icon

Je thajská masáž vhodná pri tetánii?

nikolrichterova
11. sep 2024

Ahojte prosím vás ti čo máte tetaniu chodíte na masáže ? Pisala som do skupiny a tam má dohovárajú že vraj to nieje dobrý nápad že mi to rozdrazdi ešte viac nervy.. že mali väčšie zasklby točenie hlavy a podobne.. máte s takýmto niečim niekto skúsenosť ? Chcem ísť na Thajsku masáž 30 min. Lebo už nevydržím stou mojou chrbticou 🥲😪

zmrzlinka2021
11. sep 2024

@nikolrichterova chodím. Tetania je psychiatrického dôvodu, to treba riesit

minenkak
11. sep 2024

@nikolrichterova bolesť hlavy z maseze je normálna ,len choď a cvič hlavne na chrbát

nikolrichterova
autor
11. sep 2024

@zmrzlinka2021 jasne riešim ja mám aj PP beriem AD a chodím aj na terapie. Len si nechcem nejako ublížiť

rozculena
11. sep 2024

@nikolrichterova chodím k fyzioterapeutovi na masáže,na thajskú by som nešla,on sám mi povedal,že na tom bol a bolo to brutálne

gemerka17
11. sep 2024

@nikolrichterova išla by som skôr na mäkké techniky u fyzioterapeuta. Vie uvoľniť svalstvo a taktiež si vie prečítať nalez od lekára ohľadom chrbtice a tiež aj zhodnotiť stav chrbtice keď povieš čo, kde a ako ťa chrbat bolí. Masér sa na to nespyta a danej téme ani nerozumie. Určite to pre telo nebude taký šok.

nikolrichterova
autor
11. sep 2024

@gemerka17 ja nemám s chrbticou nic iba som stuhnuta a mám nejaké stavce naštrbené ale to mi povedala lekárka že nic nieje na to treba iba cvičiť 🤷🏽‍♀️

rozculena
11. sep 2024

@nikolrichterova iba si stuhnutá a máš naštrbené stavce....a tie stavce sú prosím ťa kde,ak nie v chrbtici?? A to stuhnutie máš kde,ak nie v chrbtici?

nikolrichterova
autor
11. sep 2024

@rozculena stuhnuta som z úzkosti nonstop.. nikdy som takéto problémy nemala až keď som dostala PP a tetaniu.. a tie stavce sú v chrbtici ale že vraj to nieje vôbec nejaké zle že na to treba iba cvičiť a chodiť na masáže 🤷🏽‍♀️

nikolrichterova
autor
11. sep 2024

@rozculena ale chápem ako to myslíš skúsim sa teda radšej objednať k fyzio