Príspevky pre registrovaných používateľov sa ti nezobrazujú.
    sunibrutal
    11. jan 2024    Čítané 261x

Zimné radovánky - Demänová rezort

Naša štvorčlenná rodinka veľmi rada cestuje - keď máme možnosť nevynecháme výlet, či je to na Slovensku alebo v zahraničí, pri vode či na hory... Žiaľ financie nám nedovolia toľko cestovať,koľko by sme chceli (určite to poznáte 🫣😊)... Ale vďaka tejto stránke a vďaka Demänová rezort sme tento rok mali možnosť ísť na zimnú dovolenku hneď začiatkom roka 2024. Začalo to s tým ,že som našla možnosť vyhrať testovanie - tak som aj ja prihlásila našu rodinku, veď aspoň to skúsim... A potom prišla správa, že ideme testovať ☺️ Hneď som teda kontaktovala rezort na uvedenom e-mail, bez problémov sme dohodli termín a už len nedočkavo čakali s rodinkou, kedy príde 3. Január ☺️

Na dlhú cestu sme vyrazili hneď ráno a okolo 14:30 sme už boli "na mieste činu" 😁 Zaparkovali sme hneď pri recepcii. Milá pani nás šikovne a rýchlo vybavila - nakoľko som naše údaje vopred vyplnila pri on-line check in (odporúčam využiť, super služba, všetko vyplníte online raz-dva, a pri recepcii už s tým nemáte starosti). Dostali sme chipové karty a pani vysvetlila všetko potrebné, dostali sme aj mapu areálu. Za pár minút sme už boli na ceste k nášmu apartmánu. Dostali sme apartmán Lux v apartmánovom dome O, skoro na druhom konci areálu. Bolo to trošku ďaleko od diania, ale skôr sme to brali ako pozitívum - aspoň sme trochu aj po prechádzali na čistom vzduchu 😁 inak na celom rezorte nie je nič až tak ďaleko, kľudne to zvládne každý.

Apartmán bol perfektný, moderne zariadený, čistý, veľký. Náš apartmán bol na 3. Poschodí -  našťastie bolo v budove aj výťah - takže naše kufre mali raz-dva na izbe. Apartmán sme mali hneď pri výťahu - predizba bola dostatočne veľká s veľkými vstavanými skriňami - zmestí sa tam všetko potrebné. V apartmáne boli dve kúpeľne - obidve so sprchovacím kútom a s WC, dostali sme aj kvalitné,  mäkké uteráky. Kúpeľne boli tiež moderné a čisté, jedna vec tam mi trošku chýbal - koberček či predložka k sprche, ináč všetko super.

V apartmáne bola veľká obývacia izba s kuchynským kútom, stôl so stoličkami, veľký gauč - všetko krásne, jednoducho štýlové. A ešte veľké plus - hlavne pre deti - na tv bol dostupný aj Youtube aj Netflix. Ako v celom areály aj v apartmáne sme mali free Wifi (a to s veľmi dobrým signálom).

Kuchynka bola vybavená so všetkým, čo potrebujete - rýchlovarná kanvica, mikrovlnka, príbor, taniere, hrnce,.... skoro ako doma 🙂 My sme to moc ani nevyužili, nakoľko sme mali super raňajky a večeru (ale o tom neskôr), ale kto chce aj niečo navariť, určite to problém nebude.

V apartmáne poľa aj "mini knižnica" ☺️

Spálne sme mali na poschodí - dve menšie izby s posteľami. Izby boli jednoduché, ale pohodlné, práve ideálne na oddych. Žiadne zbytočnosti, v jednom bol len posteľ v druhom posteľ, skrinka a písací stôl - no nič viac sme ani nepotrebovali, takže pre nás spokojnosť.

...a ten výhľad z apartmánu...to bolo na nezaplatenie 😍 veď posúďte sami, pripájam foto :

A teraz trochu k polpenzii... v krátkosti: SUPER ! Trošku dlhšie: raňajky aj večere sme mali v reštaurácii Šafran. S ponukou, s jedlami aj s obsluhou sme boli veľmi spokojný. Síce personál hovorí len po anglicky, ale žiadny problém to nebol pre nás. Na raňajky môžete vybrať z veľmi veľkej ponuky nápojov aj jedál. Ani neviem, či by som vedela niečo povedať, čo som tam nenašla. Máte chuť na sladké, či slané, mali všetko - koláče, musli, veľý výber syrov, salám, šunku, lekváre, jogurty, kašu, vajíčka - varené, praženicu, ham and eggs, párky, americké palacinky....ani neviem všetko vymenovať :D na určite každý najde niečo pre seba - malý aj veľký. Samozrejme tam boli aj ovocie, zelenina všetkého druhu. Mlieko - studené, vlažné, horúce, bezlaktózové, sójové... čaje, džúsy, kávy ... všetko možné aj nemožné :D

Večere boli - ako aj raňajky - formou bufetových stolov. Pri večere sme mali nápoje objednať (a platiť) sami. Ako aj pri raňajkách, tak aj pri večere bolo veľmi veľký výber jedál. 2-3 druhy polievky a niekoľko hlavných jedál (minimálne 10) - môžete vybrať aj "suchú večeru"- boli vyložené pomazánky, syry, šunka, salám, klobásy atď., ale aj veľmi chutne varia, a mali aj vegánske jedlá každý deň. Vždy bolo dostatok mäsitých aj bezmäsitých jedál, lokálne aj ázijské dobroty, veľký výber príloh (varené zemiaky, pečené zemiaky, hranolky, cestoviny, ...) A samozrejme nezabudli ani na deti - sladké dobroty, ako parené buchty alebo niečo slané - ako hranolčeky....ale "čerešnička na torte" bola každý večer čokoládová fontána.

Tu ešte musím pochváliť reštauráciu, že všetko bolo v najvyššej kvalite! Zeleniny aj ovocie boli ozaj chutné (nie také ,ako niekedy kúpim v obchode a ako by som jedla vodu), čerstvé , všetko bolo pekne poskladané. Vždy bolo všetkého dostatok, čašníci hneď doplnili, ak bolo treba. Veľmi veľká spokojnosť.

Najviac času sme samozrejme strávili vonku - hoci počasie nám žial neprialo, ale aj tak sme chceli vyskúšať, čo sa dalo .

Celý rezort je kráľovstvo pre deti - na každom rohu sa nájde niečo pre nich. Ihrisko, fun zone, sánkovanie... Program nájdete na celý deň. Ako som písala, počasie nebolo najlepšie, veľakrát pršalo, sneh bol len na svahu- umelý. Napriek tomu sme zažili krásne chvíle na čerstvom vzduchu.

Deti vyskúšali aj ihrisko pri reštaurácii - ako všetko v rezorte, aj ihrisko bolo krásne, moderné :

Hneď na prvý deň sme vyskúšali aj fun zónu, je tam veľká veža - bludisko - čo deťom veľmi páčilo, viaceré kolotoče, zipline... (Kolotoče sú za príplatok) Nájdu tam svoje aj malé aj väčšie detičky. Nám už bolo trošku aj zima, no deti sa tam vybláznili, a mi sme tešili z ich radosti. Fun zónu sme navštívili potom každý deň, aspoň na chvíľku. 😁

Na druhý deň sme plánovali lyžovanie. Ja lyžovanie milujem, náš ocko až taký veľký lyžiar nie je, a deti sa len teraz učia... Nakoľko výbavu nemáme, rozhodli sme využiť služby požičovne. Našťastie hneď pri svahu máte možnosť vypožičať všetko potrebné. Nakoľko ocko mal trochu nádchu a necítil sa veľmi dobre, lyžovanie nechal na nás. Pán v požičovni bol milý, profesionálny, dalo sa vidieť , že to má v krvi ☺️ opýtal sa na naše miery, ako dobre lyžujeme a za pár minút sme mali vybavenie.

Žiaľ deti boli na lyžovanie trošku netrpezlivý... Skúšala som ich učiť, no veľmi sa im nedarilo. Chceli sme využiť aj miesto pre začiatočníkov, no žiaľ to bolo vtedy preplnené. Ale aspoň trošku vyskúšali, možno keď budú väčšie,budú mať väčší výdrž a obľubujú tento šport tak,ako ja. Keďže deti už lyžovať nechceli, vrátili sa do apartmánu trochu oddychovať a ja som využila možnosť - hurrá na svah!

...a keďže z nášho apartmánu sme mali výhľad na svah, niekoľko krát som im mohla aj zakývať - a ony mňa pozerať z balkóna, ako púšťam dole z kopca.

Napriek počasiu, svah bol v dobrom stave, veľmi som vychutnala lyžovanie.

Tento deň sme rozhodli využiť aj wellness. Pred večerou sme zbalili plavky, a išli sme na to. Nakoľko otcko sa necítil dobre, on s nami neprišiel... Našťastie, lebo on neznáša veľký dav, a wellnes bol trochu preplnený. Pri vchode sme aj trošku museli čakať, no po cca 15 min. sme dostali uteráky, a išli sme do vnútra. Pani pri recepcii povedala, že vždy popoludnie je také trochu rušné, najlepšie je ísť okolo obeda, vtedy je wellness skoro prázdny. Inak wellnes je super vybavené, nájdete tam sauny,vírivku, jakuzzi, bazén pre deti aj miesto na odpočinok. Napriek toho, že bol tam veľa ľudí, miestnosti aj bazény boli čisté. Celý wellness centrum je veľmi príjemný má veľmi dobrú atmosféru, teplota vzduchu aj vody je ideálna. Určite vyskúšajte, po lyžovačke je to príjemný oddych.

Po večeri deti ešte vyšantili na snehu - vyskúšali Snowtubing, kým sme mi dali teplý chutný čaj pri svahu. Veľmi sa im to páčilo, boli sme tam do záverečnej 😁 určite to nevynechajte ! Parádna zábava, len rehocali a rehocali, išli jedno kolo po druhom.

Naša dovolenka veľmi rýchlo odletela, piatok po chutných raňajkách sme vyrazili na cestu s plným bruchom a s milión zážitkami. Keď budeme mať možnosť,určite sa ešte vrátime.

Na záver trochu zhrnutie : Demänová rezort nám veľmi páčilo, je to skvelé miesto pre rodinnú dovolenku. Mi sme boli v zime, ale určite to je pekné aj cez jar či leto, keď sú otvorené vonkajšie bazény.

Stravovanie je jednoducho super, určite odporúčam polpenziu.

Toto miesto by som odporúčal každému, kto chce zažiť aktívnu dovolenku s deťmi. Celý rezort je kráľovstvo pre deti, pre rodiny. Určite tu nájdete kopu aktivít v každom počasí aj pre malých aj pre veľkých.