Ako má presne vyzerať dohoda o výživnom?

kittyna
10. feb 2010

Prosím neviete niekto ako má presne vyzerať dohoda o výživnom? Čo tam presne má byť napísané?
Nikde na nete to nemôžem nájsť... ☹

Mám skoro 8 mesačnú dcérku a s jej otcom nežijeme spolu. On pracuje ako vodič nákladného vozidla, takže ako každý kamionista má aj on na papieri 350 eur plat a ostatné dostáva na ruku. A plat má 1300 eur.
Od narodenia malej mi prispieva 200 eur, pretože býva u rodičov a nemá iné náklady. Ale nemáme to nikde potvrdené. Teraz som podala žiadosť na súd aby mi chodili peniaze presne načas, lebo mi ich dáva ako sa mu zachce. Niekedy 2 týždňe po výplate niekedy aj skoro mesiac. A takisto aj aby som mala dcérku zverenú do mojej opatery.
Na sociálke mi povedali že máme spísať dohodu medzi sebou, inak by som neobstála na súde s 200 eur výživným keď nemám doklad koľko má naozaj výplatu a na papieri má iba 350 eur.

Ďakujem za každú odpoveď

hanka274
11. feb 2010

no kittyna, aj tak... 200e, waw! to je slusne vyzivne... a ty "nariekas", ze ti posle o 2 tyzdne neskor? alebo o mesiac??? jaaaaaaaj, kolko mamin by chcelo aspon keby posielali tak... tak to ti zavdim...
ale k veci, vy zrejme manzelia nie ste vsak?? Na rodnom liste je on napisany ako otec?? Peniaze ti teraz dava iba po vasej vzajomnej dohode, vlastne iba tak, teda bez predpisania sudom, hej??
No, jasne, treba dat doporiadku papiere... Neviem si predstavit co si posielala teraz na sud, ked to o co si ziadala aby ti chodilo presne na cas, nemate este na papieri - vyzivne...alebo nerozumiem??