icon

Čo mám na mysli? No, je toho dosť...napríklad ma "fascinuje", akí pokrytci to vlastne všetci sme...
Keď sa v médiách rieši dosť intímna téma potratov, tak je každý expert a kričí - nechajte to na konkrétnu ženu, ona vie, prečo to robí, neviete v akej je situácii a pod. No, keď ide o očkovanie, je zrazu expertom úplne jedno, kto je v akej situácii a kto má aký dôvod dať sa neočkovať...prečo tu zrazu neplatí "nechajte to na konkrétneho človeka?" V jednom aj v druhom prípade ide o životy...prečo si myslíme, že vieme všetko najlepšie a ideme diktovať iným, čo majú robiť? Ak vieme byť tolerantní k ženám, ktoré idú na potrat, hoci s nimi nesúhlasíme, prečo nedokážeme byť tolerantní k ľuďom, ktorí sa nechcú očkovať? Viete si predstaviť, že by boli ženy, ktoré sa rozhodnú pre dieťa zvýhodňované pred tými, ktoré sa rozhodnú pre potrat? Aké mám právo niekoho do niečoho nútiť? Žiadne! A aké mám právo niekoho za niečo odsudzovať? Žiadne! Môžem tak jedine ne/súhlasiť s tým, kto ako žije, kto si čo zvolil. Ale vždy, to musím REŠPEKTOVAŤ.

avatar

Tlieskam🙏🙏🙏 tiez si všímam ako sú "neockovanci" diskriminovaní a znevyhodnovany oproti ockovanym 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Ja sa len chcem spytat,kto ta odsudzuje za neockovanie?
Nedas -tvoja vec. Ale pri potratoch pozor. Tam sa jedna o dva zivoty a rozhoduje sa len jedna osoba...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Otázka skôr znie, prečo ti ktorí sa bijú do pŕs že sú "pro life" - proti potratom odmietajú vakcíny ktoré ochraňujú životy..
Pro life len keď sa nejedná o ich zadok. Lol

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Možno tie ženy zvažujú svoju situáciu v rodine, financie, zdravotný a psychicky stav.... Ale nemám pocit že by sa miešali lekárom do ich roboty a šírili polopravdy o potratocb z medicínskeho hladiska... Až tak by som tieto dve veci neporovnavala

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

S respektom suhlasim. Kazdy ma svoj dovod preco sa neockovat, ci ockovat. No porovnavat potrat a nakazlivu chorobu na ktoru ten druhy moze umriet, mi nepride veľmi vhodne vybraty priklad

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Podla mna porovnavas neporovnatelne. Ockovanie je dolezite, aby sa vytvorila kolektivna imunuta. Ak niekto nema kontraindikaciu, je normalne, ze sa ocakava, ze sa da zaockovat prave preto, aby chranil tych, ktori sa nesmu dat ockovat. Ja som ockovana a nesuhlasim so zvyhodnovanim nas ockovanych a ani s trapnymi loteriami. Je to v prvom rade pre moje dobro a dobro spolocnosti. Co sa tyka potratov, tym si len politici nahanaju hlasy, v skutocnosti je kazdemu, alebo aspon vacsine jedno, ci zena ide ci nie na potrat.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@haley7897 odmietať môžu z rôznych aj zdravotných dôvodov... Ale majú tým pádom srpcovany život z každej strany...
Nemôžeš cestovať, lekár ta nechce vyšetriť.... To kde sme preboha

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@pandora87 v com konkretne su neockovani diskriminovani? Nieco mi uslo?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@misenka3 ked má dieta trvalé následky po očkovaní alebo regres vo vyvoji, rozhoduje tiež rodič , zniči mu svojim rozhodnutim život , oberie o šance viest plnohodnotny život

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Ja som očkovaná.. Hoc nechodím nikde.. Práca.. Kamaráti.. Ani rodina.. Žiadne dovolenky.. Ani nesledujem aké mam výhody.. Len kvôli jednej jedinej osobe som sa dala zaočkovať.. A nie sú to moje deti ale mama s ktorou spoločne bojujem o život.. Prvé čo ma napadlo.. Ak by som mala Covid kto sa postará o mamu.. Je to ale nefer keď sa svet ide deliť na očkovaných a neočakávaných..

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Podľa mňa veľmi neštátne zvolené porovnanie. Hrušky s jablkami.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@sara07 ok. Ale videla si ,aby chore narodene dieta len tak dali zabit? A tu sa bavíme o mnozstve zdravych detí.
A ked uz pozeras na to z tohto pohladu. A ked rodic neda zaockovat a dieta dostane ochorenie a z neho nastanu trvale nasledky. Toto je tazka tema,kde budu vzdy 2 strany. Neockujte sa -uprimne ,je to vasa vec. Ale toto prirovnanie nie je zrovna vhodne. Inak dobru noc. A fakt mi nevadi,ze sa nechcete zaockovat. Vadi mi ,ze ak nahodou zase zacne dalsia vlna, budu opat problemy-financne, pracovne,zdravotne...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@17alexis co rozdiely v povinnom testovaní? Dodržiavaní karantény....dám sa očkovať a bez obmedzení cestujem a nemusím do karantény.....

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@pandora87 este som nezachytila, zeby to bolo schvalene, ale to cestovanie a karantena mi pride logicke, nakolko vdaka kolektivnej imunite to bude ok. Ale az ked ta kolektivna imunita bude, inak to nema vyznam. Dovtedy by mal karantenu dodrzat kazdy jeden.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@misenka3 - ale v pripade svojho neplnoleteho dietata, ktore momentalne medialne tlacia do ockovania tiez rozhodujes ty ako rodic resp. dvaja ako rodicia. Nikto nevie, co moze tato "vakcina" sposobit detom vo vyvoji a v puberte. A to, ci si dozivotne nebudem potom vycitat, ze tym, ze som ho chcela ochranit, som mu pridala autoimunitne ochorenie

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@17alexis je fajn ak sa niekto rozhodne ze sa da očkovať lebo tomu verí,ale do karantény by mal ísť tak isto ako ten co sa nedal ockovat-nemame to overené.Takze môže mať relatívny pokoj ale nezabrani ti prípadnému prenosu.
Ohľadom tejto témy sa nevedia zjednotiť vedci,lekári nieto my😉
Príde mi naivne myslieť si ze keď sa dám zaočkovať neochoriem,ale každému podla gusta😉
Nehadam sa,je to každého voľba a malo by to tak ostať.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

toto sa neda porovnat, ako sa ma dotyka, ci pojde/nepojde zena na potrat? ale ked ma niekto zaockovany/nezaockovany nakazi, to sa ma uz dotyka

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@pandora87 ktori konkretni vedci a lekari sa nevedia zjednotit? Vies sem napisat presne mena alebo zdroj tvojho tvrdenia? Co sa mediciny, ci vedy tyka, na nu netreba verit, nie je Jezisko. Co som citala, tak nikto netvrdi, ze ockovanie ma pred koronou ochrani, no je velka sanca, ze budem mat iba slabe priznaky.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Kazda minca ma dve strany, tak ako nevies, co sa moze stat, ked das dieta zaockovat, ci to nebude mat nasledky, takisto nevies, ci nebude mat nasledky, ked ho zaockovat nedas... @pecatica

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Kocky prosim nenatahujte sa, kazda minca ma dve strany, len prosim nie o dokazovani, hadaní... Kazda ma pravo vyjadrit nazor, len nie jedna druhej a nebude to mat konca kraja

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@lizatko1009 a naco si sem dala potom taky status? Jasne, ze to rozprudi debatu. Antivaxeri si pojdu jedno a ti druhi druhe.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Lenze, ockovani nikomu nevykrikuju, ze je to spravne, zato taki antiwaxeri .. 😂 pod kazdym clankom, najlepsie s capslockom a 10timi výkričníkmi 😅

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Stačilo keď som si dnes prečítala že nás čaká ďalší LD. ,, ODBORNÍCI,, 🤣 navrhujú aby boli Obchody otvorené len pre ockovanch. Super, nás ostatných prosím k múru a zastreliť. A keď tu vidím ako nas označujete ze,, antivaxeri,, tak vy ostatné ste,, ovce,,

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@iveska ty si napr. presne z tych, co som vyssie spomenula 😂

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@17alexis ja mam rada ak moje pocity davam navonok a nedusim nic v sebe

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@hypenotic viem, a ty si ovca

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@iveska antivax,antivaxer je človek,ktorý odmieta očkovanie (to nie je novinka covid). Nemáš rada to slovo,ale to slovo opisuje človeka s určitým presvedčením. Ale je to stále človek. Ovca je zviera.
Veď kľudne napíš ľuďom provax,nikto ti na to nebude reagovať.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@iveska hej, presne to je oblubene slovo antivaxerov - ovca. 🤣 A kde si citala o obchodoch iba pre ockovanych? Stavim sa, ze Press dennik, ci ako sa to vola alebo "Zjem aj vlek" ? Lebo vy, konspiratori, vacsinou take citavate a z toho vam to potom dobre vyhrava vo vezi. Presne ako bolo vyssie spomenute - velke pismena a kopa vykricnikov. Na viac sa nezmozete.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

S tým očkovaním,to dopadne,ako z testovaním.Falošne negatívny roznášali vírus.Očkovaní nemusia do karantény,testovať sa a môžu byť prenášači.Môžu ochorieť ,na test nepôjdu,lebo sú očkovaní,nemusia. Zas tu bude armagedon,ako po celoplošnom testovaní,možno už v lete.To,že je niekto očkovaný neznamená,že nemôže ochorieť,prenášať,ale môže aj zomrieť.Hlavne o vakcíne proti covid nevieme vôbec nič

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@lizatko1009 👏 ako si to citila,tak si to prirovnala,napisala..suhlas...
Hlavne s tym individualnym pristupom..sama si podpises informovany suhlas a sama si si zodpovedna ako to "s tebou dopadne" ...🤦‍♀️ ..nie je zodpovedny lekar,ani farmafirma,ktora vyrobila vakcinu,ani vedci,media, Krcmery,len ty sama za seba..a vraj toto nie je experiment..🤷‍♀️

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@17alexis 🤫🤫🤫 vies aky je rozdiel medzi konspiraciou a informaciou? Cca 14 dni...😜

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Ja som sa dnes tiež rozčúlila nad touto ich novinkou o zrušení cestovatelského semaforu a zavedenia karanteny pre neočkovaných a nie pre letnú dovolenku, ale pre ľudí, ktorí pracujú v zahraničí a opäť sa mesiace neuvidia s rodinami.Ľudia neprejavujú taký záujem o očkovanie ako chceli, tak poďme ich k tomu donútiť.Ako keby mali 100% istotu, že práve tí očkovaní, ktorí nepôjdu do karantény a nebudú sa testovať sem nedovleču novú mutáciu.Z blízkeho okoli mám niekoľko prípadov, kde sa nakazil zaočkovaný, bol bezpríznakový a keby ich netestovali v práci, tak o tom nevie a veselo to šíri ďalej.Choré toto delenie ľudí a vyvolávanie hádok medzi ľuďmi.Najradšej mám,keď očkovaný napíše, ako ho neočkovaný ohrozuje.No neviem, ako jeho môže ohroziť,keď sa dal zaočkovať, aby bol chránený.A nie, niesom antivaxer, mám aj nspovinné očkovania, ale túto vakcínu si proste neprosím.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/c...
Tu,je pekne rozpísané,ako sa veci majú s vakcínami.Je to oficiálna stránka Eu,žiaden blog spott

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Ak sa nechce dat niekto ockovat, nech sa neda. Ale preco maju teraz vsetci kvoli tym, ktori sa z vlastnej vole nedaju, sediet doma a testovat sa... a to ze ma ockovany ovela mensiu sancu sa nakazit ergo roznasat ergo skoncit v nemocnici, tak to dokazane je... ak sa pre nieco rozhodnem, tak to musim predsa prijat aj s dosledkami

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@lalenka33 Áno,je to veľmi smutné,kam sme sa to dopracovali.Je to každého vec,či sa dá,alebo nedá očkovať.Nikdy sa takto,žiadne očkovanie,ako teraz toto očkovanie neriešilo.Bola tu aj prasacia chrípka v roku 2009,boli ponúknuté vakcíny,kto chcel šiel,kto nie a zrazu o prasacej chrípke nepočuť.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@17alexis 🤣🤣🤣 konšpirator 🤣🤣🤣

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Na Slovensku je toto všetko jeden veľký biznis

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@glorikarebeka nielen na SK, pozri si odkaz od
@kvichtik

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

Mne nejde do hlavy, že sa dookola rieši potratova politika v krajine, kde dlhodobo medziročne počet potratov klesá.....riešime problém ktorý nemáme... Kedy sa začnú zaoberať problémami, ktoré reálne máme? A áno, porovnávať to s očkovaním je divné. Podstatou tohto príspevku ale nie je porovnávanie, ide o to, ako sa ľudia zvyknú "angažovať" najmä v problematike, ktorá sa ich bytostne netyka.... Ak sa ich to týka, tak zrazu vytiahnu z vačku výrazy ako "diskriminácia, hejter, ovca" a podobne....

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@kvichtik koľko máš rokov? Ja 42. A mojej mamy sa nikto nikdy nepýtal, či ma ako dieťa chce alebo nechce dať zaočkovať.... A tu som... A teda nie som odborník, ale pred 40timi rokmi tie vakcíny mali tých vedľajších nežiaducich účinkov požehnane.... Za 40 rokov medicína a veda sú trochu na inej úrovni už...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mp20 Hlúposť,dokázané o tejto vakcíne nie je vôbec nič.Očkovaný môže ochorieť,prenášať,skončiť v nemocnici pri hoci akej vakcíne.Má to chrániť len očkovaného,má mu zmierniť priebeh,ale nie vždy je to tak,niekedy je to práve naopak.Každý je veľmi individuálny,preto každá choroba prebieha inak,s iným priebehom,aj na očkovanie reaguje každý inak.Je na mieste mať strach,pýtať sa keď je tá vakcína na covid tak krátko,nie ako tie ktorými sa očkujeme roky.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@lalenka33 keď pred čosi vyše rokom zatvorili hranice v čase keď počet pozitívnych na Slovensku bol nula, tak to bolo OK? Teraz, keď máme za sebou tisícky mŕtvych, tak opatrenia nie sú namieste podľa teba? Áno, ja chápem, že pre pracujúcich v zahraničí je to veľká komplikácia... Avšak ak chceme predísť tomu, aby sa scenár z druhej vlny zopakoval, čo by si navrhovala ty? Očkovanie nie, karantena nie, testovanie nie.... Tak čo?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@11mirka22 v minulosti nas ockovali ruskymi a francuzskymi vakcinami,ktore sa vyvijali,testovali roky..minuly rok v marci,ked este rozpraval Krcmery sam za seba,prehlasil,ze najkratsiu dobu bola testovana vakcina proti ebole a to trvalo necelych 6 rokov..
Suhlas,medicina o dost pokrocila,ale aj nenazratost a manipulacia ludi...ked honba za prachmi zbavila zabran tych,ktori prebalovali plesnive maso v retazcoch,pridavali tehlu do mletej papriky,nastriekavali kurence fyziolakom,nemam dovod mat iluzie o farmafirmach,politikoch,EU,USA..nie,nejde im o nase zdravie a stastie...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@11mirka22 Nie nepýtal,ale boli overené.A som tu aj ja,ale teraz bohužial zomierajú ľudia,je veľa negatívnych reakcí,aj s následkami,končia v nemocniciach.Nezvyknem sa vyjdarovať k niečomu,čomu nerozumiem.Za 40rokov medicína určite pokročila.Ale konkrétne vakcína proti covidu je na inej báze,ako sme boli zvyknutý.Používali,použivame ešte stále vektorové vakcíny buď s mŕtvym,al.živým vírusom.Tieto sú na báze mRna,neviem,čo a ako...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@kvichtik tak si nedaj mrna, ale vektorovu vakcinu a problem vyrieseny

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@mp20 Nechápem,píšem niekde,že si niečo nechcem dať?🤦‍♀️

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@11mirka22 píšem niekde, že mám problém s testovaním?Tu ide o ten princíp a nútenie do očkovania, tak ako to bolo s celoplošným testovaním, chceš do práce choď na nekvalitný test, chceš zo zahraničia domov daj sa očkovať..Nemám problém s aktuálne nastavenými pravidlami semaforu, testom po príchode na SR, vo Švajčiarsku si vyberieš zadarmo 5 testov v lekárni na osobu, spravíš doma, žiadne celoplošné testovanie, povinné očkovanie, deľba ľudí.Raz keď má byť niečo dobrovoľné, tak nech to tak je, ale ked je niečo niečím podmienené, tak to už dobrovolné neni.A hlavne, tie vakcíny niesu 100% ochrana.Keby boli a zaočkovaní by sa nakazit nemohli a neboli by prenášačmi a ešte bezpríznakovými nemala by som problém s touto delbou pri navrate zo zahraničia, si zaočkovaný na 100% zdravý a nie si rizikom si slobodný.Práve vďaka tomu, že očkovaní budú bez akejkolvek kontroly môcť bez vedomia širiť vírus ďalej je tu riziko ďalšej vlny aj s karantenou neočkovaných lebo tí budú sedieť doma,pôjdu na test zatial čo očkovaný,možno nakazený rovno k rodine,susedom, do práce,školy a už to pókde jedna radosť

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@kvichtik aj pred 40timi rokmi spôsobovali vakcíny poškodenia u detí... Len sme nemali taký prístup k informáciám ako dnes. Je to individuálne, každý z nás má v sebe predispozicie na určité poškodenia, je len otázkou imunity a tiež aj iných faktorov, kedy sa prejavia a či vôbec. Áno, očkovanie môže uškodiť. Ale percento je tak nízke, že vzhľadom k pozitivam pre spoločnosť je zanedbateľné... Áno, môžem byť tým jedným z mála, ktorého očkovanie poškodí, zabije... Ale rovnako poškodiť, či zabiť ma môže aj choroba sama... Preto je to dobrovoľné... Ak sa bojím, nedám sa očkovať. A radšej podstúpim a strpim iné opatrenia voči šíreniu choroby....

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@kvichtik presne, ako píšeš o týchto rýchlovakcínach sa všetko dozvieme o pár rokov,keď ich miliony ľudí dobrovolne,zadarmo otestuje.Bežne sa testujú nove lieky, ale za odmenu, s tým, že ak niečo bude tam odškodné.Sama som z farmabiznisu a nie,túto vakcínu si neprosím.Tak, ako by som si nedala vakcínu proti HPV napríklad čiže nie som zaujatá len voči tejto vakcíne, pritom mám napríklad očkovanie proti žltačke.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@lalenka33 to je len tvoj pocit, že si nútená... Priznaj si to... Ak nemáš problém s testovaním, tak sa testuj, ja by som sa nikdy nedala zaočkovať vakcínou, ktorej nedôverujem len preto, aby som sa nemusela testovať, alebo aby som sa vyhla iným neinvazivnym formám opatrení... To mi ver..

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@11mirka22 ja nie som nútená, som na Slovensku, na dovolenku do zahraničia sa nechystám takže mňa osobne sa to nedotkne.Ide mi o princíp,že tí, ktorí pracujú v zahraničí a nemajú toľko dovolenky, aby mohli podstúpiť karanténu majú len 2 možnosti buď sa dať zaočkovať, alebo mesiace nevidieť deti,rodičov.Týmito opatreniami a delbou ludi len vyvolavaji nenavist a hadku medzi ludmi.Vraciame sa do minulosti kedy boli zvyhodnovani ludia urcitej rasy, teraz budu zvyhodmovani ti, ktori sa daji očkovať.A to je choré.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@lalenka33 a vnímaš aj pointu toho všetkého? Ako inak chceš zabrániť masivnemu zavleceniu nových mutácií vírusu?

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@11mirka22 Áno,aj pred 40 rokmi,aj dnes poškodzujú vakcíny,to je fakt.Ale konkrétne pri tejto nevieme nič.Nevieme,či je to percento zanedbateľné?ver tomu,že to percento až tak zanedbateľné nie je...každý si určite položí otázku,prečo on,moja mama,moje dieťa má byť to percento?Imunita sa vytvára hlavne prirodzenou cestou,kontaktom s virusmi,baktériami,špinou,inými faktormi,jasné,že vakcína ma dopomôcť,ale nie vždy je to tak...

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@11mirka22 Vôbec tomu nezabrániš.Je to vírus,je a bude tu všade,musíme sa s ním naučiť žiť,ako sme sa naučili žiť s inými.A ďaľšia vec,každý vírus by mal časom oslabovať a nie tak masívne mutovať do Delta a iných mutácií.Aj chrípka mutuje,ale nerobí také kotrmelce ako Covid.Vírus má mutäciou meniť svoju podstatu,ale má slabnúť,zjednodušene povedané a nie mutovať do obludných rozmerov.Na covid sa bude očkovať každý rok,ako na chrípku.toto nebolo očkovanie,kt.nás spasí

Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@kvichtik myslím že každému súdnemu človeku je jasné, že očkovanie súčasne dostupnými vakcinami nás nespasi a covid nezmizne. Ale ak len trochu pomôže eliminovať straty na životoch a "získať" čas, kým sa prirodzená imunita voči nemu aktivuje, kým sa s ním zžijeme, tak prečo nie? Veď aj na rôzne mutácie chrípky zomierajú ľudia... A rovnako sa budem pýtať "prečo moje dieťa, alebo rodič", ak zomrie na covid. Nepopieratelne naň zomrelo neporovnateľne viac ludi, ako na následky očkovania.

Odpovedz
22. jún 2021
avatar
Odpovedz
22. jún 2021
avatar

@pandora87 to je absolutne spravne, ked sa nedas ockovat, kazdy tyzden na testy a po navrate zo zahranicia karantena na 2 tyzdne...nemas co ohrozovat druhych..

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@11mirka22 hovoris mi z duse...tito konspiratori skratka nemaju ziadne riesenie a nevedia sa pozriet realite do oči, hovoria že sa neboja ale prave oni sa boja najviac zo vsetkych, myslia si, ze po vakcine umrú..u nas v praci je prave takato bojovnicka proti vsetkemu najcastejsie chora, dovliekla uz covid, kvoli nej boli vsetci v karantene, aj teraz podchvilou marodi, samozrejme ze chora pride vzdy do prace, permanentne ohrozuje ludi na ich pravach a pytam sa ,ako zaockovani ohrozuju druhych??? Nijako..

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@11mirka22 ano ale nech si ludia zomieraju dobrovolne na mutacie na pustom ostrove mimo civilizacie potom...to by bolo v poriadku..

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@kvichtik prepac ale uz len to ze neovladas gramatiku ma utvrdzuje v tom, ze nie si velmi studovana, tak preco sa tu prosim tolke z vas vydavate za expertky na medicinu ?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Baby ja len jednu otazku.? Ktora z vas,co sa tu vyjadruje k vakcinam ma pred menom titul MUDr?
Ja uz som alergicka na slovo ovca. Je to uplne ubohe a vlastne odhali to hned cloveka,ktori to niekomu povie. Ukaze to jeho charakter a uroven jeho chapania a vyjadrovania.

Ked som sa isla ockovat,radila som sa so svojou obvodnou lekarkou a s lekarkou u ktorej pracujem. Obidve si vazim,lebo denne vidim ich pracu, vedomosti a ozaj su to velmi inteligentne zeny. Vidim postoj lekarov naokolo. Poznam jedneho,ktory je neockovany a teda nechapem, preco by sme ho mali odsudzovat.

Tento status je chybou uz sam o sebe. Vyvola hadky, zeny sa urazaju. Je uplne zbytocny. A porovnanie je uplne nevhodne,tak ako to uz bolo vyssie spominane.

Pre tie co sa neockujete- mne ako ockovanej ,je to jedno. Neockujte sa . ale tie vase nazory,ako sa rozumiete vsetkemu a nasledkom. Vcera som sa docitala,ze nebudem zit dva roky po vakcine ,ale mozno uz az sedem potiahnem(parada,nie?😂)

A nepaci sa mi ako sa tu bijete,ze preco sa musite testovat ,nepustia vas do obchodu(to som este ani nevidela ,taky nezmysel napisany😰). Nie je spravne uprednostnovat ockovamych a nie je spravne nebyt ockovany a robit si co chcem. Ked sa neockujem ,tak nenadavam,ze sa musim testovat alebo ist do karanteny . pretoze ockovany ma to riziko prenasacstva ovela nizsie alebo aj ziadne. Takze babulky nikto vas neodsudzuje,nikto vam nenadava ale pozrite sa na to aspon trochu sebakriticky .
A aj ja ako ockovana(nemam problem si ten test z dovolenky,vyletu) urobit a nosit rusko. Pretoze viem,ze nie som nesmrtelna a ludia okolo mna tiez.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lalenka33 nemas pravdu, v mojom osobnom zivote sa uz vela pripadov potvrdilo, kedy zaockovany jednoducho neochorel ani po velmi uzkom kontakte s pozitivnym...funguje to, tak preco si to niektori nechcu priznat

Odpovedz
23. jún 2021
avatar
Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Koľko z vás sa dávalo doposiaľ očkovať proti chrípke? Koľko mutácií má chrípka, na ktorú stálej zomierajú ľudia, a doposiaľ nikto nediskriminoval tých, ktorí sa neočkovali. Prečo sme dopustili smrť tých ľudí a neriešili kolektívnu imunitu?
Nie som odporcom očkovania, ale som opatrná, stále nevieme, čo vírus spôsobuje v tele, z dlhodobého hľadiska. Stále je vakcína nedostatočne otestovanie v praxi. A ja tým, že mám kontraindikácie, mám byť potrestaná za to, že nie som "in"? Nič zle som neurobila a mám byť diskriminovaná? Veď "nikoho nemožno nútiť robiť to, čo zákon neprikazuje" (zatiaľ)

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Nevie niekto ci pre tehotne je ockovanie bezpecne a a do akeho tyzdna by sa mohlo,ma skusenosti?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Nie som ziadny antivaxer! Moje deti maju vsetky povinne aj podaktore nepovinne ockovania. Manzel je komplet ockovany (uz ma obe davky) ale ja sa teda ockovat urcite nedam, lebo som tehotna! Kategoricky odmietam ohrozovat moje nenarodene dieta z titulu "vraj po 12.tyzdni by to uz nemalo byt nebezpecne". Dodrziavam vsetky hygienicke pravidla podstatne prisnejsie ako ludia okolo mna, prisnejsie, ako moj ockovany manzel. A presne v tomto je hacik, ze ockovani ludia zrazu nadobudaju pocit, ze sa ich to dalej netyka. Pritom vakcina nezarucuje, ze sa nemozu infikovat. Tak preco mam byt obmedzovana ja? Lekar sa mi vyjadril, ze by to.uz nemalo byt nebezpecne. Na moju otazku, ci by sa on dal zaockovat, ak by nebol chlap, ale tehotna zena, mi odpovedal, ze chvala bohu, toto sa nikdy nestane.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis stačí keď senior, pripadne dlhodobo chorý človek ide k dr poradiť sa ohľadom ockovania-kazdy dr mu povie inac,a odporučil inú vakcínu pripadne žiadnu. K tomu asi toľko.
Ver tomu nik ti to neberie,ale povedz úprimne keby si ako očkovaná bola v priamom kontakte s pozitívnym človekom,naozJ by si na 100 %verila tomu ze ty sa nenarazil pripadne neprinesie ochorenie?
Opakujem kto chce nech sa ockuje,kto nechce nech sa neockuje.
Minca má dve strany a naozaj sa nedá obviňovať za ohlasovanu 3 vlnu ockovanych alebo neockovanych. Vieme ze príde,nevieme aká bude,ale očkovanie nie je odskusane. Tiež nesmiernou priebeh 2 vlny-uvolnovania prišli rovnako ako minulý rok bez očkovania.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@simonkazga akože prepáč, keď sa pýtaš chlapa ,či by sa dal očkovať keby bol tehotná žena- prosím ťa , akú odpoveď si čakala? Veď on nemá minimálneho šajnu o čom točis. Keď sa opýtas gynekológa chlapa,či sú pôrodné bolesti strašné,tiež je to dôveryhodný názor
To je presne ako porovnávať tému potrat a vakcina anti Covid. Žiadny súvis

Odpovedz
23. jún 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@lacibo to iste aj ocko, ved ten tiez moze prenasat a este o tom nrmusi ani vediet

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lacibo 🤣🤣🤣🤣
Ja sa veru nikam nechystám nerobí mi problém dodržiavať opatrenia😉
Len neverím ze očkovanie zabráni prenosu,takže je za mňa normálne aby platili rovnaké opatrenia na všetkých.
Ved je to choré toto delenie-ockovany,neozkovany,pozitívny,negatívny,červený,žltý, zeleny🤷‍♀️
Opakujem nehadam sa len si myslím ze každý ma pravo ísť svojou cestou .

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@pandora87 ja som uz bola s pozitivnou osobou dvakrat niekolko hodin a nenakazila som sa. Budem sa opakovat, ale co sa tyka vedy a mediciny - to je fakt a nie Jezisko, takze je jedno, ci verim alebo nie. Nemyslim si, ze sa urcite nenakazim, aj lekari to tvrdia, ved to citam v roznych clankoch, ale s najvacsou pravdepodobnostou budem mat lahky priebeh. V mojej rodine mam starych ludi. Babka nemoze byt ockovana lebo ma kontraindikaciu, ostatni starcekovia z rodiny su ockovani, akurat svokre dr kazala cakat na Pfizera, z nejakeho dovodu jej neodporucala Astru. Ockovani boli vsetci nedavno. To obvinovanie ockovanych/neockovanych iba dokazuje, ako su ludia hlupi ohladom toho, ale na nete su hlavni epidemiologovia a vakcinologovia bez zakladov pravopisu. 🤣 Co si vsak vsimam, hlavne na FB, tak to su zvacsa rusofili s vysokou skolou zivota.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis super,už len viac takýchto pozitívnych sprav😉držím palce nech ti to aj naďalej účinkuje. Bez ironie😉

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@pandora87 no nic viac uz ja s mojou rodinou nemozeme urobit aby sme konecne zili normalne samozrejme ze opatrenia dodrziavame aj nadalej aj rusko nosim v 40 st. Triede momentalne..robim co mozem keby vsetci prispeli sme na tom lepsie

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@kvichtik A co by si navrhovala ty? Aby zaockovani chodili na testy a plytvali tak financnymi prostriedkami, alebo aby neockovani nemuseli nic a mnohonasobne tak roznasali virus? Nepotrebujeme nadavky, hnev a ponosovanie, potrebujeme konstruktivne riesenia.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis prepáč, ale aj pri pozitívnych ľuďoch v jednej domácnosti sa bežne dialo to, že ochoreli zo 4 členov domácnosti 2
Takže každý za tým vidí iný wau efekt
Úplne rovnako si sa mohla nenakazit aj neockovana 😉

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 vid moja mama, ktora spala v jednej posteli s ocom co mal covid, nemali doma ani ruska ani sa neodclenovali na 14 den PCR mama negat oco stale pozitiv

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lizatko1009 kopec je takých, ale vidíš... Niekto za tým vidí vakcináciu, niekto veľmi dobru imunitu 👍

Recepčná u mojej zubarky sa doslova chcela nakaziť, lebo bola 3 v karanténe a už povedala, že ma toho dosť. Keď ochoreli jej rodicia, tiež sa bez akýchkoľvek pomôcok o nich starala a ani po tom sa nenakazila.
🙂

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@pandora87 s nakazenymi som bola este pred ockovanim, ale vdaka aj tak. 😊

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 ved vtedy som bola neockovana.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis tak vyznelo to v celom tom kontexte akoby sa tešíš, že ťa vakcína ochránila tak, že už si 2x bola s pozitívnym odvtedy a si sa nenakazila
Prepáč, nepochopila som to potom

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lacibo nejdem riešiť očkovanie ako také, akceptujem obe strany... Ja len toľko ze syn bol pozitivny, my obaja s manželom po následnom testovaní obaja negatívni - v tom čase neočkovani...

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 nevadi, mohla som to hned napisat v tom prispevku, ze som bola este neockovana v tej dobe. Aj aktualne este cakam na druhu davku. Vobec si nemyslim, ze vakcina ma ochrani na 100%, ale urcite pomoze a hlavne prispejem tym k vybudovaniu kolektivnej imunity. To je dolezite. V dnesnej dobe uz nemame napr. osypky lebo ockovanim sa vytvorila kolektivna imunuta, akurat teraz klesa lebo rodicia, ktori ako aj tu vidime, nemaju o vakcinacii ponatia, veria konspiracnym webom, nedavaju ockovat svoje deti. Ani ja nemam tusenia o vakcinacii lebo v skole sme sa take veci neucili, preto verim lekarom a nie "konspi" webom. Som zvedava aj v tomto smere, ako to bude vyzerat o par rokov trebars aj s tymi osypkami ci inymi chorobami.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis no a to je presne to.
Ja napr. neporovnavam ockovanie proti osypkam a toto proti covidu.
Osypky su 1x za život, tu je reč o kolektívnej imunite na mieste
Covid môžeš mať aj 3x do roka,je to vírus ktorý mutuje. Naozaj nechápem ako sa tu môže očakávať nejaká kolektívna imunita
Ockovanie covidu by som prirovnal k ockovaniu proti chrípke skôr, keď uz

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@kvichtik MRna vakciny sa vyvijali 20 r aspon nepis bludy teraz ju len dotukli ved uz pred par rokmi sa pouzivali

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@iveska citujem časť z tvojho komentára:" ODBORNÍCI,, 🤣 navrhujú aby boli Obchody otvorené len pre ockovanch."Prosím ťa to kde si zachytila takúto informáciu?Ja som to ešte u nás nikde nezachytila,preto ma to zaujíma.Jedine čo som našla tak toto,ale to šlo o Čínu:"Některá čínská města své obyvatele k očkování nutí a ti, kteří si jednu ze čtyř místních vakcín podat nenechají, se octnou na černé listině a čeká je omezení v každodenním životě. Například si nezajdou nakoupit do supermarketu či na tržiště"
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/jaroslav-fle...

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 ano, zial, ten virus bude mutovat asi stale, ved uz je vraj aj rusky, delta, delta 2...moji rodicia sa davaju pravidelne ockovat proti chripke, mne to dr neodporucila, tak to neriesim, no pokial viem, tak aj ta vakcina proti chripke nie je kazdy rok uplne ta ista, ale vraj sa meni zlozenie. To mame vravela dr, neviem, ci to tak je. Ak ano, tak mozno aj proti korone to tak bude, ktovie. Tie osypky bol len priklad. Deti sa ockuju proti roznym chorobam. V minulosti na tieto, dnes takmer neexistujuce choroby, umieralo strasne vela deri. Dnes vdaka ockovaniu nevieme, co su osypky, zaskrt atd. Otazne len je, dokedy. Kamoska ma muza murara, ktory ledva dokoncil skolu a siel k dr diskutovat o zlozeni nejakej vakciny, ktora je vramci povinneho ockovania deti. Byt tou doktorkou, asi by som sa s nim ani nebavila lebo takym ludom tazko podas rozumne a hlavne, vedecky podlozene argumenty, ked ma nacitane svoje bludy. Dieta teda ockovane nie je a kamosky, s ktorymi ta baba chodila kocikovat, sa jej strania. Ona pritom chcela dat, dokonca je zdravotnicka, ale chlap murar rozhodol, ze vakcina je zlo. 🙈

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@darinka60 idnes to je taky odpad ako topky ci pres dennik. Potom tu vidis presne, odkial ludia cerpaju svoje bludy. Navyse mnohi su este aj lenivi clanok otvorit a citat s porozumenim, staci im nadpis. 🙈

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@misenka3 ale ak dieta si pre tie zdravotné problémy ktoré nespôsobí očkovanie ale spustí spiace genetické veci dieta má zničeny život, prežíva
to že niekto neverí že môžu byt trvalé následky alebo smrt, že spustí spiaci problém v tele teraz snád po xy dokázanych covid ešte o tom treba polemizovat
možno niekto nechce trpiet a preživat , myslíš že rodič si to niekedy odpusti nie bude si to vyčitat cely život lebo on sa musí na to pozerat a zaživat vy nie vy sa tvarite že utrpenie je nutne k životu
v podstate nezbiju to dieta fyzicky ale psychicky a mentálne , v podstate je to isté
a ver mi že mudr ak máte zdravotné problémy čo spusti očkovanie prehliadaju, zlahčuju, zhoda nahod atd čiže papier nedostaneš, na hygienu ta vlačia atd a teraz ked to začnu delit nik nebude riešit následky no a , hlavne že nezomrie na covid pecka

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis prečo máš potrebu znevazovat názory človeka, len preto, že je murár?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dupinka vieš čo je zaujímavé že každy rok niekolkonásobne viac zomru ludia na srdcovocievne ochorenia, tak prečo nemáme viac kliník, prečo sa nerobi viac osveta, prečo nerobia preventivky ohladne tohto, atd
či ked zomrie na covid len to nie ale na infarkt no A ? alebo prasken aorta no A a pritom aj toto sa dá pekne zachytit ,
ked niekoho vkuse bolia nohy prečo nepošlu na cievne a neurobia sono ako to je priechodné , chytia pohmatom a ideš ale tu žilu on nevidí v akom je stave ale božechran na covid zomriet
asi tak

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 alexis toto je jej normálna retorika, nič iné nečakaj , čo príspevok to zhadzovnie atd,,, všetci sme spodina iba ona je lietadlo a božechrán aby zomrelo nenarodené dieta
čo iné čakáš su proste lepši mudrejši atd ... 😂😍😖😂

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis ty odkiaľ vieš ze niesu moje deti očkované??? Neznamená ze keď som proti jednemu očkovaniu, tal som proti všetkým. Ale to škoda tebe vysvetľovať. Keby hlupost kvitla, tak si ako...... Niektoré sa snažíte byť také múdre, až sa preratate.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@darinka60 toto určite nieje článok, ktorý som čítala. Určite budem chodiť nakupovať do Číny 🤣🤣🤣🤣 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@sara07 nie je to znavazovanie, pointa je inde... Ludia by mali robit to, co vedia. Len nastupom internetu, vsetci vsetko vygooglia a su majstri... Vystudovany lekar bude mat znalosti asi na inej urovni ako murar. A to iste plati aj opacne, tiez si nedas postavit dom od lekara

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Porovnávas úplne dve odlišné veci, pleties hrušky s jablkami, mohla by si sa nad tým zamyslieť.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Je to tvoja volba naco to hlasat do sveta.Ty si si uz doktorov uzila dost, pracujes v uzkom kontakte s ludmi je to tvoje rozhodnutie a svedomie

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 neznevazujem nazor murara, kazdy moze mat nazor na to, ako si co ma obliect, zladit, ako sa ucesat, co je pekne a co skarede, ALE veda je fakt. Tam je akykolvek nazor irelevantny. Neviem si predstavit, ze ja, co mam sice zdravotku, ale robim v inej sfere, by som diskutovala s lekarom, ake ma zlozenie konkretny liek ci vakcina a sla by som ho presviedcat o mojej "pravde". Na zdravotke sme sa take veci neucili a to som bola vyborna studentka, zmaturovala som s vyznamenanim, tak pardon, ale co vie o zlozeni murar? Ak chcem staviat dom, poradim sa s murarom, co mi ako odporuci urobit, ak riesim lekarske veci, idem za doktorom, aby mi poradil, nie aby musel vyvracat moje bludy.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@iveska kde som ti napisala, ze tvoje deti su alebo nie su ockovane? To je prave to citanie s porozumenim, ktore mnohym zacina chybat a potom to tak aj vyzera.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis píšeš ze s nou išiel diskutovať o zložení vakcíny. Co je na tom zle, že človek (hoc murár) chce prebrať zloženie vakcíny s Dr. ktorá ide zaočkovať jeho dieťa.
Takže áno znevazujes, to ze je murár. Preto si podotkla, že ledva dokončil školu a ze ty by si sa s ním ani nebavila.
Ale to si ty, ty nie si doktorka, našťastie

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 ano, siel diskutovat o tom, ktore latky vo vakcine su zle lebo niekde si precital, ze vsetky su zle. Pre lekarku to bola strata casu lebo mala v cakarni pacientov a on si aj tak siel svoje. Co viem, tak ich nahlasila na urade, co uz mala robit. Kamoska je nestastna lebo on si postavil hlavu a neda si povedat a bez jeho vedomia nepovazuje za fer dat dieta ockovat. Mam vela znamych doktorov a vsetci sa zhodnu na tom, ze dnes je tazke podat relevantnu informaciu pacientovi lebo kazdy si ide svoje. Nedaju si vysvetlit, nedaju si poradit. Ani sa necudujem tym doktorom, ked laik im ide diktovat, ako ho maju liecit. Veru, keby som robila v zdravotnictve, asi by som sa zblaznila. Vdaka za moju robotku, kde si aj film stiham pozriet. 🤣

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lizatko1009 inak brat šiel do nemocky tu v BJ. Príchod Negatívny, praskli ich na izbu 6 s 1 pozitívnym. Na všetkých izbách pekne po dvaja. Oni 6 🤦‍♀️. Bol sa otestovať, bum ma covid. Doma rodičia. Mama rizikova otec nie. Obaja boli na testovanie. PCR NEGATIVNY TEST. Denne 24/7 bez rusok, zvláštne. Brat žiadne príznaky. Ako toto je mi ozaj zvlastne.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@17alexis precitaj si svoje príspevky a nájdeš to tam. 🤣🤣🤣

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@dennissa16 nemáš VŠ si hlúpa a nemáš právo mat iný názor ako Dr. Hold smola. A bude este horšie 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@11mirka22 ano vakciny pred 40 rokmi a teraz je to rozdiel ale stále máš a teraz nežiaduce učinky a regeres a podobne , to že máš dobry geneticky základa a telo si vie spravne vytvorit imunitnu nie autoimunitnu odpoved máš štastie

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@mp20 to ja netvrdím
murár zase vie svoj odbor , osobne by som si napr namiešat maltu netrufla
ved to vidím na zahrade čo si mudr a ing robili základy na chatky všetkým sa to droli, pada puka a aj tak to vyzerá, si povieš že čo to je , no je to umenie, však sa tam 3 roky neučia vzduch
tiež nemám rada znevažovanie alebo len preferovanie typu boh lekár, boh učitel boh sestrička
za mna každé jedno povolanie je dôležité a toto kastovanie nemám rada
tiež mi vadí že on murár ako čo ma čo diskutovat s mudr , mudr je tu na to predsa nie ? tak ako murár je tu na to aby postavil dom

a že si ludia hladaju info na nete koho je to chyba ? ked sa mudr pomyli a kopne zavre za tebou dvere a ty sa tráp, plat si , behaj ... žiadna zodpovednost nič zem vzduch
nie raz pri mne známych sa kopli mudr, a nepriznali, a ked ti očná povie že kde ste boli doteraz zo zápalom spojiviek - ktoré sme mimochodom diagnostikovali cez net že to je to a ma ist k očnej nie na alergologiu - lebo všeobecna po nej už ziapala že ona to vie lepšie , mala vysledky z KO čiže tam bol zápal , červené oči neznamenaju hned alergiu zvlášt ked iné priznaky vôbec nemáš - keby nebolo netu kamoška je poloslepá, ostala s okuliarmi vidi ale zhoršené videnie má a to mala štastie a myslíš že jej niekto povedal prepačte mylila som sa ??? nie pekne si lieky zacvakala, okuliare, ram a to je z rodiny kde ani v 80 nenosia okuliare čiže dispozicie má dobre
ja sa nečudujem že si ludia pri tom chovaní mudr hladaju aj inde informacie,

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@11mirka22 a ty vnímaš, čo ja celý čas píšem?Že rovnaké opatrenia majú platiť pre očkovaných aj neočkovaných lebo tie nové mutácie sem môžu priniesť aj očkovaní, ktorí sa nemusia ani testovať, .ani byť v karanténe a môžu veselo širiť vírus ďalej

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lacibo a v mojom osobnom živote sa už kopec očkovaných nakazilo a zistilo to, keď ich testovali v práci a predstav si, že to neviem z počutia, ale bola to moja blízka rodinná príslušníčka, ktora mohla nakazit svojich rodičov, ktorí vtedy ešte očkovaní neboli

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lalenka33 moze byt..ale mala lahky priebeh nie?

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@vlabe ano, niektori sa nenakazia, aj ked su nezaockovani, moze byt

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@luccija lebo je to moja volba a aj ked som v uzkom kontakte nebojim sa nikoho a vôbec nie ludi s ktorymi sa stretavam ja viac sa bojim vakciny inac ja byt pichnuta nemozem aj tak, len si neprosim odsudzovanie

Odpovedz
23. jún 2021
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@lacibo mala bezpríznakový priebeh a o to ide, že keby ju netestovali v práci, tak nevie, že je pozitívna a nakazí rodičov, ktorí ešte očkovaní neboli, preto točím stále dookola, že aj očkovaný sa nakazí, aj šíri vírus ďalej len o tom vôbec nemusí vedieť a že vakcína chráni len zaočkovaného, veľa zaočkovaných si myslí, že oni sa už nakaziť nemôžu ani šíriť ochorenie ďalej a to je chyba

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lalenka33 no ved preto ja stale dodrziavam vsetky opatrenia ale ockovanie beriem ako dalsi ucinny sposob boja s virusom..nie ako jediny keby boli vsetci zaockovani, tak by virus zoslabol

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lalenka33 ja neviem, či my sme boli očkovaní niekde inde, resp. na ich miestach to je inak, ale tam, kde sme boli my, tam, kde boli moji rodičia, tam, kde boli moji známi, všade hovorili, že síce nás očkovanie chráni, ale nie je to 100%-né. Preto treba dodržiavať základné opatrenia (R-O-R), aby sa zamedzilo možnému nakazeniu a šíreniu.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

Ja rešpektujem všetky názory a preto sa nevyjadrujem nikdy pre/proti a tak by to málo byť. Nech každý robí podľa svojho rozhodnutia a nikto nemá právo súdiť

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@gab1sol niektorí asi počujú len to, čo chcú a myslia si, že vakcínou získali nevidelní štít, ktorí ich na 100% ochráni

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@lalenka33 neviem, asi mám šťastie na tých, ktorí počúvajú, ale zatiaľ som sa s takými ľuďmi nestretla, čo by tvrdili, že o očkovaní sú nedotknuteľní (v tomto smere).

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@victory1 s tym suhlasom je to blbost. Ja som ockovana v Uk anic som nepodpisovala. Takze nemyslim si, ze akurat na Svk sa pharma firmy zbavuju zodpovednosti

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@gab1sol v reálnom živote ani ja, len tu na MK si to niektoré myslia

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@iveska Covid sa z cloveka, ktory ma malu naloz takmer neprenasa. Len od infikovanych, ktori ju maju vysoku, t.j. Ct 25 a menej je aj vysoka pravdepodobnost prenosu.

Odpovedz
23. jún 2021
avatar

@janulka2631 nie na Slovensku,farmafirmy sa zbavili zodpovednosti v celej EU...vedlajsie ucinky,ak sa ti podari ich preukazanie si voci farmafirme proste nezazalujes...resp.nebudes uspesna..

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 nemáš šancu lebo mudr ti povedia zhoda nahod vybavene

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@victory1 ale ja som nic nepodpisala

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@sara07 ano, ci su to vedlajsie ucinky alebo nie,to ti nik nepotvrdi,a to ani vo Pfizeri

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@janulka2631 🤷‍♀️

Odpovedz
24. jún 2021
avatar

@lalenka33 presne tak "vakcina" nechrani pred ochorenim,Ale ma znížiť ťažký priebeh ochorenia ked sa clovek nakazi.cize očkovaní,neockovani-ochorieť moze kazdy.

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@victory1 to ti nepovedia ani pri tých čo sa roky roky očkuje

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@berkley ale ved to je pointa prevencie, a nielen pri zdravi. Nehovoriac, ze je to benefit pre vsetkych - nebudu preplnene nemocnice, ekonomika moze fungovat, my mozeme fungovat ako tak normalne.
Ved cim menej ludi ma tazky priebeh, tym lepsie, nie?

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@mp20 lenže ist hlava nehlava systémom ked sa rube les lietaju triesky tiež nie je riešenie , ked vieš že ak ti ostatnu trvalé následky vyžerieš si ich sama, štát sa na teba vykašle na nič nebudeš mat narok lebo nejaku xy podmienku zase nesplníš
je to pecka ked budu všetci zaočkovany a bude menej ludi v nemocnici ale nie je to pecka ked zrovna ty si ten 1 pripad z 100 000 to inak potom riešiš aj berieš

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sara07 ale ved nikto nema zakazane konzultovat ocko s lekarom, moja mama je po embolii plus, pred ocko jej lekar automaticky robil vysetrenie na zrazanlivost krvi, plus konzultovala s dalsimi lekarmi a az na zaklade toho sa dala ockovat, dokonca tu spravu pri ockovani predkladala.
Je normalne mat obavu, mnohi ju maju naozaj opodstatnenu, a maju aj skutocne dovody sa nedat ockovat.
A ked tu uz autorka nacrtla nechcene tehotenstvo, tak aj tam moznost rozhodnut sa, bud nebudes mat vobec sex a na 100% neotehotnies, alebo pouzijes "prevenciu" aj ked to nikdy nebude na 100%...

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@sara07 lenze pri tych,co sa roky ockuju,uz info o neziaducich ucinkoch su..dokonca aj roztriedene ba caste a menej caste...tu sa len caka a ked sa nieco ukaze,tak uvazuju,ci to zahrnut medzi neziaduce alebo nie...

Odpovedz
25. jún 2021
avatar

@victory1 roztriedené možno ale tak viem čo dorabaju s kamoškou čo chce teraz odborne vyšetrenie kedže mali problémy a následky , si to pohadzuju hore dole celé roky a covid povedala že nevie ako ide riešiť
tu na sk ide že aj ked je to napisané v letaku mudr ti to neuzna

Odpovedz
25. jún 2021