Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako začať chudnúť?

katie303
29. mar 2016

viem je tu vela prispevkov ale aj tak to sem dam. zacala som rano dietovat ak9 kazdy pondelok lebo vaha uz ukazuje 3 ciferne cislo. tak ja aj chcem schudnut do leta ale neviem ako. rano som mala ovsenu kasu s bananom na obed kura so zeleninou a cistu vodu....prisla kriticka hodina a uz som mala pribinacka a 2 keksiky lebo som bola hladna. ja nelubim tie zdrave veci salaty a vsetko bez cukru a cistu vodu. co mam jest aby som nebola hladna

pribinak
29. mar 2016

Viac pohybu, proste vydaj energie musi byt menší ako jej prijem

pribinak
29. mar 2016

@pribinak do riti, presne opačne, vydaj musi byt väčší a prijem menší ;)))))))

mamcucha
29. mar 2016

@pribinak uz som sa zlakla. 😀

@katie303 Skus zacat jest vela bielkovin. Maso, maso a este raz maso. Na dlho zasyti a upravuje metabolizmus.. Okrem toho vajicka, tvaroh atd... No a hlavne odstran z dohladu vsetko sladke. Ja som dala vsetko do pivnice a slubila som si, ze ked budem chciet sladke, musim si ist pre to pesi. Byvame na 13. poschodi, tak ma "mlsna" velmi rychlo presla. 😀

cottonwomen
29. mar 2016

noooo ale aj pri znizovani vahy je dolezite jest ..... a pravidelne, nebyt hladna ..... jest veci, ktore maju menej kcal .... nizkotucny tvaroh, cottage light a podobne kravaciny 😎

timea7
29. mar 2016

@katie303 V prvom rade si čo to musíš naštudovať, aby si nerobila chyby - mrkni na stránku wwwchudnutie-akosk , dostaneš tam odpovede na všetky otázky. Je fajn, že sa nedržíš nejakej nezmyselnej diéty, ale to, že to nezvládneš bez cukru a že šaláty nemáš rada, by si mala trochu prehodnotiť. Na tej stránke zistíš, že sa dajú upiecť aj zdravé koláčiky, možno nájdeš recept na šalát, ktorý by ti zachutil. No nemusí to byť šalát, môže to byť zeleninové jedlo ktoré by ti chutilo. Schudnúť do leta sa ti z trojciferného čísla určite nepodarí, aspoň nie na váhu, akú by si zrejme chcela. Ale o takých 8-10 kg menej mať môžeš bez väčších problém a na Vianoce aj o dvadsať a to už je teda dosť. Držím palce, aby kg ubúdali!

timea7
29. mar 2016

@pribinak na čo si pridala ten druhý príspevok!!! Pokazila si mnohým ľuďom večer! 😀 😀 😀 😀 😀 😀

sissy27
29. mar 2016

@timea7 @pribinak presne !!! 😀 😀 😀 😀 😀

pribinak
29. mar 2016

@sissy27
@timea7
@mamcucha

No vidim, ze národ sa zas pobavil, dievcata, za ustipacnych smajlíkov si dajte každá 20 drepov, 20 klikov 50 sklaoaciek, hned vas sranda prejde ;)

timea7
29. mar 2016

@pribinak niéééé, ja som dnes lenivá ako voš....my sme to nemysleli uštipačne, iba sme sa pobavili, mne sa tiež občas hovadina podarí, občas si aj odpoviem aj sama sebe, ale ešte som sa nepohádala sama so sebou 😎 😎 😎 😎 😎

pribinak
29. mar 2016

@timea7 vos-nevos, poďme 20 klikov, .....

timea7
29. mar 2016

@pribinak ☹ ☹ ☹ ☹ ☹ ☹

stardust
29. mar 2016

@katie303 zacni sportovat. Sportovou aktivitou si znizis chut do jedla..svoje lokalne minimum prijmu stravy si musis najst sama. S troma cislicami mozes cvicit. Najdi si napriklad videa Jillian Michaels a cvic podla nej.

sissy27
29. mar 2016

@pribinak odpusť prosím, ja už budem dobráááá len ma netýraj 😅
ale verím, že mnohé si najprv velice potešila 😎

katarinamarkova
29. mar 2016

@katie303 ak chces schudnúť dlhodobo nastálo....musíš začať pomaly, lebo žiadna radikálna extrémna zmena ako: dnes som začala takto......ostala som hladná a dotlačila som to tým a tým.....nie je nikdy efektívna ani trvalá.
pri 3cifernom čísle ti úplne krásne na začiatok bude stačiť zmenšiť každé jedno jedlo, o 20% menej proste nalož na tanier, o 20% menej keksov pohlc. a samozrjeme 🙂 o 20% viac pohybu

a potom postupne takto krasne plynule menit celý životný štýl.

pribinak
29. mar 2016

@sissy27 aha, ďalšia voš lenivá ;))) ste sa tu našli aj s @timea7

No pekne-pekne

mamcucha
29. mar 2016

@pribinak ak mi znizis trest o 70%, som ochotna sa dohodnut. 😀 Ale aj to az zajtra, dnes mam den regeneracie. 😀

pribinak
29. mar 2016

@mamcucha ďalšia voš lenivá, tam sa mozes pridať do skupiny k
@sissy27
@timea7

mamcucha
29. mar 2016

@sissy27
@timea7 tak baby, vitam medzi vami. 😀

timea7
29. mar 2016

@stardust tak na môjho partnera toto absolútne neplatí...pred pol hodinou prišiel z tréningu a vyjedol pol chladničky....jemu pohybová aktivita chuť do jedla rapídne zvyšuje 😎 😎 😎 😎 , pravdou je, že je štíhly.

stardust
29. mar 2016

@timea7 asi preto, ze zavislost (potreby) prijmu stravy od sportovej aktivity ma tvar U a ja som dotycnej poradila, aby si nasla svoje lokalne minimum 😉

timea7
29. mar 2016

@stardust strava je tak či tak 80% úspechu, pohyb 20% úspechu, ja osobne si myslím, že pohyb má ešte menší vplyv, chudnú aj ľudia na invalidných vozíkoch. Zakladateľke témy pre začiatok postačia denné prechádzky v rýchlejšom tepme.

rutie
29. mar 2016

Nevynechavaj ziadne jedlo pocas dna, mozno zmensi porcie. Zaved si pravidlo, ze dezert len v nedelu (a len jeden). Pecivo a sacharidy len rano. Na desiatu ovocie. Na obed maso, ryby + salat, ak prilohu, tak malo. Na vecer uplne ziadne sacharidy, vela zeleninu, trochu bielkovin, zeleninu + syr, zeleninu + jogurtovy dressing. Na pitie mineralku, bylinkovy caj. A kazdy den si daj 45 - 60 minut rychlej chodze (vkuse). Ide jar, slniecko, doda ti to energiu, bude to aj prijemne. Tes sa z pekne pripraveneho a pestreho jedla. Ked mas chut jest medzi jedlami, najprv vypi vodu, alebo caj. Ak nepomoze, daj si mrkvu alebo kalerab. Aj zeleninova polievka je skvela vec. Ked "zhresis" nevycitaj si to, pridaj si 20 minut chodze dalsi den. Ked rozmyslas, ci si dat nieco sladke, zavri oci a vyvolaj si ten pocit, ze si natiahnes svoje nohavice a su ti uplne volne.
Mne pomaha, ked si pred nastavenim sa na rezim vyssie dam 7 dni uplne bez sacahridov - len maso, syr, ryby + zelenina. Vtedy idu rychlo dolu prve kila a povzbudi ma to, aby som neustupila od zdraveho rezimu. Skus si pozriet blogy dievcat, ktore pekne schudli upravou stravy + pohybom, je to velmi motivacne. Drzim palce.

petrarasto
29. mar 2016

Po 18tej by sa nemalo jest a piť iba voda čistá, ani ja Ju neznášam... A pohyb šport niečo ľahké zo začiatku. Ja mam ten istý problém nemám rada ovocie a ani väčšinu zeleniny.masko skôr len kuracie ale na sladkom si pochutime aspoň dva keksíky denne... potom aj posilňovanie kvôli svalom a hlavne pozitívne myslenie a ak aj zvládaš tak jablčný ocot každý večer stamperlik. Toto mám zo skúseností kamarátky ale postupne pridávala pohyb, šport korčule a bicykel každý podľa seba aj beh môže byť. Držím palce

katarinamarkova
29. mar 2016

@timea7 ludia na invalidných vozíkoch chudnú, lebo chudáci bez pohybu pomaly ale isto strácajú svalovú hmotu :( tu sa nejedná o chudnutie, výstižnejší výraz je skôr chradnutie.

pribinak
29. mar 2016

@timea7 ludia na vozíkoch chudnúť, lebo strácajú svalovú hmotu, aj oni musia cvicit, aby neostali kosť a koza

stardust
29. mar 2016

@timea7 pohyb ma velmi velky vplyv...ten reguluje prijem potravy a vybudovane svalstvo potrebuje viac energie. Keby som dala na myty, tak by som asi nikdy neschudla 30 kg. A samozrejme, je rozdiel chudnut zo stovky a viac a dajme tomu par kg pri normalnom BMI. Tam to vyzera trochu inak.

bonaqa2013
29. mar 2016

je tu skupín a skupín na tému chudnutie. Daj sa ku ním a isto niečo poradia....podľa mňa pohyb, pohyb a ešte raz pohyb...

stardust
29. mar 2016

@katie303 jedz vsetko v sulade s potravinovou pyramidou v rozumnych mnozstvach a zaroven cvic. Tak si obmedzis chut na jedlo. A rob to postupne. Ked chudnes, mala by si si zvolit taky styl stravovania a pohybovej aktivity, ktory si dlhodobo udrzis. Tym, ze zrazu prestanes jest prilohy a stravovat sa prilis "zdravo" si privodis len neudrzatelne pocity hladu, nasledne prejedanie sa a flustraciu samej zo seba. Vela obeznych na tom konci a vyhovaraju sa, ze sa im neda schudnut.

katre
29. mar 2016

Mne velmi pomohla edita sipeky. Proste vsetko co pise dava zmysel🙂 diety su hlupost, kazda u mna skoncila jojo efektom. Treba energicky vydatne jedlo sustredit do prvej polky dna-sacharidy. Ak sladke, tak len rano..ak budes mat v priebehu dna chut, slub si sladke ranajky. Pravidelna strava kazde 4 hodiny, aby telo nemalo pocit ze si musi ukladat tuk, pretoze bohvie kedy pride dalsia davka. Na veceru skor bielkoviny, jogurty, tvaroh.dusena anglicka zelenina so syrom je vyborna. Obed normalny-maso priloha..vyborne je zacat salatom pretoze pocit nasytenia sa spaja s objemom v zaludku. Sladke vody treba naozaj vypustit..ak ti vadi voda, vytlacaj si do nej citron alebo pomaranc kvoli chuti. Dolezity je aj oddych..ked je clovek bez energie ma okamzite nutkanie si ju doplnit najrychlejsou cestou - cukrom. Paradoxne cvicenie energiu doplna...neprepinaj sa zo zaciatku. Najdi si pohyb co je pre teba prijemny. Postupne mozes zvysovat. Tesit sa z kazdeho uspechu a pozitivne mysliet🙂

katrinka8
29. mar 2016

@pribinak - a ja som Ti ho aj lajkla, lebo "čítam s porozumením" 😀 😀 😀 Ale zato už mám dnes odcvičenééééé 😀 😀 😀

Tu začni písať odpoveď...

Odošli