Medzinárodný prevod platby cez internet banking
Ahojte potrebujem sa opýtať. Cez IB som robila prevod do zahraničia pred par dňami Platba mi z účtu odišla ale dnes mi prišiel mail od príjemcu ktorému som písala ci platbu ma, že spracovateľ platieb nedokázal spracovať platbu a ta sa mi vráti na účet. Nie som odborník ale nieje to tak ze ak by bol pri odoslaní peňazí nejaký problém tak by mi neodišla z účtu vôbec a transakcia by bola zamietnutá? Ďakujem za info
Napísal ze tuto akciu vykonal priamo spracovateľ dôvod neuviedol
Hm tak to asi nebudes mudrejsia co spravit pri dalsej platbe inak 🤷♀️
Bola to SEPA platba alebo zahranicna platba? Kazdopadne je to zvycajne otazka par dni. Po sviatkoch by som uz cakala, ze nabehne. Uz by si ju aj mala ak by neboli nepracovne dni.
Mne sa zdá náramne zvláštne, že táto informácia prišla mailom od príjemcu. Ak bol z akéhokoľvek dôvodu zamietnutý príjem platby, informácia prišla vždy z banky a nie od príjemcu. Ale pripúšťam, že sa mi to stalo len dvakrát, takže nemusím mať pravdu, ale vždy ma informovala banka a uviedla aj dôvod zamietnutia (raz bolo už zrušené konto a raz nemal príjemca povolené okamžite platby)
Príjemcovi som poslala výpis z banky ze platba odišla čiže asi na základe toho usúdil ze spracovateľ platbu nepracoval. Hmm
@ivana531 banky môžu blokovať niektoré účty ktoré vedú na krypto peňaženky kvôli ochrane pred podvodníkmi
Si si istá a presne vieš do čoho dávaš peniaze? Alebo ti niekto, cudzia osoba ktorú nepoznáš ponúkla výhodne investovať a veľa zarobiť?
Pozri si 4. diel kde poslal okolo 100 000€ do kryptomien a prišiel o všetko
https://play.joj.sk/player/e2dpfB8sGnCNidu7AFgm...
Daj si do Googla to číslo účtu či nenájdeš o ňom niekde zmienku, aká je web stránka cez ktorú investuješ?
@ivana531 hodnotenie má 2.8 a negatívne komentáre
https://www.trustpilot.com/review/trusteeglobal.eu
Tu je post že peniaze pár dní nevidí a v skutočnosti ich nemá na svojej krypto peňaženke ale na účte tej spoločnosti a aj náhle zablokované účty
https://www.binance.com/en/square/post/21042236...
@ivana531 to bude nejaký podvod. Chce aby si zaplatila opakovane.
Napíš že počkáš na vrátenie platby a potom sa ozveš.

Nie banka vie pri tuzemskych platbach skontrolovat napr. ze cislo uctu splna modulo 11, vie skontrolovat, ci tvar IBAN je spravny ale ani pri tuzemskych ani pri zahranicnych platbach viacere veci skontrolovat nevie, ci cislo uctu v danej banke existuje, ci je ucet stale aktivny atd. atd.....cize je x dovodov, pre ktore sa moze platba vratit. Povedal ti prijemca, preco platbu nedokazali spracovat a co je dovodom vratenia?