@zuzx ano, presne takto. Doma nahadzes do kosika, zvolis predajnu, zaplatis a najneskor o hodinu a pol mas objednavku pripravenu... Pri pokladni povies cislo objednavky, podpises a beries nakup so sebou 👏
@vevulik18 ja tiež tak, najlepšia služba, akú mohli vymyslieť 🙏 Aj online nákup je pomoc, len často veci potrebujem relatívne rýchlo a nemám tak veľký nákup, aby mi vyšlo poštovné zdarma. Takže toto je fakt topka!
U sestry toto funguje aj v supermarkete vo francuzku...doma nahadze do kosika, zaplati a muz o presne urcenej hodine cestou s prace vyzdvihne plne tasky...
@zuzx presne tak, ja nakupujem cez aplikáciu a tam už mám navolenu "svoju" predajňu tak mi hneď pri produktoch ukazuje či to majú na tej konkrétnej predajni, nahadzem si do košíka, zaplatím kartou a potom mi príde mail že je nákup pripravený, prídem do predajne že tam mám nákup, podpíšem prevzatie a hotovo ☺️ pre mňa je to to najlepšie čo mohli vymyslieť
@anjelicek26 myslím že aj u nás sa to dá cez Tesco ale je za to asi nejaký poplatok
@totatimeka u nich nad 50e zadarmo... a to ma clovek v dnesnej dobe na potravinach snad vzdy... hlavne jej muz uz nenosi domov 8 bagiet a 6 kil mäsa, ked povie, ze chce vecer grilovat pre 4roch 😂
@anjelicek26 U nás toto funguje iba v Tescu, ale je to na termíny, ktoré sú niekedy aj na týždeň vopred vybookované.. Takže keď potrebuješ niečo v daný deň, jedine osobne...
Toto je najlepšia vec, akú mohli vymyslieť. Občas sa síce idem potárať pomedzi regály a obkuknúť, čo majú nové, ale 90 % mojich nákupov už len takto. A čo je pre mňa úplná topka, že akonáhle sa mi doma niečo minie, hodím to v appke do košíka a ono si to pamätá. Plus si to pamätá aj predchádzajúce nákupy, takže ja väčšinou len naklikám stále tie isté veci a nemusím hľadať 🙂
Tiez vela vyuzivame expresne vyzdvihnutie a je to super👍🏻 Ja by som ale uvitala, keby tam v apke pri objednavke bola aj moznost poznamky (napr minule som kupovala cumliky a dali mi chlapcenske farby - mame dievcatko. Tak by som do poznamky napisala ze chcem dievcenske farby cumlikov a potom by sme to na predajni nemuseli dodatocne menit)…alebo nieco take existuje a len som si to nevsimla? 🙂
@galupka no, takto. V eshope zatial nie je mozne vybrat si farebny variant - vsetky farby maju rovnaky ciarovy kod, takze ani stav na sklade neukazuje, kolko je, napriklad, ruzovych a kolko modrych doz. Takze moze sa pokojne stat, ze v predajni budu iba modre dozy a ziadna ruzova. Tym padom by aj obycajna poznamka mohla robit problem - lebo ak v poznamke stoji, ze chces chlapcensku farbu, na predajni su iba dievcenske - co s tym? Je to tak dolezity produkt, ze ho vezmes aj v ruzovej, lebo ho akutne potrebujes (cumlik), alebo sa ho radsej vzdas a pockas, kym bude naskladnena chlapcenska verzia? Sposobovalo by to ozaj kopec dodatocnej prace a kedze cas na pripravu je aktualne stanoveny na hodinu a pol, myslim, ze to je nerealne...
Plan je taky, ze po prestahovani skladu budu rozne farebne varianty vedene pod vlastnymi ciarovymi kodmi, vdaka comu bude aj v eshope casom mozne zvolit konkretny typ, avsak zatial sa treba zmierit so stavom, aky je... Tak snad Ta to neodradi 😉
@wudz inak presne, ja uz nakupujem spravidla iba cez appku, v kosiku uz mam nahadzane veci, co si tam priebezne ukladam (bud novinky, co chcem skusit, alebo veci, co sa minuli), potom prihodim klasiky z oblubenych, co kupujem kazdy mesiac, v appke zaplatim a uz iba idem pre to alebo poslem muza.. Ale zas je pravda, ze aspon raz za mesiac idem aj do predajne poobzerat, co je nove, poovoniavat a tak, ale to iba ked mam cas a som sama. Ved vieme preco 🙂
@nesvadbovo dakujem za reakciu, takto som sa nad tym nezamyslela 🙂 urcite bude super do buducna, ked sa bude dat vybrat konkretny produkt/farba/. A dovtedy urcite vyuzivame sluzbu dalej 😎

Ako toto presne funguje? To si len nahadzem do košíka, zaplatím a prídem do predajne že tu mám nákup? A oni mi podajú tašku?