Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Joolz Day2

lusy9
20. aug 2018

Ahojte maminy ;)

necelých 5 mesiacov používame kočík Joolz Day2, kupovaný v kamennej predajni (ešte v záruke), zatiaľ využívame len hlbokú vaničku samozrejme ale konštrukcia nám začala pekne vŕzgať ako starý rozheganý kočík. Uvažujem, že ho dáme reklamovať, ale neviem či sa vôbec na niečo také vzťahuje reklamácia (aj keď za tie peniaze by sa teda mohla) a tiež by ma zaujímalo či počas reklamácie zostaneme bez kočíka alebo nám dajú nejaký náhradný? Máte niektorá podobnú skúsenosť? Ďakujem za tipy a rady ;)

veronikastrickova
20. aug 2018

@lusy9 ja ked som reklamovala v predeti.sk pozicali mi nahradny, ale najprv som sa telefonicky informovala ci ho na predajni maju. A urcite reklamuj. Kocik budete pouzivat este dlho.

alize14
11. júl 2019

Ahoj, chcem sa opýtať či ti reklamáciu uznali lebo mám taký istý problém s kočíkom Joolz day 2. vďaka

lusy9
autor
12. júl 2019

@alize14 ano uznali, premazali kolieska a spoje do 2t som mala kocik spat

Tu začni písať odpoveď...

Odošli