icon

Baby muž robí na stavbe ,včera poobede im na najvyšší žeriav vyliezol nejaký pošahaný týpek ,že vraj skočí dole.... doteraz tam stojí ,stavba uzatvorena,všade policajti, hasiči, záchranky dokonca už aj vrtuľník ,nevedia sa k nemu dostať .No teda strasne som zvedava ako sa to skončí.

avatar

Potesi...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

od vcera tam je?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@macekovam hej od,vcera ved aj hladný uz musi byť

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer však nech skočí, jeho vec, jeho život

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer chudak...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 keby si toho človeka poznala tiež tieto slová napíšeš?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer hlad ho trapi asi najmenej. Su tam skoleni vyjednavaci, bud ho presvedcia alebo sa pocka kym bude moct pre neho niekto ist.
@natalienka12 ty si kompletna?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Chudák, zrejme má vážne problémy.. :(

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

🙏strašné,nech to dobre dopadne

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 prepnut moze kazdemu z nas... kedykolvek...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Booze..pekne..a to kde je?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 och, ty ľudomil empatický ..... 😡

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 keby chce skočiť niekto z vašich blízkych (rodina,priatelia..) ,aj vtedy by ste sa tak pozerala na to, že veď je to jeho vec,jeho život? Nechápem tú bezcitnosť u niekt.ľudí. zvieratá majú viac citov.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@viestta ja viem,to mi len tak napadlo,nevedia sa k nemu nijak dostat,strasne vysoko je

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

tazko posudit za a) narkoman proste zavisly clovek v deliriu
za b) clovek v koncoch s exist. problemami, rodinnymi problemami.
ludska mysel je nevyspytatelna zvlast ak nema v okoli pomoc

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer zahraničie, či u nás na Slovensku?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@viestta ja som kompletná, ale ty asi nie, a akože čo s ním majú hasiči a policajti urobiť, ak ho nepresvedčia? Má niekto z nich riskovať svoj vlastný život či ako si to predstavuješ? Je tam určite psychológ ktorý sa ho pokúsi presvedčiť. Ono to môže byť aj snaha o demonštrovanie svojich problémov a reálne nemusí chcieť samovraždu vykonať. Lebo kto sa chce zabiť, tak to urobí tak, aby mu v tom nikto nezabránil, vieš ? Vieš koľko policajtov a hasičov sa teraz musí s debilom zaoberať? A zamestnávateľovi uniká práca, kto mu to nahradí?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Akoze halooo. Aka bezcitnost? Ano mozno ma problemy, mozno je zavisly, mozno nieco skusa. Ale toto je podla vas v poriadku? Ze takto nici dalsich ludi, ze ak skoci tak ti co su tam budu mat traumu? Ze zamestnava niekolko policajtov, hasicov, zachranarov kt mozu niekde inde chybat? Sa zamyslite aj vy.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Tipujem financne problemy bohuzial teraz sa rychlo dostanes do problemov ani nevies ako tato akoze pandemia nezanecha nic dobre

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@danadadka
@laurika26 nenapisala som,nemecko Norinberg,stavaju obrovsky 5 poschodovy hotel a na najvyššý žeriav vyliezol

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@petulda333 kto sa chce zabiť, ten to urobí tak, aby o tom nikto nevedel a nikto mu v tom nezabránil...proste sa snaží na seba upozorniť, že aký je on chudáčik a ako sa mu ubližuje a keď toto človek napíše, ešte ťa tu ženské zožerú, že som bezcitná a nekompletná

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Byt tak vysoko celu noc ? Drzim palce nech to dobre dopadne

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 ano zamestnava kopec zachranarov, stavba stoji...…, ano suhlasim. A ano, moze byt "debil". Ale "debilom" sa narodil, alebo život ho k tomu kroku doviedol. Nikto z nas nevie, aky život vedie a čo sa mu v živote prihodilo. KAZDY z nas moze zist z priamej cesty, okolnosti života nas tam stiahnu. Ale mame pravo na život, aj kde sami nechceme.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Tiez mi je luto tych ludi okolo... Co ked ich niekto potrebuje inde taky co zit chce a mozno zomrie koli niekomu kto ich tam drzi a zivot si nevazi ti ludia su tam koli nemu uz od vcera 😔

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@monikka22 ved prave. Tie co sa tu ohradzuju, ze keby to bol niekto blizky by sa mali zamysliet, ze mozno niekto ich blizky by potreboval pomoc a nedostal by ju, lebo su tam

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ja851976 u nas pred par rokmi, jedna mlada zena sa opila, vyzliekla a vyliezla na budovu, ze skoci. Bola tam niekolko hodin, jej mama dostala infarkt z toho a pre nu to bola len sranda

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

Su diagnozy pri ktorych clovek nemoze za to co robí a kazdému môze prepnúť...no zatial niekro nevie prečo tam liezol (samozrejme orem poniektorých tu)

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@petulda333
@natalienka12 samozrejme, moze to byt nejaky slialenec, co rad na seba upozornuje - ale to ze upozornuje moze mat inu pricinu. A tiez tam moze byt clovek, co napr statil dieta, tragicky mu zahynul pribuzny……….cokolvek. A ano, moze byt len opity - ale asi by uz vytriezvel trocha od včera. Ale aj opity ma byt zachrany a potom potrestany.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Nechcem aby to vyznelo zle ale ked sa chve zabit spravi to zas a taky ludia to robia väčšinou potichu... Mozno drogy a mozno psychicka porucha...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer vies pokial nema fakt nejaku psych. poruchu, ze si to neuvedomuje, je pre mna chudak. Ak sa niekto zabije pre financie napr a tym padom este necha rodinu vo vacsich srackach si lutost nezasluzi a pod. Kazdopadne nech ma akykolvek dovod, je fakt, ze zamestnava zbytocne niekolko ludi kt by mohli byt napomocni inde
@ja851976 netusim z akeho dovodj tam je a je mi to jedno, bud nech skoci ak to chce alebo nech ide dole.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

A inak by ma zaujimalo ako sa mu tam podarilo dostat. Svokor ma zeriav a teda nikoho cudzieho tam nepusti. Ze si ho nik nevsimol

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Chudak snad neskoci ked uz neskocil od vcera. Ano ked sa niekto chce zabit tak proste vylezie a skoci. Ale niektori predtym takto skusia "volat o pomoc". Drzim mu palce aby sa mu dostala. Aj ludia drogovo zavisly ci chory maju matky otcov rodiny takze napisat nech si skoci mi pride zvlastne.. zachranne zlozky su tu tiez aj pre taketo pripady urcite vedia co robit aby neohrozili seba..

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@petulda333 akurat som sa pytala muza, tiež nechape ako sa ta dostal,vraj to je zabezpecene,tak ale stalo sa

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor
Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer nevedia dat dole tu nafukovacku? A ved tam hore sa da v pohode dostat aj priputat je k comu...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@petulda333 to ja neviem,ale na fotke nevidiet cely žeriav,velmi vysoky je,no asi nevedia,keď je tam doteraz

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer ako nie som odbornik, ale viem aky je to zeriav. Pytam sa preto, lebo svokor jeden mensi ma a na takom velkom robil a sme sa o tom vela rozpravali, ako chodil hore a pod veci. On sam chodil hore isteny.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@petulda333 fakt neviem

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Uf, snáď sa to čoskoro dobre skončí.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

Kazdopadne a toho bude mat pruser firma store zabezpecuje stavbu,cca.150 ludi nemôze robot,an muz dostal potvrrdenie a prisiel domov...budu ziadat nahradu skody

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer ani sa nedivim.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

Ach jaj, to je doba 🙄

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer vyšplhal sa, ako inak... On sa nechce v skutočnosti zabiť, už by to urobil. Chce len upozorniť

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@elly23 to je jasne, ze vysplhal ale kde boli ti robotnici alebo ten kto obsluhuje zeriav? Nejaky dozor. O to ide, ze ako sa tam vobec k stavbe dostal

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@petulda333 ochrana zlyhala,jednoznačne.Aj cela stavba je ohradena.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer no,,ked ho daju dolu a dozvie sa sumu co ma nahradit tak uz isto si nieco urobi ,,,

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@luba28 to nie od neho,ale od firmy co zabezpecuje stavbu budu vymáhať,od toho si tam aby sa takéto veci nestávali.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@luba28 no od neho mozno tak za vyjazd, zvysok bude urcite od firmy. Nemozu tam neopravnenu osobu len tak pustit a nevsimnut si

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@1ivanka1 hrozne, uprimnu sustrast. U nas nedavno jeden skocil pod vlak. Na stanici ludia, deti. Prisiel, pockal a ked sa blizil vlak tak skocil

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@1ivanka1 o to horsie, ze tu mohol byt keby mu ozaj pomohli.. 😪

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@petulda333 veru,a pred nedavnom mu psycho povedala ze on este neni na ustavnu liecbu,pytal sa,ze je este na tom dobre..........😓tak takto dobre na tom bol

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer tak Vám poviem ,keď sa tam chcel dostať,nikto by to neustrážil🥺

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer booze..☹

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

V tom linku píšu, že ho už dali dole.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@ewellina ano,uz je to aktualizovane,akurat som sem chcela napisat ze uz je dole.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer ale vydrz mal dobru..

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 napriek vsetkemu co sa stalo je to clovek. Clovek v tazkostiach, nech uz su priciny akekolvek, nech uz je dovood preco tam vyliezol akykolvek, tak je to CLOVEK v tazkostiach. A kazdy jeden clovek v tazkostiach si zasluzi aby mu bola poskytnuta pomoc.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@viestta suhlasim na 100% ale nech sa stalo cokolvek tak nie je dovod ma urazat ze nie som kompletna

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 nehnevaj sa, ale kompletny clovek nenapise "však nech skočí, jeho vec, jeho život".
Toto napise len odroň najhrubsieho zrna alebo niekto kto nema vsetkych doma...
Takze sa neurazaj. Ako si zacala, taku odpoved si dostala.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@viestta A co by mali ti policajti urobit? Mali prist ho zlozit a riskovat svoj zivot?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 nie, na taketo pripady su definovane postupy. V prvom rade vyjednavac, ktory sa pokusa rozhovorom postihnuteho odhovorit od jeho umyslu, dosiahnut aby spolupracoval so zachrannymi zlozkami tak, aby nedoslo k nadmernemu riziku ani u neho ani u zasahujucich. Potom nastupuju specialne vycviceni lezci zachranari alebo lezci zachranari z radov hasicov, ktori maju vycvik (aj) na tieto situacie aj na zasahy vo vyskach.
Nie, policajt, ktory riadi dopravu na krizovatke urcite na zeriav nepolezie.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@viestta ja som niekde písala, že tam má ísť policajt, ktorý riadi dopravu? Si velice múdra, dobre sa ti mudruje od počítača, akože za ním majú poliezť hasiči a špeciálne vycvičení lezci? A tí pôjdu do rizika ohrozenia života? Veď ten samovrah môže byť ozbrojený, môže mať nôž, môže urobiť čokoľvek...ľahko sa mudruje od počítača.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 v takýchto prípadoch sa rieši holý život človeka. Nerieši sa, prečo tam išiel, či nie je psychicky narušený, či to nie je taký a onaký človek. Policajti, požiarnici, záchranári zachraňujú ľudské životy. Zachraňujú ich aj bezdomovcom, aj bláznom, aj alkoholikom. Áno, všetci si možno za to môžu sami, ale sú to ľudia. Policajni neriešia len ctených a serióznych ľudí, ale všetkých ľudí, aj takých, ktorí si to nezaslúžia.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@0silvia0 áno, ale nie je za cenu ohrozenia vlastného života hasiča

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 Je to ich práca, aj takéto prípady sa stávajú. Človek je na to školený.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 ty si budes stale mliet svoje...
Ano, idu aj s rizikom, ze sa im nieco pri zasahu stane. Je jedno ci idu k poziaru, dopravnej nehode, vybuchu v tovarni, uniku plynu, zachranovat ludi pri povodniach... Alebo aj zachranovat samovraha. Vzdy vedia, ze moze sa nieco stat ale idu, lebo je to ich poslanie.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@viestta nie, nie je to ich poslanie, aby išli na vlastnú smrť a ty si tiež melieš len svoje a svoje, ak ide o potenciálneho samovraha, ktorý vydiera, že to urobí, takmer vždy ide o demonštratívnu samovraždu, ktorú dotyčný nemá v úmysle vykonať, len na seba upozorniť, tak tomu bolo aj v tomto prípade. Ani záchranár nie je povinný vykonať úkon, ktorý by pre neho znamenal smrť.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 ja to vzdavam. Ty vies presne co sa tam deje. Uplne najpresnejsie Mozno presnejsie ako ten co tam stoji dole pod tym zeriavom...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@viestta úplne najpresnejšie to vieš ty predsa nie? 😀

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 jasne, zachranar hodi diagnostiku na dialku, vyhodnoti, ci to je pre neho bezpecne a podla toho sa zariadi.... to mas ako s lekarmi, liecia aj ludi infikovanych koronou, napriek tomu, ze ohrozuju seba a svoje rodiny...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@viestta presne ako pišes,su poslania pri ktorych clovek riskuje vlastny zivot,aby zachranil druheho,preto ich obdivujem.Nikdo ich nenúti ,robia to dobrovolne...

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer ano robia, ale niekefy by som to zakazala. Nie raz sa stalo, ze polozili zivot za niekoho kto si to nezasluzi.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@natalienka12 vies, tie zeriavy musel niekto aj zmontovat, niekto na nich robi aj udrzbu. Tie zeriavy su usposobene na to aby sa po nich za urcitych okolnosti a podmienok ludia pohybovali. Ten nestastnik, co tam vyliezol, tiez vyuzil to, ze sa po nich da chodit, aj po ramene. Ti zachranari su, na rozdiel od neho isteni, rovnako ako byvaju isteni aj monteri a udrzbari.

https://www.youtube.com/watch?v=lXpsUSfLUzg
Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@petuldaza333 no ale to ze ty by si to zakazala,nic nemeni na tom ze to robia a budu robit, bez ohladu na to ,ci si to niekdo zaslúži alebo nezasluzi.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@petulda333 aké zásluhy musí mať človek, ktorého majú záchranári zachraňovať?
A ako sa tie zásluhy diagnostikujú?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@0silvia0 fakt nevies naco narazam? Sa robis blbou ci si? Muzov kamarat prisiel o zivot lebo zachranoval opiteho muza! On dostal po smrti nejake vyznamenania a bla bla, lenze to jeho zene muza nevrati ani detom otca
@ayfer ved jasne, ale pisem, ze niekedy to je nespravodlive velmi

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@petulda333 to mi je samozrejme ľúto, ale asi ho nikto nenútil ísť zachraňovať, vybrať si túto profesiu atď. Urobil to dobrovoľne, bola to jeho voľba, aj keď žiaľ prišiel o život. Takéto veci sa stávajú, nikto nikdy dopredu nevie pri takýchto zásahoch, ako to dopadne. Nie, nerobím sa blbá, ale asi ty asi nechápeš, načo narážam zase ja😒
Veď to predsa nemôže byť tak, že keď je niekto opitý, kašlime na neho, veď si zato môže sám, že slope... toto tiež nevieš pochopiť?

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@0silvia0 ano jeho volba, ale zas aj take nutenie, ak by to odmietol bohvie aky trest by ho cakal. Ja chapem co chces povedat, len pisem, ze obcas to je nespravodlive. Lebo zomru nevinni/potrebni ludia kvoli hlupakom castokrat

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@0silvia0 a zato blba sa ospravedlnujem. Pms zomna robi harpiu 🙈

Odpovedz
16. sep 2020
avatar
ayfer
autor

@petulda333 ano niekedy je to nespravodlive,aj toto bolo hrozne,7 zachranarov zahynulo kvoli turistke a vytknutou nohou....ale aj tak ostatní neprestali i ked si musia byť vedomí ze riskujú zivot.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@0silvia0 a ano ja to chapem. Ale skus aj ty mna pochopit co chcem tym povedat. Ano musia ho zachranit ale nie raz pre takych opitych debilov prisli o zivot mnohi ini ludia, kt zachranuju zivoty inym. A to je sakra nespravodlive

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@ayfer vsak jasne a o tom pisem. K tym tatram skoda slov. Kazdy rok xy blbcov so zlou obuvou, vybavou, pojdu po zlych chodnikoch a doplatia nato ini

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@petulda333 nespravodlivé to je, kopu vecí je nespravodlivých. To máš ako nehody na cestách, tiež kvôli nejakému nezodpovednému frajerovi zahynú nevinní ľudia, jednoducho zlomok sekundy, ty ideš autom napríklad do práce, dodržiavaš predpisy a nejaký iný, častokrát nezodpovedný človek do teba napáli, dostane šmyk atď.
Život nie je o spravodlivosti v týchto osudových, náhodných záležitostiach. My to tu nevyriešime, diať sa to bude aj naďalej. Vždy budú nezodpovední, aj takí, ktorí ich zachraňujú, aj takí, ktorí zahynú nevinne atď.

Odpovedz
16. sep 2020
avatar

@0silvia0 no ano, bohuzial je to tak. Preto som pisala, ze v niektorych pripadoch by mal byt takyto zasah zakazany. Aj ked kazdy zivot si zasluzi sancu, aj jasne tazko rozoznat kto aky je a pod. Ale napr to co som pisala, tak ten mladik opity to neurobil prvykrat. Opity sa kupal xy krat a nato jeden zachranar doplatil. A tym, ze poznam jeho zenuna hlavne tie deticky, citim voci tomu zlost

Odpovedz
16. sep 2020