Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia a menštruácia

majuska258
11. jan 2013

Ahojte baby 🙂 Ja by som sa vás chcela opýtať na vaše skúsenosti. Beriem antikoncepciu prvý mesiac, no jedno balenie som už dobrala v pondelok, prišlo mi krvácanie z vynechania v utorok večer a rovno aj menštruácia, s kŕčami, no nie takými ako predtým a krvácanie je o dosť slabé od toho aké som mala predtým a o to mi ide. Pred antikoncepciou som mala silné bolesti a takisto aj silné krvácanie, M-ko mi trvalo približne 6-7 dní. Gynekolog ma oboznámil akože s tými zmenami a tak, ale aj tak mi je to troška divné že sú až také slabé, po nociach som mala veľmi silne krvácanie prvé dni a teraz skoro vobec nič. Môže byť až taký rozdiel?? Viem že je to troška možno blbé že sa pýtam také veci, ale nemám s tým skúsenosti, dobrala som iba prvé balenie a v pondelok idem na druhé. A ešte som sa chcela opýtať, ak začnem brať druhé balenie na ten 5 deň menštruácie, zaberá tableta ihneď, či to trvá pár dní? Čítala som aj leták ale nejak z toho neviem vyjsť, je tam až veľa informácií a ja to potrebujem vysvetliť po lopate 🙂 Ďakujem za odpovede 🙂 Možno si niektoré myslíte že som nejaká 15 ročná kočka čo nevie dokopy nič, ale mám 20 🙂

majuska258
autor
19. jan 2013

Ahojte baby, prosim poradte mi, neviem co mam robit:( Dnes mam same hnacky a chcem sa opytat ci mozem normalne brat antikoncepciu lebo vobec netusim :( Brala som Endiex na hnackovanie. Neviem ci je to iba nejaky bacil alebo brusna chripka. Dufam ze iba bacil a ze to prejde. PROSIM PORADTE. DAKUJEM.

wawrita
19. jan 2013

ahoj. určite ber dalej. to s tym nic nema.

neznamyuzivatel
31. jan 2014

Chcel som sa opytat moje dievca berie HAk uz vyse mesiaca.Asi pred 3 tyzdnami sme mali spolu pohlavny styk a spravil som sa donej no iba raz odvtedy nie,no minuly tyzden jej mala prist menstruacia no nic uz je to vyse tyzdna a stale nechodi obavame sa obaja ze ci nahodou neotehotnela alebo jeto koli tabletka prosim o pomoc.Dakujem za odpoved

sssimonka
22. apr 2014

Ahoj baby, chcem sa spítať beriem antikoncepciu Aidee prvý krát a krvácam už 16 dní a posledné dni sú dosť silné a bolestivé. Tak by som chcela vedieť či sa to zlepší alebo ju mám prestať brať. Lebo ohľadom na pohlavný styk je toto krvácanie už otravné. Ďakujem za odpoveď.

veronka6
5. máj 2014

Ahojte baby mám problém.Vysadila som HAK.Po vysadení som dostala menštruáciu ak sa to vôbec dalo nazvať menštruáciou.Mala som len vytok s krvou.No to bolo pred 20.3. a dnes je už 5.5. a ja stále nemám.Robila som si tri teho. testy ale každý vyšiel negatívne. Neviem čo mám robiť sim nervózna s toho.Prosim viete mi niekto poradiť Ďakujem ☹

ivetlabudova213
13. júl 2014

Ahojte baby chcem sa spýtať keď berem mistru už cca pol roka a zatiaľ bola.menstruacia slaba ale teraz to.ani.není menstruacia len ako.keby výtok je možné,že som v tom ? ale hak berem pravidelne a dokonca aj casovo :/ tak ja nwm ....

ongica
7. aug 2014

dobry den chcem sa spytat prvy krat beriem antikoncepciu nikdy predtym som ju nebrala ..uz 11dni ju uzivam dala som si ju hned prvy menstruacny den a menstruacia mi trva az do dnes cize tych 11dni a zvycajne mi trva menstruacia 7,8dni ..a uz neviem co robit..nemam silne skor take spinenie..mate niekto skusenost stym?

andrejka2424
9. aug 2014

@ongica to bude možno práve tým,že si ju začala brať. Aj v letáčiku by si sa mala dočítať,že cca 3 mesiace trvá,kým si na to telo zvykne. Mne rovnako prvá MS trvala dlho a na druhý mesiac už bola o polovicu slabšia aj kratšia než zvyčajne

ongica
9. aug 2014

@andrejka2424 tak dakujem,ale pre istotu pojdem sa este popytat gynekologa

zuzka_trubka
14. dec 2014

Ahojte chcela by som sa opytat ak som mala posledne 2tyzdne bolesti akoby som mala dostat menstruaciu a dostala som ju este pocas brania co to moze znamenat?

sunshineka
27. dec 2014

@majuska258 ano menstruacia je velmi slabulinka.tiez som bola z toho prekvapena.trvala mi niekedy len 2 dni a skoro ziadna krv.oproti predoslym 7 dnom to bola ulava.niekedy som vobec nedostala.vraj je to normalne.

lujzaveghova2100
4. jan 2019

Dobrý deň chcem sa spýtať beriem už 5 mesiac entikincepciu lunyta nemám problém žiaden ale po tehotenstve druhom keď som začala brať keďže som nemala mliečko tak som nekojila a mam strašne nepravidelnú menštruáciu niekedy skončí a začne na novo za 4 dní potom nič zase za 2 týždne alebo vždy o týždeň alebo 10 dní skôr ako ma nevadí mi to tak ako je to noermlane len neviem ci je to nejaký problém ci sa to u stály že som 7 mes. Po pôrode a 4 alebo 5 mesiace beriem antiku