icon
1 / 1
avatar

Pekna rozpravka☺

27. dec 2018
avatar

@datanka Vieš, koľko ľudí má rado rozprávky? ;) A ja v ne aj verím... 🙂

27. dec 2018
avatar

@lazzo najuzasnejsie na tom je, ze je to skutocnost 😀

27. dec 2018
avatar

@katharines Netvrdím opak... ;)

27. dec 2018
avatar

Hmmmm ..pre mňa to má jediný odkaz...cirkev sa nehanbí robiť si "reklamu" ešte aj z takejto tragédie. Veľmi veľmi smutné.

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama prepac, smutny je tvoj postoj. Toto by mi v zivote nenapadlo. No kazdy zmysla len tak, co nosi v srdci.

27. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@katharines Len som reagoval na @datanka a premostil som to, použijúc jej výraz... 🙂

27. dec 2018
avatar

@lazzo pochopila som to, nic neboj 😉 ❤

27. dec 2018
avatar

@katharines toto mám z hlavy, nie zo srdca. Občas treba zapojiť aj rozum.

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama ale i ta hlava berie len z informacii, ktore doteraz prijala.
No hovori sa aj, co na srdci, to na jazyku, lebo srdce v tomto pripade predstavuje osobnost.

27. dec 2018
avatar

@katharines to je z biblie? Alebo z knihy múdrostí? Že srdce predstavuje osobnosť?

27. dec 2018
avatar

A ďalší chudáci nevinní, ktorí sa práve v tej chvíli nemodlili, lebo možno pracovali, venovali sa rodine, alebo bežným ľudským činnostiam, mali proste smolu, lebo ich sa zázrak netýkal.

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama Tebe to z tohto citatu nevyplyva?

27. dec 2018
avatar

@abbey1 zacni sa modlit a Boh pouzije i tvoju modlitbu pre spasu druhych 😉.

27. dec 2018
avatar

@abbey1 mozes si pozriet svedectvo Glorie Polo, ktora bola vdaka tomu, ze sa za nu starcek zacal modlit zachranena od smrti. Bola svedcit i psobne na Slovensku, pokial viem.

27. dec 2018
avatar

@katharines vieš to že " hovorí sa čo na srdci to na jazyku" to nepovažujem za pravdu.

27. dec 2018
avatar

@katharines Ja som sa modliť prestala. Je mi smiešne, ako prezentujes vieru. Stačí sa modliť a cenu sa zázraky.

27. dec 2018
avatar

@abbey1 lenze modlitba nie je magicky ukon, ale prejav lasky k Bohu. Tieto momoriadne udalosti Boh dopusta, aby ludom pripomenul, co je dolezite.

27. dec 2018
avatar

Sūhlasím, keď sa ľudia modlia aspoň nerobia zlotu ..... len nerozumiem prečo sa majú modliť k Márii a robiť z nej Boha ...... to nikto nepozná prvé Božie prikázanie ???

27. dec 2018
avatar

Ľudia ktorí sa modlia nerobia zlotu? Poobzerajte sa po svete..

27. dec 2018
avatar

@elian pretoze Boh ju pre jej pokoru povysil nad vsetkych ludi na svete a je pri Bohu najblizsie.

27. dec 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@zenaajmama a vari ludia, ktori sa nemodlia robia vsetci dobre?

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama aspoň tú chvíľu čo sedia v kostole 😆😆😆
@katharines aj tak si to protirečí s prvým prikázaním .....jediná cesta ktorá vedie k Bohu je Ježiš Kristus a nikto iný

27. dec 2018
avatar

@katharines to som nepovedala. Ale viera a cirkev spôsobilo už veľmi veľa hrôzy vo svete.
Celkovo cirkev ( akúkoľvek) považujem za rakovinu spoločnosti.

27. dec 2018
avatar

@elian a co myslis, ku komu vedie a na koho ukazuje Panna Maria? Na Jezisa Krista.

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama no, to zalezi ci mas relevantne info a ci si vobec ochotna a schopna prijat aspon objektivnu pravdu.

27. dec 2018
avatar

Ako napríklad že panna Mária pomocou ducha svätého priviedla na svet Ježiša? Alebo že on stal z mŕtvych?
Toto je tá objektívna pravda?nie toto
a podobné "fakty"neviem prijať.

27. dec 2018
avatar

@katharines Mária ani "všetci svätí" ..... nič nezmôžu lebo Boh je len jeden 🙂 všetko ostatné sú len cirkevné rozprávky

27. dec 2018
avatar

@elian rob, ako najlepsie vies.
Ja budem prosit o radu a prihovor aj mojich priatelov, ktori ma predisli do neba. Je tolko ciest svatosti, kolko ludi na svete. Kazdy je povolany k svatosti, to znamena milovat Boha nadovsetko a svojho blizneho, ako seba sameho.

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama pleties si dojmy s pojmamy. Toto, co pises je pravda, ale je to obsahom viery. No ty si zautocila na cirkev, ako taku. A ta urobila od prvopociatku neskutocne vela dobra. No v kazdej psenici sa najde aj kukol, ale to nic neubera na hodnote a vyzname psenice.

27. dec 2018
avatar

@zenaajmama a raz sa tusim prof Krcmery pytal novinarov, preco pisu len o tragediach a nestastiach a vsetko dobre a krasne ignoruju a na to mu 1 novinar odpovedal, ze to by ludia necitali, pretoze ich to nezaujima.

27. dec 2018
avatar

@katharines ja neverim v boha a na cirkev mam podobny nazor ako
@zenaajmama nikto ti ale tvoju vieru neberie☺len mne skor vadi,ako s veriaci snazia silou mocou presvedcit nas ☺nie som za ziadne nabozenstvo celkovo.ale ludia by mali byt k sebe dobrí,mali by si vazit jeden druheho,nemali by zneuzivat moc na vojny a podobre hrozy...ale to s nabozenstvom nic nema.neveriaci,veriaci...je to jedno.mam rada dobrych ludi

27. dec 2018
avatar

Amen uzasne svedectvo

27. dec 2018
avatar

@datanka presviedcat? Ja ti mozem predlozit pravdu, je vsak na tebe, ci ju prijmes.
"Ludia by mali byt k sebe dobri" suhlasim, ale mali by byt dobri a respektovat aj nenarodene deti, chorych, trpiacich, pretoze ten, co je za potraty, vedie nerovnu a spinavu vojnu voci nevinnym, ktori sa nemaju moznost branit.
"Nemali by zneuzivat moc" suhlasim, no ti, co odmietaju Boha a jeho prikazy sa znicia vlastnymi zakonmi vid gender ideologia. Zatial este ideologia, no ak nic neurobime, coskoro totalita, ako sa to uz deje v anglicku (musia ucit deti, ze aj muzi maju menstruaciu) nemecku (chcu postihovat tradicne rodiny, ktore vychovavaju zeny, ako zeny a muzov, ako muzov)... Tak aky zdravy usudok a rozum?
Zijeme vo svete, kde sa ludia animalizuju a zvierata humanizuju.

27. dec 2018
avatar

@datanka a tiez mam rada dobrych ludi, no i za tych zlych sa treba modlit 😉

27. dec 2018
avatar

@katharines tí ma nezaujimaju☺

27. dec 2018
avatar

V Boha verím, v cirkev nie. Každý si Boha vysvetľuje po svojom a takisto aj ja....

29. dec 2018
avatar

@lulu2011 si vydata?

30. dec 2018
avatar

@katharines áno.. A v kostole, čiže viem na čo narazas. Ale keď sme chceli byť zosobaseni pred Bohom tak to šlo jedine v kostole

31. dec 2018
avatar

@lulu2011 dakujem za odpoved 😘.
A co by si povedala, keby ludia volali tvojho muza na navstevu a chceli sa s nim stretnut, rozpravat no teba by nechceli, ignorovali by ta, urazali ta? Akoby sa citil tvoj muz? Ako by sa zachoval? A ty by si sa ako citila?

31. dec 2018
avatar

@katharines môj muž, by na takú návštevu nešiel a verím, že ani Bohovi sa nepáči, čo sa deje v dnešnej cirkvi

31. dec 2018
avatar

@lulu2011 lenze Cirkev je nevesta Kristova, preto vyhlasit Boh ano, Cirkev nie, je to iste, ako som pisala vyssie, ze manzela by chceli, no teba nie. 😉.
A mas skveleho manzela, ze stoji pri tebe 😀.

31. dec 2018
avatar

Jezis Kristus je naplnenim stareho zakona. A ked Boh urobil zenu z boku Adamovho, to znamena, ze na krizi, ked Jezisovi prebodli bok, zrodila sa jeho zena Cirkev. Kedze su jedno, nemozeme povedat Jezis ano, cirkev nie, pretoze ako by to bolo, keby sme povedali Adam ano, ale Eva nie. Kedze su jedno, tak bud oboch, alebo nikoho.

31. dec 2018