icon

všetko v pariadečku ...

avatar

Ja tiež nebudem brániť deťom, naopak , podporím ich, sle tiež si myslim, že rovnaké sra..ky, ako u nás , sú všade vo svete 🤷‍♀️

30. apr 2026
avatar

tento vek treba brať ešte s veľkou rezervou.

30. apr 2026
avatar

Mojim, ešte relatívne malým deťom aj hovorím, že nech raz odídu.. veď čo ich čaká v tejto skrachovanej krajine, plnej dezolatov, kde je najlepšie tým bez chrbtovej kosti a ktorá ešte len pôjde od desiatich k piatim?

30. apr 2026
avatar
sara07
autor
@deti95060810

tento vek treba brať ešte s veľkou rezervou.

@deti95060810 nezlahčovala by som že sú to ešte deti
v zahraničí môžu napr v tomto veku už podnikať
na skúšku z autoškoly sú už zrelý ale na odchod zo sr už nie ?
je to vek cca ked sa odchadza zo strednej, pripadne čoskoro sa odíde , tých 38% je dost alarmujucih že určite
v tejto dobe ? niekam vypadnuť ? absolútne žiaden problém , jazyk vie, všetko si vie vybavit cez net, dostupne info atd
zbalí pár švestiek do troch tašiek a ide ... pochybujem že niekto by chcel stahovat aj nabytok z detskej ...

30. apr 2026
avatar

Nie som fanda sucasnej koalicie a sama (aj preto) zijem v zahranici, ale toto ma pre mna vypovednu hodnotu nula. V 16 som aj ja mala vselijake plany.

30. apr 2026
avatar

Skôr ako sa začneme utešovať všetci tým, že toto ešte nie je smerodajné, je potrebné sa pozrieť na reálne čísla.
Už teraz zažívame obrovský únik mozgov, už teraz najšikovnejší absolventi (maturanti, VS vzdelani ľudia) volia život v zahraničí..

30. apr 2026
avatar

mám 18-ročného a polka ich triedy ide študovať do zahraničia, vrátane môjho ak ho zoberú... či sa ešte vrátia uvidíme

30. apr 2026
avatar

Verím,ze moje sa tiez pridajú a ak nebudú chciet,prehovorim ich.

30. apr 2026
avatar

Moj ma 17 a tiez povedal, ze pojde prec. A nie, nie je to nejaky rozmar. Zvazuje sice ist hlavne zarobit a vratit sa, ale ja pochybujem, ze po rokoch tam sa vrati. Tu to bude uz len horsie. Zo zahranicia uz nebude take jednoduche volit (priznam, neviem ci uz to preslo ci nie, ale aj ked nie, oni si cestu najdu ako to zastavit), takze pre nich buducnost v ruskej kolonii nebude zaujimavy.

30. apr 2026
avatar
@deti95060810

tento vek treba brať ešte s veľkou rezervou.

@deti95060810 nesúhlasím. Veľmi dobre vedia, čo chcú od života. Máme veľa detí v rodine, kamaráti...Keď už 8 ročný chalan sa pýta otca v aute celú cestu späť z CZ, v zmysle= a tato prečo majú tam toto takto a onak....? A spolu s 13 ročnou sestrou vyhlasujú, že pôjdu minimálne do Prahy? Dnešné deti vidia rozdiel, majú oči, uši, možnosť cestovať, rozmýšľajú v iných súvislostiach. To nie je generácia ktorá drží ",hubu" a krok, keď na nich zhučí vedúca. Moja krstná mama si tiež myslí, že ešte žijeme v tej dobe, kedy má sopliak zasratý byť ticho a čo si to vôbec dovoľuje? Nie, nie, časy sa menia a Zlovakia dovidenia 😉
V bývalom byte, kde som žila pracuje a žije až 1 na Slovensku. 1 z 12☝️

30. apr 2026
avatar
@jamimo

@deti95060810 nesúhlasím. Veľmi dobre vedia, čo chcú od života. Máme veľa detí v rodine, kamaráti...Keď už 8 ročný chalan sa pýta otca v aute celú cestu späť z CZ, v zmysle= a tato prečo majú tam toto takto a onak....? A spolu s 13 ročnou sestrou vyhlasujú, že pôjdu minimálne do Prahy? Dnešné deti vidia rozdiel, majú oči, uši, možnosť cestovať, rozmýšľajú v iných súvislostiach. To nie je generácia ktorá drží ",hubu" a krok, keď na nich zhučí vedúca. Moja krstná mama si tiež myslí, že ešte žijeme v tej dobe, kedy má sopliak zasratý byť ticho a čo si to vôbec dovoľuje? Nie, nie, časy sa menia a Zlovakia dovidenia 😉
V bývalom byte, kde som žila pracuje a žije až 1 na Slovensku. 1 z 12☝️

@jamimo Pozri, ja tie 16,17 ročné deti mám. Viem ako to v tomto veku ešte chodí. 16 je 16 , iné je už 26. 😉

30. apr 2026
avatar

Ja som s amusela zasmiat ,ako vazne to ten dennik N nadhodil. !6 -17 rocne deti -mladistvi nie su ani emocne , finacne ani rpvne samostatni. Ich rozhlaad je vzdy este lahko ovplyvnitelni. Co by t v tom zahranici robili v tom veku? Iba ak studovali. Vd esu skolopovinni do 16 rokov.Akto by ich zivil. Rodicia? Ci myslia,ze ´podoja ´dany stat zo soc.davkami?
Nech tie noviny napisu ,kolko z nich vo veku 30 povedalo, ze vystudovalo vzahrnici strdnu skolu ci islo do ucenia, pripadne si vzalo si studentsku pozicku, zemestnalo s a, zobralo si hypo a dobre zije v zahranici.A co takto poziet sa na Slovakov dochodcov? Kolko z nich pracovalo a ma primerany dochodok zo zahranicia a tam ho uziva?
Ach jaj, zase media zneuzivaju naivitu deti.Kto a kdo sa to tych deti asi pytal.

30. apr 2026
avatar
@deti95060810

@jamimo Pozri, ja tie 16,17 ročné deti mám. Viem ako to v tomto veku ešte chodí. 16 je 16 , iné je už 26. 😉

@deti95060810 su deti,ktore v 16.a I oveľa skor presne vedia,co v zivote chcú.
A potom su take,ktore nevedia ani v 20.

30. apr 2026
avatar
@amel

@deti95060810 su deti,ktore v 16.a I oveľa skor presne vedia,co v zivote chcú.
A potom su take,ktore nevedia ani v 20.

@amel presne tak. Sú deti, ktoré majú viac rozumu ako dospeláci 🙃

30. apr 2026
avatar
@f333

Ja som s amusela zasmiat ,ako vazne to ten dennik N nadhodil. !6 -17 rocne deti -mladistvi nie su ani emocne , finacne ani rpvne samostatni. Ich rozhlaad je vzdy este lahko ovplyvnitelni. Co by t v tom zahranici robili v tom veku? Iba ak studovali. Vd esu skolopovinni do 16 rokov.Akto by ich zivil. Rodicia? Ci myslia,ze ´podoja ´dany stat zo soc.davkami?
Nech tie noviny napisu ,kolko z nich vo veku 30 povedalo, ze vystudovalo vzahrnici strdnu skolu ci islo do ucenia, pripadne si vzalo si studentsku pozicku, zemestnalo s a, zobralo si hypo a dobre zije v zahranici.A co takto poziet sa na Slovakov dochodcov? Kolko z nich pracovalo a ma primerany dochodok zo zahranicia a tam ho uziva?
Ach jaj, zase media zneuzivaju naivitu deti.Kto a kdo sa to tych deti asi pytal.

@f333 zhruba 20% študentov odchádza študovať do zahraničia a väčšina sa nevráti.
To je ten vrchol našej inteligencie, tí najlepší, lebo za pekné oči nikto v zahraničí nevystuduje.. To sú šialené čísla..
A úplne najhoršie na tom celom je to, že trend je pozitívny.
A keďže je trend pozitívny v poslednom období, robiť si štatistiky z dôchodcov nemá veľkú výpovednú hodnotu.

Čo je však zábavnejšie, ako spomínaný článok je tvoja predstava, že tieto 16r deti plánujú odísť TERAZ.... Ono, toto sú skôr dlhodobe plány, zväčša zabraňujúce štúdium. A znova sme pri tom, že Slováci, ktorí vyštudovali mimo sk, sa pričasto nevracajú..
Takže toto JE alarmujuca situácia.
Ďalši z z mega pruserov, do ktorých sa dostala táto mafiánska, krachujúca krajina.

30. apr 2026
avatar
@amel

@deti95060810 su deti,ktore v 16.a I oveľa skor presne vedia,co v zivote chcú.
A potom su take,ktore nevedia ani v 20.

@amel presne tak ,

30. apr 2026
avatar
sara07
autor
@jamimo

@deti95060810 nesúhlasím. Veľmi dobre vedia, čo chcú od života. Máme veľa detí v rodine, kamaráti...Keď už 8 ročný chalan sa pýta otca v aute celú cestu späť z CZ, v zmysle= a tato prečo majú tam toto takto a onak....? A spolu s 13 ročnou sestrou vyhlasujú, že pôjdu minimálne do Prahy? Dnešné deti vidia rozdiel, majú oči, uši, možnosť cestovať, rozmýšľajú v iných súvislostiach. To nie je generácia ktorá drží ",hubu" a krok, keď na nich zhučí vedúca. Moja krstná mama si tiež myslí, že ešte žijeme v tej dobe, kedy má sopliak zasratý byť ticho a čo si to vôbec dovoľuje? Nie, nie, časy sa menia a Zlovakia dovidenia 😉
V bývalom byte, kde som žila pracuje a žije až 1 na Slovensku. 1 z 12☝️

@jamimo presne ten rozdiel len medzi českom a slovenskom vnima aj môj 9 ročný , presne takéto otázky , to sme tam len boli tyžden ,dva ...

30. apr 2026
avatar
sara07
autor
@f333

Ja som s amusela zasmiat ,ako vazne to ten dennik N nadhodil. !6 -17 rocne deti -mladistvi nie su ani emocne , finacne ani rpvne samostatni. Ich rozhlaad je vzdy este lahko ovplyvnitelni. Co by t v tom zahranici robili v tom veku? Iba ak studovali. Vd esu skolopovinni do 16 rokov.Akto by ich zivil. Rodicia? Ci myslia,ze ´podoja ´dany stat zo soc.davkami?
Nech tie noviny napisu ,kolko z nich vo veku 30 povedalo, ze vystudovalo vzahrnici strdnu skolu ci islo do ucenia, pripadne si vzalo si studentsku pozicku, zemestnalo s a, zobralo si hypo a dobre zije v zahranici.A co takto poziet sa na Slovakov dochodcov? Kolko z nich pracovalo a ma primerany dochodok zo zahranicia a tam ho uziva?
Ach jaj, zase media zneuzivaju naivitu deti.Kto a kdo sa to tych deti asi pytal.

@f333 Rada pre rozpočtovú zodpovednosť momentálne jej sprava je tiež fraška a zle podana predpokladam
stači si pozriet kolko % mi zostane v čistom na paske tu a kolko u susedoch + u nás skoro už nič normálne nefunguje, tam aspon niečo , nik netvrdi že všetko ...
v čechách a polsku tie eu fondy , rozvoj atd aj vidiet, citit ...

30. apr 2026
avatar
sara07
autor
@f333

Ja som s amusela zasmiat ,ako vazne to ten dennik N nadhodil. !6 -17 rocne deti -mladistvi nie su ani emocne , finacne ani rpvne samostatni. Ich rozhlaad je vzdy este lahko ovplyvnitelni. Co by t v tom zahranici robili v tom veku? Iba ak studovali. Vd esu skolopovinni do 16 rokov.Akto by ich zivil. Rodicia? Ci myslia,ze ´podoja ´dany stat zo soc.davkami?
Nech tie noviny napisu ,kolko z nich vo veku 30 povedalo, ze vystudovalo vzahrnici strdnu skolu ci islo do ucenia, pripadne si vzalo si studentsku pozicku, zemestnalo s a, zobralo si hypo a dobre zije v zahranici.A co takto poziet sa na Slovakov dochodcov? Kolko z nich pracovalo a ma primerany dochodok zo zahranicia a tam ho uziva?
Ach jaj, zase media zneuzivaju naivitu deti.Kto a kdo sa to tych deti asi pytal.

@f333 toto mi zrovna padlo na ploche do noty pre teba , škoda že niekde nie je kolko si zoberie % štat na odvodoch a daniach aby si to mal/ mala komplet

30. apr 2026
avatar
@f333

Ja som s amusela zasmiat ,ako vazne to ten dennik N nadhodil. !6 -17 rocne deti -mladistvi nie su ani emocne , finacne ani rpvne samostatni. Ich rozhlaad je vzdy este lahko ovplyvnitelni. Co by t v tom zahranici robili v tom veku? Iba ak studovali. Vd esu skolopovinni do 16 rokov.Akto by ich zivil. Rodicia? Ci myslia,ze ´podoja ´dany stat zo soc.davkami?
Nech tie noviny napisu ,kolko z nich vo veku 30 povedalo, ze vystudovalo vzahrnici strdnu skolu ci islo do ucenia, pripadne si vzalo si studentsku pozicku, zemestnalo s a, zobralo si hypo a dobre zije v zahranici.A co takto poziet sa na Slovakov dochodcov? Kolko z nich pracovalo a ma primerany dochodok zo zahranicia a tam ho uziva?
Ach jaj, zase media zneuzivaju naivitu deti.Kto a kdo sa to tych deti asi pytal.

@f333 ty si fakt myslíš, že 2.milióny slovákov v zahraniči len podojili sociálny systém? Myslíš si, že vo svete žijú nasilu a je im tam zle???Odišli možno pred viac ako 20 rokmi a už sa nevrátili ( dnešná generácia 40-50 tnikov) Skús porozmýšľať prečo asi?

30. apr 2026
avatar
@jamimo

@f333 ty si fakt myslíš, že 2.milióny slovákov v zahraniči len podojili sociálny systém? Myslíš si, že vo svete žijú nasilu a je im tam zle???Odišli možno pred viac ako 20 rokmi a už sa nevrátili ( dnešná generácia 40-50 tnikov) Skús porozmýšľať prečo asi?

@jamimo presne..
Ten príspevok na ktorý reagujes, to je taký názor človeka, ktorý nemá na to, aby vystrčil nos z rodnej viestky...

1. máj 2026
avatar
@f333

Ja som s amusela zasmiat ,ako vazne to ten dennik N nadhodil. !6 -17 rocne deti -mladistvi nie su ani emocne , finacne ani rpvne samostatni. Ich rozhlaad je vzdy este lahko ovplyvnitelni. Co by t v tom zahranici robili v tom veku? Iba ak studovali. Vd esu skolopovinni do 16 rokov.Akto by ich zivil. Rodicia? Ci myslia,ze ´podoja ´dany stat zo soc.davkami?
Nech tie noviny napisu ,kolko z nich vo veku 30 povedalo, ze vystudovalo vzahrnici strdnu skolu ci islo do ucenia, pripadne si vzalo si studentsku pozicku, zemestnalo s a, zobralo si hypo a dobre zije v zahranici.A co takto poziet sa na Slovakov dochodcov? Kolko z nich pracovalo a ma primerany dochodok zo zahranicia a tam ho uziva?
Ach jaj, zase media zneuzivaju naivitu deti.Kto a kdo sa to tych deti asi pytal.

@f333 Ani naši dôchodcovia a dezolátni voliči nie sú emočné stabilni a ich rozhľad je ovplyvniteľný. A?? Chceš povedať, že sa reálne nedeje odliv mozgov a inteligencie do zahraničia? Ved aj dôchodcovia ktorí volili túto zberbu vyplakávajú, že sa nevedia dostať k lekárovi. Dobre im tak.

1. máj 2026
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
sara07
autor
@f333
Odpoveď bola zmazaná

@f333 pasivna agresia, uražanie zhadzovanie , mažem komentár

3. máj 2026
avatar
@katkazatka

@f333 Ani naši dôchodcovia a dezolátni voliči nie sú emočné stabilni a ich rozhľad je ovplyvniteľný. A?? Chceš povedať, že sa reálne nedeje odliv mozgov a inteligencie do zahraničia? Ved aj dôchodcovia ktorí volili túto zberbu vyplakávajú, že sa nevedia dostať k lekárovi. Dobre im tak.

@sara07
@katkazatka Koho myslis tymi dezolatmi? Takze ty oznacujes dochodcov ako labilnych? Vsetkych?
Dochodcovia aj nedochdcovia volia,ako uznaju za vhodne,pokial su pravne uznani za pricetnych a pravne sposobilych.V demokracii je slobodne volit jedno zo zakladnych prav. Je jasne,ze vela ludi /je jedno,ci su to dochdcovia ci nie / je lahko ovplyvnitelnych politikmi,mediami,nemaju kriticke myslenie . Takze volia skor tak,ako im je podsuvane alebo volia emocne,nie pragmaticky.Ale ich volba je legitimna a ty aj kazdy iny obyvatel sa musi podradit tomu,co voli väcina. To je zaklald a princip demokracieTy nikoho nazyvas zberbou?Akoho drezolatmi?
To je utok osobny. takze ked uz nahlasujeme a mazeme,tak aj tvoj pripevok som nahlasila ako utocny na istu skupinu.
Co sa tyka odlivu mozgov, tak v kazdej krajine ,kde nie je skolstvo spickove, odliv mozgov nastava. V Nemecku/a to niektore ni su omnoho spickovejsie ako tie na sk/ idu ti dobri a majetnejsi studenti studovat na spickove uni do USA: A potom tam aj pracuju.Napr .manzel Von der Leyen .Sama studovala vGB tiez. MM ,moje netere a ide moja dcera do USA na spickovu uni. Takze toto nie je len problem sk a a nejakej konkretnej vlad.momentalne.
noje to systemom zanedbavania vedy a rozdelovania aj zdojov do skolstva ajeho sytemom.Ale to s atvori desatrocia arovnaky problem manu aj vyspele zapadne krajiny.
NO a ta zd.starostlivost an,je vysledkom 35 rokocv vladnutia roznych stran a zoskupeni na sk,co nedokazali pomenovat ten system ako ńie zadarmo'Pretoze ziadn lek.s tarostlivost nie je zadarmo apri tolkych poistencoch statu/anie su to len dochdcovia,ale aj matky na mateskej a rodicovskej pauze, nezametnani a deti / neprispievaju do systemu / ale dostavaju starostlivost. Takze poisttovne uz nestacia to kryt,kedze stat za nich odvodza melu ciastku. To iste s adeje teraz v De a je navrhnuta trda reforma,ked kyte positenim statu budu len male skupiny ludi.nie ako teraz.A okolo 100 tisc Ukrajincov naks , poistenych v systeme a nie vsetci do neho prispievaju.
A pus netransparetne minanie finacni do zadlzenych verejnych nemocnic, plus male odvody pracujuchch do systemu,ktor je teraz neudrzatelny .
Ano prene tak. Treba,aby zial pracujuci platili väcsie odvody alebo platili spoluucat. Dufam,ze to s ati bud epacit. Prtoze Inak to nepojdeTo len tato vlad azatial to deti naleivanim do systemu ako do ciernej diery Takze ako moze niekto cakat,ze zdravotna starostlivost bude dobra. ? Ale objektivne to nie je len vina/ale aj je / Ficovej vlady terajsej. Ale aj vlady prdchadzajucej a tych predchadzajucich. Nie,ze volici Dochodcovia volili zle.
Trochu objetkivity ty chyba v tom posudzovani veci.Ale o to viac mas utokov na skupiny.obyvatelov.

3. máj 2026
avatar
@katkazatka

@f333 Ani naši dôchodcovia a dezolátni voliči nie sú emočné stabilni a ich rozhľad je ovplyvniteľný. A?? Chceš povedať, že sa reálne nedeje odliv mozgov a inteligencie do zahraničia? Ved aj dôchodcovia ktorí volili túto zberbu vyplakávajú, že sa nevedia dostať k lekárovi. Dobre im tak.

@sara07 pri mazani si si nevsimla/ci nechela vsimnut/ utocny prispevok na istu skupinu
@katkazatka . Tak ja som si vsimla za teba.

3. máj 2026
avatar
sara07
autor
@f333

@sara07 pri mazani si si nevsimla/ci nechela vsimnut/ utocny prispevok na istu skupinu
@katkazatka . Tak ja som si vsimla za teba.

@f333 píšeš ovela utočnejnejším štylom, miestami až pohrdanie
a konkrétne v tom boli vyslovene invektiva už ...
zvláštne že ta vidim zásadne len v politickych príspevkoch
ešte stále si nenapísal ako je to s tým mužskym alebo ženským rodom ked si už tak vyčitame

3. máj 2026
avatar
sara07
autor
@f333

@sara07
@katkazatka Koho myslis tymi dezolatmi? Takze ty oznacujes dochodcov ako labilnych? Vsetkych?
Dochodcovia aj nedochdcovia volia,ako uznaju za vhodne,pokial su pravne uznani za pricetnych a pravne sposobilych.V demokracii je slobodne volit jedno zo zakladnych prav. Je jasne,ze vela ludi /je jedno,ci su to dochdcovia ci nie / je lahko ovplyvnitelnych politikmi,mediami,nemaju kriticke myslenie . Takze volia skor tak,ako im je podsuvane alebo volia emocne,nie pragmaticky.Ale ich volba je legitimna a ty aj kazdy iny obyvatel sa musi podradit tomu,co voli väcina. To je zaklald a princip demokracieTy nikoho nazyvas zberbou?Akoho drezolatmi?
To je utok osobny. takze ked uz nahlasujeme a mazeme,tak aj tvoj pripevok som nahlasila ako utocny na istu skupinu.
Co sa tyka odlivu mozgov, tak v kazdej krajine ,kde nie je skolstvo spickove, odliv mozgov nastava. V Nemecku/a to niektore ni su omnoho spickovejsie ako tie na sk/ idu ti dobri a majetnejsi studenti studovat na spickove uni do USA: A potom tam aj pracuju.Napr .manzel Von der Leyen .Sama studovala vGB tiez. MM ,moje netere a ide moja dcera do USA na spickovu uni. Takze toto nie je len problem sk a a nejakej konkretnej vlad.momentalne.
noje to systemom zanedbavania vedy a rozdelovania aj zdojov do skolstva ajeho sytemom.Ale to s atvori desatrocia arovnaky problem manu aj vyspele zapadne krajiny.
NO a ta zd.starostlivost an,je vysledkom 35 rokocv vladnutia roznych stran a zoskupeni na sk,co nedokazali pomenovat ten system ako ńie zadarmo'Pretoze ziadn lek.s tarostlivost nie je zadarmo apri tolkych poistencoch statu/anie su to len dochdcovia,ale aj matky na mateskej a rodicovskej pauze, nezametnani a deti / neprispievaju do systemu / ale dostavaju starostlivost. Takze poisttovne uz nestacia to kryt,kedze stat za nich odvodza melu ciastku. To iste s adeje teraz v De a je navrhnuta trda reforma,ked kyte positenim statu budu len male skupiny ludi.nie ako teraz.A okolo 100 tisc Ukrajincov naks , poistenych v systeme a nie vsetci do neho prispievaju.
A pus netransparetne minanie finacni do zadlzenych verejnych nemocnic, plus male odvody pracujuchch do systemu,ktor je teraz neudrzatelny .
Ano prene tak. Treba,aby zial pracujuci platili väcsie odvody alebo platili spoluucat. Dufam,ze to s ati bud epacit. Prtoze Inak to nepojdeTo len tato vlad azatial to deti naleivanim do systemu ako do ciernej diery Takze ako moze niekto cakat,ze zdravotna starostlivost bude dobra. ? Ale objektivne to nie je len vina/ale aj je / Ficovej vlady terajsej. Ale aj vlady prdchadzajucej a tych predchadzajucich. Nie,ze volici Dochodcovia volili zle.
Trochu objetkivity ty chyba v tom posudzovani veci.Ale o to viac mas utokov na skupiny.obyvatelov.

@f333 prečo by mali pracujuci platit vyššie odvody aby niekomu vyšiel 13 dôchodok ?
ked si zoberieš kto prevláda na ich predvolebných akciach , ja osobne tam vidím hlavne dôchodcov
ked máš taký prehlad - tak snad ti neuniklo ako funguje volebny systém , smer a spol má voličsku zakladnu ktoru si vytvara uplacaním - dôchodcovia rozlične ulavy, zlavy, € a podobne + spriaznené a zaviazane duše cez štatne zakazky . proste "naši "
maju vypočitane kolko im treba % aby vyhrali volby , rataju stále so skupinou ktora nevoli lebo sa jej nechce alebo nema koho, kdežto dôchodca lepšie naučenejšieho nenájdeš , ked si pozrieš prehlady v % + podla miest - máš prehlad
ano najdu sa aj dôchodci čo zasadne nevolia fica smer a podobne ale tých je ako šafranu
od 89 máme kolko rokov ? z toho 14 vladol smer ...grafy hovoria jasne .. kedy aky schodok bol , ako kto šafaril
smer dopadne ako HZDS
u nás štatisticky u. tvrdí že ukrajinci dali už viac do systému ako dostali, v čechách tiež, to že to nezvladlo nemecko ..

3. máj 2026
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený
avatar
Komentár bol odstránený