Dieťa popri vysokej

smejko47
26. jan 2022

Ahojte, mám 21 rokov, študujem na vysokej 1. ročník.
Od malička milujem bábätka, a teraz na mna postupom času prichádza veľká túžba mať svoje vlastné. Keďže študujem, brigádujem, dosť sa toho bojím najmä po finančnej stránke, priateľ pracuje, ale myslím že utiahnuť domácnosť s bábätkom z 1 platu bude ťažké, vzhľadom na rodičovský príspevok, pretože na materskú nemám nárok bez pracovania a platenia nemocenského..
Na druhej strane si myslím, že pokial by sme mali strechu nad hlavou, mali si čo obliecť a čo jesť, nič by nám nechýbalo.. no bojím sa že to budem ľutovať a nepočkala pokial budem zabezpečená..
Keď doštudujem budem mať 26 rokov a predstaviť si že ešte pokial nájdem prácu.. viem že je to teraz bežný vek na prvé bábätko, no ja to cítim inak.

Je tu niekto s podobným príbehom, alebo aký na to máte názor?
Ďakujem za každú odpoveď.

mamina0078
26. jan 2022

Pre mna priorita je byt zabezpecena a az potom riesit dieta. Ten 1 plat nevadi ide o vysku ci je to okolo minimalne mzdy alebo 1-2tisic ale z tvojich slov asi ten plat nebude velmi vysoky. Pred dietatom treba rozmyslat aj nad moznostou, ze bude potrebovat specialnu starostlivost (specialne UM, stravu, lieky...).

lubina
26. jan 2022

@smejko47 nie je to moj pribeh, ale mojej kamosky. Byvali sme spolu na intraku v prvej triede, ona mala priatela, ktory uz pracovat a otehotnela....no co ti poviem. Mali kde byvat, on pracoval, rodicia im pomahali, ale povedala, ze studovat propri dietati je velmim, velmi takze, kazde skuskove si musela rozkladat lebo sa nestihala ucit....preto, pockaj, ved este si len v prvom rocniku, ani nevies, ako ti to vsetko pojde v skole a urcite sa nemas kam ponahlat...ked sa pozriem dozadu, tak ja som chodila cez prazdniny brigadovat a potom s kamoskami na dovolenky do zahranicia a ona s babatkom cele leto dobiehala skusky....

anjelicek26
26. jan 2022