Slovakia Energy

linda20111
22. máj 2013

Ahojte kocky, presla som k dodavatelovi plynu a elektriny Slovakia Energy, z toho dovodu ze su lacnejsi. Naozaj je to pravda, ale teraz mi prislo vyuctovanie, take nezrozumitelne, v sumarnej tabulke mojich zaloh nemaju prijatu jednu moju platbu, pricom z uctu mi normalne odisla este v marci. Taktiez v tabulke uplne vynechali jeden mesiac, ako by v kalendari vobec nebol. Skratka mi to pripada ako by to robil nejaky dement. Taktiez som menila adresu co som im normalne oznamila cez call centrum a oni aj tak poslali vyuctovanie na staru. Iba nahodou som sa k tomu dostala aj to uz dlho po datume splatnosti, nakolko tam uz nebyvam. Domotali mi aj buduce zalohove platby, kde som tiez cez call centrum ziadala zvysit na 2Oe elektrinu a 5Oe plyn mesacne a oni mi dali kazdy mesiac inu platbu.. Uz som im poslala mail nech to daju do poriadku, vypisala som im tam kde urobili chyby. Ale chcem sa s vami poradit, ci ste uz tiez niekto mali s nimi problem, lebo mna to tak vcera nasralo ze rozmyslam od nich odijst k inym dodavatelom ktori su sice drahsi. Dakujem za odpovede

katkaseiner
22. máj 2013

@linda20111 mala som uz problemy snad s kazdym, len s kominarom nie... a to si myslim ze nechcem prilis vela.
V dome sme este nebyvali, tak sme platili vsetko len polrocne, ale ked sme sa nastahovali, volala som do elektrarni aj plynarni asi 3x aby som zakazdym zistila, ze mi to na mesacnu platbu neprehodili. Za 12 mesiacov mi dosiel vypis, fajn, zaplatili sme a v ramci toho dosiel rozpis na dalsi rok, ze platenie polrocne... ked som tam zas volala, ze to asi automaticky sa zmenilo...
No bolo to na prasky, uz som tam volavala len tak z trucu, ze co mi nove povedia... ved ked mi povedia ze zmenia z polrocnej platby na mesacnu a znovu zavolam a znova je to na polrocnej, mam pocit ze som jak skrecok v tom kolecku v klietke.
Vivat Slovensko, v UK sme nikdy takyto problem nemali... s nicim.

ala7782
25. apr 2014

@linda20111 Ahoj...Ak od nich odides skor ako Ti vyprsi s nimi zmluva budu od Teba ziadat pokutu 120€ Ja som ju uhradila ale pisala som staznost mailom a dnes mi volali ze ak u nich zostanem vratia mi peniaze za pokutu.No uz im neverim...Asi tych 120€ ozeliem a budem to brat ako ponaucenie ze niekedy je lepsie zostat tam kde sme a kaslat na par vyhodnych percent...

totka12
27. sep 2014

Tu je cenník poplatkov a služieb Slovakia Energy:
http://www.slovakiaenergy.sk/res/files/doc/1401...

Tu je formulár zmluvy so Slovakia Energy:
http://www.slovakiaenergy.sk/res/files/doc/ramc...

Tu sú obchodné podmienky Slovakia Energy:
http://www.slovakiaenergy.sk/res/files/doc/0011...
http://www.slovakiaenergy.sk/res/files/doc/Obch...

petri22
29. sep 2014

moja mama taktiež takto dopadla, musela zaplatiť pokutu 120€, že sa od nich chcela vrátiť do pôvodných elektrárni, bolo jej povedané,že jej tie peniaze vrátia, keď k nim prejde naspäť, tak dala žiadosť a už 2x jej bola zamietnutá, keďže ju pôvodný dodávateľ nechce "pustiť". Kto môže, nech sa im VYHNE!!!!!!! 😠 😠 😠 😠

totka12
4. okt 2014

@petri22
Podľa platnej legislatívy môže domácnosť bez poplatku odísť od svojho dodávateľa aj vtedy, keď dodávateľ mení cenník, alebo obchodné podmienky. To sa týka aj domácnosti, ktorá má viazanosť.

Takže kto chce bezplatne odísť od dodávateľa, aj keď má zmluvu s viazanosťou, nech si vystriehne, kedy jeho dodávateľ zmení Obchodné podmienky, alebo keď zmení cenník.

jarolo
14. jan 2015

Slovakia Energy sú najväčši klamári,vyhnite sa oblúkom tejto falošnej inštitúcii.A ak u Vás zavonia tak im dajte do zubov!Ak by sa u mňa ešte objavili asi ich pozabíjam!!!Svojim podvodným konanim mi narobili iba kopu problémov a starostí....a to ich zákaznicke číslo neexistuje!!!Takže sa môžem viete čo....sťažovať tak kredencu.Sú to PODVODNICI!!!!!!!!!

karolos
18. júl 2016

Nechcel som sa ku slovakia energy vyjadrovať kým s nimi nebudem mať nejaké poriadne skúsenosti. Už od slovakia energy odoberám 5 rokov. Za tú dobu som stihol vymeniť adresu dokonca do iného kraja ... Čakal som vždy nejaké komplikácie, ale zatiaľ mi do života z ich strany neprišla. Odoberám bez akejkoľvek vady a keď som potreboval s prechodom alebo so zmenou odberného miesta pomôcť, vždy mi dali radu, ako to vyriešiť. Mal som za tú dobu pri nich jeden nedoplatok 1EUR a to bolo druhý rok, keď som si nasadil veľa nízky tarif. Inak mi vždy vracia cez 50eur, to nie veľa, ale lepšie ako doplácať 50eur ... Nie sú rozhodne svätí, ale na poskytovanie energie sú podľa mňa lacnejšie, v ostatných ohľadoch sú rovnakí ako všetci ostatní ...

risicka
3. aug 2016

@karolos vracia ti SE preplatky v zákonnej lehote??? my s nimi máme strašné problémy , písala som o nich v diskusii zrušenie zmluvy so Slovakia energy.

patia
3. aug 2016

My sme riešli s touto spoločnosťou niečo iné ale cez úrad pre regulaciu sieťových odvetví a aj na obchodnej inšpekcii evidujú veľa podnetov voči Slovakia Energy .Už nikdy viac.

risicka
5. aug 2016

Ako prvé čo by som doporučovala po mojich neblahých skúsenostiach s touto spoločnosťou absolútne s nimi NEKOMUNIKOVAŤ cez tú ich zákaznícku linku. Stále tam hovoria niečo iné a čo sľúbia to absolútne nesplnia a tie ich požiadavky na nás boli proti zdravému rozumu!!!!!!!

Ja som u nich uz nieco viac ako 2 roky a zatiaľ sa nemozem sťažovať. Vždy mi vysli v ústrety. Nemam problémy zatiaľ ani s preplatkami. Neoklamali ma ani raz. :D

jan6
25. nov 2016

Dobrý deň, u firmy sme zatiaľ veľmi krátko na to aby som mohol súdiť, aká firma je, ale niekoľko faktov som si zatiaľ zistil. Ak niekto bude chcieť nejakú zmenu v prístupe k zákazníkovi, mal by kúriť niečím iným ako plynom alebo elektrikou, pretože prístup všetkých firiem je temer rovnaký. Pokiaľ ide niekomu čisto len o zníženie ceny, tak ma sa o 8% znížili, takže to si myslím že slovakia splinila, ale žiadnu inú zmenu som zatiaľ nepocítil, všetko je také aké to bolo u dominantného dodávateľa a to ma osobne vyhovuje.

nikol789
1. dec 2016

Dobrý večer, rozhodla som sa sem napísať lebo už mi to nedalo. Toľko sťažností a oni si podnikajú ďalej ??!!
Bohužiaľ mala som tú možnosť pracovať u nich(2dni) potom som odišla lebo som nemala povahu klamať a oblbovať 90% starých ľudí. Prídu za Vami až k Vám do bitú oblbnú Vás že sa znižovali sadzby a že si máte nájsť vyúčtovaciu faktúru od ZSE a SPP aký ste mali odber/kolko kilowatov.
Tým chcú od Vás len faktúru, oni nechodia nič kontrolovať len získavať nových ľudí lebo za každú podpísani faktúru má obchodný zástupca(domový díler) peniaze. Tak isto som ich za tie dva dni mala aj ja, nebudem Vám hovoriť že keď som hovorila šéfovi že mi to nevyhovuje a atď. A spýtala som sa ho že kedy je výplatný termín(nešlo o veľa peňazí, o 15eur ale aj tak patrili mňe) mi povedal-že výplatu uvidím až v apríli. Som pozerala ako puk, samozrejme som to už začala riešiť cez inšpektorát práce, a dám to ešte aj do médií aby sa už k ním nikto nezapisoval. Nenehajte sa oklamať! Sú to podvodníci menom slovakia energy!
Ďakujem za prečítanie.

nikol789
1. dec 2016

Ďalšie veci čo robia uvidíte už čoskoro v Televíznich novinách.

risicka
2. dec 2016

@nikol789 potom napíš, kedy to budú vysielať. Starí ľudia a pozostalí sú pre nich proste zlatá baňa. A tá ich zákaznícka linka, teda naozaj by sa mali zamyslieť. A to že z človeka nakoniec urobia totálneho idiota , o tom teda ani písať nebudem. Nedodržujú obchodné podmienky a potom to zhodia na zákazníka alebo na pozostalých. Nám nechceli ako zákonným dedičom vrátiť preplatok po nebohej tete a podmieňovali to totálnymi nezmyslami, ktoré so zákonmi tejto republiky nemajú nič spoločné!!!!! Až keď som tam narobila prievan tak poslali peniaze a pravdaže poslali list z nejakého podľa mňa naoko vymysleného dedičského oddelenia , kde ma po deviatich mesiacoch od smrti našej tety poučovali že mám do poznámky v platbe písať svoje meno a priezvisko.!!!!! Tieto veci som robila a oni ma ešte poučujú. To, že to odišlo z môjho účtu to je pre nich vôbec nie dôležité. Prachy sú na účte a z človeka urobíme debila, to je ich politika. Od jednej pani chceli dokonca prefotené ústrižky šekov z obdobia, kedy platil za elektriku jej nebohý manžel !!!!!! aby jej vrátili preplatok.

madam33
2. dec 2016

Skúsenosti negativne a to sme len chceli zmenit odberatela a nahlasit stav elektromeru (po kupe bytu), opakovane sme ich kontaktovali telef.aj postou, ale ani na dopor.list nereagovali, no ako Kocurkovo.

miaos
30. dec 2016

Nie je možne sa zavďačiť všetkým, ale čo som zatiaľ mal skúsenosť, tak ceny naozaj vie ponúknu lacnejšie. Síce sme od nich museli odísť kvôli zmene bydliska, ale inak sme s nimi problém nemali.

lolilata
10. feb 2017

So Slovakia Energy som nikdy neišla do sporu. Vždy sme sa dohodli na nejakom riešení, ktoré vyhovovalo na oboch stranách. Úprimne si myslím, že ceny aké ponúka sú solídne a ak sa ku ma budú naďalej správať slušne ako do teraz, nebudem dodávateľa meniť.

jelus
10. feb 2017

My sme boli u nich 5 rokov, teraz od februara sme sa vratili do Stredoslov.en.
Oblbli nas pred 5 rokmi domovi predajcovia a my sme podpísali zmluvu- na 5 rokov- to sme samozrejme zistili az potom. Vtedy sme sa bali, co ako bude, ale ani jeden problem s nimi sme nemali, znizili nam este aj platbu za elektrinu, vzdy sme mali preplatok. Nemozem nic zle na nich povedat. Teraz nam koncila zmluva, tak sme sa vratili k SSE, oni nam platby zdvihli o 13 eur mesacne viac a ked pocuvam v telke,ako okradaju ludi po celom SK, tak si hovorim, ze sme mohli radsej ostat u Slovakia energy. Uvidime to vyuctovanie co nam pride, ale mam obavy uz teraz...

bubana123
13. feb 2017

So Slovakia Energy má zmluvu moja mamina už dobrých 5 rokov a až na jeden prípad, ale normálne sme si to vyjasnili , nebolo vôbec nič. Vždy je to o ľuďoch a o tom ako sa rozumejú problematike.

mirdos8
12. apr 2017

V roku 2012 som ku Slovakia Energy tiež prechádzali a zostali sme a aj zostávať budeme ... Rozhodne sme vďaka nim ušetrili. Tento prechod k inému dodávateľovi vymyslel manžel, kvôli výhodnejšiam cenám. Ani neviem ako na Slovakia prišiel…

stephania
19. okt 2017

@mirdos8 Ahoj, mohla by som sa ťa opýtať, keď už ste u nich tak dlho, ako to u nich vychádza napríklad po dvoch rokoch? Ja som od nich teďka dostala ponuku a celkom ma to nadchlo. Vraj že predávajú energie za menšie peniaze tak by som niečo ušetrila, tak by ma to zaujímalo ako to vyzerá aj postupom času. Vopred vďaka za tvoju reakciu.

mirdos8
23. okt 2017

@stephania Ono je to individuálne, ale my s našimi zálohami vychádzame dobre. Je to podľa toho aký nastaví firma každý rok ceny, ale zatiaľ sme nezažili žiadny veľký skoky, že by zrazu veľa zdražili, to sme naozaj ešte nezažili. Ide to hore a dole podľa toho, ako sa vyvíja trh. Takže záleží na tom aj od koho budeš teraz prechádzať a aký je medzi firmami rozdiel. 😉

stephania
31. okt 2017

@mirdos8 Vďaka za odpoveď. Ja budem prechádzať od klasickej firmy, alebo teda skôr už som v procese prechodu. Už som si to celé nechala zariadiť. Komunikácia s nimi bola v poriadku, tak dúfam, že to takto u nich bude pokračovať aj naďalej, až mi odber bude za nejaký štvrť rok zahájený. Tie zálohy mi zatiaľ ponechali rovnaké. Je to OK?

mirdos8
3. nov 2017

@stephania Áno, je to OK. Zálohy čo si pamätám tak nám taky opísali a nechali rovnaké ako sme platili u predchádzajúceho dodávateľa. Ono je to na jednu stranu dobre, pretože sme aspoň potom videli aký je ten cenový rozdiel a koľko sme reálne ušetrili. S novým vyúčtovaním tí potom tie zálohy upraví k tvojej spotrebe. Neboj určite to budeš mať v pohode.😉