Ako získať späť peniaze za nedodané topánky?
Ahojte, ako postupovat ak som kupovala cez online stranku topanky dna 22.2 a do dnes neprisli, e-shop mi posiela ako odpoved na emaily uz druhy mesiac sledovacie cislo balika ze balik je na ceste k nim a ked im pride naspat tak mi vratia peniaze, avsak uz su to pomali 3 mesiace od objednania a kurier balik nerdorucil... Musim zavolat do primabanky alebo staci napisat email pripadne poziadat v aplikacii o vratenie platby?
Ty si to predstavuješ veľmi jednoducho, ale takto to nefunguje. Dúfam, že to nebola veľká čiastka, pokiaľ ti ich eshop nevráti, s peniazmi sa môžeš rozlúčiť.
Daj aspoň stránku.
Vrátenie peňazí musíš riešiť len s eshopom, banka s tým nič nemá
Ako si platila, prevodom na účet alebo platobnou kartou?
Aký to bol eshop? daj link na stránku.
a kurierskej spoločnosti si už volala, že kde je balík? predpokladám, že ho stratili oni
Vrátenie peňazí musíš riešiť len s eshopom, banka s tým nič nemá
@patka06 to je blbost, ak platis kartou, tak to moze poziadat aj banku, aby jej vratili peniaze, lebo jej nebol doruceny tovar, banka bude kontaktovat banku prijemcu, ktory musi predlozit dokazy, ze tovar dostala, inak jej musia vratit peniaze

No len tak ti peniaze nevratia
Dala si sa obabrat