28 / 56

    toto ne-e,to uz je moc;-]

    13. nov 2012

    je mi smutno z toho ze kojenie deti starsich ako rok sa ludom zda neprirodzene. je to za to ze sa to v tejto spolocnosti netoleruje. a matky co tak robia to robia doma po tajme aby ich niekto neohovoril. je to vsak uplne prirodzene, dieta by sa malo odstavit same ked na to dozrie cas. to je ale malokto ochotny tolerovat.
    fakt je to tak davno ked sa to pokladalo za normalne??? ludia strasne rychlo zabudaju...

    @karap

    13. nov 2012

    krasna fotka. Vidno na mamicke ze je na to hrda 🙂

    13. nov 2012

    Takto má vyzerať jedna žena-matka!Krása, hrdosť, mlieko, sila, zdravé deti..odstavenie dieťaťa od mlieka je jeho úžasný úspech, na ktoré je hrdé, nie víťazstvo matky..tak to cítim ja;)

    15. nov 2012

    @paula_1 sorry ale to dieta nema 2 roky ;););)

    19. nov 2012

    vsak to uz rovno moze kojit manzela....
    na TLC bezi show.... hmmmmm choroba uz to je.....

    19. nov 2012

    @monika15 keby aj 4 malo, plati to co som napisala

    19. nov 2012

    @paula_1 no vsak ja ti nazor neberiem.... 🙂)))))))

    19. nov 2012

    @paula_1 ja len hovorim tak to sexuolog vysvetluje vtej show... pozri sa a pochopis ;)🙂 ano je krasne kojit ale do urciteho veku ;);););) apotom ... to je len uz na tom co povie v tej relacii psycholog 🙂))

    19. nov 2012

    @monika15 asi sa zas budem opakovat ale kto nekojil asi to nedokaze celkom pochopit. ja kym som nekojila tiez som mala svoje nazory. pozri sa co sexuolog hovori o polovnikoch a na tych nikto neukaze prstom a nepovie ze su to obycani devianti... na zenu co robi tak prirodzenu vec ano. ludom je odporne pit mlieko svojej matky ale pit materske mlieko telata je uplne "normalne"..cele zle

    19. nov 2012

    @barborkach jaaaaaaaaaj vodkyna ... ja som sa stebou nebavila.... a uz som ta niekolko krat vyzyvala aby si nezacinala...... ale asi ... ti to neni jasne.
    je mi to jedno ze TY co robis , KOHO ako dlho budes kojit.
    stebou si nemam co povedat. !!

    20. nov 2012

    @barborkach a mimochodom, vies ze preco som nekojila???? ;)
    bola si pri tom, bola si moj lekar, moj poradca??? mas moje diagnozy ???
    tak laskavo... sa staraj do SEBA !!!!! drzana.

    20. nov 2012

    @monika15 ja sa do teba nijako nestaram, len reagujem vramci diskusie pod fotkou, neviem preco to beries hned ako utok na seba :( mne je jedno ci a preco niekto ne/koji a ked niekto koji dieta starsie ako rok, nebudem ho posielat za psychologom.

    20. nov 2012

    @barborkach aka nahoda ze vzdy ragujes len na tu istu temu, tak ... este raz DAJ MI POKOJ !!! staraj sa do seba. a uz nechcem aby si mi tu vypisovala.

    20. nov 2012

    ach bozeee toto je akoze....hm vela na mna :D:D:D

    23. nov 2012

    @karap
    @monika15
    @jaannuusskkaa
    @barborkach no ja neviem ako som uz pisala, mne sa to zda normalne.. pokial viem, aj v reklamach chodi ze UM deticky potrebuju aj vo vyssom veku, lebo obsahuju vitam. a neviem co este...videla som krabicu 24 plus...a ta krivka v reklame ide aj cez treti rok...takze kto nema zaujem kojit a dat svojmu dietatku to najlepsie co moze v ORIGINALI...prosim..kludne davkujte ten BORDEL V PRASKU...moj syncek ma rok aj mesiac..ak bude chciet aj v troch rockoch moje mlieko budem len stastna... ci zatoze ma uz rok..mam mu zacat davat ten umely bordel????? podla coho sa to sudi..podla mesiacov? vysky?? ci ma uz vlasky? abo 21 nozicku????? nehovorim o mamickach, ktore mliecko stratili... ale aj to sa da napravit..ja som pomohla vela mamickam..radami.. a nakoniec cisto len koja a su mi vdacne ze som tolko do nich ,,hucala,,....

    23. nov 2012

    @soufya ok ja som malemu davala od 4 mesiaca UM a neviem co je na tom zle....neviem preco kazdy z toho kojenia robi take halo a hovori ze je to nieco neskutocneee krasne.....a ja malemu nedavam tie znackove nutrilony ani sunare ktore su do 3 rokov....davam klasicku znackua postupne uz davam aj kravske mlieko a je vsetko v poriadku.....keby som mohla tak kojim ale len do pol roka alebo roka potom je tazko odnaucit dieta od materskeho mlieka.....

    23. nov 2012

    @barborkach Toto isté stále vravím mužovi, keď mu chcem odstriekať moje mlieko a on že fúj! Tak mu vravím, že on nejakej špinavej kravy sa ti nehnusí 🙂 ?

    23. nov 2012

    @jaannuusskkaa a preco ho mam odnaucat???? vsak sa oduci sam 🙂 v prirode je to ako? kazde mlada sa samo odstavi od mlieka, to iste aj dieta

    23. nov 2012

    tak moja babka kojila svojho syna do 3 rokov, toto dievcatko moze mat tolko...takze by som to brala 🙂)

    23. nov 2012

    @dadica nuz cudni sme my ludia :/

    23. nov 2012

    @barborkach jaaaj jasnee samo kamaratkyna sestra ma 4 rocnu a este ju koji a je uz z toho s nervami na konci lebo ju nevie odnaucit ale ked si myslis ze vsetko je take dokonale tak si ho dojci az kym nepojde na strednu kludne....

    23. nov 2012

    @jaannuusskkaa cim viac mu bude odopierat tym horsie to ide...ja nehovorim ze je nieco dokonale ale urcite to nie je tragedia ze dojci 4 rocne dieta. a urcite je to jeden pripad z 1000, podla ktoreho sa riadit je trochu kratozrake a nebudem pre tento jeden pripad koncit s dojcenim v polroku. ja osobne nikoho takeho nepoznam, dokonca nepoznam osobne ani ziadnu mamicku co dojci dieta stare ako moj maly....
    a dokedy ja budem dojcit je ciste moja vec a nikoho do toho nic

    23. nov 2012

    @barborkach dobre dojci si kedy a ako chces ale neznasam ludi ktory odcudzuju mamicky ktore davaju umele mlieko ci uz museli alebo chceli davat tu umelinu....aj ja som vyrastala na umeline a nic mi nechyba....

    23. nov 2012

    @soufya jaaaaj toto tu dookola jak kolotoc..... ano UM vyssi vek 2 roky 🙂 a nie 5 ;)

    23. nov 2012

    Z toho co tu pisete...nemam pocit, ze by sa na matky ktore dojcia dlhsie pozeralo ako na "chore" a musia sa skryvat.. Mate snad pocit, ze tato mamicka sa skryva?? A na nete je dalsich takych x fotiek.. pritom dnes je uplne ina sloboda ako kedysi, ked bola takato foto v casopise tabu. .Cele to je len o tom, ze vy mate ten dojem, ze sa musite skryvat. Rovnako tak ako sa musi "skryvat" mamicka, ktora poda par mesacnemu babu flasu s mliekom na verejnosti. Boze, co je to len za sebecku zensku, co nedopraje dietatu mlieko! Takze vsetko je to len uhol pohladu. 😉

    23. nov 2012

    ano jasne, podme sa zas a znova bavit o tom co je prirodzene... podla mna, je dojcenie uplne prirodzena vec pre dieta aj matku, nezalezi na veku. to, ze si clovek z prsnikov spravil sexualny objekt a ze ho kvoli tomuto nasmu "rozhodnutiu" treba skryvat, za to ani ta matka ani to dieta nemozu. skor si myslim, ze je "zvratene" ak dospely muz ocumuje cecky zien a dievcat na ulici, ako to, ze matka koji svoje dieta. zjavne je to sposobne presne tymto tabu danym spolocnostou na obraz kojacej mamicky. kto nechce chapat moj vyznam, nech nechape. nasa spolocnost je chora, ked zakryvame a potlacame to, co je krasne. len pre tych, co vravia, ze je to zvratene - je priroda cela zvratena? ked som bola dieta, u babicky na dvore sme mali macku. a predstavte si, ona dovolila svojmu stvorrocnemu macatu-kocurovi, vzdy cuckat mlieko, ked mala nove maciatka. malokedy ho odohnala, aj napriek tomu, ze bol od nej uz podstatne vacsi. je to zvratene? nie, je to prirodzene spojenie medzi matkou a jej mladatom. netvrdim, ze treba kojit deti do dospelosti, ale urcite nie vidiet za tym zvratenost, ak matka koji do prirodzeneho odstavenia sa dietatom...

    23. nov 2012

    a este jedno nie od mna - nie, neodsudzujem mamicky, ktore nekoja, ci uz nemohli, alebo sa same tak rozhodli. nemyslim si, ze su horsie matky a tiez si nemyslim, ze ich deti budu nejak ochudobnene - laska matky je prvorada, materske mlieko je len bonus, ktory, bohuzial, nie kazde dostalo. ale davat tabu na kojace matky kvoli tomu, ze ine kojit nemozu, to mi uz nepride normalne...

    23. nov 2012

    @jaannuusskkaa a ja odsudzujem??? nic take som nenapisala. mam na to svoj nazor ale nikomu ho nebudem nanucovat. kto ma rozum chape...

    23. nov 2012

    @jaannuusskkaa - tiež som odvšadial počúvala, že staršie dieťa sa horšie odnaúča od MM. V našom prípade to vôbec nebola pravda. Môj syn mal cca 2,5 roka, keď som ho musela s veľmi ťažkým srdcom odstaviť, lebo ma v tehotenstve neúnosne boleli prsia. Keďže 2,5 ročné dieťa už veľa veciam rozumie, ľahko som mu vysvetlila, že mliečko už mať nebude. Myslím, že keby som ho odtrhla od prsníka v roku alebo nebodaj skôr, znášal by to horšie, s plačom, nechápal by, prečo to robím. Takto sme sa spolu pekne rozprávali, že keď sa prsíčka vyliečia, dostane zas. Postupne o tom prestal hovoriť, bolo to úplne bezbolestné "odstavenie".
    Píšem slovo odstavenie v úvodzovkách, lebo po narodení svojej sestričky sa prisal zas, síce zo začiatku nevedel už pekne potiahnuť, pil viac-menej mliečko, ktoré mu samo tieklo do pusy, no teraz už vie zase aktívne sať, o 3 mesiace bude mať 4 roky. Dojčím tandemovo, niekedy si syn vypýta mliečko 2x za deň, inokedy 2x za týždeň. Keď to nie je vhodné, vysvetlím mu, že dostane inokedy, pochopí to, nevymýšľa. Nezvyknem o tom medzi ľuďmi hovoriť, lebo viem, že by som sa stretla s nepochopením... Ale chcela som sem napísať svoju skúsenosť s dojčením staršieho dieťaťa a možno povzbudiť aj nejaké iné maminky, na ktoré spoločnosť tlačí, že staršie dieťa nie je vhodné/správne/normálne dojčiť. Netreba sa obmedzovať na vek - pol roka, rok, tri roky... Staršie detičky sú rozumné, rýchlo pochopia, ak sa s nimi o tom človek prijateľným spôsobom rozpráva.

    23. nov 2012

    @jaannuusskkaa preco??? a ty zijes vobec na sk??? ty nevidis aky je tu bordel v potravinach??? a ver mi, nerobia rozdiel ci je to pre deti abo nie.. poznam maminy co kupuju UM bud v rakusku abo v spanielsku..a hovoria ze je to neskutocny rozdiel..vobec tie babana negrckaju..su v pohode..a tu ine necitam len mala-y mi grcka z mlieka..no bodaj by nie..z takeho bordelu by grcal kazdy..zila som v Uk, svajci, na mallorce..mam obchody...trosku viac vidim do tychto veci..a ked mi niekto povie..ze on si kupi olivovy olej v lidli za 2 eura..tak sa len smejem..ved to okolo olivy ani nechodilo..akonahle sa nieco ide doviest z rakuska, nemecka..a ide to sem k nam..automaticky davaju 3-4 triedu..to vies????sme odpad..cele slovensko..viem ze so spanielska vozia olivovy olej co je stvrty vylisok a spanieli ho pouzivaju do lamp...na sk ho vozia a pouzivaju v restikach ako extra panensky!!!!!!!!!! hovorim, trocha do toho vidim..tak by som ti vedela pisat..a to mas to iste s UM:.takze asi preto!!!!!!!
    @monika15 a nechapem jedno..ked nechces kojit, nikto ta do toho nenuti, preco sa vyjadrujes na kojace tak ako sa vyjadrujes..myslim, ze je to skor na obdiv, ze to tolko vydrzia a davaju svojim detickam, co potrebuju..ja ti to prirovnam asi takto..daj si dva pomarance, mandarinku, cajik s citronom,.....abo si buchni chemicky bordel..tabletku vit. C.....

    24. nov 2012

    @soufya ty vies preco som nekojila??? poznas moj zdravotny stav?? si moj lekar???
    = tak laskavo.... ustocka zatvor. a uz sa neplet do mna.......
    a koj si svoje dieta az do dospelosti ;);) urcite ti to urobi dobre ;););)

    24. nov 2012

    @monika15 neviem, a pokial si si nevsimla, napisala som, ze to neplati pre maminy co nemohli kojit..a to vyjadrovanie o niecom svedci..takze mas pravdu, nema vyznam sa bavit s takym niekym..
    a ano, mojho synceka si budem kojit, pokial bude chciet..pretoze nevidim vyznam v tom,,trapit sa kojenim den noc do jedneho roka...a potom mu dat UM.. tiez som si co to preskakala, len aby som to mliecko mala..a som strasne stastna, ze ho mam..a nerobi mi to dobre...si nemysli..aj v noci asi 8x mu dat papat..je to fuska..ale pre neho spravim vsetko...uz nikdy nebude babatko, uz nebude mat znova dva rocky...takze da sa to vydrzat...a keby si ho videla ako sa po mne skriabe, ze chce didu...place,....a ked mu ju dam..ake iskricky ma v ockach, ako si po nej s usmevom bucha..a ked ho vidim takeho stastneho, som stastna aj ja..

    24. nov 2012

    @soufya to mam teraz utekat po umele mlieko do zahranicia???? a viem o tom co vsetko je v nasich potravinach ale co uz nenecham dieta vyhladovat....aj v nasich klasickych potravinach su skodliviny a konzumujeme ich a sme tu....je to cele prehnane keby som mala jest iba bio a sledovat co vsetko je skodlive tak dnes tu niesom asi by som umrela hladom keby som bola na vsetko tak citliva.....ale nebudem sa tu o tom bavit kazdy ma svoj nazor a nevies ake to bolo pre mna kojit

    24. nov 2012

    @jaannuusskkaa poviem ti to po lopate..kvoli takym mentalitam ako si ty..na sk v zivote nebude to, co je vo svete bezne..kto ti kaze jest bio????? ti hovorim, zila som v troch statoch..mam kamosov v irsku, kanade,.....ale poviem ti, nikde, nikde nikde nie je taky bordel ako tu..a vies preco?? pretoze to ludia nedovolia.. ale slovac s takym nazorom ako ty proste bude stale tam kde je.. a si pozri umrtnost v krajinach..slovaci maju ledva 50 rokov priemer...a hadaj z coho..??? a neviem preco stale zaujimas taky bojovy postoj..co ta bijem zato, ze si nekojila? dobre, nema to vyznam..maj sa pekne a nech sa ti v zivote dari..

    25. nov 2012
    Komentár bol odstránený

    @jaannuusskkaa ja ta nepoucam.snazila som sa ti to vysvetlit. podobrom...nie s jedom ako ty...si vzdy taka nervna?? zbytocne..nevadi.. mne je na mallorce fajne..vy si zite na sk ako chcete v tom vasom bordeli..off

    26. nov 2012

    @jaannuusskkaa A prečo by si ho odstavila tak skoro? Nechápem prečo.

    27. nov 2012

    @matja Máš môj obdiv.Super maminka.🙂🙂🙂

    27. nov 2012

    @demeeri to je aj tak jedno lebo cokolvek tu uz poviem tak sa najde niekto kto bude na mna utocit 🙂

    27. nov 2012

    @jaannuusskkaa Asi preto lebo nemáš pravdu.Nie?

    27. nov 2012

    @demeeri jasne kazdy ma pravdu iba ja nie.....

    27. nov 2012

    @matja úžasné 🙂... to musí byť krásne keď naraz stískaš oboch. juj 😀

    18. jan 2013

    nehádajte sa.. nemusíte byť frustorvané, že nedojčíte.. ešte stále máte možnosť požiadať svojho muža nech to vezme za Vás: http://www.youtube.com/watch?feature=player_emb...
    http://www.pluska.sk/zena/sex-laska/budu-dojcit...

    18. jan 2013

    go go go go 😀 😀 😀 😀 😀

    18. jan 2013