Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri
mirka907
14. dec 2017
138 

"Nevieme, v čom budeme podnikať"

Ako to za začalo...

"Píše sa rok 1995 a na obchodnom registri v Nitre zakladáme obchodnú spoločnosť TEKMAR. Meno sme vymysleli na poslednú chvíľu, nič sa za ním neskrýva a nevieme, v čom budeme podnikať. Ako iní v tej dobe máme iba odhodlanie, sme plní energie," takto nejako sa začala história slovenskej firmy TEKMAR, od roku 1997  už pod úplným názvom TEKMAR SLOVENSKO

Firma je od začiatku rýdzo slovenská. Autorom korporátneho loga je akademický sochár Milan Richter. Hlavný identifikačný znak spoločností má teda slovenský pôvod - vznikol v bratislavských ateliéroch.  V roku 2011 a 2012 prešlo logo zmenou, s cieľom zjemniť pôvodný typ písma a jemným tieňovaním ho zdynamizovať. Autorom zmien je agentúra Pergamen s.r.o. 
Slovenské sú všetky vizuály a obalový dizajn výrobkov, katalógy aj návrhy komunikácie.

A predsa len jedna vec slovenská nie je. Prvá výrobná linka.

"Cestujeme do Milána , linku nakladáme....na horúcom jarnom slnku, poležiavajúc pred našou „fabrikou“ čakáme do noci na kamión. Linku za záujmu občanov obce montujeme. Pochopiteľne....už tretí mesiac rekvalifikujeme 20 miestnych žien, vedúcu výroby, jej zástupkyňu a dvoch elektrikárov....polovica dediny má riešený príjem do rodiny. Začíname byť obľúbení a chcení."

"Ak si mám pamätať na jednu vtipnú chvíľu na začiatku vzniku, je spojená s názvom prvého produktu. Bolo to konkrétne v Lučenci za barovým pultom a pohľadom na fľašu destilátu Bolero. A tak vznikol názov...samozrejme, takto by to nemalo byť a nasledovný brand sme už tvorili relatívne sofistikovane i keď ešte stále dosť intuitívne.," vyjadril sa pán Nitray, spoluzakladateľ firmy.

Cieľom firmy je od začiatku prezentovať slovenskú kvalitu a výrobky, a tak v roku 1997 vzniká firma s úplnym názvom TEKMAR SLOVENSKO, s.r.o.

„Kam chodí TEKMAR, tam nechodí lekár...“- znie motto firmy.

Spoločnosť bola založená s víziou stať sa rozhodujúcim slovenským výrobcom müsli a cereálnych tyčiniek.   

Dnes sme o 2o+ rokov a 250+ výrobkov  ďalej 🙂

Snahou spoločnosti je, aby výrobky v prvom rade chutili slovenskému konzumentovi, vychádzajúc  zo slovenských tradícii – to je dôvod používania sliviek, hrušiek, jabĺk, čučoriedok, jahôd .... teda chutí z nášho lokálneho ovocia.

Podarilo sa to?

Dajte nám vedieť a pridajte sa k nám do skupiny 🙂

https://www.modrykonik.sk/group/9546/

#tekmar #slovensky_vyrobok #musli #zdravie

    super. gratulujem k uspechu

    15. dec 2017

    Mam rada ked sa vie slovenska firma presadit. Zaroven ma zaujima obsah musli, pretoze je casto krat mylne oznacovane za zdrave. Casto krat sa v 1 musli tycinke nachadza ovela viac cukru ako by sme predpokladali. V polevach casto margariny, palmovy tuk a podobne, vo vnutri vela fruktozy atd. Takze 😊. Ak prezentujete ze su vase vyrobky zdrave, odprezentujte aj ich obsah a sposob spracovania 😉.

    15. dec 2017