Je to kliešť alebo znamienko?

mijama29
13. aug 2020

Ahojte prosím Vás ak ste niekto mali podobnú skúsenosť poraďte, je to znamienko alebo kliešť? Našla som si to ráno, lebo má to velmi svrbelo. Isla som na kozne a doktorka povedala, že je to znamienko, ešte mi to pozrela aj dávkou kamerou či čo to bolo...cvakla to a priblizilo jej to, vravi nie je to kliešť je to znamienko, že možno som si ho zaskrabla, alebo má do neho nieco ustiplo. Okolo sa mi vytvoril červený kruh, a potom take opuchnuté biele miesto cca 10x5cm. Moja obvodná sa skôr priklonila ku kliestovi, no keď to chytila vravi, že je to taka hlavička ako znamienko. Cize neviem a nevyzerá to pekne.. som fotografka fotim teraz veľa v prirode, takze možno je to spojené s tým...

limetka69
13. aug 2020

Je to znamienko. 100%

mijama29
autor
13. aug 2020

@limetka69 dala mi na to mastičku dnes je treti deň, dala som si dlhe nohavice teraz večer, a ono to odpadlo ostalo po tom skôr take do cervena miesto ako keď si odtrhnem chrastu... na foto je to trosku dohneda ale je to skôr cervene

lolazmola
13. aug 2020

Určite to nie je kliešť a to osobne som vybrala už asi zo20 kliešťov

limetka69
13. aug 2020

@mijama29 no poskodene znamienka bolia a este horsie vyzeraju. Prelep si to, nech ti to nedrazdi oblecenie a nech sa to zahoji poriadne. Kliest to nie je. Par znamienok som zoskrabala, takze viem ako to boli a vyzera.

mijama29
autor
13. aug 2020

@lolazmola tak nemyslím zas kliešť cely, to viem, že to nie je, ale či som si ho nemohla v noci napr. Ztrhnut a že by tam nieco z neho ostalo a zapalilo sa takto??pretoze znamienko natrhnute som už mala a to skôr stipalo, toto velmi svrbí

mijama29
autor
13. aug 2020

@limetka69 veď praveze mna to neboli absolutne, ani nestípe...

limetka69
13. aug 2020

@mijama29 nie hlavicku z kliesta by si videla. To je uplne ine. Ja som zaskrabla hnede znamienka, nie tie cervene, tak neviem, mozno sa inak chovaju.

mijama29
autor
13. aug 2020