Kde nájdem lacné letenky?

emqfashion
17. feb 2024

Ahojte, tip kde najdem lacne letenky (letne terminy)? Letime po 1.krat, nasla som krasne ubytovania za peknu cenu ale letenky 😳

petamich
17. feb 2024

lacne letenky v hlavnej sezone do dovolenkovych destinacii su skor rarita ako bezne dostupne 🤷‍♀️
kazdopadne skus skyscanner, esky napr. pripadne sledovat stranky ako tour de svet, letenky za babku, ci tam nahodou nevyskoci vasa destinacia

kaktusik007
17. feb 2024

@emqfashion teraz hladas letne letenky??? no na jul mam kupene od oktobra 🤷🏼‍♀️

stanzi
17. feb 2024

Letenky hladam cez Skyscanner, potom kupujem u leteckej spolocnosti. Tento rok su vsak letenky cez letnu sezonu pomerne drahe, a to aj u lowcost aeroliniek...Plus suhlasim s vyssie napisanym, treba pozerat skor 🙂

zulazu
18. feb 2024

Azair.eu

portret7
18. feb 2024

@emqfashion pelikan, kiwi…pouzivam iba ako prehliadac…objednam nasledne v leteckej spolocnosti

milanemila
18. feb 2024

@emqfashion lacne letenky je velakrat kompromis hlavne v terminoch. Necakaj, ze v hlavnej sezone kupis lacnu letenku do europskej destiniacie a este idealne s odletom v piako vecer a priletom cez vikend 🤷🏼‍♀️
Na FB je viacero skupin, kde davaju info o lacnejsich letenkach napr., Tour de svet- lacne cestovanie, Letenky za babku…
Tiez pouzivam vacsinou skyscanner a potom kupujem priamo u leteckej spolocnosti.

221girl
18. feb 2024

no a tymi letenkami to uz nie je vobec take ruzove ako byvavalo...