Používame cookies. Viac informácií tu. OK
pribinak
23. feb 2019

Pecivo si dat mizes, ale musis si vybrat celozrne, ražne, bielkovinove. Nie zafarbené, pozeraj zloženie

pininka
24. feb 2019

Ja chodím teraz k dietologicke a veruze prevedenie mi dala preč pečivo, tebe nestačí schudnúť pár kg, tebe treba zmeniť úplne životný štýl a stravovanie, aby si potom nenabral naspäť. Ak máš záujem môžem ti poslať do správy môj jedálniček, ja som bola veľmi pečivova a zvládam to úplne super.nza týždeň som dala dolu 4kg.

3009
24. feb 2019

@pininka aj mne by si mohla poslať prosím do správy taký JL, lebo aj mne treba dať dole 15 kg.

tomsta003
24. feb 2019

@pininka prosím môžeš ten jedálniček poslať do IP aj mne? Dakujem

pininka
24. feb 2019

Baby ja nemám problém vam pomôcť ale tu nejde len o ten jedálniček, treba celkové nastavenie site vám na mieru. Mňa sa pýtala na rôzne problémy, každá máme iné zdravotné ťažkosti.

sash37
24. feb 2019

@pininka za tyzden 4kg je vela, toja nieje zdrave chudnutie, pozor na jojo efekt

titla
24. feb 2019

Ja zvyknem mat napr. na ranajky okrem peciva psenovu kasu s ovocim alebo orechami, biely jogurt s orechami a medom, vajicka so zeleninou. Pripadne aj celozrne pecivo a avokadovou, baklazanovou alebo cicerovou natierkou.

pininka
24. feb 2019

@sash37 ja som na začiatku a nadváhu mám 30kg, takže 4kg za týždeň sú u mňa normálne, potom to už určite nepôjde tak rýchlo. Jojo efekt som mala aj keď som chudla 2kg za dva týždne. To nieje o tom koľko, ale ako to máš nastavené v hlave. Ja viem že ak nezmením navždy svoj jedálniček všetko sa vráti nazad.

nikolas0503
24. feb 2019

@pininka ahiojky mohla by si aj mne poslat ako si dala za tyzden 4kila dakujem pekne

borihh
autor
24. feb 2019

@pininka Ano, bola by som rada keby si mi ho napisala😊

wena
24. feb 2019

Ja jedávam ma raňajky biely jogurt, do toho banán alebo iné ovocie, orechy, spaldove lupienky. Pripadne ovsené vločky s ovocím alebo rôzne kaše.

tana85
24. feb 2019

tipujem, ze dietolog dal jedalnicek len tebe, asi by som ho neposuvala kadekomu. ak vy som mala taku nadvahu, uz by som to riesila tiez s odbornikom. lebo kazdy nespravna dieta zhorsuje travenie a mozes mat nedostatok niecoho, co v dobrej viere z jedalnicka vyradis.
vasia ti len ovsene vlocky ci vseobecne vlocky? lebo su aj spaldove, tie mam teraz doma a mam z nich granolu sladenu len velmi jemne kokosovym sieupom: do toho oriesky a semiacka a rano do jogurtu alebo zaliat rastlinnym mliekom - cele doobedie nemam hlad ani chut na nieco sladke

evamarek77
24. feb 2019

@pininka aj ja poprosím jedálniček

jana828
25. feb 2019

@pininka môžeš poslať aj mne jedálniček? Vopred ďakujem 😉

ninapat
27. feb 2019

@evamarek77
@jana828 Baby lenze to co jej sedi tak vam nemusi, to je najlepsie ak by vam diabetolog urobil na mieru ;)

lujza123
27. feb 2019

@borihh najcastejsie jedávam na raňajky polievku. Nezvykle ale mne to vyhovuje. Pečivo nejem vôbec, lepku sa vyhýbam a sacharidy ako také sa snažím jest menej a skôr na obed po cvičení. Z ovocia nalačno mi je zle a z obilninovych kaši som hladná za pár minut. Polievka je pre mňa naj, je to sýte, teplé, nemusím nič zut..... Okrem polievky zvyknem jedavat na jar v lete sezónne ovocno zeleninové smoothie a cez zimu šalát z koreňovej zeleniny s semiačkami orechmi (buďto na sladko s jablkami a makom alebo naslano napríklad s opečený tofu.

evamarek77
27. feb 2019

@ninapat nekontaktovala som ta, neviem prečo odpovedas

monulicka
27. feb 2019

ja mavam s ranajkami celkom problem, kedze rano nebyvam hladna a vela do toho do seba nedostanem. Vyriesila som to cez smoothie, skusam rozne kombinacie ovocia, zeleniy a semiacok 🙂

alenah31
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
alenah31
27. feb 2019

@monulicka cica prosím ťa ty chceš chudnúť?? Však na foto si jak lata😉

monulicka
27. feb 2019

@alenah31 a na akej, prosim ta? 😀 dako som sa cez zimu zaobalila, chcem dat aspon 9kg dole do leta. sa divim prave je, ze na co tebe je jedalnicek, chces byt priesvitna?

alenah31
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
monulicka
27. feb 2019

@alenah31 no a ja som sa vypapkala + 4kg od jesene ako som prestala chodit cvicit tak idealne by som sa chcela dostat na 60-62kg, ako som mala pred tehu..hm, pred tehu..to uz je 7 rokov 😀 takze to musim dat dole 7-9kg. Ja som chodila na Ay Fly, to bolo super, ale kvôli malej to je celkovo narocnejsie na cas, kedze k nej neustale potrebujem varovku :/ tak zacnem asi tiez cvicit doma

alenah31
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
monulicka
27. feb 2019

@alenah31 mne zasa maly chodi 4x do tyzdna po tréningoch a muz s nim, takze, ked nechcem otravovat babkovcov, tak musim byt s malou ja..ako, ona nevyzaduje konkretne mna, ale tak sama ostat nemoze

alenah31
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kellypiu
27. feb 2019

@alenah31 osobne aj ja radsej cvicim doma, niekto zase ma problem s tym, ze doma sa akoby dokopat neda, ze ked uz ide do toho fitka tam proste maka, ale ze doma to nejde, ja to nechapem, ja si vyhradim cas na seba a makam 🙂

alenah31
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
verahankova855
5. apr 2019

Zdravim i ja by som zaujem.o vas jedalnicek

2010bambulka
5. apr 2019

@pininka môžem poprosiť aj ja o jedálniček, ďakujem

Tu začni písať odpoveď...

Odošli