anaxamon
12. jan 2016
3268 

Ako na reklamaciu (vratenie tovaru) cez nextdirect.sk

Po dlhsom case opat jeden navod ako na vratenie tovaru kupeneho z nextdirect.com/sk
Tento krat sa budem venovat postupu pri vybavovani vratenia tovaru resp. reklamacie.
Vratit tovar resp. reklamovat tovar nakupeny prostrednictvom nextdirect.sk sa da do 28dni od prijatia balicka, a to v pripade, ak vam vec nesadla (jedna sa o vratenie tovaru) ak ma vec nejake poskodenie (vratenie alebo reklamacia (v pripade poskodenia veci po lehote 28 dni sa uplatnuje reklamacia v zmysle zakonov (zarucna doba 2 roky)) alebo z inych dovodoch, ked sa vam vec prosto nepaci a chcete ju vratit.
Pozor veci na vratenie musia byt nenosene(samozrejme s vynimkou tych pokodenych)! 

Po prijati balika si vzdy odlozte fakturu, ktora je v baliku. Je dolezita pri odosalni tovaru spat do Anglicka (ak by sa stalo ze fakturu nemate konkatujte next na kontaktoch uvedenych nizsie a poziadajte o novu fakturu elektornicky, mali by vam ju zaslat). Faktura sa sklada z dvoch dielov, jedna cast informuje o tovare, ktory sa nachadza v balicku, druha cast sluzi na pripadnu reklamaciu/vratenie tovaru.

Tovar, ktory chcete vratit, vlozte spat do sacku v ktorom vam prisiel, idealne je otocit ho ciernou stranou von.
K tovaru vlozte fakturku, v ktorej oznacite polozku, ktoru posielate spat vhodnym kodom. Prvy stlpcek s prazdnymi obdlznikmi.
Oznacenie kodov je vysvetlene nad anglickou adresou:

A: chybny B: nepaci sa mi C: nesadlo  G: nevhodne zlozenie materialu H: nespravna farba J:objednane koli vyberu velkosti K: neobjdnany tovar M: prislo priliz neskoro

Neodosiela sa cela fakturka ale len cast, ktoru ste vyplnili

Odlepete z faktury stitok na navratku, stitok nalepite na balicek a odoslite(nezabudnite prilepit aj vasu adresu odosielatela)

Postovne do Anglicka zacina pri sume 2,8€ za obycajny list do pol kila, tento sposob je najlacnejsi ale ak chcete mat istotu, tak za balicek do pol kila zaplatite pri doporucenej poste 5,5€ a pri balicku do jedneho kila 8,8€.
Ked balicek dorazi na anglicku adresu, tak Vam zaslu emailom informaciu o prijati balicka. Nasledne Vam poslu peniaze. Next vracia peniaze len za tovar, nevracia peniaze za postovne (v ojedinelych pripadoch sa to stat moze). Peniaze posle spat na kartu, ktorou ste platili za objednavku. Casovo treba ratat s 2-3tyzdnami od odoslania balicka. Niekedy je to aj skor. Next uvadza 28 dni.

Pravidla vratenia tovaru najdete aj na fakture, su samozrejme v anglictine:

Doplnujuce informacie:

Kontaktne udaje na next zakaznicku linku:

Na facebooku reaguju na spravu najrychlejsie: https://www.facebook.com/nextonline/?fref=ts

Email na zakaznicky servis:

International_Complaints@next.ihelpu.nl

ale čo v prípade, že vo faktúre je napísané, že tovar prišiel, ale reálne v zásielke chýba ?

12. jan 2016

@slavik2012
to je iny pripad, treba kontaktovat next na tych kontatoch co su napisane na konci a poziadat o vyriesenie problemu....idealne je hned po skontrolovani tasky odfotit jej obsah a aj fakturku a to poslat do prilohy emailu.

12. jan 2016

Ja posielam faktúru celú nič by sa nestalo keby baby poslali celú. Poštovné mi vrátili keď mi prišla derava vesta čo som im nafotila poslala na mail a žiadala o vrátenie poštovného

12. jan 2016

@anaxamon to som urobila a sľúbili ze vrátia peniaze ale stále nic

12. jan 2016

@alzbetka71 ja som foto faktúry poslala mailom

12. jan 2016

A pise sa s nimi po Anglicky?

15. jan 2016

@domimarek áno po anglicky

16. jan 2016
16. jan 2016

@slavik2012 mne raz chybala v balicku bunda - kozena, dost draha, balik bol roztrhnuty, peniazky vratili na ucet do tyzdna 🙂 potom som objednala znovu a prisla v poriadku

8. feb 2016

@ajkagajka aj mne už vrátili peniažky ale trvalo to skoro 7 týždňov pokiaľ som ich mala na účte - ak chýba tovar ktorý je na FA je to naozaj komplikované lebo je len na nich aby vypátrali kde nastala chyba - a u mňa uznali chybu lebo tovar ktorý napísali vo FA a akože zaslali už nemali niekoľko dní na žiadnom sklade a váha zásielky nezodpovedala obsahu tak aby tam naozaj veci boli tak ako na FA - čo mi teda ani nenapadlo že aj váha je v podstate jedným z faktorov na odhalenie tejto straty

8. feb 2016

Dobry viete mi poradit,chcem reklamovat topanky,lenze nemam fakturu,vyhodila som ju ☹

5. apr 2016

Prosím ťa a nevieš mi povedať či by si dala vymeniť vetrovka objednaná z nextu aj v obchode? Lebo je dosť ťažká a to bude asi vysoké poštovné ☹

11. aug 2016

@adulka25 nie to sa nedá bohuzial

11. aug 2016

@anaxamon chcela by som sa Vas opytat, ci musim posielat tovar na reklamaciu v ich next obalke, alebo moze byt aj ina obalka. Kedze ta co mi v nej tovar prisiel je nepouzitelna. Vdaka za odpoved 🙂

23. sep 2016

@luci22 urcite nemusite 🙂 ale foliovu odporucam skor ako papierovu

23. sep 2016
23. sep 2016

Dobrý den, nam nesadla veľkost, ale na mojom štítku mam uvedené len 3 možnosti na vrátenie. A: faulty B: incorrect item receiver C: Item not required. Neviem ktorú možnosť mam zadať, keď ani jedna nie je ohľadom veľkosti. Poradíte? Ďakujem.

11. okt 2016

@molkogurl napiste c 🙂 je to jedno

11. okt 2016

@anaxamon ďakujem veľmi pekne

11. okt 2016

faktúra mi prišla, len ten štítok tam evidentne chýba, stačí keď napíšem ich adresu alebo tam musí byť aj ten kód, ďakujem

18. okt 2016

dakujem super članok! pomohlo 🙂 🙂

10. aug 2017

Zdravim,chcem vratit tovar,peisiel nam maly,neteeba do balika na papier napisat cislo uctu,aby vedeli na aky ucet maju vratit peniazky? Dakujem

31. okt 2017

@ivka.e netreba, vratia tam odkial sla platba, predpokladam ze na kreditnu kartu...

31. okt 2017

Ďakujem krasne 😉

31. okt 2017

Este taka otazočka,da sa stornovat objednavka v next?

2. nov 2017

Dievcata, prosim, poradte, idem vratit tovar. Tovar bol z jednej objednavky, ale rozdelili mi ho do 3 balikov a z kazdeho chcem teraz nieco vratit. Kazdy tovar ma inu fakturu, cize aj iny listok na prilepenie na balik. Nechcem posielat 3 baliky...chcem to zabalit do jedneho a tak poslat...ale potom co s tymi odlepovacimi papiermi, kde je adresa a cislo balika od nich? ako to robite v takomto pripade?

15. feb 2018

Ahojte, a mne by ste vedeli poradiť, ako zrušiť objednávku, urobenú pred troma dnami? Tú vec nemajú skladom a napísali mi že do 3-4 týždnov. Ale rozhodla som sa to zrušiť, je to možné?

15. mar 2018

Ahoj, chcem reklamovať topánky, začali sa lupat, ale faktúru nemám, ak pozriem môj účet, ani tam nič nemám, ale mám na maily objednávku, myslíte že by to stačilo aj tak vytlačiť a poslať?

20. apr 2018

Ja mám taký problém,platila som cez paypal,peniaze mi z účtu ztrhli ale pri platení mi zlyhal internet a spojenie sa prerušilo,vobec mi neprišiel e-mail o potvrdení objednávky,ale peniaze mi z účtu odišli....ako zistím či sa objednávka správne dokončila?

26. apr 2018

@klaudiaemma ak ti odišli peniaze z účtu tak sa určite objednávka ukončila. Aj mne sa raz stalo že mi neprišiel potvrdzovací email o objednávke ale potom mi prišlo všetko v poriadku

30. máj 2019

rok 2020 vratenie tovaru do next, adresa na vratenie bola do nemecka, zaplatila som za balicek 10,5

24. aug 2020

prosim vas o radu, pri bundicke, ktora mi prisla, není faktúra. co mam robit?

23. nov 2021

teraz som posielala balíček tri šiltovky, 3x detské pyžamo.. 15.2eur poštovné...bravo

12. máj 2022

@viktora26 prosím neviete mi poradiť.Objednala som z next 3x šaty ale každé mi prišli v samostatnom balíku.Mozem ich poslať späť všetky v jednom balíku alebo musím po jednom ako mi prišli koko tomu kódu na štítku s adresou?ďakujem

25. máj 2022

@alzbetka71 dobrý deň prosím vás sú tie veľkosti ako u nás ? Sedia rovnako? Syn nosí 164 môžem tiež objednať 164? Ďakujem veľmi pekne

19. apr 2023

@tobiasrajnoha dobrý deň, no ja som už z nextu dlho neobjednavala, ale veľkosti boli ok, sedela, ale súčasne informácie nemám. Na mi je skupina next tam sa skúste spýtať, lebo tiež niekedy záleží aj od konkrétnej veci. Ale väčšinou bola veľkosť ok,

19. apr 2023
21. apr 2023

Ahojte môžem sa spýtať čo mám vložiť do balíku? Nejaké oznámenie… mne prišlo 2 nálepky ale 1 časť chyba to asi to oznámenie.

7. feb 2024

Začni písať komentár...

Odošli