Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Tabletka po nechránenom sexe

d82
8. júl 2016

Ahojte. Zacala som brat antikoncepciu. Kedze prvy mesuac si treba dat pozor, po nechranenom sexe som uzila tabletku do 120 hod. Na druhy den som zacala krvacat a krvacam uz 10 den. Pritom stale beriem antikoncepciu. Chcem sa opytat ako dlho ste krvacali po uziti "emergency tabletky" ? Myslite si ze mam vysadit antikoncepciu a spustit si tak normalnu menstruaciu? Este nam 7 tabliet/dni do zacatia len uz to bude potom 17 dni krvacat a plus potom menstruacia 😢😢😢😢 a vobec zastavi sa potom uz konecne to krvacanie? Dakujem

jeennyv
8. júl 2016

@d82 co ja viem tabletka je do 72 hod, plus je to obrovsky prival homonov, resp, tych sra....ciek, cize je bezne, ze to zene rozhadze cyklus, plus hak je tiez iste hormonalne fuj, cize sa necudujem ze to takto u teba vyzera...za mna navstiv lekara...ked je vikend tak pohotovost alebo v pondelok svojho lekara a nehazarduj so svojim zdravym...

bubbble
8. júl 2016

fuha, antikoncepcia a do toho este tabletka po, ty si tomu dala... pokial zacnes brat ATK od zaciatku cyklu, nemusis sa chranit cely mesiac, podla mna si tu tbl.po brala zbytocne. No ale co uz teraz.. nikto ti nepovie kedy prestanes krvacat, ja som napriklad nikdy po tabletke po nekrvacala, iba pak normalne kramy. Ci si mas vysadit, to je asi jedno, stejne je to uz cele rozhadzane.. asi by som radsej normalne dobrala, pokial nemas ine problemy z tych hormonov. A k lekarovi je podla mna zbytocne chodit pokial nemas nic dalsie, akurat ti prinajlepsom da nejake dalsie hormony, co z toho..

sibalka21
9. júl 2016

si si pekne dokafrala organizmus, bachas do seba hormony v podobe antiky a este do toho poku hormonov z tabletky? ved to nieje normalne.... Pokial beries antiku od zaciatku staci sa ti chranit prvy tyzden, nie mesiac.... No ja by som asi zasla radsej k lekarovi ale asi ani on nebude nadseny.... A co ja viem ziadna holka po tej tablete nekrvacala, ale tak co sa cudovat ked si pojedla toooolko hormonov....

katarinamarkova
9. júl 2016

@d82 mesiac? - čo presne píšu v návode?
120 hodín? čo presne píšu v návode?
to ti kto prosím pekne odporučil kombinovať hormony s hormonmi len tak ako sa zachce? fakt sa nebojíš o svoje zdravie ani trošičku?

anjelic
9. júl 2016

@d82 čo som kdesi čítala, tak tabletka "po" má v sebe takú dávku hormónov, ako mesačné balenie antikoncepcie... tak sa zamysli nad tým, čo si porobila. Na Tvojom mieste nechodím v takomto prípade po rady na internet, ale k lekárovi - ide o Tvoje zdravie! Čo si myslíme my, či je to v poriadku alebo či máš-nemáš vysadiť antikoncepciu nie je podstatné, zodpovednosť nenesieme, ale dôležité je odporúčanie lekára - ten je odborník.

ruzasipova
9. júl 2016

U mňa napríklad sa vždy po požití tabletky "po" spustilo krvácanie ako normálna menštruácia, bezohľadu na to, kedy som mala poslednú normálnu. Isto by som hneď vysadila nateraz antikoncepciu, pretože ten prídel hormónov v tele je momentálne zúfalo veľký a hneď ako sa dá, by som šla ku gynekológovi. A treba rátať s tým, že ten bude rovnako "milý" ako všetky ženy, čo tu písali komentáre nadomnou. Avšak on je odborník, on skôr poradí.

monro
11. júl 2016

V takomto pripade si treba citat pribalovy letak...nechce sa mi verit, ze k nejakej HAK sa v nom pise, ze si treba davat prvy mesiac pozor. Vseobecne plati, ze ak zacnes brat prvy den menstruacie, si chranena hned ak neskor /do 5.dna/ tak potom po 7mych tabletkach.

nyusika
11. júl 2016

@d82 co takto zacat sexovat az potom, ako sa naucis citat ??

Tu začni písať odpoveď...

Odošli