Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vysadenie HAK a bolesti v podbrušku

ucholacik
24. sep 2018

Ahojte pred 2 tyzdnami som vysadila HAK a mam bolesti v podbrusku,ktore vystreluju do krizov a az do noh.Niekedy mam pocit ako keby sa mi nieco hybalo v bruchu.Bolesti trvaju cely den uz niekolko dni.Mate s tym niektora skusenost ?Je to bezne pri vysadeni HAK??Snazime sa o babo a uz si kadeco namyslam.Test je negativny aj ked viem ze je este skoro .

zuzanahdm
24. sep 2018

Podla mna si telo zvyka na to, že si vysadila HAK.

hawo
25. sep 2018

Dobry den 🙂 kolko ste ju uzivali? kolko mate rokov? aky mate pitny rezim? jedna sa o krcovite bolesti? skor by som navstivila gynekologa...bezne to nie je....je mozne sa vam vracia spat prirodzeny cyklus, ktori ma urcite prejavy na ktore nie je clovek zvyknuty pri uzivanik HAK pretoze ich nepocituje. Napr. pri ovulacii poobolieva v podbrusku bud na lavej alebo pravej strane podla toho kde sa vajicko tvori....skuste si kupit ovulacny test a sledovat svoj cyklus.

ucholacik
autor
25. sep 2018

@hawo Uživala som ju vyse 5rokov.Bolesti su aj v krizovej oblasti hlavne pri chodzi .Je to dost mozne ze sa hormony davaju do poriadku alebo kedze sa snazime o babo tak ci to nemozu byt aj tehotnske priznaky aj ked tak skoro asi velmi nie.Mam aj take prsia napuchnute a jeden den som mala z nicho nic hnacku.Len tie bolesti trvaju uz asi 6den.

hawo
25. sep 2018

Pri rannom stadiu tehotenstva by take priznaky nemali byt vobec, ak su moze ist o prerusenie tehotenstva alebo pod. Odporucam navstivit gynekologa, povedat aj ze planujete graviditu a dat to poriadku aby nevznikol problem.