Prevod peňazí na neexistujúci účet
Potrebujem o sos radu. V piatok som uhradila niečo ale na iný účet ako som mala. Ten účet existoval určite ešte vlani. Teraz neviem či sa to vráti, keby tá firma zrušila.ten starý účet, ktorý existoval desiatky rokov. Alebo som prišla o euri
@hefo Nie hefo, pisala, že to na 100% BOL ich účet, ak ho uplne odstavili tvoj priklad je nespravny. Ja hlavne nechapem argument- nebudem tam volať, viem kto zdvihne a nechcem s nim hovoriť, to je taka nevyzreta reakcia aj keby tam robila mne neprijemna osoba. Hovor je nahravany, musi s ňou hovoriť o probleme a nie riešiť nejake sukromne veci.
@hellwant hovor nie je nahravaný. Nevymyslaľ
Keby som môj bývali zamestnávateľovi chcem zle tak ho nahlásil na inšpektoráte práce, a správanie dotyčnej osoby na polícii a ďalšie činnosti na finančnej správe
@hefo Nie hefo, pisala, že to na 100% BOL ich účet, ak ho uplne odstavili tvoj priklad je nespravny. Ja hlavne nechapem argument- nebudem tam volať, viem kto zdvihne a nechcem s nim hovoriť, to je taka nevyzreta reakcia aj keby tam robila mne neprijemna osoba. Hovor je nahravany, musi s ňou hovoriť o probleme a nie riešiť nejake sukromne veci.
@hellwant bežný účet nie je bunda ktorú predaš na vinted a potom ju bude používať iny. Firma ak nepoužíva nechce ten bežny ucet zrusí ho.
@hefo ako vie, že číslo účtu z minulého roku stále patrí tomu istému subjektu?
@anonym_1b6dfd komu.by to patrilo? Bežné účty sa dajú darovať? Jeden.to patrí ABC sro a druhý deň Jožkovi Mrkvičkovi?
@hellwant hovor nie je nahravaný. Nevymyslaľ
Keby som môj bývali zamestnávateľovi chcem zle tak ho nahlásil na inšpektoráte práce, a správanie dotyčnej osoby na polícii a ďalšie činnosti na finančnej správe
@anonym_autor Z hľadiska skvalitnenia služieb a to ich klasicke bla bla., hovory su zaznamenavane. Či volam do banky, ŽSR aj na Telekome. Čiže asi som si zle vydedukoval, že to maš mobilneho operatora. Ak je to klasicka firma, tak hej nebyvaju zaznamenavane, ale nesuvisi to s tym, že si vymyšľam, iba som mylne pochopil situaciu. Mala si si obozretne skontrolovať kam posielaš peniaze a keď sa už stalo, tak ten jeden, dva telefonaty sa daju pretrpieť i keď to je niekto neprijemny.
@anonym_autor ak je to účet, ktorý používajú na niečo iné, tak stačí ich požiadať o preúčtovanie (najlepšie ak si dala aj správne symboly VS, SS), môžeš aj písomne, možno aj mailom, ak účet, ktorý sa používa na to isté, tak by si to na základe symbolov mali vedieť napárovať
Ja mam tak debilnu vubku a tu jej aplikaciu,ze ked sa uplne nezhoduje meno majitela tak ma to nepusti,a ak po xxxxxyyyyyy kliknuti,ze to chcem poslat tak sa mi dnes podarilo 2krat poslat.No na nervy som z tej novej apky.
@anonym_b39c4d appka je na nic , ale vzdy v pohode na 1x to ide zadať aj ked je nezhoda. No neznasam tu appku otrasnu aj tak.
Nehnevaj sa spravas sa ako nevyzreta puberetacka. Ze uctovnicka. Pritom neovladas zakladne veci, ak je ucte zruseny, platba pride spat, ak to je ich ucet a iba ho uz nemaju na FA, co je dost caste, tak staci zavolat/lepsie napisat email/spravu hocico, ze platba isla na ich stary ucet. To je vsetko. Nic sa vo firmach specialne nepreuctuje, ani nic. Ak si necha niekto finnacie na ucte, ktore mu prisli omylom, ide o neopravenen obohatenie sa. Platbu ti vie stiahnut aj banka, reklamuje sa platba, je za to poplatok.
Nemusis panikarit ako pubertacka, ze mas niekde volat, nemusis to ani pisat pod svojim menom, vsak faktura nebola tvoja.
Nehnevaj sa spravas sa ako nevyzreta puberetacka. Ze uctovnicka. Pritom neovladas zakladne veci, ak je ucte zruseny, platba pride spat, ak to je ich ucet a iba ho uz nemaju na FA, co je dost caste, tak staci zavolat/lepsie napisat email/spravu hocico, ze platba isla na ich stary ucet. To je vsetko. Nic sa vo firmach specialne nepreuctuje, ani nic. Ak si necha niekto finnacie na ucte, ktore mu prisli omylom, ide o neopravenen obohatenie sa. Platbu ti vie stiahnut aj banka, reklamuje sa platba, je za to poplatok.
Nemusis panikarit ako pubertacka, ze mas niekde volat, nemusis to ani pisat pod svojim menom, vsak faktura nebola tvoja.
@simca06022011 "Platbu ti vie stiahnut aj banka, reklamuje sa platba, je za to poplatok." - nie je to pravda. Banka nemôže stornovať realizovanú platbu. Jedine v tom prípade, keby chybu urobila banka, napr. pripísala na zlý účet.
Odosielateľ môže žiadať vrátenie platby, ale je to na dobrej vôli príjemcu.
@simca06022011 "Platbu ti vie stiahnut aj banka, reklamuje sa platba, je za to poplatok." - nie je to pravda. Banka nemôže stornovať realizovanú platbu. Jedine v tom prípade, keby chybu urobila banka, napr. pripísala na zlý účet.
Odosielateľ môže žiadať vrátenie platby, ale je to na dobrej vôli príjemcu.
@chrobak7 nepisme o storne. Prave sme to riesili pred tyzdnom. Ano vyziada to oficialne a vybavi.

@anonym_1b6dfd Písala to vyššie, že to vie na 100 %. Tak odpovedám vzhľadom k tomuto predpokladu.
@hefo Nie hefo, pisala, že to na 100% BOL ich účet, ak ho uplne odstavili tvoj priklad je nespravny. Ja hlavne nechapem argument- nebudem tam volať, viem kto zdvihne a nechcem s nim hovoriť, to je taka nevyzreta reakcia aj keby tam robila mne neprijemna osoba. Hovor je nahravany, musi s ňou hovoriť o probleme a nie riešiť nejake sukromne veci.