Je vhodné opýtať sa nájomcu o zníženie ceny počas skúškového?

27. nov 2022

Ahojte, chcem sa vás opýtať aký máte na to názor. Som študentka VŠ bývam v podnájme teda v izbe, kde sme tri, ale celkovo tam býva asi ďalších 6-10 ľudí na dome. Nastala mi taká situácia že všetky skúšky budem mať porobené už v decembri a semester mi začína v pólke februára. Bolo by vhodné sa opýtať nájomcu, či by mi aspoň znížil cenu za január a februar, keďže tam vôbec nebude?

catch22a
27. nov 2022

blbost podla mna

nikol789
27. nov 2022

Aj podľa mna blbosť.... zaujímať ho to nemusí vôbec

martinka13
27. nov 2022

Opýtať sa môžeš, ale predpokladám ze nájom ste dohodli minimálne na školský rok. Takže nevidím zníženie reálne. Nie je jeho problém, že tam nebudeš.

zuzu003
27. nov 2022

Najomca si ty. Predpokladam, ze vlastnik je prenajimatel. Nie je vecou prenajimatela, ci sa budes v predmete najmu zdrzovat, ale vylucne tvojou vecou. Najom ti z tohto dovodu urcite neznizi.

basska_b
27. nov 2022

Hmm, toto asi nepojde. Ono, tie usetrene energie su malicky zlomok najomneho. Pri prenajimani ide o nehnutelnost ako taku, jej opotrebenie, zdroj prijmu prenajimatela, pripadne splacany uver. Ja som takto bola mimo cely jul-august, domaca, ktora na byte byvala tiez, najprv cosi ze mozem dat o 50 eur menej, ale tusim sme to potom nechali tak, lebo zacala frflat, ze by si tam mohla dakoho ineho najst... nemali sme zmluvu, kedze slo o izbu.

autor
27. nov 2022

@zuzu003 pardon to bol preklep ako on je prenajímateľ

syslik81
27. nov 2022

iste ze je to blbost ... jemu je jedno ci tam si alebo nie ..najomne mas dane

prasiatko30
27. nov 2022

skor sa skus dohodnut so spolubyvajúcimi ako s prenajímatelom - prípadne nájst niekoho kto by potreboval prenájom prave na tie dva mesiace - ale to sa ti nemusí hodit, lebo predpokladám, ze tam budes mat stále tvoje veci a tvoju postel

evkamotka
27. nov 2022