Predajca nereaguje na moju správu. Čo robiť?
Nie každý predávajúci odpovedá hneď. Niekto odpovedá iba večer, niekto len v pracovné dni a niekto len raz za 3 dni. Nie každý používateľ ma neustály prístup na Internet, či si vie kedykoľvek uchmatnúť voľnú chvíľku na napísanie správy.
Ak už uplynula dlhšia doba, vyskúšaj:
- Prečítaj si ešte raz podmienky predaja a oznam predajcu v bazári. Môže tam mať napísané informácie o tom, ako rýchlo a kedy zvykne odpovedať alebo, že je momentálne na dovolenke.
- Prever si, či predajca chodí na koníka.
- Tvoju správu mohol predajca prehliadnuť. Napíš mu znova.
- Ak sa predávajúci neozýva, pokús sa nájsť tovar u iného predajcu. Nakúpiť môžeš predsa aj inde.
Tip: S balíkom PLUS alebo PRO vidíš, či a kedy si predajca tvoju správu prečítal.
Prečítaj si možné dôvody, prečo ti predávajúci ešte neodpísal:
- stalo sa niečo nečakané ako úraz, choré dieťa a pod.
- dovolenka, sťahovanie, nástup do práce,...
- môže ísť o problémový obchod
Nemáme možnosť prinútiť predajcu, aby na tvoju správu odpísal.
Iný kontakt na predajcu ti nemôžeme poskytnúť (napr. jeho telefónne číslo alebo email).
Všetky témy > Čo kde nájdem, ako niečo urobím? > Bazár > Ako nakupovať v bazári