icon

Investovanie do nehnutelnosti v Dubaji, ano ci nie. Len ma zaujima, co si o tomto biznise myslite, lebo dost rozbehli reklamu. Az ma clovek pocit, ze nieco zmeska, ze tie byty sa splacaju same. Uz propaguju aj typkovia Rytmus s manzelkou.

avatar

Ak mas financie a je to pre teba zaujimava destinacia tak preco nie. Dobre videa k tomu ma maklerka Dana in Dubai, ona je povodne pravnicka, Slovenka, odisla tam a robi v realitke. Ona tam vysvetluje aj veci, ze ako kupit, preco,co Ti to prinesie. Ja by som si tam nehnutelnost nekupila z dovodu, ze to nie je pre mna atraktivna krajina a nemam ani volnych 200-300 tisic na to, aby som si tam kupila poriadny aparman v dobrej lokalite a davala ho na prenajom. Nevies, ako to bude dalej, ci neskonci cely Dubaj boom do par rokov a ostane Ti drahy byt, s ktorym budes mat tak ostaru.
Ano, to mas pravdu, ze vela celebrit slovenskych a ceskych si tam kupuje nehnutelnosti, nielen tebou menovani. Len tam potom asi kazdemu je jasne, ze tie propagacie a reklamu nerobia zadarmo.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@muchotrafka298

Ak mas financie a je to pre teba zaujimava destinacia tak preco nie. Dobre videa k tomu ma maklerka Dana in Dubai, ona je povodne pravnicka, Slovenka, odisla tam a robi v realitke. Ona tam vysvetluje aj veci, ze ako kupit, preco,co Ti to prinesie. Ja by som si tam nehnutelnost nekupila z dovodu, ze to nie je pre mna atraktivna krajina a nemam ani volnych 200-300 tisic na to, aby som si tam kupila poriadny aparman v dobrej lokalite a davala ho na prenajom. Nevies, ako to bude dalej, ci neskonci cely Dubaj boom do par rokov a ostane Ti drahy byt, s ktorym budes mat tak ostaru.
Ano, to mas pravdu, ze vela celebrit slovenskych a ceskych si tam kupuje nehnutelnosti, nielen tebou menovani. Len tam potom asi kazdemu je jasne, ze tie propagacie a reklamu nerobia zadarmo.

@muchotrafka298 ved prave to, ze to propaguju napr. aj Plackova s Rytmusom mna vratilo do reality, ze to zase az taky biznis nebude. Ale reklama je silna a lakava. No mne by vadil ten neskutocny stavebny ruch pri byvani a hlavne sposob ako sa to stava, s tym som nie je stotoznena, ze tam je za vidinou bohatstva slabo platena otrocka praca robotnikov. Ja sa cudujem aj tej Dane, ze toto ju uspokojuje ako job. Financne zrejme dobre, ale ona mala na lepsi content. A teraz sledujem, ze Usa stahuju kvoli napatiu s Iranom zamestnancov z Izraela. Ten region je v napati este vacsom ako my tu s UA.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@veronicka25

@muchotrafka298 ved prave to, ze to propaguju napr. aj Plackova s Rytmusom mna vratilo do reality, ze to zase az taky biznis nebude. Ale reklama je silna a lakava. No mne by vadil ten neskutocny stavebny ruch pri byvani a hlavne sposob ako sa to stava, s tym som nie je stotoznena, ze tam je za vidinou bohatstva slabo platena otrocka praca robotnikov. Ja sa cudujem aj tej Dane, ze toto ju uspokojuje ako job. Financne zrejme dobre, ale ona mala na lepsi content. A teraz sledujem, ze Usa stahuju kvoli napatiu s Iranom zamestnancov z Izraela. Ten region je v napati este vacsom ako my tu s UA.

@veronicka25 toto co pises si vela ludi neuvedomuje, ze v akych podmienkach tam ziju ti robotnici, ako su proste uplna spodina, Indovia, Pakistanci, co tam dru v neludskych podmienkach cele dni. Ja Danu sledujem este ked bola na Slovensku a tocila rozne fashion videa ako Dana Havana.Ona tam myslim s frajerom odchadzala, tam sa rozisli a ona isla do tohoto biznisu s realitami. Tie jej videa su ale za mna velmi dobre urobene, ked vysvetluje vsetko a velmi podrobne. A take tie influencerske mudrosti, ako si tam za 100 tisic kupis paradny byt, to je tak jednym uchom dnu, druhym von. Lebo vieme, ze oni su niektori zapredanci, ze propraguju barsco.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar

Dievčatá , prečítajte si na nete článok ktorý vyšiel dnes s názvom : "Nalákali ma na apartmán v Dubaji. Mesačne prerábam 1600 e."
Možno vás to vráti troška na zem.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@deti95060810

Dievčatá , prečítajte si na nete článok ktorý vyšiel dnes s názvom : "Nalákali ma na apartmán v Dubaji. Mesačne prerábam 1600 e."
Možno vás to vráti troška na zem.

@deti95060810 ja si o tomto boome a biznise s realitami myslim svoje. Nikdy by som tam neinvestovala, aj keby som mala milion EUR volne na kupu hocicoho.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@deti95060810

Dievčatá , prečítajte si na nete článok ktorý vyšiel dnes s názvom : "Nalákali ma na apartmán v Dubaji. Mesačne prerábam 1600 e."
Možno vás to vráti troška na zem.

@deti95060810 mas ho odomknuty, prosim ta? Dnes som to akurat zacala citat a akurat ta cast, co ma zaujala, je zamknuta 🙈

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@deti95060810

Dievčatá , prečítajte si na nete článok ktorý vyšiel dnes s názvom : "Nalákali ma na apartmán v Dubaji. Mesačne prerábam 1600 e."
Možno vás to vráti troška na zem.

@deti95060810 to je dost prerabat 1600e. A preco preraba? Prenajom mu nejde? Mna to ze Rytmus s manz. kupu tak vychvaluju vratilo na zem, ze to nebude take uzasne. Plus ten minus mam k sposobu vystavby.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar

ja by som do toho nesla. co uznam, tak je fakt, ze tam za take iste peniaze ako tu dostanu ludia mnohonasobne viac. Dubaj je 100 rokov ak nie viac pred nami. tie byty vyzeraju skvele, vacsinou je v cene aj nejaky servis, bazeny, sluzby, posilky atd. u nas das 300 tisic za byt v stredne velkom meste, s mensou rozlohou a nemas ani kde parkovat auto. o tom kam smeruje tento stat ani nevravim.
ALE, ako sa na taku dialku riesia prenajmy? ako sa riesia problemy? obcas na mna vyskocia videa a recenzie ako vyzeraju byty po par dnovych/tyzdnovych prenajmoch(spinave, znicene, atd.). A tiez neviem, ci je to az taka lukrativna destinacia, aby tam clovek mal roky a roky nonstop nejakych najomcov. stavia sa tam vela, kto do tych najmov neskor pojde?

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@muchotrafka298

@deti95060810 ja si o tomto boome a biznise s realitami myslim svoje. Nikdy by som tam neinvestovala, aj keby som mala milion EUR volne na kupu hocicoho.

@muchotrafka298 tiez si viem predstavit radsej nieco lepsie ako vyhlad na mrakodrapy, preplnene cesty, z klimatizacie do klimatizacie. Ja jedine, co by som ocenila, ze tam sluzby funguju. Nie ako tu ze mam pocit, ze predavacky obtazujem, ked som dosla nakupit a nebodaj nieco chcem po nich.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@chillibubble

ja by som do toho nesla. co uznam, tak je fakt, ze tam za take iste peniaze ako tu dostanu ludia mnohonasobne viac. Dubaj je 100 rokov ak nie viac pred nami. tie byty vyzeraju skvele, vacsinou je v cene aj nejaky servis, bazeny, sluzby, posilky atd. u nas das 300 tisic za byt v stredne velkom meste, s mensou rozlohou a nemas ani kde parkovat auto. o tom kam smeruje tento stat ani nevravim.
ALE, ako sa na taku dialku riesia prenajmy? ako sa riesia problemy? obcas na mna vyskocia videa a recenzie ako vyzeraju byty po par dnovych/tyzdnovych prenajmoch(spinave, znicene, atd.). A tiez neviem, ci je to az taka lukrativna destinacia, aby tam clovek mal roky a roky nonstop nejakych najomcov. stavia sa tam vela, kto do tych najmov neskor pojde?

@chillibubble asi platis poplatky a nejaka firma sa ti o to stara. Ale aj tak, mozu ti predsa aj povedat, ze to bolo prenajate 10 dni a v skutocnosti to mohlo byt viac. To neviem ako si kontroluju, ci tam maju nejake zabezpecenie.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar

a ten clanok mate niekto otvoreny? ze co sa prihodilo tomu inv3storovi ze preraba?

Odpovedz
27. feb 2026
avatar

Tiez by ma zaujimalo, ako sa to da kontrolovat, ze kolko dni tam niekto je?

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@chillibubble

ja by som do toho nesla. co uznam, tak je fakt, ze tam za take iste peniaze ako tu dostanu ludia mnohonasobne viac. Dubaj je 100 rokov ak nie viac pred nami. tie byty vyzeraju skvele, vacsinou je v cene aj nejaky servis, bazeny, sluzby, posilky atd. u nas das 300 tisic za byt v stredne velkom meste, s mensou rozlohou a nemas ani kde parkovat auto. o tom kam smeruje tento stat ani nevravim.
ALE, ako sa na taku dialku riesia prenajmy? ako sa riesia problemy? obcas na mna vyskocia videa a recenzie ako vyzeraju byty po par dnovych/tyzdnovych prenajmoch(spinave, znicene, atd.). A tiez neviem, ci je to az taka lukrativna destinacia, aby tam clovek mal roky a roky nonstop nejakych najomcov. stavia sa tam vela, kto do tych najmov neskor pojde?

@chillibubble tam su na to firmy, ktore sa Ti o to staraju, platis tam normalne spravcovske poplatky. Jasne, ze su pred nami, ved nas predbehli aj Rumuni a Bulhari, ale nevies, ze ako sa tam cela situacia bude vyvijat. Tam je enormny stavebny boom, novostavby tam rastu ako huby po dazdi.

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Neinvestovala by som, pretoze je to na "kontrolu" , spravovanie a prip riesenie problemov velmi daleko. A ak mam na toto vsetko platit firmu, ktora na tpm chce toez zarobit, logicky tie zisky az tak vysoke nebudu...
Co sa propagovania slavnymi ludmi tyka, treba brat do uvahy, ze pre nich je to jedna z mnohych investicii a ak nevyjde, nic sa nedeje, vyjde ina.
Prip to mozno beru tak, ze tam chodia na dovolenky do svojho a nemusia platit drahe hotely. To je napr. aj moj pripad. Tiez mame apartman na Balatone, jeden z tych luxusnejsich, da sa povedat. Brali sme to ako dobru investiciu, ale zaroven ako miesto, kam chodime vypnut, oddychnut si, na vikendy s priatelmi, na letne dovolenky s rodicmi, sestrami... nezaraba to, ale nemusime platit za hotel, ked chceme vypadnut z domu. Ale Dubaj je na toto daleko, aby som mohla ist na predlzeny vikend trebars raz do mesiaca 😁

Odpovedz
27. feb 2026
avatar
@blondiee83

Neinvestovala by som, pretoze je to na "kontrolu" , spravovanie a prip riesenie problemov velmi daleko. A ak mam na toto vsetko platit firmu, ktora na tpm chce toez zarobit, logicky tie zisky az tak vysoke nebudu...
Co sa propagovania slavnymi ludmi tyka, treba brat do uvahy, ze pre nich je to jedna z mnohych investicii a ak nevyjde, nic sa nedeje, vyjde ina.
Prip to mozno beru tak, ze tam chodia na dovolenky do svojho a nemusia platit drahe hotely. To je napr. aj moj pripad. Tiez mame apartman na Balatone, jeden z tych luxusnejsich, da sa povedat. Brali sme to ako dobru investiciu, ale zaroven ako miesto, kam chodime vypnut, oddychnut si, na vikendy s priatelmi, na letne dovolenky s rodicmi, sestrami... nezaraba to, ale nemusime platit za hotel, ked chceme vypadnut z domu. Ale Dubaj je na toto daleko, aby som mohla ist na predlzeny vikend trebars raz do mesiaca 😁

@blondiee83 toto mi pride rozumne, kupit si nieco blizko ale zaroven s moznostou vypadnut zo stereotypu na plnohodnotnu dovolenku. Mne, co sa nezda na tejto investicii je, ze to vyzera az prilis dobre. Uz len to ze teraz sa vyrojili sami makleri a odbornici na reality v Dubaji vidiet, ze to musi byt bublina. Ja len cakam, ze kedy to pride do stavu, ze bude obrovske mnozstvo volnych bytov, ktore nejaki spekulanti a drobni investori nakupili, ci uz ako realne postavene alebo z papiera a potom sa budu snazit zarobit predajom. Celkovo aj Balaton je ze ides si von, je tam teplo ale nie iba zavreta niekde v klime, kdezto tento Dubaj to je pust. Tiez by ma zaujimalo, ako to potom funguju prenajmy pocas horucich mesiacov. A za mna teda, ked investovanie odporuca taky ako Rytmus, je to skor ze pozor tento typek by v zivote neponukal nieco co by bolo naozaj dobre, to by si nechal pre seba. Vsak on je schopny sa vysmievat zenam za vyzor, nie je ziadny dobrodinec, co chce poradit dobre investovat. Skor hlada, kde by sam zarobil rychlo.

Odpovedz
28. feb 2026
avatar
@veronicka25

@blondiee83 toto mi pride rozumne, kupit si nieco blizko ale zaroven s moznostou vypadnut zo stereotypu na plnohodnotnu dovolenku. Mne, co sa nezda na tejto investicii je, ze to vyzera az prilis dobre. Uz len to ze teraz sa vyrojili sami makleri a odbornici na reality v Dubaji vidiet, ze to musi byt bublina. Ja len cakam, ze kedy to pride do stavu, ze bude obrovske mnozstvo volnych bytov, ktore nejaki spekulanti a drobni investori nakupili, ci uz ako realne postavene alebo z papiera a potom sa budu snazit zarobit predajom. Celkovo aj Balaton je ze ides si von, je tam teplo ale nie iba zavreta niekde v klime, kdezto tento Dubaj to je pust. Tiez by ma zaujimalo, ako to potom funguju prenajmy pocas horucich mesiacov. A za mna teda, ked investovanie odporuca taky ako Rytmus, je to skor ze pozor tento typek by v zivote neponukal nieco co by bolo naozaj dobre, to by si nechal pre seba. Vsak on je schopny sa vysmievat zenam za vyzor, nie je ziadny dobrodinec, co chce poradit dobre investovat. Skor hlada, kde by sam zarobil rychlo.

@veronicka25 toto je prave to, ze keby to bolo tak mega supersky vyhodne, tak ti ludia si to nechaju pre seba. V pripade tych roznych "celebrit", co sa tvaria ako top podnikatelia a podnikatelky je tam zaujimave vlastnit nehnutelnosti v urcitej sume, lebo potom ziskaju tzv. zlate viza (je to od investicie 500 tisic EUR). A jak tam funguju prenajmy pocas leta? No podla mna nijak, lebo ludia su len vnutri, ked je tam milion stupnov a horko na skapanie.

Odpovedz
28. feb 2026
avatar
@muchotrafka298

@veronicka25 toto je prave to, ze keby to bolo tak mega supersky vyhodne, tak ti ludia si to nechaju pre seba. V pripade tych roznych "celebrit", co sa tvaria ako top podnikatelia a podnikatelky je tam zaujimave vlastnit nehnutelnosti v urcitej sume, lebo potom ziskaju tzv. zlate viza (je to od investicie 500 tisic EUR). A jak tam funguju prenajmy pocas leta? No podla mna nijak, lebo ludia su len vnutri, ked je tam milion stupnov a horko na skapanie.

@muchotrafka298 presne tak, taka Plackova ci Rytmus chcu na followers len zarobit napr. za proviziu, ak niekto cez nich kupi byt.
Inak sledujes co sa deje? bombarduju Iran, to nie je moc dobre ani pre biznis s realitami v Dubaji. Takato situacia.

Odpovedz
28. feb 2026
avatar
@veronicka25

@muchotrafka298 presne tak, taka Plackova ci Rytmus chcu na followers len zarobit napr. za proviziu, ak niekto cez nich kupi byt.
Inak sledujes co sa deje? bombarduju Iran, to nie je moc dobre ani pre biznis s realitami v Dubaji. Takato situacia.

@veronicka25 takato situacia nie je dobra pre svet celkovo si myslim. ALe ja do toho nevidim, lebo nie som nejaka hlboko sa o toto zaujimajuca. Len ked si to vezmes ze pohnes trosku rozumom /teda ty nie, mne prides rozumna, ale vseobecne/, musi byt jasne, ze to oni potrebuju urgentne popredat byty, apartmany lebo tam je obrovsky stavebny boom v tom Dubaji. A masirka reklamami, ze pozri, co si kupis v Dubaji za 200 tisic a co v Bratislave. Co je myslim za mna nefer porovnavat, lebo aj tam mas naklady dalsie, ktore zamlcia. Tak isto ako ked si kupis byt tu. A toto je ich marketing, ze vzbudia v ludoch falosny dojem toho, ze kto neinvestuje v Dubaji, ten pomaly rodinu okrada. Ten clanok na SME som necitala, nechcem im znova platit za obsah co mi nic nedava,ze ten panko preraba 1600 EUR mesacne. Tak ked ich ma, nech preraba, keby nemal, tak neda.
Celkovo ja vidim taky boom, ze kupime si nehnutelnost pri mori a budeme ju prenajimat a bohovsky zarobime. Je velmi malo dostupnych destinacii odtialto po Europe, kde je celorocne sezona. Vacsinu je len to leto silne a potom tam ist nemozes, lebo to mas na kseft. A vela ludi sa na toto dalo tiez nabalachat. Ze ako im budu nehnutelnosti zarabat v zahranici pri mori.

Odpovedz
28. feb 2026
avatar
@muchotrafka298

@veronicka25 takato situacia nie je dobra pre svet celkovo si myslim. ALe ja do toho nevidim, lebo nie som nejaka hlboko sa o toto zaujimajuca. Len ked si to vezmes ze pohnes trosku rozumom /teda ty nie, mne prides rozumna, ale vseobecne/, musi byt jasne, ze to oni potrebuju urgentne popredat byty, apartmany lebo tam je obrovsky stavebny boom v tom Dubaji. A masirka reklamami, ze pozri, co si kupis v Dubaji za 200 tisic a co v Bratislave. Co je myslim za mna nefer porovnavat, lebo aj tam mas naklady dalsie, ktore zamlcia. Tak isto ako ked si kupis byt tu. A toto je ich marketing, ze vzbudia v ludoch falosny dojem toho, ze kto neinvestuje v Dubaji, ten pomaly rodinu okrada. Ten clanok na SME som necitala, nechcem im znova platit za obsah co mi nic nedava,ze ten panko preraba 1600 EUR mesacne. Tak ked ich ma, nech preraba, keby nemal, tak neda.
Celkovo ja vidim taky boom, ze kupime si nehnutelnost pri mori a budeme ju prenajimat a bohovsky zarobime. Je velmi malo dostupnych destinacii odtialto po Europe, kde je celorocne sezona. Vacsinu je len to leto silne a potom tam ist nemozes, lebo to mas na kseft. A vela ludi sa na toto dalo tiez nabalachat. Ze ako im budu nehnutelnosti zarabat v zahranici pri mori.

@muchotrafka298 myslim si, ze ked uz tolka ponuka je na trhu, tak jednak to mesto musi byt velmi preprachate ludmi, z toho su tie negativne javy ako zapchy, ale zase tam su sluzby naozaj na urovni, co moze urcite nepohodlie kompenzovat. Avsak stale sa tam stavia, toto by mne uplne najviac vadilo, vsadepritomny stavebny hluk, teda skoro vsade. A potom ze to robia prakticky polootroci za mizerne peniaze a kebyze mam byt ako Dana Havana teraz in Dubai a z tohto bohatnut, asi by som si samu seba nevazila a tie peniaze by ma ani netesili. Je to boom aj preto uz je tolko tych maklerov, ze huby po dazdi su nic proti tomuto. Ale kto naozaj chce rychlo zarobit na tomto, tak moze veru este pekne prerobit. Vid aj teraz co sa deje s tym Iranom, celkovo uz mi cely svet pride s tymito vojnami chory. Nie ze by sme si vazili, ze mame kde zit, ale sa tu strielaju a nicia od prirody, cez ludi az po cely ekosystem, co sa len da. Fakt smutno mi z toho je.
Keby niekto odomkol ten clanok, ja som si vcera ho potom tiez nasla a citala, ale tiez nechcem nove predplatne si robit kvoli jednemu clanku.
Teraz citam, ze Dubai turisti museli utekat pre Iranskymi raketami. Ja som tak asi dva dni dozadu citala, ze US stahuje svojich diplomatov z Izraela, tak som cakala, ze kedy to tam zacne byt ostre.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-156012...

Odpovedz
28. feb 2026
avatar

teraz som na IG citala komentar, ktory Renemu pisal, ze sa o nich vie, ze tie byty maju len pozicane od realitky na propagaciu. aj by som tomu verila. na nalakanie beznych ludi a oni su bez rizika... a teraz nemyslim takeho rizika ake sa aktualne deje. skor rizika ze tym ludom nepojde prenajom tam, a okrem splacania domu/bytu tu, budu musiet splacat za vlastne(nie za peniaze z prenajmu) aj ten dubajsky byt.

Odpovedz
1. mar 2026
avatar
@chillibubble

teraz som na IG citala komentar, ktory Renemu pisal, ze sa o nich vie, ze tie byty maju len pozicane od realitky na propagaciu. aj by som tomu verila. na nalakanie beznych ludi a oni su bez rizika... a teraz nemyslim takeho rizika ake sa aktualne deje. skor rizika ze tym ludom nepojde prenajom tam, a okrem splacania domu/bytu tu, budu musiet splacat za vlastne(nie za peniaze z prenajmu) aj ten dubajsky byt.

@chillibubble je to mozne. Alebo si ho kupili z provizii, ktore maju za to, ze tej realitke nalakaju novych klientov. Minule som citala v suvislosti s Rene manzelkou nejaky spor o pravost jej kabeliek. Akoze tu by som si aj stavila, ze vacsinou ma fejky. Ale celkom som zvedava, ako toto ovplyvni situaciu v realitkach v Dubaji, pretoze aj tak vacsina projektov, ktore realitacky predavali je z papiera, ci to postavia.
pridam statistiku do vcera zneskodnila UAE obrana na Dubajom 165 balistickych rakiet a 506 dronov. Cize situacia je taka ako snad nikdy a ked si toto nadseni a reklamou masirovani investori do realit uvedomia, ze mas investiciu na desatrocia a moze prist toto, tak ja si myslim, ze zacne byt velky prebytok tych bytov, lebo ludia budu chciet predavat. Minimalne do casu, ked sa situaciu upokoji a postupne znormalizuje.

Odpovedz
2. mar 2026