Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Prečo nesmie dieťa, ktoré berie antibiotiká ísť na slnko?

danka234
25. apr 2012

Prosim o vaš nazor.Viem že dieťa ktore bire ATB nesmie isť na slnko ale neviem prečo a ani doktorka my to nevisvetlila.Ak mate enjake nazory sem s nimi🙂

jankako
25. apr 2012

tak to by aj mňa zaujímalo.ale myslím že sa može vysypať.

benne
25. apr 2012

niektoré druhy antibiotík sú fototoxické, treba sa vyhýbať pobytu na slnku - toť mi povedal ujo google 😉

lucka1987
25. apr 2012

slniečko a ATB vyvolavaju najma u malych deti alergicke kozne reakcie. cudujem sa, ze ti na to tvoja pediatricka neodpovedala . pokozka dietatka je vtedy ovela viac citlivejsia.

janelinka
25. apr 2012

môže sa vysypať-nastať alergická reakcia,preto sa nemá chodiť na slniečko

kocko
25. apr 2012

Tak ako baby napísali, kožné reakcie a môže sa znížiť účinnosť antibiotík..... 🙂 🙂

chryse
28. apr 2012

moja berie ant. dlhodobo, ako vecernu udrziavaciu davku, to nemoze akoze vobec cele leto chodit von, len ked slnko nesvieti???? nie je to tak, ze len vtedy sa nesmie ked su ant. fototoxické. preto nam aj urologicka zmenila biseptol, aby sme mohli ist aj von

b1105
30. apr 2012

moze sa ti cela vyhadzat

Tu začni písať odpoveď...

Odošli