icon

Ako riešiť fajčenie susedov na záchode?

8. feb 2024

Dobry vecer prajem.

Mam hrozne nervy. Sme dva tyzdne v podnajme a zacalo to par dni dozadu.. Byvame v podnajme v bytovke na osmom poschodi z desiatich, mame balkon. Na wecku (mame oddelene wc a kupelnu) uz nejaky cas sa tam dychat neda. Je to ako dym z cigariet. Partner hovori, ze to niekto fajci na wecku ale mne sa nechce verit, ze by bol niekto taky sprosty.. Mam to riesit? S majitelkou bytu ci ako? Velmi nas to obtazuje, nakolko to trva cely den, vzdy.. ide to cez vetrak na wecku.. nepomahaju ziadne vonky ani nic.. nevydrzite tam byt ani 5 min ake to je zadymene a prefajcene.. my nie sme fajciari.. ach.. uz neviem co mam robit.. a ci to riesit..

katkaseiner
•
8. feb 2024

som laik ale riesila by som to s domovnikom. Tiez som nefajciarka a velmi by mi to vadilo. Pokial viem, v bytoch sa fajcit nemoze (je mi ale jasne ze vlastnik si urobi co chce). Pripadne sa to mozno vztahuje na spolocne priestory - každopádne mna by to obmedzovalo

beata_k
•
Autor odpoveď zmazal
•
autor
•
8. feb 2024

@katkaseiner partner mi hovori, ze to nemam riesit.. ze mam zapnut ventilator vzdy.. ale proste nechas to trochu otvorene , teda dvere a smrdi cely byt.. a ked sedis na wc viac ako minutu tak uz pachnes ako cigareta..

pribinak
•
8. feb 2024

Asi sa budeš čudovať, ale ľudia bežne sedia na hajzli a fajčia
Obávam sa, že skôr ci neskôr si budete musieť hľadať iné bývanie
Fajčiari kvôli nikomu svoje zvyky nemenia, ani kvôli sebe nieto ešte kvôli tebe

petronellla87
•
8. feb 2024

Fuj toto som mala na prvom byte aj ja že niekto rano pravidelne fajčil na hajzliku a ja som to citila v kupelke. Neznášala som to, a to som teda v tom čase bola tiez fajciarka.

cyberk
•
8. feb 2024

Napisat na listok oznam (asi nezistis kto to fajci, ale upozorni nech prestane) zavesit dole na vchodove dvere, tak to riesili u nas a ten debil prestal ;)

gabrm
•
8. feb 2024

@katkaseiner