Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Môže sa prejaviť alergická reakcia po piatich dňoch?

luciferkax
11. okt 2012

Ahojte. Môj drobec od soboty berie antibiotiká - mal zápal priedušiek, dnes ráno bral šiesty deň a popoludní som si všimla, že má strašne červené líčka,ku večeru sa mutam urobili vyrážtičky - alebo pluzgieriky? Vyzerá to, akoby bol poprhlený žihľavou. Vyzliekla som ho a na telíčku to mal tiež. Nie je alergický na nič, nič nové nejedol, prášok som nemenila... Bol trocha nervoznejšní, ja som envedela z čoho, až teraz ma to napadlo ☹ ☹ ☹ ☹ Mohla to by ť alergická reakcia na antibiotiká? Večer mi lieky vyplul, tak som mu už viac nedávala...
A ešte mi tá moja predvídavosť nedá - keby v noci zle spal, že ho to svrbí, čo mu môžem dať? Môže kvapky zodac?

sissy27
11. okt 2012

@luciferkax áno, s najväčšou pravdepodobnosťou je to alergická reakcia na atb alebo niektorú zložku toho lieku, vysadiť, resp. ísť za dr. nech ich zmení a môžeš dať fenistil, zodac neviem či je už pre takých drobcov...

schnek
11. okt 2012

může být, můj prostřední se osypal asi po 3 dnech braní ATB sirupu. Zodac můžeš, můj ho bral.

luciferkax
autor
11. okt 2012

@sissy27 zodac bol predpisaný práve jemu, ked dlho kašľaľ v noci... takže myslím, že by mohol

luciferkax
autor
11. okt 2012

@schnek a ako vyzeral ten výsyp?

zuzi0911
11. okt 2012

@luciferkax ahoj mi sme mali to iste. Na 3 den sa vysypala a hned som isla na pohotovost. doktor mi kazal lieky vysadit, ale ked sme boli v nemocnici na rotavirusky tak doktorka co nas prijimala si to vsimla v karte a taj sa nepozdavalo aby sa alergia na kiek objavila az po tolkych dnoch tak neviem.

ange_de_la_morte
11. okt 2012

@luciferkax: alergická reakce může nastat i po několika dnech , u některých antibiotik dokone až po vysazení, stejně tak se může projevit alergická reakce na lék, který už jednou byl užitý a byl bez reakce ( alergie se projeví až při druhém podání) , každopádně zítra bych šla určitě k doktroce ať případně antibiotikum nahradí , či se domluvíte jak dál, protože po 5 dnech antibiotik ještě nemusí být nemoc zničena i když se už neprojevuje. Místo zodacu bych dala určitě spíš dithianden který se podává dětem poměrně běžně na alergické reakce, popřípadě pokud se jedná pouze o varážku bez dalších projvů možná bych vyčkala co řekne doktorka

schnek
11. okt 2012

@luciferkax začalo to jak pupínky, něco jako popisuješ - byly to jak šlehance od kopřiv a normálně se to začalo slejvat so fleků, až se nakonec osypal celej, prakticky byl celej oteklej (to se stalo během odpoledne) - po zyrtecu byl snad za hodinu nebo dvě úplně ok.

sissy27
12. okt 2012

@luciferkax ok, potom v pohode, len som si nebola istá, či zodac je aj pre drobcov 😉

Tu začni písať odpoveď...

Odošli