icon

Ako vysvetliť dieťaťu, že nechcem pozvať jeho spolužiačku na oslavu?

Včera o 08:17

Je predškolák a mama tohoto dievčaťa ma nikdy v živote neodzdraví , už ju ani nezdravim povedala som si 3 krát a dosť. Skúsila som to vlastne 4 krát a štvrtý krát, keď ma neodzdravila tak som jej povedala len “buuu🐮” škaredo zazerá na malého aj na mňa , ani malého nikdy neodzdraví keď ju on pozdraví. Zazera na nás úplne zabijackym pohľadom + je kamarátka s mamou inej spolužiačky a tá nás tiež nezdraví len zazerá. Zo svojej strany môžem povedať že nemajú dôvod sa takto správať, nikdy som im žiadny nedala okrem toho posledného “buuu” ale dovtedy vôbec , dokonca som ani nepočula od učiteliek že by mal malý nejaké škriepky práve s jej dcérou, skôr s chlapcami má, takže asi jej niesom iba sympatická ale pochopiteľne ich tu nechcem 😃 určite by ani neprišli , ide mi skôr o to ako to vysvetlit malému lebo on na tom trvá že ju tu chce (chystáme akurat pozvánky)

Strana
z6
minenkaa
Včera o 08:20

@anonym_autor normálne pozvi,prečo nie,koli mame a čo ,je to oslava dieťaťa ,nie tvoja

autor
Včera o 08:21
@minenkaa

@anonym_autor normálne pozvi,prečo nie,koli mame a čo ,je to oslava dieťaťa ,nie tvoja

@minenkaa oslava bude u nás doma , na záhrade , tak aj napriek tomu že je to oslava dieťaťa mam právo si vybrať koho a akú energiu si sem vpustím 🙂

lukbe
Včera o 08:22

Ty si šéf, jednoducho bude tak, nemusíš predsa pozývať celú škôlku.

minenkaa
Včera o 08:23
@anonym_autor

@minenkaa oslava bude u nás doma , na záhrade , tak aj napriek tomu že je to oslava dieťaťa mam právo si vybrať koho a akú energiu si sem vpustím 🙂

@anonym_autor tak to takto povedz aj dieťaťu a tým to hasne

abbey1

Tvoje dieťa chce pozvať svoju spolužiačku, nie jej matku.

anonym_b4c17e

To si vazne urobila na nu buu?

slavomira236
Včera o 08:25

@anonym_autor pozvi mozno ani nepridu ked zazera. Nejaka panicka

autor
Včera o 08:26
@abbey1

Tvoje dieťa chce pozvať svoju spolužiačku, nie jej matku.