Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Môžem otehotnieť popri užívaniu antikoncepcie?

barbora000
17. apr 2016

Antikoncepciu beriem uz vyse roka. No teraz ked som mala plodne obdobie sme mali a priatelom pohlavny styk. A us je tomu asi tyzden a teraz cca 2 dni som zacala mat take pichanie v podbrusku a v okolí pupku. Rano ked sa zobudim mi byva povacsine na vracanie a aj pocas dna. Mavam chute (neznasala aom jablka a banany) a teraz za tieto dva dni som ich zjedla tolko co asi ani za minuly rok. Bojim sa ze ci niesom tehotna. Lebo este mam rok skoly pred sebou.

spirit16
17. apr 2016

Mozes byt tehotna, najma v pripade, ak ju neberies pravidelne. Ak ju beries pravidelne v priblizne rovnaku hodinu, nemala si zazivacie problemy, teda ziadna hnacka ani zvracanie, tak pravdepodobnost, ze si tehotna, je takmer rovna nule.

misel0806
17. apr 2016

Tak skoc do lekarne po test a ocikaj ho a uvidis tu ti tok aj tak nik nepotvrdi ci si alebo nie. No na sto percent neni nic. Tak sa otestuj😉

rheuska
18. apr 2016

Pokial ich ozaj beries pravidelne a nepijes, tak si plodne dni nemala. No pokial vynechavas, alebo si mala hnacky, ine lieky, alebo si zvracala tak moze byt.

kinderkooo
18. apr 2016

Ahoj,ja som brala antikoncepciu pravidelne a mám 1 synčeka.To je to 1% môže sa to stať ale veľmy málo..

Tu začni písať odpoveď...

Odošli