Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Záchvaty 16 ročnej dcéry s downovým syndrómom

maggie12
23. mar 2013

Som matka 16 ročnej dcéry s downovým syndrómom. Je dlhodobo liečená na psychiatrii, berie antipsychotiká (Zypsilan, Olanzapín) a už asi pol roka má záchvaty nepríčetnosti. Väčšinou je to v poobedňajších hodinách. Začne sa triasť, škriabe seba aj nás, rozhadzuje veci okolo seba, jej pohľad je neprítomný, necíti bolesť a nič nerozpráva. To všetko trvá niekoľko hodín (2 až 6) a celý čas ju musíme držať na posteli, lebo nevie udržať rovnováhu. Stále sa točí len dookola a všetko rozhadzuje. Intenzita záchvatu sa zníži, ak jej dáme Diazepam 10 mg, ale záchvat doznie aj tak až po niekoľkých hodinách a to tak, že zaspí.

Nemá niekto skúsenosti s takýmto chovaním? Niekoľko odborných lekárov nám nevie poradiť a celá rodina je už vyčerpaná.
Ďakujem.

argyro
23. mar 2013

@maggie12 nemám skúsenosti, ale myslím si, že to spôsobujú lieky, ktoré užíva. Skúste ich vysadiť..

sisaha
23. mar 2013

@argyro ja by som len tak svojvolne psychiatricke lieky nevysadzovala...To treba postupne a urcite pod dohladom lekara..

argyro
23. mar 2013

@sisaha jasné, pod dohľadom, a postupne, samozrejme, nie náhle.

nada1326
24. mar 2013

@maggie12 lieky jej zmenit nevedia? nebude to unavou? nevedia lekari poradit, ci by nebolo vhodne dat jej na obed nejaku mensiu davku lieku na upokojenie nech sa trosku vyspi popoludni?

inka04
8. júl 2013

Jednoznačne z liekov☹ Ako môžu psychiatrické pieky zabiť vaše dieťa:
https://www.youtube.com/watch?v=--x1alczkQo
Psychatria: priemysel smrti: http://www.youtube.com/user/cchrsk?feature=watch

Tu začni písať odpoveď...

Odošli