Áno, ak používaš napr. Google Analytics.
Nemusíš u seba nič nastavovať, urobili sme to za teba. Do linku (URL) každého inzerátu, importovaného cez XML feed, automaticky pridávame tzv. UTM parametre. Podľa nich si môžeš sledovať, koľko kupujúcich sa preklikne z Modrykonik.sk do tvojho e-shopu. Pevne prednastavené sú tieto tri parametre (nedajú sa meniť):
Namiesto klasického URL inzerátu:
www.trickotrickotricko.sk/kombinovane-kociky/roan/
sa po kliknutí na tlačidlo v inzeráte na Modrykonik.sk “Kúp na www.trickotrickotricko.sk” automaticky vygeneruje táto URL:
www.trickotrickotricko.sk/kombinovane-kociky/roan/?utm_source=modrykonik&utm_medium=xml_feed&utm_campaign=Modrykonik_XML
V menu vyber postupne cestu:
Acquisition / Campaigns / All Campaigns
V All Campaigns potom v pravej časti, pod grafom, zvoľ:
Primary Dimension: Source, Medium, Campaign.
Nájdeš tu aj ďalšie štatistiky. Pre podrobnejšiu analýzu môžeš použiť Secondary Dimension.