi, ktori ochorenie prekonali a ako ty pises, rata sa aj s ludmi ktori sa ockuju ale nemaju protilatky a ku kol.imunite neprispeju. Taketo oznacovanie je len nepravdive nalepkovanie.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 ja som ti chcela v dobrom povedat, ze tymto nalepkujes za cierneho pasaziera kazdeho, kto neprispeje k herd immunity, lebo sa vezie na imunite inych. A prosim ta, ak sa ti da oprav si ten "vagon".

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@nextik1 aj ludia, o prekonali Covid sa maju po 180 dnoch ockovat. Imunita ockovanim je stalejsia a pravdepodobne aj dlhsia. Ten pojem som nevymyslela ja, normalne sa pouziva napr. tu hned v clanku v prvom odseku https://dennikn.sk/701801/cesky-vedec-nezijeme-...

Je to o ludoch, co neprekonali ochorenie, nemaju imunutu, MALI a MOZU sa ockovat, ale neurobia to ... btw pri obrne ani neriesime, aby ludia mali imunitu, lebo sa chvalabohu nemaju, kde tie deti nakazit, lebo sa choroba nesiri, lebo kolektivna imunita. ANo, pouziva sa to na ludi, co sa vezu bez prispenia, MOZU A MALI by sa ockovat. Jasnejsie to uz povedat neviem. Nie je dotycny tehotny, nema prebiehajuce onkoochorenie, nema Covid, alebo pred viac ako 180 dnam, nie je pod 18 zatial, nema alergiu na dane ockovacie latky etc, .pre tvoj vek sa moze ockovat, ale nebude...pocka kym sa zaockuju ostantny a potom budete dotycny cerpat vyhody, teda, ze virus sa siri menej, moze sa cestovat, volne nemocnice etc. Tychto oznacujeme tymto slovom a nie nepouzivam ho prva a anis om ten pojem nevymyslela, ak ste vysporiadana s tym, ze sa nedate ockovat, moj nazor vam moze byt lahjostajny, o mne si tiez ludia myslia, ze som blba, fanaticka, ouvca, hlupa a mam mat deti postihnute po ockovani, zelaju mi trombozu u pribuznych a ine mile veci v spravach a mne je to fakt jedno, musim povedat. Cize, tak.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 to ma mrzi, ze ti ludia zelaju zle veci. V clanku, ktory si tu uviedla sa pise:"Čierny pasažier zneužíva systém, lebo sa vozí vďaka tomu, že iní platia, hoci on do spoločného mlyna nijako neprispieva." Ved o tom ti cely cas pisem, ze herd immunity sa tvori tak, ze do nej niekto "prispeje" tym, ze je voci virusu odolny, virus sa nevie namnozit a sirit dalej.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@nextik1 a ja vam x krat pisem, ze ak sa niekto ma a moze ockovat a neurobi to a nema dovod, ci uz tym, ze prekonal ochorenie a ma prirodzenu imunitu, alebo ma vazne dovody lekarske, preco sa neockuje, alebo je tehotny, pod 18 a etc... tak je proste cierny pasazier. Princip kolektivnej imunity nejake percento ludi, co sa nechcu ockovat k tym, co sa nemozu, nesmu, alebo maju maloprotilatok, prezije, ale ako bude narastat pocet neockujucich sa ludi, kolektivna imunita padne, vid outbreaky osypok. Ja nehovorim, ze cierny pasazier je clovek, co ma imunitu voci Covidu po ochoreni, hoci aj ten sa ma po 180dnoch ockovat. Cierny pasazier je clovek, co sa MOZE A MAL BY SA ockovat a on to neurobi.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@nextik1 a psoledne prirovnanie, ti ludia, co sa ockovali a maju maloprotilatok,alebo co sa nemozu, alebo maju prirodzenu imunitu, oni maju vo vlaku listok ZTP, ale maju listok, chceli si ho kupit, ale sme vyhodnotili, ze lepsie pre nich bude ZTP a cestovanie zdarma. Potom su ostatni, co si kupili listok a vezu sa a potom taky, co sa chcu zviest, nemaju ZTP kartu a zaroven si odmietaju kupit listok, ale chcu sa viest.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

Tvoje slova -kopirujem " Dobreeeeeeeee dobre spravy o ockovani na Covid na dnes, dnes ma plati Moderna som sa rozhodla.
- EMA dnes zverejnila spravu zo setrenia AZ ohladne trombov. Plati, ze AZ nema ziadnu priamu suvislost s ich vznikom a nevyskytuju sa v ockovanej populaciii viac ako v neockovanej. Myslim, ze total to vystihuje dany obrazok. :D

https://www.ta3.com/clanok/1207432/zrazeniny-su...
Hups

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@maca1984 ano, a este skumaju ci moze byt suvis medzi specifickymi tzv. trombami mozgovych splavou...klasicke tromby AZ nesposobuje a o tom hovorila aj sprava EMA, ktora tam bola linknuta

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@maca1984 dnes sa caka na stanovisko EMA, hoci pravdepodobne nebude este uplne...k tym trombom mozgovych splavou, presakuje, ze mozno tam je suvis, ale nevedia, co to sposobuje a ako to moze suvisiet...etc... ved pockame okolo 17tej zvykne mat EMA tlacovku

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@maca1984 tu liknem tu EMU znova, hoci bola aj v mojom povodnom prispevku,kto citujete... tu je cela sprava https://www.ema.europa.eu/en/news/covid-19-vacc... a dole mate konrketnu cast, co som vam vybrala.

the benefits of the vaccine in combating the still widespread threat of COVID-19 (which itself results in clotting problems and may be fatal) continue to outweigh the risk of side effects;
the vaccine is not associated with an increase in the overall risk of blood clots (thromboembolic events) in those who receive it;
there is no evidence of a problem related to specific batches of the vaccine or to particular manufacturing sites;
however, the vaccine may be associated with very rare cases of blood clots associated with thrombocytopenia, i.e. low levels of blood platelets (elements in the blood that help it to clot) with or without bleeding, including rare cases of clots in the vessels draining blood from the brain (CVST).
These are rare cases – around 20 million people in the UK and EEA had received the vaccine as of March 16 and EMA had reviewed only 7 cases of blood clots in multiple blood vessels (disseminated intravascular coagulation, DIC) and 18 cases of CVST. A causal link with the vaccine is not proven, but is possible and deserves further analysis.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 jasné! Súvislosť čisto náhodná, preto je napríklad u nás v Kanade, čisto náhodne, už oficiálne pridané varovanie, že AZ môže spôsobovať blood clots a už sa ňou neočkujú ľudia pod 55 rokov, volá sa to zbytočne neriskovať životy ľudí... ale niektoré krajiny si idu stále ďalej, však neva, pri hromadnom testovaní sa počíta aj so stratami

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@sisaka ale ved v pohode ako to je u vas v Kanade, mozno sa to zmeni aj u nas v EU...ako nerozumiem, kde je problem...pockame na vysledok a zmeni sa ockvoacia strategie, ekd bude nad vsetku pochybnost dokazane, ze to spolu suvisi...a na to mame nejaky organ, co to ma na starosti, mate ho urcite aj vy v Kanade, u nas je to EMA, v USA FDA etc.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 v pohode je to akurát pre ľudí, ktorí si plne uvedomujú, že sú súčasťou trials a hocičo sa môže v priebehu času ukázať a môžu byt trvale poškodení, množstvo ľudí, ale nevie, že sú pokusní králici a ešte k tomu im za to nikto nezaplatí a v prípade úmrtia ani neodškodní ... 2% nakazených u nás zomreli, priemerný vek 80 rokov, nevidím jediný dôvod riskovať svoj život a trvale následky pri chorobe, kde mám 98% šancu na prežitie a keby som zobrala do úvahy svoj vek a zdravotný stav + bydlisko, šanca, že prežijem, je 99.9%, ktorí šialenec sa da v takomto prípade zaočkovať? No zdá sa, že sa nájdu, mnohí podľahli propagande, zastrašovaniu a neustálemu tlaku médií, matematika im nič nehovorí a tak sa dajú ....

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@sisaka ved sa neockujte, nie je to povinne

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@jauko_kakauko ved nemusite, ja vam vase spravanie schvalovat nemusim

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 tak Vás poprosim,, neurazajte a neponizujte,, tých, ktorí maju iny nazor.... Je nas dost, co rozmyslaju este rozumom, a nedaju sa natlacit do obchodov farma firiem..... Casom pochopite, preco my neockovaní sme sa ockovat nedali...Je vela negativ na tieto,, dobrotky,, Pekny den 🙂

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko zrovna som jej to sem chcela zavesit. 😉 jedine co vie je ved sa neockujte. Nepripusta nic ine len svoj nazor. Neviem si predstavit kde takyto clovek pracuje. Ako sa chova k ludom s inym nazorom v praci.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko ano a v tom clanku povedal podla MOJHO nazoru. https://www.facebook.com/111884570490475/photos... odporucam na objasnenie kontextu...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Norimberský_kód... NORIMBERSKY KODEX!!!!!!! PLATI PRE CELY SVET. uvedomte si, co robia z nasim narodom.... Vy mate stale vyhovorky preco ano.....

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@benit normlane slusne, mam priatelov, co sa neockuju a vediea, ze si myslim, ze je to pre nich zle rozhodnutie, ale kamaratime sa normalne dalej... Inak pracujem v pohodes vela ludmi a mladezou, to, ze mam iny nazor, kt. je zalozeny na argumentoch a faktoch a nesuhlasi s vasim a narusa vase videnie sveta, zneistuje vas to, to naozaj nie je moj problem. Ja do antivakcnych a konspiracnych skupin neleziem a nepisem tam svoje nazory a nepresviedcam, ze su pomyleni, aj ked si to myslim. Neviem, preco ludia a casto rovnaki maju potrebu dookola pod moje statusy ma presviedcat o svojom videni sveta a casto bez argumentov, ci dokazov.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko a co ma norimbersky kodex, ktory vznikol ako reakcia na nacisticke experimenty so schvalenymi vakcinami, co presli celym vedeckym procesom prosim? Inak tie videa, co tu vy postujete, pus norimbersky kodexa podobne vnima dost na strankach spojenych s LSNS a Republikou...skusila by som najst ine zdroje.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@jauko_kakauko ako, ze sa ludia dobrovolne ockuju? A teda mate pocit, ze mate pistol pri hlave, ci musite sa ockvoat, ci co?

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 ešte sa ti spi dobre?
Ja len tak, že tu ľudí presviedčas o niečom, čo postupne vyzerá, že nie je až tak v poriadku....
Tak ci ta nehryzie aspoň kuštik svedomie...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko už nervičky pracujú..však,ked si už ona pozrela do prdele,tak prečo si nemohli aj iní ... vobec nezávidím ludom čo to už maju v sebe...chytá ich panika,,je ich čím dalej tym viac a ani sa im nečudujem...toto svinstvo dávaju do seba zdraví ludia v domnení,že sa z nich stanú nesmrtelnici...lebo "šak covid by určite neprežili" čo tam jedna zrazenina hore dole

a to je dobrá kravina,že očkuju sa aj tí čo nechceli...😀 áno očkujú..sa chudáci starí,ktorych dotrepu do haly akčne deti jak tu albina

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@dennissa16 čo si ..ona vie niečo,čo ani sami vedci nevedia..

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@alby2014 tak prosím NEURAZAJTE A NEPONIZUJTE LUDI SLOVNYMI UTOKMI.... MOZTE SI PISAT na vasom blogu co chcete, ale neurazajte..... Nikto nieje cierny pasazier kedze ako ste povedala, JE TO DOBROVOLNE!!!!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@miskakyska ja neurazam tych, co sa ockovat dali.... Je to ich rozhodnutie aj ked si myslim svoje..... Su dospelí, svojpravni, za zdravie si sami zodpovedajuci... Ja seba, ani deti nedam... Aj keby to bolo povinne. Nikdy!!!!!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko ved v pohode, nenuti vas nikto. Klud. :D

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 tak poprosim, trosku iny slovník pouzivajte..... Vy ockovaní sa teda bat nemusite nie??? Vsak mate uz vakcinku, ktora pomaha.... A my neockovaní sme si za vlastne zdravie zodpovední sami

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko aky iny slovnik? O vas si myslim, ze ste bud troll, alebo ste fakt zly, lebo vedome postujete hoaxy a slamene panaky zo slovenskych nazi a antivax stranok, alebo ste zmeteny...A ano, clovek, ked sa neockuje, co sa ma a moze ockovat, ale chce vyhody kolektivnej imunuty, sa normalne oznacuje sovnym spojenim cierny pasazier. To su proste fakty, ako iny slovnik

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@miskakyska aj naša suseda 80 ročná, doslova z donútenia, lebo nevesta a syn nariadili. Sama s tým nie je stotožnená, no musela pre radosť deťom. Som zvedavá na štatistiku očkovania na jeseň, vekový priemer zaočkovanej populácie. A to mnohí naozaj len rodinou a deťmi dosiahnutí doslova na tu stoličku.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

Dotiahnutí oprava

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@dennissa16 nehryzie ma svedomie, ja postujem dobre spravy o ockovani, overene zdroje, studie etc. Mam pocit, ze to co robim ma zmysel aj pri pohlade na dnesny prieskum o ockovani. :D

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 az budem mat 80 dufam, ze moje deti budu take rozumne, ako deti vasej susedy.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 jasne doveryhodne info z fb 😁😁😁no o slovicku kto je tu troll pomlcim... Rad budem ciernym pasazierom.... A nech Vas aj rozdrapi.... Pre Vas je vsetko iba hoax a nezmysel co sem clovek da, len Vy mate OVERENE INFO 😁😁😁😁😁😁

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko v pohode, ved robte, čo chcete, vaša voľba.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 Správne, naďalej platí, že covid predstavuje väčšie riziko ako očkovanie, takže ak tu má niekoho hrýzť svedomie, ty to nie si. A mimochodom, používanie veľkých písmen je proti pravidlám MK, tak pokojne takéto komentáre nahlasuj a mali by byť zmazané.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@pallacinka faaakt? To ako reálne môžem. Nahlásiť?

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 áno, môžete, veď už ľudí naučili doslova udávať sused suseda za to, že nemá v záhrade rúško. Prečo by ste nemohli udávať aj tu?

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 V tomto prípade, keďže sa to opakuje a sú tam aj výkričníky, teda sa to chápe ako kričanie, môžeš. Záleží už na úsudku admina, či ich vymaže alebo nie, ale pravdepodobnosť tam je myslím dosť vysoká.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@pallacinka ale zas na jej mieste by som sa moc nepripomínala,lebo jej statusy zas može admin poňať,ako "mimo kontext stránky" 🙂

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@miskakyska no admin sa vyjadril, že moje príspevky nie sú problém už dávnejšie. Je tu x príspevkov o politike, covide, kozmetike... Etc

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@miskakyska Nemyslím si, už admin pod jej statusy aj viackrát písal na túto tému, vie o nich a nevidí na nich nič zlé 🙂

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@miskakyska a len istotu, neplatí ma admin

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 myslím si, ze aj keď ma niekto 80r,je svojpravny, aby sa rozhodol sám za seba, či sa očkovať dá alebo nedá. Deti by mi mohli s prepáčením do zadku fúkať, ak sa raz nechcem dat, nik ma nepresvedčí. A mohli by mi nariadiť 🙄🥴

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 ved ok

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

Urcite nahlas, ved ked nemas ako argumentovat, tak sa chyt aspon velkych pismen 😂
@benit nuz, nasa alby je ucitelka 🙈 je mi celkom zle pri predstave,ze takyto clovek,ktory neznesie iny nazor a ani si neprizna chybu, vyucuje..

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@limetka713 no a na tom našom spickovom gymku som ešte v pozícii, že sa študenti bijú o semináre so mnou,lebo je tam obmedzený počet miest...tak som hrozna. Vôbec im neumožňuje rast, nediskutuje, nenechám ich robiť veci po svojom, doslova ich utlacam.. Idem radšej do kúta.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 fakt? Tak potom by si mala aj tu diskutovat a nie vypustat len jednostranne zamerane "dobreeee" spravy o ockovani. Mala by si vediet prijat iny nazor a nie,ze ked nevies prijat a pripustit chybu, tak sa zmozes len na "nenutim Vas aby ste sa dali ockovat" ale pritom vsetci vieme,ze si myslis opak.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@limetka713 prosím, to, že nesúhlasím s vaším názorom, ktorý nemusí byť pravdivý a.dokazem to faktami, argumentami a štúdiami, neznamená, že netolerujem iný názor. Nechápem, aký iný názor a.koho a načo? Raz, keď napíšem, že Izraelu klesajú čísla a dodám zdroje a niekto bude tvrdiť, že nie, ale nemá na to žiaden argumet, tak to nie je, že ma iný názor... On nemá pravdu. Pravda nemá dve strany, pravda je tam, kde je v súlade s faktami. A ja naozej nikoho nenútim nech sa dá očkovať, ani nemám na to kapacity a možnosti, to, že vás hnevajú dobre spravy o očkovaní na Covid, to je na vás, aby ste sa pýtala prečo, ved si.ma.kludne bloknite. Príklad môžeme sa.sporit,.ci je stena žltá, alebo okrova.. Ale nie, že je natreta farbou, to je proste fakt. Právo na vlastný názor má každý, ale nie na vlastné fakty.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 vies co, uz dlhsie ta sledujem a citam. Je to celkom sranda, dookola opakujes tie iste vety ako nauceny robot. Takze clovek to uz casom ani nedocita do konca. Preco dnes nedas spravy o tom, ake vyjadrenie dala EMA ohladom AZ? Vtedy by si vyzerala objektivne a mozno by ta ludia zacali aj so zaujmom citat..a nie tieto tvoje propagandisticke spravy ake je ockovanie mega super skvele. Ale vsak co,nejako to nebudeme rozpitvavat,vsak ? AZ aktualne meni nazov, vsetko bude zase skvele, SUKL vydal vyhlasenie,ze treba pokracovay dalej s astrou, vsetko je fajn 🙄👎

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 milá pani učiteľka, na covid očkovani sa nevedia zhodnúť vedecké kapacity, lekári, vakcinologovia... o ich nežiaducich účinkoch a účinnosti zatiaľ nevedia presne ani samotní výrobcovia vakcín, ale vy pani učiteľka zo slovenského gymnazia to viete určite a to najlepšie, lebo pravda je len jedna a tú ste si vygooglila, tak aby Vám to sedelo do vašej očkovacej kampane... nevadí, ze v súčasnom štádiu očkovania vie asi len samotný Pán Boh, kde ta pravda je, vy ju máte na 100%

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@limetka713 EMA nedala ešte žiadne stanovisko, dá ho v najbližších dňoch. Teda, ak nerátam toto z 31.3, kde zdôrazňuje, že výhody vysoko prevažujú nad rizikami https://www.ema.europa.eu/en/news/astrazeneca-c...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@sisaka menuje prosím svetového odborníka na vakcíny, čo tvrdí, že očkovať.proti Covid nemá zmysel, alebo že sa na tom nevedia zhodnúť. Lebo všetci od FDA cez EMu, WHO až po nás SUKL vakcinácia na Covid.podporuju a teda netuším, kde je viac odborníkov.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 tu nižšie v diskusii (nebudem ju hľadať), pisala jedna žena, očkovaná Pfizerom, 2. dávkou , ze bola dnes akurát na cievnom s podozrenim na trombózu. Tak ešte to bude zaujímavé

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@limetka713 oni len tej vakcín dali názov, ako Pfizer. Nie je Pfizer to je firma, ale vakcína je Comitarny.
@lubica285 Pfizer nemá.problemy.s.trombami. Ak je nejaké podozrenie je to u AZ a to na špecifické trombózy v mozgových splavoch, nie v nohách a etc.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 mozno oficialne nedali, ale uz teraz mozu potvrdit,ze suvislost tu je. Citaj vsetko nielen to,co ti vyhovuje. https://www.ta3.com/clanok/1207432/zrazeniny-su...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 pozri sa. Mne je to jedno. Píšem, co napísala ona. Tak asi to bude mať súvis, ked poznamenala, ze je očkovaná

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@limetka713 vidíte tu časť vety... PODĽA MÔJHO NÁZORU. To je názor človeka z EMA, nie názor EMA podpore ty argumentami.. Tu je to. Super. Vysvetlene aj so zdrojmi https://m.facebook.com/111884570490475/photos/a...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 korelacia nerovna sa kauzalita... Ak niečo ide po sebe, nemusí to príčine súvisieť.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 vygooglite, keď vás to zaujima, ja nie som vaša žiacka, aby ste mi dávali nejaké zadania.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@sisaka ok, cize svoje tvrdenie neviete opriet o argumenty. Veta vygoogli si nepatri do dospelej diskusie ludi, ktory idu diskutovat o faktoch a nie len o pocitoh a nazoroch.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 aaaano, na to tvoje "korelacia nerovna sa kauzalita"som cakala a dockala som sa 🎉 v kazdom jednom prispevku to dookola opakujes.
Vies co, verim, ze jedneho dna (hoci viem,ze to nebude tak skoro) po tomto vsetkom,co tu obhajujes a propagandisticky ospevujes, Ti pride zo seba samej pri pohlade do zrkadla zle..

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@limetka713 no, lebo to ludia nechapu, co mam povedat... Inak do zrkadla sa divam rada cekom, myslim, ze na moj vek, je to stale dobry pohlad. :D

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

Sumar: vsetky zdroje okrem EMA, SUKL ... su irelevantne, osobna skusenost nepodstatna a na kazdom kroku ciha cierny pasazier.
Dobru noc

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 alby ake predmety ucis na gymnaziu?

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@danusiatko opravim...osobna skusenost ako vedecky dokaz je irelevantna.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@danusiatko ja už nečíham, idem spať. Dobrú noc.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@nextik1 viac, ale teda nosne dejiny a na vysokej ucim take uvodne seminare pre prvakov z historie.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko ja s vami úplne suhlasim👍👍👍👍🙏do bodky.... Oni už ľudí pripravujú že jeseň sa budú ockovat deti???! 🤦‍♀️Akým právom?!! V živote nikdy to nedovolím! Len cez moju mŕtvolu!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 dúfam, že ak raz budú očkovať deti, bude to dobrovoľné a ničím podmienené 🙈🙊🤦‍♀️

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 ano chcu.... Klempa to vravel asi 2dni do zadu... Moment skusim najst, kde to bolo

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 u nás ani cez moju mŕtvolu..

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 paci sa tu je clanok.. Nikdy to nedovolim!!!!! https://slovensko.hnonline.sk/2326682-virolog-k...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 ja to nedovolim, ani keby bolo povinne.... nikdy!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 vieš ze aj moja známa mi takýto príbeh rozprávala.. Opatruje manželský pár cez 70tku..vlastny syn ich dal na pichať a starci súhlasili lebo chudáci chceli vidieť svoje vnucence!!! 🙈🤮🤮🤮🤮🤮Teraz pred sviatkami zadreli že načo sa teda dali keď 2hu veľkú noc ich neuvidia lebo magori zas vydali 10toro prikázaní!! Banda prašiva.. 9ty bod nenavstevovat ani očkovaných🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️kks kto toto im ešte zere tak ma u mňa prísaham medailu!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko ja to ani nečítam, moje deti sa nikdy nezúčastnia ani testovania nie to ešte očkovania.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko čítala som... Skoro ma vykrutilo od jedov!! A len toľko vám k tomu.. môj laicky názor... Ta vakcína je už dávno pradavno navarena🥴🥴

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 ani my sa nedame a nechodime na testovanie.... Nikdy!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 mna skoro rozdrapilo 😡😡😡😡som mu napisala, ze pokusy moze robit na svojich detoch, nie na mojich

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 áno, lebo očkovaný nie je nijak chránený. Dostať vírus môže a taktiež ho aj prenášať môže. Chudáci ľudia.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 praveze co pisu aj zaockovani 2davkami,ze schytali covid s tazkym priebehom... Takze mozu sa na hlavu postavit nedame sa.... Je to nase zdravie....

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 imunitu vám Pfizer garantuje s Modernou nad 90%,AZ nad 79%, Johnson nad 66%. Rovnako posledné štúdie ukazujú robene na zdravotníkov v USA, že šanca, že niekoho nakazite klesá až o 80%.. Vakcíny Pfizer a Moderna znižujú aj riziko šírenia vírusu, naznačuje nová štúdia z USA. Po prvej dávke počet infekcií klesol o 80 percent, po druhej o 90 percent.
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7013e3...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko poprosim zdroj vasho tvrdenia, ze aj zaockovany 2 davkami schytai Covid s tazkym priebehom.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910
@jauko_kakauko už teraz ma boli brucho co bude v škole v septembri.. Októbri... Špiny špinavé!! My sa netestujeme ani deti... Ale mamičky sú aktívne a pchajú ich s výhovorku že "chcú vedieť ci sú zdravé" 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️chápete?! Lebo ja nie.. To co je za argument!! Jednoducho choré dieťa je doma.. Leží a lieči sa dovi dopo.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 😁😁😁😁prepacte, niesom vas ziak ci dieta, aby ste mi Vy cosi nakazovali. Hladajte si diskusie realnych ludi....

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 je úbohé a smutné, že svoje vnúčatá môžu vidieť len na základe toho, že sa dajú zaočkovať. A pritom sa môžu nakaziť, prenášať to rovnako. Ja nepochopím, ako môžu aj tu písať, že s rodinou neboli rok🙏 možno niekoho urazím, niekoho sa dotknem. Na jednej strane chcú chrániť starých rodičov, rodičov, mnohí majú depresie, že vnúčatá nevideli neviem koľko a na strane druhej nadávajú, ze su denne v obchode, nechránia sa. Bodaj by, ked im chýba ten kontakt s rodinou. A pritom stačí, keď uz chcú chrániť, prihlásiť sa na pcr, sadnúť do auta a ist. 🙄

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 ani my sa nechodime....tak budu doma! Nedovolim to....

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 nepísala som ti to už vminule, ze u nas v dss zomreli 4 zaockovani druhou dávkou? 🤦‍♀️

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 počkám na jeseň, zimu 2021 ako budú očkovaní chránení. Ako nebudú musieť sedieť aj oni v izolácii.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 musis jej napisat presny nazov dss aj ludi, lebo ti neveri 😁😁😁

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 a ja som vam uz minule pisala, ze pockam, ci sa to objavy v hlasenia NCZI, lebo oni take hlasenia davaju kazdy mesiac aj o reinfekciach v DSS aj u ockovanych a ze v januari a februari nic take nebolo

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko no tak to mi je ukradnuté, ci uverí, ci nie🙈🙊 nebudem písať presný názov, aby si to overila. Akurát dnes som čítala, že tam dalsi 2 zomreli.
@alby2014 tak čakaj. Zomreli v marci.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 ja ti verim, pretoze i ja viem, ze ludia po vakcine umieraju, vela sestier rozprava..... Nuz pokial alby niekto na ockovanie neumre neuveri

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 NCZI 😁😁😁😁boze vsak oni pisu, len to co im vyhovuje

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko ano, zly Gates, Soros, USA, zidia etc, chce zabit ludi vakcinami a znicit nas a robia to tak hlupo, ze to odhalis aj na internete.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 nieco by som povedal, ale aj taki ako ty musia zit 😁😁😁😁 pekny vecer a googli dalej 😁

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@lubica285 určite neurazíte.... My žijeme život ako predtym...navštevujeme sa.. Ci mama.. Svokrovci rodina známi. Covid sme asi mali v decembri ale tým ze sme neboli na testoch to neviem potvrdiť ale príznaky všetky boli. Moja rada... Ležali a liečili sa doma ved predsa chorému človeku sa anii žiť nechce a nieto ešte motať kade tade. Rúška nám visia doma a v aute ak ideme nakúpiť... Pre cestovali sme od začiatku tohto šialenstva z jedného konca zeme na druhí.... A hups sme živí a zdraví... Bez mutácie... A mutacii... Nemám potrebu vakcinovat moju zdravú rodinu🙏

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 keď majú také hlásenia ako sú naše Slovenské za predané média 🙏🙏🙏🙏tak s pánom Bohom aj s batohom😅😅😅😅

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 🥴🤔🤔🤔aaale Gates?? Ved ten neexistuje nie? Ci? Som myslela ze to je vymyslená rozprávková bytost🤷‍♂️🙈🤔ci?
A mimochodom keď sme pri nom.... Vy co hovorite na jeho vyjadrenie kde hlása do sveta "ze nás je moc... Ze sme preludneni a bolo by dobre znížiť populáciu??? 🤷‍♂️😏😬🤥🤥🤥🤭Alebo ze by klamal?? Ale superman nás prišiel zachrániť a vymyslel vakcinku🙏🙏🙏to je také šokantné a kresťanské od neho..vlastne my mu zato musíme všetci teraz poďakovať 🙈🙈. Sa ani nečudujem ze ho z tej Afriky pohnali kade ľahšie... mali ho radšej krokodílom hodiť 🐊🐊bastarda prašiveho!

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@zuzanna95131 https://www.trend.sk/spravy/bill-gates-nepomyli... Ak sa budu ockovat deti v Afrike, zeny ich nebudu mat 7, ale len 1.2,3 lebo tie preziju...

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko uz si to skusla v minulom poste, toto sa siri z LSNS stranok, skuste ine zdroje.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 nieje to z lsns stranok sklamem ta 😁😁😁😁

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko tak dajte zdroj, ja to vidim len tam.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 hladajte dalej.....

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 a co keď to šíri LSNS??? Hádam tu na SK platí rovnosť nie??? A co LSNS nemôžu mať zdravy názor?? Ci co... Lebo fašisti?! Fašistov mame ale tých pravých co su vo vláde.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 odpovedlai ste si.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko cize zdroj nemame ..ok

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@zuzanna95131 dufam, ze nemate windows. :D

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@jauko_kakauko no stae tam nevidim zdroj... www?

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 jaaaj. Moja co všetko my nemáme 🤷‍♂️😅😅😅😅ale nevadí.. Mame jedno a to najhlavnejšie ☝️a to zdravý "sedliacky" rozum... A na ten zdroj nepýtajte... Lebo to buď človek má alebo nemá 😉✌️

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

Na mieste je taktiež v našej populácii (aj vo svete) znížiť obezitu, ktorá patrí pri modernom víruse covid medzi hlavné rizikové faktory a prispieva k úmrtiu. Keď už sa pretláča to očkovanie, prečo sa nezačne aj odstránením rizikových faktorov, ktoré s pridružením covid sú smrteľné? Presne, ľudia dostanú každý rok 2x vakcínu a ostatné je zase len tabu.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@jauko_kakauko pytam sa ako sa vola konkretne stranka, medium, odkial to mate.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@zuzana2910 lebo to nechcú... Všimla si si ze od začiatku tohto "chorého" obdobia vôbec nepropaguju zdravý životný štýl... Véd načo? Nie? 🤷‍♂️keby im ide o zdravie ľudí... Je to prvé nacom by mali bazirovat.!! Ne oni ešte zatrhnu človeku a deťom aj ten šport🤔🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ved to je choré! Ale s určitosťou vedia ze vakcína je zachrana🥴🥴

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 Čo nevidíš, že autor je jj? 😀 To je predsa určite vysoko dôveryhodný zdroj,

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@pallacinka ano, skoro ako veduci kolotoca z aeronetu.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko takze cakam stale zdroj.

Odpovedz
6. apr 2021
avatar

@alby2014 inak ked ty tak bazirujes na zdrojoch a linkoch, tak nam fakt neposielaj zamknuty clanok. Je nam to potom na 2 veci. Asi ako tvoje prispevky.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 nebolo by zle pouvazovat nad tym, ze si clovek predplati nejake noviny.
Lebo potom citate kadeco dostupne, co ale nemusi byt vzdy seriozne.
Clovek investuje do kadecoho, ale nie do toho, aby bol informovany. A potom nekriticky prebera clanky napisane anonymnymi ludmi alebo ludmi podpisanymi skratkami a zial, veri tomu viac nez clanku, za ktorym stoji realny novinar so svojim menom.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr pozri,ja som len upozornila na to,ze ked posiela a argumentuje informaciami z nejakeho zdroja,ma byt dostupny aby si ho dany clovek mohol precitat. A teda,to,ze je dany clanok zamknuty neznamena automaticky,ze je to relevantny zdroj. To je snad jasne. U mna je to napr. Dennik N 👎

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 nemusite citat ani moje zdroje, ani moje linky, ani moje posty, ked su vam na 2 veci.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 ano, vedela som, ze to sem povedie😁
Jasne, aj dennik n aj sme, aj aktuality sa mylia. Ale aspon vies, kto danu informaciu vypustil, vies ich konfrontovat, poznas autora. Mnohi si za zliznu svoje, su to realne zijuce osoby, vies ich sledovat v case.
Anonymy, ktore stoja za kadejakymi clankami, ktore najdes na nete, tuto charakteristiku nemaju, nevies o nich nic. Aj tak to staci, aby ta presvedcili? Daju trvdenie a bez zdroja, ved oni mozu tvrdit (a casto aj tvrdia) uplne nonsensy.
Ved ok, citaj viacere zdroje, ale aspon jeden by mal byt transparentny a seriozny, ci myslim🙂 aby mal clovek referencny ramec.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr vsimas, ze vlastne vsetky noviny, co robia fact checking sa vzdy myli a su zapredane a podplatene, pricom tie anonymne s nejanym financovanim, autormi etc maju vzdy pravdu a staci na to tvrdit, to co chcu ludia pocut, alebo pravy opak toho, co tie, co overuju zdroje...?

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr mne nepride normalne, aby to fungovalo ako pises ty, ze :"Clovek investuje do kadecoho, ale nie do toho, aby bol informovany." Preco by som mala platit za informacie? Ved maju byt dostupne pre kazdeho bez rozdielu. Taktiez urcite neplati,ze zamknuty kvazi relevantny zdroj nenapise klamstvo a nejaky lokalny nikym nevsimnuty info portal pravdu.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 ano, to uz nikto nebusi na dvere u nejakeho Badatela, ze bylinky pri rakovine nepomohli☹️
Bohuzial, tu nejde o pravdu, tieto media casto nahravaju pudom, podnecuju strachy, to iracionalne v nas. Tam asi tazko clovek uspeje s nejakym raciom, na to sa tam vobec nehra.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 vies co,budem ti tak pasivne agresivne odovedat ako ty vacsine ludom tu..takze, stale cakam na odomnuty clanok, aby sme si ho mohli precitat ked nim argumentujes.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 a predtym, nez bol svet online, ste si nikdy nekupili ziadne noviny ani casopisy? Neplatis si za tv? Nemusis si pozriet ci vypocut ziadnu reklamu, ked pozeras youtube ci nejaky podcast?
Jednoducho je to tak, za kvalitne informacie si clovek casto musi zaplatit, alebo aspon prispiet-aj svetove media tak funguju. U nas duplom a bohuzial, prejavuje sa to tak, ze ludia hejtuju clanky, ktore vlastne ani necitali-vidam to denne prave na sme aj denniku n (mam predplatne oboch, nko som dostala od surodencov na narodky, super darcek🙂)
Ohladom zdravia, ktore mam len jedno, sa ja nespolieham na niekoho, kto nema ani taky chochmes, aby sa mi predstavil.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr ides porovnavat dobu,ked sme mali obmedzene zdroje info a aj nam predkladali iba to,co bolo vyhovujuce s online dobou teraz?? To fakt? V dnesnej dobe,ked si pomaly vygooglim ako odomknut zamok na byte bez kluca ci skonstruovat bombu ? 😅
Takze chces tym povedat,ze ked si mam za kvalitne info zaplatit tak tie,kt.su dostupne, vratane napr.takych vecernych sprav, nie su kvalitne?
A ze hejtuju clanky,kt.ani necitali? Ano,mas pravdu, prave preto pytam odomknuty clanok aby som si to mohla precitat, nestaci mi iba nadpis.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 tu je super dlhy a odomknuty clanok specialne pre Vas ako funguju konspiracie... https://dennikn.sk/2285723/sex-s-mimozemstanmi-...

tu je vysvetlenie ako to bolo s prejavom B. Gatessa, to uz je tak asi 100x vysvetlene a vyratene, ze mi je trapne, ze to musim vysvetovat , inka toto vysvetlenie najdete vsade
http://www.sprievodcaockovanim.sk/ockovanie-vse...

Ano, za kvaitne info by si ludia mali platit, ja napr. mam aj dennik N, aj sme, aj tyzden. Nemusim vzdy suhlasit s ich komentarmi, ci nazormi, ale spravy prinasaju overitelne a ramcovatelne. Informacie su tovar ako kazdy.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 inak, za vecerne info v telke platite, vola sa to koncesionarske poplatky...ak sa bavime o RTVS a ostatne stanice tym, ze musiete pozerat reklamu. V momente, ked citma noviny na nete, nemam problem zaplatit, lebo niekedy som si ich kupoval v tlacenej verziii a tiez som si ich len tak nevzala zo stanku, je to len ina forma, ak su online, nie obsah.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 🤣 ale tak teda ani ty nemas ten trend odomknuty a tym padom precitany do konca..a posielas ho dalej bez toho aby si vedela co je na konci. Normalne sa mi to na teba nepodoba ze posielas info dalej bez toho aby si realne vedela co tam je,ved ty si na to potrpis 😂😂
Ano,taka Tódová veru prinasa overitelne info,ked ju v priamom prenose usvedcil z klamstva generalny prokurator. Tak to sa uz fakt nemame o com bavit. Na dnes 😉

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 trend neviem odomknut, lebo nema system ako Dennk N, ze viem otvorit clanok pre vsetkych...Trend ma predplateny muz, on cita ekonomicke veci a na jeho heslo to citam aj ja, resp. je to v prehliadaci stale odomknute, preto mame aj v Denniku N predplatenu ekonomicku sekciu, preto som nasla najblizsi mozny overitelny clanok, co hovori doslova to iste, co je v tom clanku ... Tak, spokojna s vysvetlenim o Gatsovi? Ten dlhy clanok o konspiraciach, co je vlastne uryvok z knihy bol ok?

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 neotvarala som ho 😉 to nie je ten,ktorym si argumentovala. Druhy raz si das iste na to pozor. 👍

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 facepalm

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 ti to tu teda prekopirujem: Očkovanie naozaj pomáha znižovať budúcu svetovú populáciu, ale nie svojimi možnými nežiadúcimi účinkami. Vysvetľoval to sám B. Gates, ale aj známy zosnulý švédsky lekár a štatistik Hans Rosling.

Slová B. Gatesa pochádzajú z prednášky o potrebe znižovania vypúšťania skleníkových plynov, ktoré spôsobujú globálne klimatické zmeny. Týkajú sa očakávaného ďalšieho rastu svetovej populácie. Kým dnes na planéte žije zhruba 7,7 miliardy ľudí, do polovice storočia má toto číslo podľa mediánového scenára OSN narásť na 9,8 miliardy. B. Gates nehovorí, že počet obyvateľov planéty sa celkovo zníži, ale že nepribudne toľko ľudí. Svetová populácia by sa teda nemusela zvýšiť až na bezmála 10 miliárd, ale len napríklad na menej ako deväť. Teda o zhruba desať percent menej, než sa očakáva.

A ako rast populácie dokážu znížiť vakcíny a celkovo zdravotná starostlivosť? Tak, že pôrodnosť znížia viac ako úmrtnosť. „Keď sa zlepšuje zdravie, rodiny sa rozhodujú mať menej detí. Čím rýchlejšie zdravie zlepšíme, tým rýchlejšie pôjde dole veľkosť rodín,“ vysvetľuje filantrop B. Gates v ďalšom videu (nižšie). Aj keď teda prvoplánová analýza vraví, že zachraňovanie životov spôsobuje vyšší počet obyvateľov na planéte, pravdou je skôr opak. A zdravie a životy by sme mali čo najviac chrániť.

„V momente, keď deti rodičom nezomierajú, keď nie sú potrebné na detskú prácu, a akonáhle sú ženy vzdelané a majú prístup k antikoncepcii, naprieč kultúrami a náboženstvami muži aj ženy začínajú snívať o menšom počte lepšie vzdelaných detí,“ pridáva sa k zakladateľovi Microsoftu H. Rosling v podkapitolke s názvom Why More Survivors Lead to Fewer People (Prečo viac preživších vedie k menšej populácii).

Potvrdzuje to fakt, že viac ako dve-tri deti na ženu majú na svete typicky už najmä chudobní ľudia v rozvojových krajinách, ktoré ešte neprešli takzvaným demografickým prechodom.

„Odkladanie úniku z extrémnej chudoby vždy zvyšuje populáciu. Každá generácia, ktorá zotrváva v absolútnej chudobe, vyprodukuje ešte väčšiu ďalšiu generáciu,“ píše Švéd v knihe Factfulness (Moc faktov), ktorú TREND recenzoval vlani.

Smutnou správou je, že Gatesove výroky vytrhnuté z kontextu konšpirátori a antivaxeri naďalej zneužívajú. Ak ich čitateľ nabudúce uvidí sa na B. Gatesa odvolávať, môže ich na dôležitý kontext, ktorý im uchádza, upozorniť.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 ak tie clanky obe otvoris, zistis, ze aj trend, aj dennik n aj sprievodca ockovanim to davaju do rovnakeho kontexty, ak chces, je aj video z tej jeho reci a mozes si to vypocut cele, ze naozaj to je tak ako sa v kontexte uvadza...Nie, Bill Gates nas nezabija vakcinami a tymto pvoazujem diskusiu na tuto temu ukoncenu.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

.https://www.eurorespekt.sk/lekari-sa-postavili-... Je to sice z Ciech ale lekari ako lekari. .Hlavne to 3video... Takze urcite, Nie ockovaniu, nie testovaniu. ! Nechodime ani sa nedame. vonku sme bez rusok ci suspenzorov na ustach, chodime na prechadzky podporujeme imunitu prirodzene..... Rok stacil. Precitaj si Norimbersky kodex.... Raz budu pykat, za to co robia.... Uz ked si nahlasila mon prispevok, idem ja tvoje....

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko presne toto iste si uz postoval pod inym mojim postom. cakam na zdroj toho krcmeryho stale.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

Vcera som ti poslal. A poprosim nebav sa so mnou ako z deckom. Niesom tvoj ziak ani tvoj syn! Dohladaj si....

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko Neposlal ste. Nie je jasne, odkial to je..Normalne...www. Z obrazka nie je jasne odkial to je. Normalne to napiste.Inaks tale mam pravo tvrdit, ze to pochadza z LSNS zdrojov, skupin a novin.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko A ja sa s vami bavim uplne normlane ako s niekym, kto postuje veci od fasistov a este som aj mila.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 vas problem, nie moj, tak ako som si to vcera dohladal ja, dohladaj si ty... Pekny den

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko takze nemate zdroj, okrem fasistickych

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 😁😁😁😁😁 jasne. Sklamem Vas na ich stranky vobec nechodim.... Ale Vasou naplnou prace je asi propagovanie tychto vakcinacnych nezmyslov

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 mam, dohladajte si.... Nebudte leniva

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko no tak mi ich ukazte...kludne, rada sa budem mylit, ze nie ste troll od Kotlebu.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 myslite si co chcete.... Vas problem 😁😁😁😁 pre trolla kazdy troll 😁

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko nemate zdroje, dookola tu postujete tie iste veci, hoaxy a klamstva a cerpate ich z prostredia bud LSNS, alebo Republiky, co je projekt Mazureka....

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko aj môj nahlásila... Tfuj to co je za človeka ktorý neznesie objektívny nazor🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️nech si trhne aj s jej dobrými správami.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 vas som nikde nenahlasovala...

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 ved ale cely svet nebol vychodny blok ako my, media boli inde slobodne (nie vsade, samozrejme). Ludia si vsade noviny kupovali, tiez mali predplatne, ci u nas Pravdu ci inde nieco ine.
Teraz sa media presunuli do online priestoru a funguje to digitalne. Ked nieco vyuzivam a cerpam stadial, tak to aj podporim, aspon ja.

Prave som sa vratila z lekarne, bola som vyzdvihnut vakciny pre deti🙂

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr prosim neplet toto z niecim co na nas testuju.....

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 aj ja som ju teraz nahlasil 2x

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko stale cakam na vase zdroje, ktore budu ine, ako zdroje fasistov na podporu vasich tvrdeni.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko takze ty doverujes vakcinam, len tieto na covid su pochybne, lebo boli vyvinute rychlo?
Mas deti ockovane povinnymi vakcinami?

Lebo ja som tu viackrat zachytila, ze vakciny ok ale nie proti covidu. A pritom to su mamicky, ktore su proti vsetkym ockovaniam. Par rokov som uz tu a poznam neockujuce nicky z diskusii, kde spochybnovali akekolvek vakciny.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko s nou to je nekonečný príbeh... Tak prízemný a svojský človek.. Ona je na mamickovskom portáli a robí tu propagáciu a to je zrazu všetko okej. Druhý keď si tu niečo capne hneď ho bloknu a zmazu... Keď sú pre niekoho toto co sa kol nás deje nič iné len fašistické názory a zdroje 🥴🤷‍♂️tak ako škoda diskusie..

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 uz na nu reagovat nebudem.... Len nechapem preco, mk adminky,, mazunaozaj niekedy,, za hluposti ale tato vsadebolka vsevedka co uraza tej,, nedohovoria,, uz na nu reagovat nebudem.... Nema to vyznam

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko poprosim vase zdroje, kt. cerpate z inych ako fasistickych stranok a ich pridruzenych medii.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@jauko_kakauko Veru, dobre hovoríš - nereaguj už na ňu. Nič zmysluplne si nepodal, kričal si, urážal si ty ju, na jej vecne argumenty si nereagoval adekvátne, podávaš info bez zdrojov a nemá to konca. Nereaguj už radšej.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 Prízemný clovek je taky, čo má nízke, plytké a povrchne záujmy, rozumej bez pridanej hodnoty k danej téme. @alby2014 je v téme očkovania priamy opak. Informácie sú relevantne, zmysluplne a najmä overené. Tuším si sa netrafila.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@lubinkag. Ja som sa trafila veľmi dobre✌️o mňa strach nemajte. A mimochodom my dve sme si nepotykali😏pekný deň.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@lubinkag. A ešte k tomu jej "objektívnemu" keď už je taka obojstranná k názorom... Nikdy nezačala svoj príspevok inak ako... Dobre spravy o ockovani🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️nehnevajte sa celý svet sa zvrta v problémoch po podaní vakcíny.. Všade sa pozastavovalo.. Je veľa nevyjasnenych úmrtí. Tak keď sa hrá na spravodlivú mohla by začať aj s tými rizikami ockovania niekedy🤷‍♂️🙈no nie?!

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 mozete prosim ozdrojovat svoje tvrdenia_
- cely svet sa zmieta v problemoch po podani vakcin ...
- ktore konkretne staty maju pozastavene ockovanie, kedze vsade sa ockuje, max myslim severske staty preventivne pozastavili ockovanie AZ a Nemecko nou ockuje nad 60r, cize zmenilo ockovaciu schemu. Denne su zaockovane miliony ludi, len v EU je dodnes zaockovanych 58 milionov ludi, v USA ockuje priemerne 3 miliony denne.
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
- je vela nevyjasnenych umrti... kolko, kde, napr. na SR nie je ziadne priamo suvisiace s vakcinou, pri dvoch velmi starych a krehkych ludi je mozne hovorit, ze ich mohla ohrozit aj teplota etc. napr. https://www.sukl.sk/hlavna-stranka/slovenska-ve...

Ja pisem dobre, spravy, lebo ockovanie znamena koniec pandemie a zivot ako si ho pamatam. Plati tiez, ze momentalne nemame ine riesenie. A pisem aj o AZ a jej problemoch, ci o tom, ze nas ockvoaci postup je dost..no chaoticky...to, ze nepisem, to, co vy chcete, neznamena, ze nepisem pravdu.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 Ockovaci postup je chaoticky takmer vsade, situácia je nová pre cely svet.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@lubinkag jasne, vela veci sa riesi za pochodu...snad vsade.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr ja neviem,mozno si stojim na kabli,ale co ma ocko proti kl.encefalitide spolocne s tymto celym statusom a komentmi? 😆

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

Akékoľvek komenty tu už nemajú zmysel, ale nedá mi to, lebo okrem iného pracujem s vakcínami. Milá @michaelkanr tie vyložené vakcíny pri izbovej teplote môžte pravdepodobne rovno hodiť do koša, vlastne nie, to sa nesmie, zaneste nazad do lekárne nech ich vyhodia. Táto vakcína sa skladuje pri teplote 2-8 stupňov, práve ste spôsobili cold chain break, ak viete, ako presne dlho sú mimo chladničky, kde musi byt ich teplota monitorovaná, kontaktujte príslušný orgán, či môžu byt ešte použité.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@sisaka bola som poucena v lekarni, dakujem za tvoju starost🙂

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 cela tema je o vakcinach, nie?
A pointa vakcin je, ze zachranuju zivoty. A kedze som akurat bola v lekarni po nase vakciny, tak som to sem dala.
Ak sa to nehodi k teme podla teba, ok, akceptujem🙂

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr ved v pohode, len mi to neslo do hlavy,kedze mam pocit,ze toto je len o covid ockovani, nie o vakcinach celkovo. A to,ze terajsie vakciny zachranuju zivoty..tak na to mame odlisny nazor 😉

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@maca1984 ja prinasam dobre spravy, nie suhrny noviniek...

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 prosim ta, zdrz sa toho, aby si niekoho prirovnavala k svojmu psovi, je to odporne a dehumanizujuce.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 Dobre to robis, ďakujem Ti. Ad hominem urážky skús odfiltrovať, ak sa ti dá, prosím ťa. Je mi smutno z toho, ako sa v anonymite fóra niektorí dokážu pod dôstojnosť vyjadrovať.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@lubinkag. Inak to som išla napísať, že útoky ad hominem sú v dospelej diskusii pod úroveň.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 Toto bolo absolútne za čiarou.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 no ťažko.mozem.pisat svoj názor na fakty. Ja postujem fakty, dáta, štúdie.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 moj svagor pracoval niekolko rokov v nemocnici na vyskumoch, momentalne zostrojil dalsi pristroj ,tento je na diagnostiku virusovych a bakterialnych ochoreni aj s liecbou a teraz pise odborne clanky do vedeckych casopisov. Je maximalny odporca ockovania na covid ale da sa s nim diskutovat ,vie vsetko plnohodnotne vysvetlit ze to pochopi ktokolvek

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 758x..osobna skúsenosť ako vedecký dôkaz pravdy je irelevantná. Nedá sa použiť ako vedecký dôkaz. A nehnevajte, ale ten koment,.kde ste ma urazila som nahlásila.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 ty si taky klasicky internetovy diskuter. Miesto toho, aby si prispela nejakym vecnym argumentom, budes chrlit osobne urazky.
Nikto ti nebrani pisat posty pod svojim nickom, o svojom pohlade. Ale to by chcelo viac nez len prskat siru.
@ivik4 Je s nim niekde rozhovor? Precotali by sme ho viacere.
Lebo zatial mozem aj ja napriklad povedat, ze mam v rodine niekolko lekarov a vsetci odporucaju ockovat.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@michaelkanr ked bude clanok napisany, spytam sa manzela,bez problemov. Dovtedy maj kludne aj ty takeho svagra. Nieje to sice moja priama rodina ale som aj tak na neho pysna , ze je velmi sikovny a vela toho dokazal,ja by som poskladala maximalne tak puzzle a nie ze ziskala grant na pristroj 😂

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 😳😳😳😳😳 fakt? boze ako pre nesvojpravne dieta
Ja svojich rodicov plne respektujem ,niesu senilny ze nevedia za seba rozhodovat. Svoj nazor poviem,vypocuju si a to je vsetko

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984ja to ani ako dokaz nedavam, max, napisem, ze mi nevadi preockovat sa kazdy rok, lebo som sa tak ockovala 11 rokov na chripku.. Ano, a moja svokra je zaockovana Pfizerom, uz ma aj druhu davku, aj doba uz presla, cize uz objima vnucata co chodia do skolky a skoly bez strachu a je nam velmi vdacna. Ja svoju svokru milujem, je to skvela zena vo vela veciach mi vzor. Tesim sa , ze vdaka vakcine to bude s nami este roky, ze uvidi ako jej rastu vnucat,a dozije sa dalsich...Bola na vazkach, bol to januar, dnes uz su ockvoane aj vsetky jej kamaratky, blizky..v den, ked so svokrom dostali druhu davku sme si s muzom pripili.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 skusim naposledy, moja svokra nebola nesvojpravna, mala pochybnosti bol to zaciatok januara, info nebolo...dnes uz mam argumenty, vtedy som este nemala, ja ju respektujem, ona bola nalomena, nie tvrdo proti. Myslim, ze v rovnakej situacii su tisice ludi. Ja ockovanie proti chripke nikdy nepouzivam ako dokaz vedeckej rpavdy, vzdy pisem, ze mne sa nevadi preockovat na Covid, lebo som sa 11 rokov ockovala na chripku...ja nepopieram, ze ockovanie na chripku ma ucinky, ze teplota, zimnica etc...a ze tieto ucinky mat moze a nemusi...a ze mne nic nebolo a tebe bolo nic nedokazuje, lebo to nie su data.... data mozu ukazat, ze po ockvoani na chripku 80% ludom nie je nic, 20% moze mat teplotu...a to je vedecky dokaz..

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 maci 🐳🐳🍷🍷🍷ulej za jeden ✌️🤭tak je super ze ti očkovaní majú tú slobodu ✌️vid tých 10toro na veľkú noc.. Bod 9 🙈🙈ten ani besna sviňa nepochopí 🥴🤦‍♀️😅😅😅
@alby2014 a sory ale tak tu hovoríš a postujes o tých štúdiách ako keby si sa ich priamo z účasňovala a videla ich na vlastné oči... Tak sa tu ideš prsit za ne... Moja mama sa dala iba raz na chrípku a povedala ze nikdy viac... Zakapala na týždeň jak nikdy🤮. A ja jej to schvaľujem.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 to bude to ten "hoax" 🙈😅😅😅ta od toho Kotlebu fašistu hádam aj🤔😃😃

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 obe nasu skusenosti su irelevantne ako dokaz vedeckej pravdy... jednoduchsie to uz napisat neviem a tak to vsade aj podavam...

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@zuzanna95131 nemusim byt sucastou studie, aby som vedela, ako funguje veda a vedecka pravda, rovnako ako v mojom jobe nemusim zit v Kosiciach v 1944/45, aby som vedela na zaklade zdrojov rekonstruovat dosledky na ich obyvatelstve pri prechode frontu.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 kde som konkretne prosim pouzila to, ze mi nic nebolo po ockvoani na chripku ako dokaz vedeckej rpavdy, ze ockovanie na chripku nemusi mat vedlajsie ucinky ala teplota. Inak vidim, ze moje posty citate fakt podrobne, dakujem, tesi ma to a vazim si to.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

Štatistika úmrtí na Slovensku 2020. 1. choroby obehovej sústavy 46%, 2. Nádory 23,7% a 3. Choroby dýchacej sústavy..ďalšie infekcia covid s ďalšími závažnými pridruženymi
chorobamii 6,8 % .A až 8 z 10 chorých na covid sa krásne vylieči..nik nevie predpokladať účinok vakcín na jeseň, zimu, keď príde vírusové ochorenie znova. Ķiezby sme sa na Slovensku začali konečne venovať viac ľuďom čo sú na chorí na rakovinu a vážnejšie diagnózy ako je samotný tak často populárny spomínaný vírus.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 pome het ona je horšia oza jak ten papagaj 🦜🦜🦜😃

@alby2014 tak darmo si tu na MK známa firma👍kalab ti dole.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@zuzanna95131 ano, viem, vela ludi mi pise sukromne fakt velmi krasne a povzbudive veci.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzana2910 ale ved to im nevadi🙈🙈🙈stále sa nájdu ľudia čo sa s radosťou budú štepit každý rok✌️☝️😃😃ved co je na tom... Oni to prirovnávajú k tomu ze aj ibalgin a paralen môžu mať vedľajšie účinky a užívame ich🤦‍♀️🤦‍♀️to ti musí stacit😉

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 tak super teším sa s tebou 🤝🤝🤝👏💪

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984 osobna skusenost ako dokaz vedeckej pravdy...a teraz este sa podme zhodnut, ze to pouzivam ako argument, preco mi nevadi preockovanie, cize MNE osobne nevadi ockvoat sa kazdy rok, lebo JA som sa ockovala 11 rokov na chripku a nic mi nebolo... Nedokazujem tym vedecku pravdu, len zdoraznujem, preco moja skusenost s preockovanim je pozitivna...MOJA. Ak by som povedala, mne to nevadi, aj som s tym bola ok a preto by to nevadi 95%, lebo ja som s tym OK, tak aj ostatni musia byt...vtedy je to osobna skusenost, ktora nemoze byt dokaz vedeckej pravdy a ked sme si u tak krasne ujasnili konecne pojmy. Idem robit palacinky.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@alby2014 moja na toto ti poviem jedno porekadlo☝️"neskac hop kým nepreskocis"... To ze ti zatiaľ nič nebolo nieje žiadna výhra... Ten život a roky stále žijeme... Dnes.. Zajtra pozajtra... ✌️

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 kazda osobna skusenost pouzita ako dokaz vedeckej pravdy je irelevantna.. to len nechapete, ako to myslim, a vycitate mi, ze som necitliva k osobnej skusenosti...nie, len ju neakceptujem ako vedecky dokaz pravdy a uz xkrat som to vysvetlila ako a kazdy, kto vie citat s porozumenim, to snad uz pochopil... Samozrejme, ze to pripustam az veci, potom co ich pripustia autority, co vedia o tony viac ako ja...mam totiz pokuru pred vzdelanim inych a ich vedomostami, tam kde ja nie... EMA ma dva dokumenty na stranke, v jednom potvrdila,ze AZ nesposobuje klasicke tromby a zaroven vsak skumala specificke krvne zrazeniny v mozgovych splavoch, tie vyhodnotila ako mozny suvis dnes. MOZNY a zaroven dalej hovori, ze vakcina sa ma pouzivat, lebo jej celkovy bezpecnostny profil sa nezmenil a jej prinos je vacsi ako rizika, hovorime o 86 pripadoch z 25 milionov, teda sanca na urovni 0,00034%. Sanca umriet na Covid pre vek nad 65 rokov je v rozmedzi 3 -11%. Zaroven vedci ako P. Cekan tvrdia, ze pokial neviem ako a preco to vznika, treba byt zdrzanlivy, typicky je priklad vakciny pre H1N1, kde nevieme, ci narkolepsiu a tiez sa bavime o desiatkach pripadoch sposobila vakcina, ci sama choroba..a sa to skuma uz 12 rokov islo o vakcinu Pandemrix a bud mat vecer o tom post, tak mi mozete nadavat pod nim...kludne.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 robim ich...citovla som vedcov z EMA, co vedia viac ako ja ..

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@alby2014 ty si inak fakt ako ten papagaj, dookola tie iste vety. Okrem tvojej korelacie tu chybalo "utoky ad hominem" 😂 takze aj tento prispevok je uz kompletny 👍 ty to ani nevies pouzit v normalnej hovorovej reci,slangu..ty sa len naucis formulky.
A potom aby teba a tvoje prispevky bral niekto vazne 🤣

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@alby2014 no vieš co ti na to mojko napíšem... Asi len toto ako dôkaz... A vieš čo ti prajem aby sa ti raz ta tvoja "diskriminácia" nás neockovanych neotocila chrbtom a nevrátila 5nasobny búchať do chrbta... Lebo ako som vyššie písala.. Neskac hop kým nepreskocis... Lebo toto jedna zdravo rozmýšľajúca a študovana osoba nemôže vypustiť z úst... Motivovať k ockovaniu🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️kks jak deti v olympiade🤭🥴🤝🤝🤝gratulujem.. Môžeš si podať ruky s Čekanom

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 ona tu uz viackrat pisala, ze cielom jej dobryyyyyych sprav je presvedcit co najviac ludi na ockovanie, ona to povazuje ako poslanie 🙏 😂 motivacia, v preklade naoko nenasilne presviedcanie.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

Buchnát tam malo byt... Lebo brat ocko na váhu motivácie pre ludi😵🙈toto už len zlý sen môže byť.. Aspoň vidieť akú hodnotovu priečku ma pre teba ľudský zivot🥴🤮🤮🤮🤮

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 ja nemám slov!! Nemám! Čo ona považuje za motiváciu??? 🤔🙏🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️2vikendy v Kempinskom?? 🖕Lebo toto by u mňa neobstalo..

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@limetka713 ale možno my sme blbe😃😃možno len my máme zle nastavene hodnoty a nevieme sa namotivovat🤷‍♂️

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@zuzanna95131 vies, ja by som ju mozno brala vazne keby vidim z jej strany objektivne info. Ze clovek dostane aj take aj take spravy a sam si vyhodnoti, ci mu to za to stoji. Ale toto jednostranne ospevovanie a len kopirovanie linkov jej bohuzial "nezerem".

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 môj švagor tiež... Je doktor... Každý týždeň ich šparaju jak opice. A okrem toho on od očko imunita dolu vodou... Od decembra je už asi 3x chorý jak sviňa... 🙈🙈🙈To je ďalšia z výhod... To bolo v balíku 😅😅😅😅😅ako bonus

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@maca1984
@zuzanna95131 😀 ženy vy máte obdivuhodnú vydrž 😀 čakáte na tie palacinky..priznajte sa 😀

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@miskakyska toto už je minimálne na wafle aj s topingom a slahackou😃😃😃😃mnaaaam

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 mi hovor ja milujem jedlo...🌭🥪🌮🍲🥘🍳🧆🥙🌯🥓🍔🍟A večer chuti najlepšie. Dobre obalu je nervy😃😃😃

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 aj s kopytami... Inak dnes sme 2..aj ja plánujem písať. Chyba mi ešte posledná práca a 10teho ju musím poslať.. Takže mi to už prihara. Nemám napísaný ani makčeň 🙈

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 jak fakla 🔥🔥🔥🔥

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 idem s tebou 🥳😃😃😃🙏

Odpovedz
7. apr 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@maca1984 idem už... Objednávam taxi😃😃🚕🚕🚖

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@danusiatko to není i relevantný zdroj pre nu🙈😃😃okrem toho tie účinky.. Ci výhody ci co stále prevyšujú rizika🥴🥴🙏je tam toho pár trombov🧐🧐🧐hore dole...rok sa ľudia chránia pred "akože" pandémiou starci... Všetci... A potom ich vykoti koli vakcine.. To je paráda👍👍ľudský život tu už nemá žiadnu hodnotu. Dokázali to aj s tým Ivermektinom.

Odpovedz
7. apr 2021
avatar

@danusiatko na SK chyba v médiách objektívny nazor... Žiadna relácia alebo diskusia v TV s odborníkmi. Kde aj bežný človek bez netu sa vie dostať k info...A áno aj k takým aj onakym. Tu vedeli urobiť iba chorú kampaň s našimi za predaný mi hercami a prezidentkou... Sory ale oni co idú reklamovať zubnú pastu?? Oni sú co odborníci na to? Kandrac a celá tá banda? Ako tým stúpili total vedľa.

Odpovedz
7. apr 2021