1 / 1
    8. jún 2019

    Kazda zena ma pravo sa rozhodnut ako chce. A ze k nacistom😂

    8. jún 2019

    Toto je strasna blbost

    8. jún 2019

    @pisulina tak citaj tieto svedectva zdravotnych sestier

    http://www.lifenews.sk/node/8636

    a ked mas svedomie, tak sa v tebe musi pohnut.

    8. jún 2019

    @katharines no isto ma presvedci nejaky slovensky lifenews.... zijem v Holandsku a poznam ich mentalitu a toto by nikdy neurobili

    8. jún 2019

    @monika_k toto su svedectva zo zahranicia, ale ani na Slovensku to nie je vyninkou.
    A k tomu Holandsku, tak je to krajina, kde nielen potraty hraju prim, ale nemaju problem zabijat deti a ludi a zakryt to nazvom "sladka smrt" (eutanazia)

    8. jún 2019

    @katharines hmm toby znamenalo ze tam ziadny down nezuje. A predsa zije hmmm, niekde bude hacik

    8. jún 2019

    @katharines ty máš také dieťa doma?

    8. jún 2019

    @evula1984 teraz kde? Ak zena odola tlaku a napriek vsetkemu sa rozhodne pre zivot, je to uzasne a chvalihodne.

    8. jún 2019

    @pisulina ťažká téma, podľa mňa, máš možnosť anonymného pôrodu, prípadne hniezda záchrany. Neviem, ale právo ženy rozhodnúť o tom, že vezme život... Nestotožňujem sa. Čo takto predchádzať tejto situácií? Veď potom by si mohla mať právo rozhodnúť o smrti aj už narodeného dieťaťa a jednoducho ho zabiť, keď sa ti nebude niečo pozdávať.
    Raz som čítala niečo v tom zmysle, že žena chcela ísť na potrat, pretože čakala už piate dieťa. Lekár jej ale navrhol, nech teda zabije to najstaršie, že to už si nejaký čas požilo a dá šancu pozrieť sa na svet aj tomu piatemu.
    Osobne by som s tým žiť nevedela a nechcela.

    8. jún 2019

    Vo vyspelom Holandsku??? Chcete tvrdiť, že tam si ženy /ako u nás za soc./ zamieňajú interupciu za antikoncepciu???v celej Európe, dokonca, aj u nás neustále počet interupcií klesá...Vďaka vede a dostupnej škále antikoncepcie.

    8. jún 2019

    kazda zena ma pravo rozhodnut sa ...

    8. jún 2019
    8. jún 2019

    @katharines toto moj nazor nezmeni

    8. jún 2019

    @klarissa25 tak sa teda pozri blizsie na tu "slobodu zeny"
    https://www.40dnizazivot.sk/clanky/54-11-obrazk...

    8. jún 2019

    @klarissa25 Svaté a nezadané!
    najľahšie sa o tom medituje tým, ktoré taký problém riešiť nemusia.mne to pripadá ako v našom parlamente, kde o tom chcú rozhodovať "chlapci" zo strany s morálnym defektom a muži...všetci zrazu vedia, čo je pre ženu najlepšie...Skúste im , vy ženy, siahnuť napr.na ich auto?!😎

    8. jún 2019

    @lubka484 nemusis mi pisat tieto omacky. Respektujem tvoj nazor ale moj nazor na potrat nikto nezmeni. Ak by som ja bola tehotna a zistia napr.downov syndrom ja by som si proste to dieta nenechala a moze sa postavit na hlavu aj cely svet. Pekny den ti zelam.

    8. jún 2019

    @natuska87 prirovnat dieta k autu? 🤔
    Aj ty sa pozri blizsie na tu "slobodu"
    https://www.40dnizazivot.sk/clanky/54-11-obrazk...

    http://www.lifenews.sk/node/8636

    8. jún 2019

    Deti v brusku uz vedia rozoznavat i tvare
    https://www.bety.cz/deti-a-rodina/clanky/22331/...

    8. jún 2019

    Muz s downovym syndromom s vysokoskolskym diplomom. V Amerike je takychto machrov viac
    https://www.cas.sk/clanok/109356/prvy-clovek-s-...

    8. jún 2019

    @katharines to ste takto pochopili?
    No, Váš problém! Inteligentnejšia časť publika, pochopí!

    8. jún 2019

    @pisulina ja som práve tehotná a rozmýšľam tiež podobne..... aj led ktovie keby prišlo nedajboze na lámanie chleba....

    8. jún 2019

    @iwina samozrejme. musi to byt tazke. drzim ti palce 🍀

    8. jún 2019

    @pisulina ďakujem🙂 ale tak určite bhde všetko ok, len ja strašne obdivujem všetkých ktori maju postihnuté dieťa, ja som slaboska v tomto

    8. jún 2019

    @iwina jasne ze bude, ja v zivote nerozmyslam ani inak 🙂

    8. jún 2019

    @iwina ke´d som čakala syna, v 5.mesiaci zistili, že bude mať rážštep chrbtice...Samozrejme mi radili, prerušiť tehotenstvo.Ak by sa to na 100% potvrdilo, rešpektovala by som názor lekárov! Nie som hrdinka, ktorá by sa roky starala o dieťa s nejasnou budúcnosťou...Dnes, chválabohu, veda pokročila a diagnostikuje sa takmer všetko a včas.../ syn sa narodil zdravý s minim.obmedzeniami/:slight_smile:

    8. jún 2019
    8. jún 2019

    @natuska87 razstep chrbtice je operovatelny este ked je dieta v brucku. Operacie sa zatial vykonavaju vo Svajciarsku, ale MUDr. Z Ruzinovskej nemocnice to chce zaviest i na Slovensku.

    8. jún 2019

    @katharines neviem či by to mne teraz pomohlo, nam sa bábätko "prihodilo" a nejak som zabudla brat tu kyselinu, lebo mi je zle, tak teraz ked som v 13tt neviem, snazim sa ked sj spomeniem, no robi mi problem aj vypit vodu 😁

    8. jún 2019

    @natuska87 to je uzasne. Znama ma syna s razstepom chrbite a ja nechápem kde sa v tej žene berie toľko silu

    8. jún 2019

    @iwina kyselina listova sa nachadza v zelenine a ovoci bezne.

    8. jún 2019

    @iwina obdivujem také matky! len vždy mi napadne, koľko rokov budú fyz.vládať, ako to vydrží psychika...A ćo potom, keď sa mamina, nedajboh, pominie...No, majú to také matky veĺmi ťažké, aj keď verím, že také dieťa prináša aj kopec radosti...mne by puklo srdce...🙄

    8. jún 2019

    @natuska87 zena vzdy znesie viac, ako si mysli. Sme tak naprogramovane. To strach a obavy nas paralizuju. Lenze zivot ubieha krocik po krociku.

    8. jún 2019

    @katharines oco ti teraz ide? Presviedcat tu zeny na mk alebo co?

    8. jún 2019

    @katharines jasné, žena vždy unesie viac, ako muž...Aj preto mne príde tragické, že muži by nám radi kecali do "tela"...ideálne je, ke´d rodina drží pokope a navzájom sú si oporou...V svojom okolí, žiaľ, poznám iba rodiny, ktoré sa rozpadli...Niekt.deti skončili v ústave...😠

    8. jún 2019

    názor pár extrémistov nie je oficiálny názor celého národa.

    aj u nás niektorí ľudia považujú iných za nebezpečných a menejcennych....

    8. jún 2019

    @natuska87 s tym s tebou suhlasim. Mame tu krizu otcovstva a dobu "lahkych rieseni". Ano, rodina je zaklad a mala by drzat spolu. No k tomu je potrebny priklad a vychova ku zodpovednosti uz v rodine, aby ludia prevzali zodpovednost za svoje ciny a nehladali vyhovorky a lahsie cesty, ktore takymi v skutocnosti nie su.

    8. jún 2019

    @evula1984 a presvedcila som ta? 😉Ak nie, verim, ze uvedene informacie nabuduce vezmes do uvahy.

    8. jún 2019

    @nyusika teraz myslis tych extremistov, co podporuju potraty?

    8. jún 2019

    @katharines nepresvedcila, ja sa budem rozhodovat vzdy podla mojich moznosti a situacie a nie podla rad inych na zaklade bludnych trollovskych clankov

    8. jún 2019

    @evula1984 ja ti neradim, ukazujem ti skutocnost.

    8. jún 2019

    @katharines preboha§
    kde podporujú potraty? dajte a ak môžete, konkrétne citujte...

    8. jún 2019

    @katharines toto neje skutocnost, to je par clankov s pochybnym povodom ktore su vydavane prave za takymto ucelom, sirit dezinformacie a paniku

    8. jún 2019

    @natuska87 ja sa pytam. 😉
    Ved kazdy, kto hovori o "slobodnej volbe zeny" podporuje potraty. Tehotna zena potrebuje podporu a nie potrat.

    8. jún 2019

    @katharines sorry ale ty si inak mimo. Nechaj ostatnych nech tozhoduju sami za seba

    8. jún 2019

    @evula1984 oprava, nie sami za seba, ale za bezbranne dietatko, ak sa drzime temy.

    8. jún 2019

    @katharines Bože!
    toto je ale "úvaha"...s voleb.právom pre ženy ste tiež v rozpore, že?!
    dajte si niekomu vysvetliť slovné spojenie " slobodná voľba ženy"....Ak, samozrejme, nežijete niekde v Bhutáne,alebo v Zimbabwe...😲

    8. jún 2019

    @natuska87 a potraty podporuju az do porodu v New Yorku a po narodeni najnovsie v Illinois (link vyssie)

    8. jún 2019

    @katharines za seba, to dieta musi niekto vynosit, porodit a dozivotne sa o eho starat, zarabat na jeho potreby. Kazda minca ma dve strany. Milujem takych ludi ktory ziju v svojej malej bubline a chcu kazat inym. Myslim ze k tomu nemam viac co povedat. Pevne verim ze tebe raz nezakazu nieco co sa tebe nebude pacit

    8. jún 2019

    @katharines bez do new yorku, tam urcite tvoja energia bude mat vacsi efekt

    8. jún 2019

    @katharines zlatá moja, keby ste pozorne čítali a s porozumením, pochopili by ste, že ja som trošku staršia ...Vtedy sa prenatálne zákroky nerobili, moja, to sa deje posled.10 rokov a nie všetko je operovateľné...☹

    8. jún 2019

    @evula1984 fanatizmus!
    rovnako nebezpečný, ako ten, ktorá kritizuje..

    8. jún 2019

    @katharines prepac, ale kazda zena min.tu na sk ma pravo sa rozhodnut sama, a nikto jej do toho nema pravo zasahovat a kecat...ty si rob ako chces a rozhoznutie nechaj laskavo na tych ludi, ktorych sa to tyka..ci uz ide o potrat, ukoncenie tehotenstva alebo eutanaziu..

    8. jún 2019

    @natuska87 no nepozeram vsetky nicky. Prenatalna diagnostika ma svoje plusy i minusy.
    Za plus povazujem len taku diagnostiku, co realne vie pomoct. No to zalezi i od doktora, ci pomoct chce.

    8. jún 2019

    Tak kym tento post ne bude vymazan napisem aj ja.pred sest a pol rokmi som porodila syna s downom
    Ano nevedeli sme ze bude down aj napriek tomu ze som bola 32 rocna a absolvovala vsetky vysetrenia ktora sa robia v tehu.No a na Slovensku mi bolo ponuknute umiestnit dieta do ustavu a vy pani si este mozete rodit druhe zdrave.Takze nije krajina ako krajina alr hijenizmus podaktorych doktorov.Tak ako v Dansku,Svedsku,Slovensku tak vsade na svete akurat najdete rozdiel medzi doktormi
    ja som nevedela ze syn bude Down.Vdaka Bohu za to lebo bi som cele tehotenstvo preplakala a uvazovala nad potratom
    Ved kazdy chce mat zdrave deti
    Ano mame pekne dni a mame aj horsie aj zle.Tak ako aj mi.Mam kramy,tak sa ma na nic nepytaj ved hriziem....Ze je vsetko perfektne;neni!Ale ked sa uz stalo co uz,prijat ten fakt a dat zo seba maximum abi to nase "ine dieta" dostalo co najlepsiu opateru a zaklad alebo nadstandard.Este sme len na zaciatku,nevieme co nas este caka ale zivot je aj tak krasny a zijeme teraz a dnes a nejako bolo,nejako bude

    8. jún 2019

    @evula1984 to dietatko sa v maternici nevyskytlo len tak, ale predchadzal tomu skutok 2 ludi, vacsinou slobodny.

    8. jún 2019

    @canerko dakujem za svedectvo.

    8. jún 2019

    @katharines a tu ti sloboda vyhovuje?

    8. jún 2019

    @evula1984 v com sloboda? Slobodne sa mozes rozhodnut, len ak poznas vsetky fakty a za svoje cony prevezmes zodpovednost.
    A faktom je, ze zena moze otehotnie v case, ked ovuluje a ze ziadna antikoncepcia nie je 100%, preto, ak sa rozhodne mat sex, musi ratat i s tehotenstvom a prevziat zodpovednost a nie sa jej zbabelo striast.
    Ty hovoris o svojvoli, ja o slobode, rozumies?
    Jedina 100% prevencia je zdrzanlivost.

    8. jún 2019

    @katharines preboha, ved nechaj rozhodnutie na zene..ty by si sa rozhodla tak a ina onak...kazda ma na to pravo a nim jej ho nemoze zapriet...

    8. jún 2019

    @katharines a co pivies na toto????
    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clane...

    Podotykam, pise sa rok 2019

    8. jún 2019

    @erikavesela esteze ma niekto zdravy rozum a postavil sa genocide vlastneho naroda. To je skvela sprava.

    8. jún 2019

    @katharines
    kde som aspoň náznakom spomenula potrat ????

    8. jún 2019

    @katharines slobodna volba je ze sa nebudem starat ci na ten potrat niekto pojde alebo nie. A v oboch pripadoch sa budem starat o seba, lebo ma je nic do toho co robia ini svojpravni ludia kym ma to neobmedzuje.

    8. jún 2019

    @katharines vaše odpovede už vážne hraničia s fanatizmom! Dosť nebezpečným...Aký paradox...Tí, ktorí si nevážia životy iných,chcú ich likvidovať, zrazu "hája" nenarod.život.Na toto sa namotá fakt iba "jednoduchší jedinec". Ak vám povedia, že 2x2 je sedem, uveríte...?

    8. jún 2019

    @katharines ty poznas vyznam slova genocida???

    8. jún 2019

    @domak2 takze, ak ta na ulici prepadnu, okradnu, budu ta chciet zabit .... tak maju vsetci ostatny pozerat pred seba, nemaju sa starat o nic a nikoho a maju si riesit len svoje veci? To povazujes za slobosu?!

    8. jún 2019

    @erikavesela a ty poznas vyznam slova genocida? Vtedy to robil Hitler a jeho kumpani, teraz vdaka fasistickej a komunostickej ideologii to robia zeny vo velkom same.
    Len pre porovnanie, kolko deticiek zomrelo nasledkom umeleho potratu

    8. jún 2019

    @katharines kym ma to neobmedzuje bola podstatna cast tej vety. Toto sa ta ako osobne dotyka? Pracujes v nejakom centre pre postihnute deti?

    8. jún 2019

    @natuska87 a ty o kom rozpravas, ked pises, "ze si nevazia zivoty inych"? Pretoze mi odpovedz, o ci zivot ide pri umelom potrate? Dietatko prislo, no branit sa nemoze, rozhoduju za neho ini, ktori si nevazia zivot, alebo to dietatko v brusku za cloveka nepovazuju, aby si ulavili vo svedomi. No faktom je, ze dietatko v maternici je zive, je to clovek a citi vsetko.
    Ako by si nazvala proces, ktory prebieha do 10tt, kde trhaju dietatko za ziva a ktore citi bolest, lebo nervi uz ma vyvinute? Ako by si nazvala proces, ktory momentalne prebieha na SK do 24 tt, kedy sa potratene deticky mozu narodit zive, ale nechavaju ich umriet v odpadkoch? A najnovsi zakon v New Yorku, kde sa porodi dietatko ciastocne, no hlavicku mu v posve za ziva rozmliazdia?....
    @erikavesela
    @domak2 a teba sa to nedotyka? Precitala si si aj clanky, ktore somuviedla v diskusii?

    8. jún 2019

    @domak2 a ako vies, ze ta to neobmedzuje? Ty si myslis, ze spolocnost, ktora vrazdi vlastne deti prezije?

    8. jún 2019

    @domak2 a ked sa vratim k predoslej modelovej situacii, ma niekoho obmedzovat ak by teba konkretne niekto okradol, alebo chcel zabit?
    Sama si odpovedz.

    8. jún 2019

    @katharines takze aby som ti to ozrejmila...genocida je umyselne a systematicke znicenie casti akelo celej rasy, etnika, naroda, nabozenskej skupiny...este raz a pomaly citaj...umyselne a systematicke...prosim ta, co to ma spolocne s dnesnymi zenami...takyto fanatizmus, aky tu predstavujes je vyslovene nebezpecny

    8. jún 2019

    A nasledky potratov si vidiet v narasye sebectva, hnevu, nasilia ..... az "strate svedomia", kedy uz ucta k zivotu syratila celkovy vyznam.

    8. jún 2019

    @erikavesela tato poucka presne zodpoveda umelym potratom.
    Umyselne a sustematicke vrazdenie..
    Pardon, dnesni zastancovia tejto genocidy nenarodenych to nazyvaju "prerusenie", akurat, ze to "prerusenie" nema pokracovanie.

    8. jún 2019

    @katharines tato spolocnost preziva uz tisice rokov. A kym nebudu podmienky na to aby tie deti po porode dostojne zili aj ked ich matka nechce, dovtedy nech je slobodna volba.

    8. jún 2019

    Preco hned všetci stichnu hned ako sa take dieta narodi??? Kde su linky tych co sa hadzu aby pomohli tym zachranenym detom?

    8. jún 2019

    @katharines systematicke znamena, ze je to planovane, pravidelne, za nejakym cielom...ked v tomto nevidis rozdiel, tak mi ta naozaj luto...pretoze ty pleties hrusky s jablkami...a chcela by som ta vidiet, ako by si s radostou vynosila dieta, ktore vysledkom tvojho znasilnenia, pri ktorom si trpela, lebo ta napr.chcel ten dotycny alebo ti dotycni zabit...preboha ....

    8. jún 2019

    @domak2 zijeme v case najvacsieho blahobytu, ludia maju paradoxne mnozstvo veci, jedla, maju kde byvat az pre deticky neostalo v ich srdiach miesto.

    8. jún 2019
    8. jún 2019

    @erikavesela tak ak ty v tom nevidis suvis tak je mi ta luto. Vies malo o tom, aku cenu ma zivot a ake dosledky prinasa umely potrat.

    8. jún 2019

    @katharines vy sa aj snažíte nieo od iných pochopiť???
    vy absolútne sama netušíte, o čom pletiete!!!
    nemám záujem s fanatikom, bez vedomstí, bez rešpektu k druhému , diskutovať! pekný deń...😀

    8. jún 2019

    @katharines preboha!
    Čo tu spletáte???

    8. jún 2019
    8. jún 2019

    @katharines prepac ale tento portal nieje pre mna plnohodnotny a preto tieto clanky ani citat nebudem.... najdi mi prosim aspon jeden originalny zdroj

    8. jún 2019

    @katharines fakt ma to trápi, čo sa deje v new Yorku, či v Ilinois...fakt!

    8. jún 2019

    @katharines mna ty lutovat nemas preco...ja som spokojna so svojimi nazormi a myslim si, ze su spravne...ja nie som chory fanatik ako ty, len realny clovek, ktory sa riadi zakonmi tohto statu a vyuziva ich ako uzna za vhodne, je jedno, ci uz ide o moj postoj k potratu, ukonceniu tehotenstva, ci eutanazii..ty tu splietas dve na tri a este sa snazis ludom tvoj chory pohlad nanutit...ako som uz pisala...ty si maj svoj nazor, iny ho moze mat uplne odlisny...a nik mu nemoze vziat jeho postoj...

    8. jún 2019

    Teba si vsimam uz dlhsie a toto je uz fakt fanatizmus

    8. jún 2019

    @katharines skúsili ste odborníka??? vy , sa nám tu mentálne rúcate, preboha!!! Odborník Vás usmerní, prípadne naordinuje medikamenty, skľudnia Vás.Ešte lepšie bude, ak si nájdete koníčka, prečítate dobrú knihu, etc.Vnucovať násilne svoje choré poznatky, je nebezpečné pre Vás a isto, aj pre okolie...A sťahovať mediálne ývásty a posielať každému link, no neviem, nebudte sama, zničí Vás to!😨

    8. jún 2019

    @erikavesela ja som tiez so svojim nazorom spokojna a povazujem ho za spravny, tu by som teda nasu vzajomnu diskusiu ukoncila, kedze na to, aby clovek pochopil musi najprv vidiet.

    8. jún 2019

    @natuska87 a kto ta nutil reagovat na tento status v mojom blogu?
    Ak clovek odmieta dokazy a vlastne nenarodene dieta povazuje za "objekt", ktoreho sa da zbavit ak sa nam to prave nehodi, tak vlastne ani nemame o com dalej dislutovat. Toto je myslene vseobecne, ako zhrnutie tejto diskusie

    8. jún 2019

    @katharines nechapem, co chces vidiet..ty musis pochopit, ze hrusky s jabkami sa nemiesaju, ze slobodna vola zeny je jej vysostne pravo..stacilo mi pozriet si tvoje prispevky...a staci mi...ty si neni clovek, ktory mi ma co povedat...

    8. jún 2019

    @klarissa25 "veljy brat ma sleduje"? 😂😂😂
    Tak dufam, ze sa cosi na teba nalepilo.

    8. jún 2019

    @erikavesela skutocne? Tak sa na to pozrime blizsie, tak pri potratoch, ako pri eutanazii sa nerespektuje dostojnost cloveka, ale stavia ho do pozicie "zbytocnej zataze".
    A v oboch pripadoch ide o zneuzitie slobodnej vole.
    Avsak zastancom kultury smrti sa tazko vysvetluje, ze ludsky zivot ma obrovsku hodnotu a ze vsetko ma svoj dovod.

    8. jún 2019

    @erikavesela asi som clovek, ktory ti ma co povedat, pretoze so mnou vedies diskusiu. Svoj nazor si vyjadrila, rovnako, ako ja 😉

    8. jún 2019

    @katharines nie, nesledujem ale tak asi ked rolujem nastenku tak vidim nie? A nie nenalepilo, mam svoj nazor a nikomu ho nevnucujem, mala by si si brat priklad....

    8. jún 2019

    @katharines nie...len sa ti snazim vysvetlit, ze su aj ludia s inym nazorom a postojom na svete, co ty neakceptujes...

    8. jún 2019

    @katharines zneuzitoe slobodnej vole???? Sa zobud..je to ich pravo

    8. jún 2019

    @erikavesela tak si ten svoj nazor maj, ja ho mam tiez.
    @klarissa25

    8. jún 2019

    @erikavesela pravo zabit? Tak sa zacni modlit, aby niekto, toto pravo, nepouzil na teba.

    8. jún 2019

    @katharines nie..modlit sa nebudem..rozpravkam neverim...budem sa spravat, tak ako uznam za vhodne...nie pravo zabit, ale pravo rozhodnut sa...nevidis v tom rozdiel????...ty mas dost..priklanam sa k vyssie napisanemu...skoc za odbornikom..ten ti pomoze...

    8. jún 2019

    @erikavesela ako zakerne a manipulativne sa vyjadrujes, povedz celu vetu, "pravo rozhodnut sa" o zivote a smrti vlastneho dietata.

    8. jún 2019

    @katharines nie, pravo rozhodnut sa...bodka...nic viac tam nie je...a navyse...plod sa stava dietatom az ked je schopny samostatneho zivota mimo tela matky...do toho okamihu je to plod...a to, ci zena chce alebo nechce vychovavat chore dieta napr.s DS a je moznost tehotenstvo ukoncit je taktiez len a len jej rozhodnutie...a ty s tym nic neurobis...ma na to pravo...ma pravo rozhodnut sa...

    8. jún 2019

    @erikavesela tak ak trvas na svojom klamlivom vyjadreni, tak sa dobre pozri, kedze si uvedene linky urcite ani neotvorila (coho sa teda bojis?), tu je vysledok je to dietatko v 10-12 tt
    A teda opakujem "zena ma pravo rozhodnut sa o zivote a smrti dietatka", znie cela veta.
    Ja som odbornik a vidim tam cloveka, zial uz po smrti.

    8. jún 2019

    @katharines ja ti uz nemam co povedat...len jedno...chod za odbornikom...a vyjasni si urcite pojmy...veriaci fanatici su navacsou hrozbou pre tento svet a ty patris k nim...zi si svoj zivot a ludom daj so svojimi fanaticky chorymi nazormi pokoj...to bude to najlepsie, co mozes urobit...este raz a prosim zapisuj si...plod sa stava dietatom az v tom momente, ked je schopne samostatneho zivota mimo tela matky...a nic ale vobec nic na tom nezmenis...ak mas potrebu, chod radsej do osad a pomahaj detom....lebo tam tie deti nsozaj ziju alebo si adoptuj dieta stade a nekaz tu nezmysly...

    8. jún 2019

    @erikavesela tak si este rozoberme tvoju "logiku":
    1) Skor si pisala, ze potrat je "pravo rozhodnut sa... nic viac". Tak, ak tam nic viac nie je, nie je ani o com rozhodovat. Ak si dobre pamatam, si zurnalistka, takze iste vidis, aky nezmysel si napisala.
    2) A podme k tvojmu druhemu nezmyslu: "plod sa stava dietatom, az v momente samostatneho zivota mimo tela matky". Takze podla tejto tvojej "perly" predcasniatka nie su deti a ked sa narodia deti v termine, tak bez pomoci preziju. Tak ak nahodou si si este nevsimla, novorodenci bez statostlivosti matky nepreziju a su plne odkazane na starostlivost matky.

    A byt na tvojom mieste, bud si doplnim vedomosti, alebo nepisem hluposti. A toho odbornika si kludne vyhladaj, tu je to tvoje slobodne rozhodnutie, ktore mozes urobit.

    8. jún 2019

    @katharines takze, mylis sa nie som zurnalistka, nic take som nikdy nestudovala a nikdy ani nerobila
    1. Ja som napisala, ze kazda zena ma pravo sa rozhodnut a je to jej pravo...nic viac tam nenasleduje..nic za tym nie...pretoze je to jej pravo a pravo nedava podmienky v tomto smere..takze neprekrucaj moje slova
    2. Plod je schopny samostatneho zivota mimo tela matky z momente, ked sa dokaze nadychnut same...
    Podľa Svetovej zdravotníckej organizácie sa dnes, aj vďaka rýchlemu vývoju neonatológie (odbor zaoberajúci sa starostlivosťou o novorodencov), za životaschopné dieťa považuje bábätko narodené po ukončenom 24. týždni tehotenstva s hmotnosťou nad 500 g...dovtedy len malo jedincov prezije
    Pokial viem odvtedy nie je mozne ukoncit tehotenstvo, len v specialnych pripadoch...vedomosti si dopln laskavo ty a ano ide tu o predvcasniatka...ja nepisem o starostlivosti o dieta ale o schopnosti zit samostatne...
    Velmi ta lutujem s takymi nazormi...

    8. jún 2019

    @erikavesela
    To som rada, ze nie si zurnalistka, lebo to, co pises, su velmi manipulativne zavazajuce a neuplne informacie.
    A ako vedia, hoc deti, zit samostatne? Ci uz dychat vedia, alebo nevedia, myslis si, zeby bez pomoci prezili? A pre tvoju info, lekari zachranili dietatko narodene v 21 tt.
    Ideme sa teraz porovnavat vo vedomostiach?
    😂😂😂

    8. jún 2019

    @katharines prosim ta kolko takych deti je 0,00%?...ja som ti len napisala, aby si si zistila najprv fakty a az potom pisala, ja sa s nikym neporovnavam a ani nebudem...kde pisem zavadzajuce a neuplne informacie?...ten kto tu prekruca a pise bezmysly nie som ja...
    Vies tomu sa hovori vyvinute pluca schopne samostatne dychat...

    8. jún 2019

    @erikavesela dietatko, co sa narodilo s vahou 227g http://www.netky.sk/clanok/foto-toto-je-najmens...

    Ked budem mat viacej casu, vyhladam ti dalsie priklady, ak mas zaujem 😉

    Je jedno, ake percento to je, ide o to, ze je mozne taketo dietatko zachranit. Citaj este raz "DIETATKO"
    A teraz som sice nepouzila biologicko-medicinske oznacenie, avsak je pravdive.
    A k tvojmu prekrucaniu som sa vyjadrila vyssie, nebudem sa opakovat.

    Prajem ti este krasny a pokojny vecer ❤

    8. jún 2019

    Dalsie dietatko, ktore sa narodilo s vahou 245 g a prezilo
    https://www.ta3.com/clanok/1156241/narodilo-sa-...

    8. jún 2019

    Pripominam, ze v tomto tyzdni, kedy sa to dietatko natodilo, prebiehaju potraty bezne

    8. jún 2019
    8. jún 2019
    9. jún 2019

    Aka zaujimava paralela s poslednym linkom
    http://extrastory.cz/slavny-navrhar-sil-uniform...

    9. jún 2019

    Mám v mojom blízkom okolí 2 príbehy rodín s deťmi s DS. Jeden je aktualny v case..mamicke oznamili ..ze dieta ktore caka trpi DS. Sú na nu z lekarskeho a osetrovatelskeho prostredia vyvijane take tlaky...spojene s vyhrazanim...ze je viac ucelove vyhybat sa prehliadkam. Iná moja kamarátka matka dvoch detí..jedno s DS...s manzelom verejne uznali..ze to dieta je taky nadherny prinos do ich rodiny...ze sa rozhodli adoptovat si dieta s DS. Ziadni mucennici...ziadna intelektualna spodina. Ona mlada krasna lekarka...on ucitel.
    Ak si chce najst clovek argument na zabitie..nájde ho. Stačí málo..keď poprie ..že živý ..žije.

    19. jún 2019

    Prečítala som si duskusiu. Vidím..že Katharines je posielaná ku odborníkovi pre svoj nazor..niekolko krat podporeny odbornou obcou. Odbornika jej odporucaju tí s opacnym nazorom podlozenym pravom na nazor......ergo...ja mam pravo na svoj nazor, ale ty sa musis pre svoj liecit. Vsetky odporucenia a osocovanie je nazor individuality. Je to zahanbujuca prax v nepochopenej teorii o prave na nazor. Úplne iný doslova zivotny postoj je byt asertivny...teda nie neznasanlivy a osocujuci . Prosto verbalne fungovat asi takto...nesuhlasim s tvojim nazorom..lebo mam taku vedomost..alebo taku skusenost. Nikdy nie..(lebo zahanbujuce je aj precitat taky komentar)...,,necitam ta..lebo si fanatik..sledujem Ta uz davno..lebo nie si hodna citania..nebudem na teba reagovat..lebo si chora. Nebudem citat odborny nazor..lebo som sa rozhodla ..ze ty musis navstivit odbornika.
    Ja neverím...ze tieto mafianske ..natlakove verbalne praktiky jedneho nazoru...nesluzia vacsine na vlastny nazor o úpadku a verejnej nespravodlivosti. Ak si dáte na svoj blog názor ...tak predpokladate konstruktivny viacnazorovy dialog. Urcite nie nizkopodlazne osocovanie za nazor.....lebo okrem prava vyslovit ho..je tu pravo aj na uvedomelú..slusnu..reakciu. Ci ako to mate vy?...

    19. jún 2019

    Svedectvo zeny, ktora robila na potratovej klinike, a ktora i sama podstupila potrat.
    https://m.youtube.com/watch?t=4m4s&v=_qJR-IAtAe...

    21. jún 2019

    Tak "slniecka", takze umely potrat je "slobodna volba"? Sudkyna v Britanii prikazala zene potrat napriek tomu, ze zena potrat v ziadnom pripade nechce

    https://www.citizengo.org/sk/lf/171594-britska-...

    23. jún 2019