@stastna17 Proti gustu žiaden dišputát. Môžeš si vybrať aj verziu light, kde je o 30% menej cukru a samozrejme vychladiť, aby osviežilo 😉
@blondiee83 Ale my vieme, že maminky sú aj pracovité, športujú, šoférujú, manažujú celú rodinu atď. To by sa tu ani všetko nezmestilo 😉
Chcem sa opytat, ak teda obsahuju 0 % alkoholu ako tvrdíte, preco sa nemozu predavat neplnoletym? ;)
Milé dámy,
troška to zhrniem. Nealkoholické pivo môže podľa platnej legislatívy obsahovať max. 0,5% alkoholu. Pokiaľ ide o 0,0% pivá a 0,0% radlery - tak tie neobsahujú žiaden alkohol.
Čo sa týka predaja maloletým, toto upravuje Zákon č. 219/1996 Z. z. o ochrane pred zneužívaním alkoholických nápojov a o zriaďovaní a prevádzke protialkoholických záchytných izieb.
V §2 sa hovorí: " Zakazuje sa predávať alebo podávať alkoholické nápoje alebo inak umožňovať ich požívanie osobám mladším ako 18 rokov". §1 zas definuje, čo je to alkoholický nápoj: "Alkoholickými nápojmi na účely tohto zákona sú liehoviny, destiláty, víno, pivo a iné nápoje, ktoré obsahujú viac ako 0,75 objemového percenta alkoholu."
Nealkoholické pivo (ale napr. aj nealkoholické radlery) môže obsahovať max. 0,50 objemového percenta alkoholu, takže podľa zákona č. 219/1996 Z. z. nie je považované za alkoholický nápoj, ktorého predaj by bol zakázaný osobám mladším ako 18 rokov.
HEINEKEN Slovensko však nad rámec zákona a v súlade s našou politikou spoločenskej zodpovednosti vyzýva svojich obchodných partnerov, aby nealkoholické produkty pod značkou Zlatý Bažant mladistvým aktívne neponúkali.
Teda nelegálne to nie je, ale my ako firma to neodporúčame.
@nikola_bazant dakujem ;) a preco to neodporucate? ;)
@linduska86 Taká je naša vnútorná politika spoločenskej zodpovednosti, robíme veľa aktivít, ktoré nemusíme, ale chceme! 🙂
@nikola_bazant diplomaticka odpoved -skor ma zaujimalo - ci to nie je kvoli zlozeniu a pod.. ;) Ale dakujem za info ;)
@linduska86 podla mna logicky: nebude firma a ani rozumna matka ponukat plehovku , ktora vyzera ako pivo a chuti ako pivo maloletym. To je absolutne nevychovne a nevhodne podla mojho nazoru.
Ako uviedol
@nikola_bazant - spolocenska zodpovednost.
@orsi_h Áno, máš pravdu - toto je presne ten dôvod. Ako firma nechceme aby si mládežníci a deti zvykali na niečo, čo vyzerá a prípadne chutí ako pivo. Napriek tomu, že na "chlebík" si zarábame predajom alkoholických (ale aj nealkoholických) nápojov, ako firma veríme, že dlhodobo môžeme prosperovať len vtedy, ak budeme propagovať zodpovedný prístup k pitiu.
@linduska86 Áno, to sa pokojne môže stať, ale to už my ako firma nevieme ovplyvniť...
Náhodov je to najlepšie , skvelé

A na stránke pre maminky zabudnete spomenúť, že aj ked kojite? 😂😂😂