Ako na reklamaciu (vratenie tovaru) cez nextdirect.sk
Po dlhsom case opat jeden navod ako na vratenie tovaru kupeneho z nextdirect.com/sk
Tento krat sa budem venovat postupu pri vybavovani vratenia tovaru resp. reklamacie.
Vratit tovar resp. reklamovat tovar nakupeny prostrednictvom nextdirect.sk sa da do 28dni od prijatia balicka, a to v pripade, ak vam vec nesadla (jedna sa o vratenie tovaru) ak ma vec nejake poskodenie (vratenie alebo reklamacia (v pripade poskodenia veci po lehote 28 dni sa uplatnuje reklamacia v zmysle zakonov (zarucna doba 2 roky)) alebo z inych dovodoch, ked sa vam vec prosto nepaci a chcete ju vratit.
Pozor veci na vratenie musia byt nenosene(samozrejme s vynimkou tych pokodenych)!
Po prijati balika si vzdy odlozte fakturu, ktora je v baliku. Je dolezita pri odosalni tovaru spat do Anglicka (ak by sa stalo ze fakturu nemate konkatujte next na kontaktoch uvedenych nizsie a poziadajte o novu fakturu elektornicky, mali by vam ju zaslat). Faktura sa sklada z dvoch dielov, jedna cast informuje o tovare, ktory sa nachadza v balicku, druha cast sluzi na pripadnu reklamaciu/vratenie tovaru.

Tovar, ktory chcete vratit, vlozte spat do sacku v ktorom vam prisiel, idealne je otocit ho ciernou stranou von.
K tovaru vlozte fakturku, v ktorej oznacite polozku, ktoru posielate spat vhodnym kodom. Prvy stlpcek s prazdnymi obdlznikmi.
Oznacenie kodov je vysvetlene nad anglickou adresou:
A: chybny B: nepaci sa mi C: nesadlo G: nevhodne zlozenie materialu H: nespravna farba J:objednane koli vyberu velkosti K: neobjdnany tovar M: prislo priliz neskoro
Neodosiela sa cela fakturka ale len cast, ktoru ste vyplnili 
Odlepete z faktury stitok na navratku, stitok nalepite na balicek a odoslite(nezabudnite prilepit aj vasu adresu odosielatela) 
Postovne do Anglicka zacina pri sume 2,8€ za obycajny list do pol kila, tento sposob je najlacnejsi ale ak chcete mat istotu, tak za balicek do pol kila zaplatite pri doporucenej poste 5,5€ a pri balicku do jedneho kila 8,8€.
Ked balicek dorazi na anglicku adresu, tak Vam zaslu emailom informaciu o prijati balicka. Nasledne Vam poslu peniaze. Next vracia peniaze len za tovar, nevracia peniaze za postovne (v ojedinelych pripadoch sa to stat moze). Peniaze posle spat na kartu, ktorou ste platili za objednavku. Casovo treba ratat s 2-3tyzdnami od odoslania balicka. Niekedy je to aj skor. Next uvadza 28 dni.
Pravidla vratenia tovaru najdete aj na fakture, su samozrejme v anglictine:
Doplnujuce informacie:
Kontaktne udaje na next zakaznicku linku:
Na facebooku reaguju na spravu najrychlejsie: https://www.facebook.com/nextonline/?fref=ts
Email na zakaznicky servis:
Odporúčame
@slavik2012
to je iny pripad, treba kontaktovat next na tych kontatoch co su napisane na konci a poziadat o vyriesenie problemu....idealne je hned po skontrolovani tasky odfotit jej obsah a aj fakturku a to poslat do prilohy emailu.
Ja posielam faktúru celú nič by sa nestalo keby baby poslali celú. Poštovné mi vrátili keď mi prišla derava vesta čo som im nafotila poslala na mail a žiadala o vrátenie poštovného
@alzbetka71 ja som foto faktúry poslala mailom
@slavik2012 mne raz chybala v balicku bunda - kozena, dost draha, balik bol roztrhnuty, peniazky vratili na ucet do tyzdna 🙂 potom som objednala znovu a prisla v poriadku
@ajkagajka aj mne už vrátili peniažky ale trvalo to skoro 7 týždňov pokiaľ som ich mala na účte - ak chýba tovar ktorý je na FA je to naozaj komplikované lebo je len na nich aby vypátrali kde nastala chyba - a u mňa uznali chybu lebo tovar ktorý napísali vo FA a akože zaslali už nemali niekoľko dní na žiadnom sklade a váha zásielky nezodpovedala obsahu tak aby tam naozaj veci boli tak ako na FA - čo mi teda ani nenapadlo že aj váha je v podstate jedným z faktorov na odhalenie tejto straty
Dievcata, prosim, poradte, idem vratit tovar. Tovar bol z jednej objednavky, ale rozdelili mi ho do 3 balikov a z kazdeho chcem teraz nieco vratit. Kazdy tovar ma inu fakturu, cize aj iny listok na prilepenie na balik. Nechcem posielat 3 baliky...chcem to zabalit do jedneho a tak poslat...ale potom co s tymi odlepovacimi papiermi, kde je adresa a cislo balika od nich? ako to robite v takomto pripade?
Ja mám taký problém,platila som cez paypal,peniaze mi z účtu ztrhli ale pri platení mi zlyhal internet a spojenie sa prerušilo,vobec mi neprišiel e-mail o potvrdení objednávky,ale peniaze mi z účtu odišli....ako zistím či sa objednávka správne dokončila?
@klaudiaemma ak ti odišli peniaze z účtu tak sa určite objednávka ukončila. Aj mne sa raz stalo že mi neprišiel potvrdzovací email o objednávke ale potom mi prišlo všetko v poriadku
rok 2020 vratenie tovaru do next, adresa na vratenie bola do nemecka, zaplatila som za balicek 10,5
@alzbetka71 dobrý deň prosím vás sú tie veľkosti ako u nás ? Sedia rovnako? Syn nosí 164 môžem tiež objednať 164? Ďakujem veľmi pekne
@tobiasrajnoha dobrý deň, no ja som už z nextu dlho neobjednavala, ale veľkosti boli ok, sedela, ale súčasne informácie nemám. Na mi je skupina next tam sa skúste spýtať, lebo tiež niekedy záleží aj od konkrétnej veci. Ale väčšinou bola veľkosť ok,
Ďakujem
Ahojte môžem sa spýtať čo mám vložiť do balíku? Nejaké oznámenie… mne prišlo 2 nálepky ale 1 časť chyba to asi to oznámenie.
@yaroslava85 ahoj, presne takto to prišlo aj mne, tá časť čo treba priložiť do balíka chýba, môžem sa opýtať ako si to riešila??
Začni písať komentár...




ale čo v prípade, že vo faktúre je napísané, že tovar prišiel, ale reálne v zásielke chýba ?