Nesúhlasím s hodnotením, ktoré som dostala od kupujúceho
Hodnotenie vyjadruje spokojnosť / nespokojnosť kupujúceho so spoločným obchodom. Je nám to ľúto, ale pravdepodobne si nenaplnila jeho očakávania.
Hodnotenie opisuje celkový dojem z uskutočneného obchodu a môže tak obsahovať nielen fakty, ale aj pocity. Niekedy sa stane, že aj napriek tomu, že urobíš všetko správne, nestačí to. Obchod je hodnotený subjektívne a preto sa môže stať, že druhá strana ho vníma odlišne a zo svojho pohľadu.
Ak si ale myslíš, že si dostala takéto hodnotenie neoprávnene:
- Vyjadri sa k hodnoteniu verejne. Klikni pri hodnotení na Odpovedz.
- Oslov kupujúcu a pokúste sa problém vyriešiť spoločne.
Tip: Každý, kto hodnotenie napíše, vie ho aj zmazať. Rovnako ako odpoveď.
Ak sa vám nepodarí dohodnúť a chcela by si, aby sme skontrolovali, či hodnotenie neporušuje pravidlá stránky, môžeš nám napísať. Nepredpokladaj ale, že hodnotenie bude automaticky vymazané.
Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový predaj v bazári