Čo vám pomohlo na viditeľné vrásky?

mia2906
2. jan 2023

Ahojte. Mám po 30ke a dosť vrások (hlavne okolie očí, pod očami, medzi obočím). Čo ideálne z lekárne na citlivú suchu napnutu pleť vám skutočne pomohlo zlepšiť vzhľad pleti? Mám objednaný aj Retinol z Medik8 (3ku), lenže môže sa retinol použiť na celú pleť , aj pod očami? Plánujem na ráno ( po vyčistení vodou bioderma hydrabio) používať krém od Bioderma Hydrabio so SPF alebo Cerave so SPF, lenže tie niesu vyslovene proti vráskam , ale na hydratáciu, či to nevadí? A večer ten Retinol plus hladam niečo účinné čo ešte na večer, či to nema zmysel po retinole?. A aký očný krém bez alkoholu vám fakt zabral? Užívate aj kolagén, ak áno, aký? Ďakujem z rady, ja som v tomto začiatočník 🙂

hipuska
2. jan 2023

@mia2906 tieto vrásky vznikajú mimikou. Skús sa zamyslieť, či pri niečom nestajujes tvár. Mne keď dačo nejde, odkrútiť alebo tak, zmrastim čelo a v podstate celú tvár, neuvedomele. Dávam si na to bacha

zobaka
2. jan 2023

Retinol, kyselina hyaluronova, tejpovanie (to asi najviac zabera) ale popravde ak uz mas vrasky, tak jedine botox ich uplne vyhladi

deti95060810
2. jan 2023

to ide s vekom... už len vyrovnať sa s tým... o 10 - 20 rokov to bude ešte horšie
tu na MK je skupina, ktorá sa venuje tejto problematike...

deti95060810
2. jan 2023

poslala som ti pozvánku do jednej skupiny...plastická chirurgia a estetická dermatológia... možno ťa zaujme

mia2906
autor
2. jan 2023

@hipuska áno už som si uvedomila, žiaľ neskoro, že som veľmi zmurila oči do diaľky a tak...a často na turistike a bez slnečných okuliarov ..plus po dieťati nevyspatost...no neivem ako to teraz zlepšiť ...

mia2906
autor
2. jan 2023

@zobaka zatiaľ by som aspoň chcela mierne vylepšiť stav 😁 a ten Retinol mozem všade ,aj do okolia oči naniesť?

zobaka
2. jan 2023