icon

Nárok na stabilizačný príspevok

15. jan 2023

Zeny mam sj ja nanho narok ked pracujem ako upratovacka v DSS? Z tabuliek neviem vijst pose tsm sj odtstny prscovnik v robite este nevedia sa vyjadrit

Strana
z2
h2o2
15. jan 2023

Lebo nie je zdravotnicky pracovnik ale pomocný personál v zdravotnictve.

autor
15. jan 2023

@h2o2 aha tak to ma mrzi

nykkushka
15. jan 2023

Sú tam úvodzovky, to niečo znamená.. Ale pre mňa nemá zmysel sa tu s tebou dohadovať... Ty si momentálne nasrata na všetkých a celý svet lebo si nedostala peniaze... Ja za to nemôžem...
Ja mam svokru upratovačku v nemocnici takže dobre viem aká je to robota na 💩nepotrebujem si na tebe honit ego, to vyzerá trošku ináč 🤗❤️

kamagma
15. jan 2023

Ani my na tiesnovej linke 155 sme nedostali ,kde to este upratovacky🤦‍♀️

autor
15. jan 2023

@nykkushka aha zrazu?

autor
15. jan 2023

@kamagma tak to ma mrzi

danielinaa
15. jan 2023

Nikto ta nezhadzuje, sama sa zhadzujes, ked si napísala ze robíš špinavú robotu. Žiadna robota neni spinava.

nykkushka
15. jan 2023

Čo zrazu? Urážam ta niekde? Lebo podla mňa pojem honit si na niekom ego vyznie ináč - nikto tu nepíše, že si nejaká hlúpa upratovačka ktorej práca nie je dôležitá 🤷‍♀️ len ti tu kopec žien píše, že nemáš nárok, lebo si žiaľ "len" upratovačka a nespĺňaš požiadavky štátu. Netreba za tým hľadať nič iné ako vysvetlenie, nie všetci majú potrebu si honit ego na tebe. Tak ako ja nemám nárok na plat lekára, lebo som "len" sestra 🤷‍♀️
A na margo špinavej roboty, vážne toto napíšeš - vieš koľkokrát som ja umývala 💩🤮 🩸. Nejeden krát som suplovala robotu upratovačky, keď sa dialo niečo mimo jej pracovnej doby... Takže tiež nesudi, keď vieš o mne veľké 💩

nykkushka
15. jan 2023

A to je ten rozdiel prečo ste nedostali - ci sa ti to páči alebo nie, ja tvoju prácu robiť viem a hlavne môžem. Ty mňa ako sestru, poprípade záchranára, opatrovateľky zastúpiť nemôžeš a predpokladám, že ani nevieš...0

autor
15. jan 2023