Ako schudnúť posledné kg?

4. jún 2023

Ahojte baby,
chudnem od 1.1. a podarilo sa mi schudnúť 6 kg. Používam KT a cvičím 2x týždenne s trénerom vo fitku silový tréning, doma cvičím kardio, HIIT, pilates a yogu podľa youtubu. Snažím sa veľa piť a spať koľko sa dá, chcela by som však vedieť či nemáte nejaké tipy na tie posledné tvrdohlavé kg, myslela som si že za 5 mesiacov schudnem viac, nejde len o váhu ale mám aj vysoké % tuku a veľké spodné brucho a vnútorné stehná. Chcela by som teraz do septembra dať tvrdý režim (pôjdeme k moru), netuším však čo ešte mám zmeniť alebo pridať, už začínam byť demotivovaná a mám chuť sa na to vykašľať.

firma2211
4. jún 2023

Ahoj , 6 kg za takú dlhu dobu je podľa mňa malo ale zase ja neviem z akej váhy ideš to je dôležité ,a mozno aj preto že naberaš svaly keďže čítam že cvicis silovo. Ja v tom zase niesom až taký odborník chudnem sama iba s pomocou KT a mám beziaci pas 5 dni si dávam hodinu rýchlej chôdze a snažím sa nejesť po 17tej každý pondelok sa vážim a meriam a vždy mám dole aj cm aj kg

vanilkovazmrzka
4. jún 2023

Jest menej kalorii ;)
Chodit skor spat a spat dostatocne dlho.

obleckodogymu
4. jún 2023

Hlavne vydržať, zázraky sa nedejú za noc (obrazne povedané) 😊

liljana
4. jún 2023

Sledujes si prijem kalorii? To je zaklad. 6kg schudnut nie je az tak malo. Predstav si, ze drzis v ruke vrecko s 6kg tuku. To vobec nie je malo. A celu tu masu a tarchu si spalila za 5 mesiacov.

simonkazga
4. jún 2023

Keď máš vysoké % tuku v tele a za 5 mesiacov si schudla len 6kíl, niečo je nesprávne nastavené. Buď nesprávny príjem, alebo nízky deficit. Ja chudnem kvôli sebe a mojej oslave okrúhlin a za 4 týždne mám dole 11kíl. Do cielovej váhy chýba už len 5, takže nejdem z nejakej morbídnej obezity. Ale ja idem bomby, na istotu. Nutri food plan + beh a cyklo dlhé trate (40-50km).

luccija
4. jún 2023

6 kg môže byť vidieť veľmi na oblečení aj si nabrala svalovú hmotu.Neriad sa váhou, ale tym či si môžes kúpiť o číslo, dve menšie veci.