icon

Je možné používať autosedačku namiesto kočíka?

ellieeep
4. feb 2025

Ahojte. V prvom rade bude to naše prvé bábätko tak sa do toho nerozumieme, nechceme tu ukameňovanie, chceme poradiť. Mám termín 26.6 a rozmýšľali sme, že prvé 5 mesiace by sme mali bábätko iba vo vajíčku, ktoré sa dá dať úplne do ľahu. Vieme, že môže mať niečo s chrbatikom ale mame take čo sa dá úplne sklopiť do ľahu. Aký máte nato názor ? Musíme kupovať kočík s vaničkou alebo postačí aj vajíčko, ktoré je v ľahu? Ďakujem vám vopred

m_237
4. feb 2025

@ellieeep my máme také vajíčko a nepríde mi to to isté ako kočík, bábätko má mať na ležanie rovnú tvrdú podložku, vajíčko je mäkké a bábätko je tam kvôli bezpečnosti natesno - nie som odborník, len môj laický názor. Taktiež by ste tak či tak museli kúpiť konštrukciu, a to už by som radšej rovno pozrela normálne kočík - pokiaľ ide o financie tak kľudne aj z druhej ruky

pe_mi
4. feb 2025

@ellieeep neinvestovala by som do nového kočíka,hlbokého vaničky, nakoľko možno využiješ pol roka, približne
Športový by som kúpila nový, ten je na dlhšie
A vo vajíčku,aj keď do ľahu,isto nie

ellieeep
autor
4. feb 2025

@m_237 financie určite nie sú problém no skor ma zaujímalo, či sa môže niečo stať. Lebo viem, že v obyčajných vajičkach ano ale máme polohovacie

pe_mi
4. feb 2025

@ellieeep a keď sú financie nie problém,načo robiť pokusy na vlastnom dieťati, vieš to je také.tie vajíčka do úplného ľahu sú zas není tak dlho na trhu,aby sa vedelo povedať, čo to spôsobuje, či je to vhodné
Ak máte peniaze, nerozmýšľaj, kúp vaničku

nina004
4. feb 2025

@ellieeep Pokiaľ peniaze nie sú problém ,tak určite je kočík lepšia voľba. Pre správny vývoj chrbátika by malo mať dieťa pevnú rovnú a tvrdú podložku. Zároveň je vanička viac krytá zo strán alebo v lete vzdušnejšia a je priestrannejšía. Keď sa začne otáčať na brucho,budete tak asi tráviť čas aj v kočíku. Môj prvý bol vo vaničke krátko len štyri mesiace,ale napr.dcérka 8 mesiacov.

ellieeep
autor
4. feb 2025